Aprindere de golf 2 pe dacie 1310, Aprindere de golf 2 pe dacie 1310
![]() ![]() ![]() |
Aprindere de golf 2 pe dacie 1310, Aprindere de golf 2 pe dacie 1310
badboy_marius |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#62
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu ma-ntreba nimic, de unde sa stiu eu ce-s chestiile din poza sau, mai grav, ce fac?!?
Cauta un Golf cu motorul ala, fa-i poze, cauta documentatie tehnica si pune-te studiat. Ori intreaba pe cineva care cunoaste. Eu habar n-am. Idee: ca alternativa, fa-ti cont pe VW forum, sunt cativa care se chiar pricep. Mai degraba cunosc (sau dupa caz inteleg) aia un banal motor de Dacie ca sa-ti poata da indicatii mai departe, decat invers, adica sa vii pe la proprietarii de Dacii sa-i intrebi care-i treaba cu SF-ul ala de pe VW. This post has been edited by Muttley: 15 Sep 2010, 22:32 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#63
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 15 Sep 2010, 22:29) Nu ma-ntreba nimic, de unde sa stiu eu ce-s chestiile din poza sau, mai grav, ce fac?!? Cauta un Golf cu motorul ala, fa-i poze, cauta documentatie tehnica si pune-te studiat. Ori intreaba pe cineva care cunoaste. Eu habar n-am. Idee: ca alternativa, fa-ti cont pe VW forum, sunt cativa care se chiar pricep. Mai degraba cunosc (sau dupa caz inteleg) aia un banal motor de Dacie ca sa-ti poata da indicatii mai departe, decat invers, adica sa vii pe la proprietarii de Dacii sa-i intrebi care-i treaba cu SF-ul ala de pe VW. mai inteles foarte gresit , eu ti am zis daca ai putea sa imi dai o idee unde sa il pun sa treaca apa prin el , ca documentatia lor o stiu ( ce cum , si ce face) |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Muttley |
![]()
Post
#64
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu reusesc sa-mi dau seama unde l-ai putea pune sa arate bine si sa stea si cum trebuie.
Poate mai important ar fi unde erau pe Golf, intrare sau iesire din radiator (diferenta de temperatura apa e relativ semnificativa)? Poate cel mai mult conteaza regimul de temperatura al sondelor, precizia lor, d-aia zic sa studiezi bine problema. Logica mi-ar spune ca ar fi vorba de furtunul cu termostat, deci la intrarea in radiator, probabil (macar una din ele) comanda solenoidul ala de pe clapeta de soc. Da' tre' sa vezi exact. Odata ce ai aflat pe ce furtun le pui, abia dup-aia-ti pui problema fixarii L-ului. Personal as reface piesa suport de la zero, din inox, in forma de I, mai ales daca e vorba de furtunul cu termostat. This post has been edited by Muttley: 15 Sep 2010, 23:12 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
G I M |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Citind semnatura mea inainte, vreau sa te intreb daca acel L de care vorbesti are legatura cu socul. Asadar, cred ca cel mai bine ar fi sa le montezi la intrarea in radiator deoarece la iesire apa nu mai are aceeasi temperatura, iar socul va sta mai mereu actionat --> consum mare bla bla.
This post has been edited by Neagu Ionut: 15 Sep 2010, 23:34 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#66
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
scuze calitatea pozei dar e facuta cu telefonu , normal la vw vine montat pe chiulasa masurand temperatura apei care iese din chiulasa teava de jos corespunde termoflotului sau la unele modele doar returul incalzirii si vasul de expaniune iar iesirea mare corespunde returului pompei de apa , ai putea ori sa o montezi inaintea termostatului printr-o piesa construita de tine de la 0 sau o varianta mai usoara este crearea unui circuit intre turul si returul incalzirii exact la instalatiile de gaz pe dacie si astupata fata care comunica original cu chiulasa
This post has been edited by mesteru surubel: 16 Sep 2010, 12:51 Attached thumbnail(s) 03022010_005_.jpg ( Size: 64.25k ) Number of downloads: 906 03022010_008_.jpg ( Size: 136.13k ) Number of downloads: 948 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
tmkrf |
![]()
Post
#68
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
nu e finalizat inca nimica da merge
![]() Attached thumbnail(s) Imagine0284.jpg ( Size: 593.81k ) Number of downloads: 981 Imagine0285.jpg ( Size: 559.6k ) Number of downloads: 981 Imagine0286.jpg ( Size: 553.01k ) Number of downloads: 924 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#69
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
asta da,buna treaba,sa ne spui cand il finalizezi ce diferente sunt.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Muttley |
![]()
Post
#70
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Hihihi, cum galopeaza. Inconfundabilul carburator electronic.
