DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Opel Vectra A, Model 92

maddan
post 30 Sep 2005, 16:08
Post #31


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Viteza I: pornire de pe loc
Viteza II: pana la 30 Km/h
Viteza III: pana la 50-55 km/h
Viteza IV: pana la 70-80 Km/h
Viteza V (daca exista): pentru restul


Mai, omul era bine intentionat. In realitate, la a mea este asa, in mers normal, adica extrem de linistit:
Viteza I: pana la 20km/h (duce pana la 40...si)
VitezaII: pana la 30km/h(duce pana la 60... si)
Viteza III: pana la 60km/h (duce pana la ~100 si ceva)
Viteza IV: pana la 90km/h (duce... taaare departe, viteza max fiind 198km/h)
Viteza V: dupa 90, in linie dreapta. Altminteri nu te ajuta motorul si e pacat.

Vezi si aici: http://members.fortunecity.com/ata/vectra/

Depasirile le fac in general in treapta III, cea mai elastica si unde am puterea cea mai mare, cel putin ca feeling.
Ca sa ajung cat mai repede la 100km/h, intra I sub 1 sec, II sub 2 sec si III pana la 100... Am scos 11 secunde, desi masina poate sub cu inca 0,5 sec.... Cel mai repede urca intre 40-80km/h, in doar 2 sec... (or fi 3 da' n-am stat sa le masor... biggrin.gif)

Cat despre roti, vezi ca sunt atipice si mai ales daca iti pui trebuie sa ti le treci si in talon. Altfel iei amenda. Cel putin eu asa stiu... Oricum imi va fi mila de tine cand vei lua gropi cu rotile alea si cu suspensia de la Vectra A.... smile.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 30 Sep 2005, 16:20
Post #32


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Maddan masina ta are motor de 2 litri (si banuiesc ca e un OHC) din cate vad eu in profil. A lui este de 1.6 litri si nu il ajuta deloc motorul (si nici el pe motor laugh.gif )daca schimba vitezele asa "devreme".


--------------------
Seat Leon - B xx xxx 1P 2009 Sport Pack
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_K
post 2 Oct 2005, 18:43
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 November 03
From: Dej




Mi-am pus buji BURE UltraX cu 4 electrozi si se simte mare diferenta.
Se simte si la acceleratie si se vede ca pot sa merg cu masina intr-o anumita treapta cu o viteza mai mica decat cea recomandata fara sa tremure motoru.
Inainte aveam bujii NOK cu un electrod, dar erau bune si nu meritau schimbate.


--------------------
Opel Vectra 1.6i - CJ 07 KLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 3 Oct 2005, 09:25
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Vitezele pe care le-am indicat mai sus sunt valabile pentru o turatie de ~2000 rpm. Dar poti foarte bine sa schimbi intr-o treapta superioara si la o viteza mai mare, dar asta implica o turatie mai mare, respectiv un consum mai mare.
Acuma depinde de stilul fiecaruia de condus, unii conduc mai calm, altii mai spotiv.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_K
post 23 Oct 2005, 20:34
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 November 03
From: Dej




Cartea masinii (vectra a) zice ca rotile ar trebui umflate astfel:
pana la 3 persoane: 1.8(fata) si 1.6(spate)
peste 3 persoane: 2.2(fata) si 2.0(spate)

Cum ar trebui sa las presiunea in roti ca sa nu tot umflu sau desumflu de fiecare data cand duc pe cineva cu masina?


--------------------
Opel Vectra 1.6i - CJ 07 KLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 23 Oct 2005, 21:43
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Asta chiar ca e grea intrebare. Nu stiu ce sa raspund, astept sa vad ce spun ceilalti, deocamdata ma gindesc la o solutie.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Oct 2005, 22:43
Post #37


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Mr_K @ 2 Oct 2005, 18:43)
Mi-am pus buji BURE UltraX cu 4 electrozi si se simte mare diferenta.
Se simte si la acceleratie si se vede ca pot sa merg cu masina intr-o anumita treapta cu o viteza mai mica decat cea recomandata fara sa tremure motoru.
Inainte aveam bujii NOK cu un electrod, dar erau bune si nu meritau schimbate.
*


Poate ca ti-ai pus bujii BERU si inainte aveai NGK


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 24 Oct 2005, 05:44
Post #38


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




taaci baa!
BURE SI NOK sunt bujii celebre, chinezesti!
Domnu, data viitoare incearca celebrele Șampion, Boș, Macneti-Makrelli iar daca nu ai bani baga macar Synterum


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_K
post 24 Oct 2005, 13:12
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 November 03
From: Dej




bla bla... lasati treba cu bujiile. is bune si astea pe care le am amu mai ales ca leam cumparat la pret de jumate. Inainte aveam NOK.



