probleme la incarcarea bateriei, alternator sau contact inperfect
![]() ![]() ![]() |
probleme la incarcarea bateriei, alternator sau contact inperfect
vallyyy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vorbesc de ceasul care afiseaza ora cel care se reseta la fiecare punere a contactului
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
il pui cum a zis bogdanelkva si la plusul bateriei pui capatul rosu al voltmetrului si la minus pe cel negru. Sa vedem ce tensiune zice. Motorul sa fie pornit...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#34
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Am incarcat bateria pe redresor si am gasit si problema in urma careia se reseta ceasul ....nu mergeau plafoniera ,casetofonu , aveau siguranta arsa ,am schimbat-o si si-au revenit toate inclusiv ceasul nu se mai reseteaza.....voltmetrul asta de-l am se pare ca e o pacaleala mare , am probat pe solenza si apoi pe opelul meu care nu are probleme electrice si aveau aceeasi valoare pe voltmetru ,in turatie nici la solenza si nici la opel nu se schimba nimic pe el ,deci e o chinezarie infecta ....multumesc de ajutor !
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bion |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Pai ai alternator nu dinam
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#36
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai ce valoare ai ca de obicei nu prea se simte daca alternatorul este de putere mare si bateria este incarcata , si oricum pe scala de 50V nu prea se vede 1 V daca vrei ia un aparat digital acolo poti sa vezi o variatie a tensiunii
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#38
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Astazi am masurat 3 baterii : doua incarcate la redresor si una de pe opelul meu ,
la toate trei fara motor pornit mi-a aratat valoarea (sageata albastra) din PRIMA POZA : Cu motorul pornit relantiu si apoi in turatie mi-a dat valoarea din A DOUA POZA Concret nu ma pricep sa-l citesc (eu m-am orientat pe scala rosie 3.3 la relanti si 4 turata ) faptul ca mi-a dat aceeasi valoare la relanti atat la opel (care nu are probleme) cat si la solenza ,am ajuns la concluzia ca ar fi incarcarea ok si totul la solenza sa fi fost din cauza sigurantei arse This post has been edited by vallyyy: 28 Dec 2010, 23:10 Attached thumbnail(s) IMG_0815.JPG ( Size: 402.45k ) Number of downloads: 262 1.JPG ( Size: 402.91k ) Number of downloads: 287 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu citesc aparatul in prima poza 17V si in a doua 20V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#40
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Ma rog , concret este ca e chinezarie aparatul asta ......de ieri pana azi iarasi a pocnit siguranta aia (PLAF) ,deci e clar ca are un scurt pe undeva ,trebuie sa fac o vizita la un electrician
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#41
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Din cate vad eu,acul indicator nu sta pe 0 in repaus,cand masori si asta iti adauga o eroare.Corect,ia-ti unul digital,la ala trebe doar sa cunosti cifrele
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
chival |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 April 05 ![]() |
Salutare,
Am si eu o problema cu bateria. Am lasat-o pe gerul al mare si s-a descarcat. Am redresat-o, am montat-o si a pornit dar dupa aceea iar ger ![]() intrebare: Mai e buna bateria sau tre' sa iau alta? Multam |
--------------------
Solenza
Scala
- B-03-VCH
|
|
crick |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
S-a mai discutat chestia cu "ochiul"; el supravegheaza numai un element din 6,deci unul din cei 5 face probleme.Cel mai bine mergi la un centru de baterii sa-ti faca un test de capacitate.Sa ai bani potriviti , ca sunt mari sanse sa cumperi alta.
![]() P.S. Bateria nu se redreseaza,ci curentul alternativ pentru a deveni curent continuu(de acelasi sens,aceiasi polaritate) pulsatoriu! This post has been edited by crick: 25 Feb 2012, 20:35 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
chival |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 April 05 ![]() |
multam de informatii!
![]() |
--------------------
Solenza
Scala
- B-03-VCH
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
inainte sa cumpere o baterie trebuie sa rezolve probleme la instalatia electrica , altfel ia alta si aia nu o sa-i dea garantie la ea si nu are decat 5 zile la dispozitie .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
CristianJLJ |
![]() ![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 July 16 ![]() |
Aceasta problema imi da si mie batai de cap. Am dus masina la electrician pentru teste, basteria este ok si alternatorul incarca bine (am peste 14 v) In mers insa, cand turez motoul, se aprinde acel martor. Ieri mecanicul mi-a dat jos alternatorul si am fost cu el la un atelier specializat unde au schimbat si verificat tot prin el (rotor, perii, rulmenti, colector, etc). L-au montat inapoi si am plecat, masina a mers impecabil, martorul nu s-a mai aprins----vreo 10 km, pana am ajuns acasaa. După o ora, am plecat de acasa si am facut vreo 3-4 km iar martorul a reinceput sa se aprinda, paca mai rau ca inainte.
In plus, dupa un drum de incercare cu toti consumatorii porniti, (mai putin clima / incalzirea) - am facut vreo 15 km dintre care 5 pe o bucata din autorstrada Arad-Timisoara, am constatat ca s-au topit sigurantele de 10 A aferente luminilor de drum. Martorul baterie se aprinde si la viteza mica, si la viteza de 130 km/h, insa in special când motorul este foarte turat si dupa ce schimb la o viteza superioara, se stinge. Când ajung intr-a cincea insa nu mai am unde sa urc :-/ Topirea sigurantelor o pot pune pe seama faptului ca mergeam cu dezaburiea de la luneta, faza lunga si muzica pornite? Mecanicul mi-a curatat toate siguantele, a dat cu spray de contact in blocul de sigurante, nu este un contact imperfect acolo. De asemenea, a curatat bornele de la baterie, sunt ca si noi. Va rog spuneti ce as putea sa mai fac. |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 mpi an 2003
|
|
psychoo |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Regulatorul de tensiune si diodele au fost inlocuite?
Traseul de masa dintre motor si caroserie e intact? |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
klaus |
![]()
Post
#48
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Da' "releul de incarcare" cum era?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate fi o dioda cu probleme , care cind se incalzeste strapunge , vezi ca ai 9 , 6 pe puntea principala si 3 care alimenteaza releul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:07 |