DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ambreiaj ce tine prea suuus

Seniore
post 22 Aug 2003, 23:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 22 August 03




Sal. Am si io o slz confort cu 1000 km trasi de cei 75 cp si 2 bube:turatia exagerata a motorului la schimbare și ambreiajul nenorocit ce tine prea sus. :cry: Am fost la service si mi-au zis ca asa tine la toate slz-ele și sa ma obisnuiesc asa. Chiar asa o fi? Chiar tine ambreiajul f sus la toti? :?: Nu se poate regla din surubul de reglare a lui?Nu ma pricep, asa ca va intreb pe voi, ce altceva sa mai fac.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 23 Aug 2003, 05:46
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 15 August 03
From: Galati




QUOTE
Nu se poate regla din surubul de reglare a lui?Nu ma pricep, asa ca va intreb pe voi, ce altceva sa mai fac.


Ba da, se poate! Slabesti surubul si gata.


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
av. georgescu
post 23 Aug 2003, 20:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 22 August 03




chiar toate sunt la fel. nu tine prea sus sau jos, e o chestie subiectiva. Pe slz-ul meu au mers si alte pers ce conduc masini germane-diesel si aveau aceeasi parere


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai B
post 24 Aug 2003, 09:00
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 May 03
From: Bucuresti




Mi se pare o chestie de obishnuintza.

Shi mie mi s-a parut la inceput ca tzine sus, da m-am obishnuit cu el. La fiecare mashina presupun ca e ambreiajul tzine in felul/locul lui.

In ceea ce priveshte turatzia la schimbatul vitezelor exact la fel mi s-a parut shi mie la inceput, da studiind nitzel problema am ajuns la urmatoarea concluzie: eu am condus berlina. la berlina mea acceleratzia era mult mai tare, iar ambreiejul tinea mai jos shi era shi el mult mai tare.
La solenza insa shi acceleratzia shi ambreiajul sunt foarte moi, iar ambreiajul tine mult mai sus. Ca atare - din obishuintza de la berlina - cand schimbam vitezele apasam ambreiajul mult prea repede iar in momentul in care el decupla acceleratizia inca nu e total sus, ca atare motorul se tura inutil. (La asta se mai adauga shi faptul ca solenza are injectzie care face sa raspunda mai altfel acceleratzia decat la berlina mea fara injectzie). Ce am facut a fost foarte simplu - mi-am "reglat" picioarele shi creierul cu noul context de pe solenza shi problema s-a rezolvat imediat smile.gif)

In concluzie... mi se par chestii de obishnuintza, apar fiindca se schimba mashina shi eram obishnuitzi altfel. Da daca eshti nitzel atent la ele te obishnuieshti shi le rezolvi. Daca intr-o zi o sa am BWM sau cine shtie ce probabil ca la inceput tot la fel o sa patzesc - o sa mi se pare ba ca se tureaza, ba ca nu se tureaza - pana cand o sa ma obishnuiesc.

BTW: la solenza mare problema mare am avut shi cu frana smile.gif) e mult mai moale decat la berlina mea. prima data cand am mers cu dealerul la un drive test a fost de jale, era il scot prin parbriz smile.gif)) A fost tare shi cand am ajuns sa iau un viraj mai tare - asta deja se lamurise ca e cam fina mashina pentru mine; a intins mana spre volan urland: incet, nu tragetzi de el ca are servodirectzie smile.gif)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Aug 2003, 21:36
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ref la mbreiaj la mine nu prea a necesitat timp de obisnuinta. Chiar daca e prea sus, eu asa il tineam (si inca il mai tin) si pe Break pentru ca am patit-o de cateva ori cand ambreiajul era mai coborat sa se slabeasca piulita si nu prea puteam sa schimb vitezele decat cu huruit. De atunci il tin foarte ridicat si cand simt ca mai coboara iar il stang si tot asa sa nu am probleme cu CV. Cu acceleratia a fost durere la inceput ca imi infigeam piciorul in ea ba prea tare ba deloc. Ca sa nu se mai tureze la schimbarea treptelor iau piciorul de pe acceleratie cu o secunda inainte de a apasa ambreiajul. Nu mai tine ca la break/berlina cu apasarea ambreiajului concomitent cu ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie. La mine a durat vreo doua sapt sa ma obisnuiesc bine de tot cu masina dar acum e absolut o.k.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sotul uneia cu Solenza
post 9 Sep 2003, 17:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 September 03
From: peste tot




Aia e abureala romaneasca! Daca ambreajul tine prea sus e normal sa auzi motorul turat cand schmbi viteaza fiindca debraiezi inainte sa iei complet piciorul de pe acceleratie.

Si bineinteles ca se poate regla. Numai ca lenea e mare!


--------------------
Smile, tomorrow can be worse :D:D:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 9 Sep 2003, 20:17
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




Mihai B are dreptate. Și la mine s-a întîmplat exact la fel. laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:47
Forum Renault