DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cat este distanta corecta la shock?, intre clapeta de acc si clapeta de shock

dkrysty
post 28 Nov 2006, 11:01
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Cat este distanta corecta intre clapeta de acc si clapeta de shock? acea sarma de aluminiu...
Pt ca am deformat-o si cred ca conteaza cand trag shock-ul daca e prea inchisa clapeta de shock in raport cu deschiderea clapetei de acceleratie...
Pt ca daca reglez cumva surubul de amestec... fara shoc... merge bine fara shock dar cand trag shocul se inneaca... chiar da ca e rece afara si dimineata...

Deci poate fi o problema aici... "distanta corecta intre clapeta de acc si clapeta de shock"

Multumesc Anticipat !!!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 28 Nov 2006, 11:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




vezi aici, descrie amanuntit reglarea clapetei soc.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29230&hl=


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 28 Nov 2006, 12:00
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Multumesc mult "tabek"!!!
Folosesc metoda asta de cam un an si e foarte folositoare... cred ca am citit-o atunci...acum n-o mai gaseam.
... dar ... cum zice la un moment dat .."Reglajul normal se face prin deformarea mecanica a parghiei dintre clapeta de soc si cea de acceleratie. DAR ACESTA MANEVRA NU ESTE LA INDEMANA ORICUI SI PUNE IN PERICOL ACEASTA PARGHIE (am vazut parghii rupte , deformate gresit ceea ce duce la intepenirea mecanismukui ,etc).
Dar iata ce se poate face , lasnd parghia asa cum este ea din fabrica. ..."
Problema e ca parghia mea e deformata gresit cum o reglez sa fie bine?
Aici am ceva de comentat...
Aplic metoda cu limitator doar pentru a limita tragerea shock-ului, nu si pentru a regla proportia intre clapeta de acceleratie si clapeta de shock.
Cred ca conteaza cat aer trece de clapeta de shock la o anumita deschidere a clapetei de acceleratie... ei! asta vreau sa reglez!

Oricum merci inca o data... daca ai gasi cumva si solutia la asta as aprecia foarte mult!!!

Merci!!!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 28 Nov 2006, 12:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Pai, daca zice ca e bine sa se lase parghia asa cum este din fabrica, si a ta e deformata, cel mai simplu ar fi sa cumperi o parghie...sigur se gaseste de cumparat, am luat si eu, pret sub 1RON. smile.gif
Poate merge cu o parghie noua....


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Nov 2006, 12:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Deschiderea pozitiva se numeste.
Se face ca in atasament.

Attached thumbnail(s)
reglajcarbmica.jpg ( Size: 330.04k ) Number of downloads: 718


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 28 Nov 2006, 12:24
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Sau poate aberez si nu e de acolo!

Merci Mult!!!
Am sa aplic cele date de voi sa vad rezultatul!!!
Merci in special si pt poza!!!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 9 Jul 2010, 12:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Nu s-a mai postat din 2006 smile.gif . Dar vad ca nimeni nu a zis daca a reglat socul la cifrele din cartea postata de diaconuliviu. L-am reglat eu azi ca la mine cand trageam socul, se tura pana la 1000 si dupa se inneca. Am scos arcul de pe surubul de reglare relanti si l-am infiletat pama mi-a intrat intre clapeta de acc si corpul carb lera de 1mm. Nu era cu exactitate 1mm deoarece am bagat lera pe sus, nu am dat carb jos...asa, dupa am tras clapeta de soc, am lasat deschidere 4mm. Cand am dat cheie mi-a sarit turometru la 4000 biggrin.gif . Deci sunt bune indicatiile din carte. La mine buba era tija prea scurta, cu vreo 2mm. Provizoriu i-am facut una dintr-o spitza de bicicleta. O sa caut in magazine poate gasesc mai lunga. Multumesc!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 10 Jul 2010, 07:23
Post #8


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




cauta la alte carburi mai vechi.
PS: spita e si mai buna .


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:51
Forum Renault