Ziceti ce sa fac cu presiunea....


--------------------
Opel Vectra 1.6i - CJ 07 KLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 24 Oct 2005, 18:56
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Fii atent cum poti sa faci ca ma gindii azi toata ziua la problema ta cu presiunea. Cred ca cel mai bine e sa umfli rotile la presiune maxima, si sa iei niste "balast" in masina cind mergi singur. Adica vreo 2-3 bolovani mai mari, cam la fel de grei ca si 3 persoane. Si cind ii urci pe aia pe care-i iei cu tine, in mod logic dai bolovanii jos din masina. Si invers cind dai oamenii jos din masina. Sau bolovanii. Daca imi mai vine vreo idee te anunt. Deocamdata 090.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_K
post 24 Oct 2005, 20:35
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 November 03
From: Dej




smile.gif)
ii buna ideea ta.....sper sa mai ai si altele mai bune


--------------------
Opel Vectra 1.6i - CJ 07 KLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 24 Oct 2005, 23:18
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(Mr_K @ 24 Oct 2005, 13:12)
is bune si astea pe care le am amu mai ales ca leam cumparat la pret de jumate. Inainte aveam NOK.
Ziceti ce sa fac cu presiunea....
*



Deci e clarificata treaba cu bujiile, da? NOK si nu NGK. BURE si nu BERU.
Daca mai ai nevoie, am eu unele BHOSC de vinzare. Da' nu pot sa le dau ieftin, ca-s originale de la mama lor.

P.S.: Presiunea din vasul de expansiune ai verificat-o? Aia la fel e importanta.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_K
post 26 Oct 2005, 15:04
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 November 03
From: Dej




smile.gif)
Se mai intampla sa gresesti...


--------------------
Opel Vectra 1.6i - CJ 07 KLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Teki
post 2 Nov 2005, 12:42
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 February 05
From: Dej




ba mr-k fa ce vrei cu presiunea da io zic sati faci roata stanga fata sa nu se mai dezumfle, ca io mam saturat de cate ori mai pus sati umflu roata aceea la OMV. biggrin.gif

amu serios dute la o vulcanizare, iti platesc io sa-ti aranjeze roata aceea. Teki


--------------------
Dacia 1310 - CJ 53 FPS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Teki
post 2 Nov 2005, 12:44
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 February 05
From: Dej




a da si faza cu pornirea de pe loc ce ai facut-o aseara cum de nu ai spuso? Sau ai spuso si nu stiu io unde sa ma uit k nu am mai intrat pe aici pe club de mult?


--------------------
Dacia 1310 - CJ 53 FPS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 4 Nov 2005, 13:45
Post #46


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




...Incercand sa dam un raspuns serios: MR K lasa-le in mod constant la 1.9 pe fata si 1.9 pe spate si cu asta gata.
Chiar si cand transporti trei persoane in spate n-o sa-ti faca probleme.

Pentru gropile din Bucuresti si suspensiile acestei masini, si pentru binele salelor tale, nu baga presiune prea mare in roti, ca nu te ajuta.

Daca iesi la drum lung in afara, pune 2.1 in toate si cu asta basta!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 4 Nov 2005, 14:08
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(raduboy @ 30 Sep 2005, 14:59)
...scanteia se face si la aceste bujii doar la un electrod.Avantajul acestor bujii consta doar in faptul ca daca unul dintre electrozi se murdareste ,scanteia se face la un alt elecrod....
*



Cine ti-a spus chestia asta?Cei patru electrozi reprezinta de fapt masa si nu electrodul central, care este unul singur. Scanteia se realizeaza la toti cei patru "electrozi" tocmai pentru a asigura o aprindere mai buna a amestecului pentru a realiza o ardere cat mai completa a acestuia. Prima data bujiile cu 4 electrozi au aparut la motoarele de avion si ulterior au trecut la autoturisme.


--------------------
Dacia Logan - PH-78-UTU sept 2006, Laureate 1,6
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 01:23
Forum Renault