DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se incalzeste motorul

Luc10
post 14 Jun 2010, 12:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 March 08




salutare la toata lumea, am si eu o problema cu o dacie pe injectie, ieri mi s-a incins un pic motorul, adica am fost nevoit sa ma opresc la intrarea in Posada; nu mai avea mult si ajungea indicatorul de temperatura pe rosu; indicatori (!) si de ulei s-au aprins si ei, asa ca am oprit un pic acolo am dat drumul la calorifer si am aerisit-o un pic, plus deschis capac vas de expansiune si iesea "apa" din sistemul de racire; ce am observat ca ea avea culoare maronie, iar cand am aerisit-o am observat ca la aerisitorul de langa elice "apa" era maronie iar cel din dreptul robinetului este limpede.
O alta chestie ce am observat ca atunci cand merg cu viteza mai mare peste 70 de km/h imi crestea temperatura in loc sa scada.
La intoarcere totul a fost in regula si nu am mai avut aceasta problema.
Acum intrebarea mea este: de la ce ar putea sa fie: termostat sau garnitura de chiulasa, sistem de racire infundat, capac pompa de apa sau de la faptul ca era mai cald afara.
Va multumesc ca ati avut rabadarea sa cititi topicul si poate sa mam indurmati ce sa fac.


--------------------
Dacia Dacia 200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 14 Jun 2010, 12:51
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Faptul ca era mai cald afara, sigur nu, eu am urcat zilele astea pe moghioros , serpentine si caldura extrema si nu are voie sa fiarba. Mai intal daca lichidul de incalzire e maroniu - schimbal tot cu antigel, cand schimbi asta, ia si radiatorul in casa si da-i o spalatura zdravana in cada - cu presiune de apa, eu 2 ore am spalat la el pana nu a mai iesit rugina, schimba si termostatul ca sigur e colmatat si se blocheaza, fa-i aerisire calumea, pune si o curea de transmisie noua, intinsa cat trebuie , si fai o proba. Cam asta trebuie sa faci mai intai. Apoi vezi sa nu fie capacul pompei de apa, sau altceva infundat. Dar eu am facut operatiunile astea si nu am mai avut probleme - bine am schimbat si radiatorul ca era infundat. Spor la treaba!


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luc10
post 14 Jun 2010, 13:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 March 08




radiatorul are 2 ani de cand l-am schimbat, iar curea tocmai ce am schimbat pentru ca sa o intind nu mai aveam unde, selargise prea mult.


--------------------
Dacia Dacia 200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 14 Jun 2010, 13:11
Post #4


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




radiator mic sau mare?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luc10
post 14 Jun 2010, 13:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 March 08




mare de brasov


--------------------
Dacia Dacia 200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:54
Forum Renault