Oricum, felicitari pentru isprava. Imi amintesc eu bine si Golful avea si catalizator? Sa nu trebuiasca sa faci ceva si-n privinta asta... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#71
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 24 Sep 2010, 08:15) Hihihi, cum galopeaza. Inconfundabilul carburator electronic. Oricum, felicitari pentru isprava. Imi amintesc eu bine si Golful avea si catalizator? Sa nu trebuiasca sa faci ceva si-n privinta asta... Are....gandestete la tico euro 2. Tot carbelitor si catalizator. Diferente nu prea cred ca or sa fie. Singura diferenta care am perceputo la mine(dar tineti cont ca e injectie) a fost consumul mai mare dar tragea mai bine in ture inalte. Acum tu daca ai carburator nu prea ar trebui sa simti lipsa carburatorului indiferent ca ai sonda lambda. Daca ai cumva nelamuriri in legatura cu aceast carburator electronic spunemisi iti voi explica eu, pentruca seamana din anumite pucnte de vedere cu injectia. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#72
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
momentan e fara lambda ...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#73
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
cu lambda ar trebui sa mai scada consumul, corect?
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#74
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
asa este.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
argon |
![]()
Post
#75
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
are calculator?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#76
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
da. teoria spune ca un sistem pe injectie fara labda functioneaza pe o harta de injectie prestabilita;
cu lambda functioneaza pe baza informatiilor din sonda, si calculeaza un amestec cat mai sarac posibil( desigur, nici prea sarac, nu vrea sa distruga motorul) This post has been edited by nalodaniel: 24 Sep 2010, 14:25 |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#77
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nici chiar asa...un amestec optim, nu cat mai sarac posibil. Ideea e daca stie carburatorul ala electronic sa 'prepare' amestecul functie de informatiile primite de la sonda lambda, nu stiu de aia intreb, la injectie mi-e clar..dar la carburator..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#78
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Sep 2010, 18:10) Nici chiar asa...un amestec optim, nu cat mai sarac posibil. Ideea e daca stie carburatorul ala electronic sa 'prepare' amestecul functie de informatiile primite de la sonda lambda, nu stiu de aia intreb, la injectie mi-e clar..dar la carburator.. daca ecu e prevazut cu sonda lambda, ma gandesc ca isi ia ceva informatii si de la sonda lambda |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
argon |
![]()
Post
#79
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca masina de pe care a venit avea sonda pe galerie, pune-o si tu, conectata unde era. Catalizatorul nu are importanta, ca e dupa sonda, o sa-ti gatuie aiurea motorul daca-l pui.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#80
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Deci stiu de la ticozaurus ca sonda lambda e facuta pentru a ajusta aerul al relanti la aceeasi cantitate de benzina. Akum nu stiu cat de avansat e carburatorul tau, dar nu cred ca iti micsoreaza sau mareste tie jiglerele in functie de sonda lambda
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#81
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Sep 2010, 18:46) daca masina de pe care a venit avea sonda pe galerie, pune-o si tu, conectata unde era. Catalizatorul nu are importanta, ca e dupa sonda, o sa-ti gatuie aiurea motorul daca-l pui. momentan nu am in posesie si o sonda lambda , cand o sa am o sa pun ( asta cat mai curand) QUOTE(iuliano_smile @ 24 Sep 2010, 19:45) Deci stiu de la ticozaurus ca sonda lambda e facuta pentru a ajusta aerul al relanti la aceeasi cantitate de benzina. Akum nu stiu cat de avansat e carburatorul tau, dar nu cred ca iti micsoreaza sau mareste tie jiglerele in functie de sonda lambda ![]() nu stiu ce face la carbu asta , da ceva o face si ala ============================================== de azi... Attached thumbnail(s) Imagine0287.jpg ( Size: 566.99k ) Number of downloads: 427 Imagine0288.jpg ( Size: 566.8k ) Number of downloads: 359 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#82
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
rezultatu ( aproape final )
Attached thumbnail(s) Imagine0298.jpg ( Size: 569.85k ) Number of downloads: 330 Imagine0299.jpg ( Size: 572.67k ) Number of downloads: 324 Imagine0300.jpg ( Size: 569.54k ) Number of downloads: 263 Imagine0301.jpg ( Size: 539.17k ) Number of downloads: 270 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#83
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 24 Sep 2010, 19:45) Deci stiu de la ticozaurus ca sonda lambda e facuta pentru a ajusta aerul al relanti la aceeasi cantitate de benzina. Akum nu stiu cat de avansat e carburatorul tau, dar nu cred ca iti micsoreaza sau mareste tie jiglerele in functie de sonda lambda ![]() Sonda lambda de pe un carburator electronic actioneaza un ventil regulator(montat pe galerie) printr-o unitate de comanda la care este legata.Sonda masoara nivelul de oxigen din gazele de ardere si comada daca amestecul este bogat spre ex deschiderea ventilului asfel incat intra aer direct in galerie,aer care face amestecul de aer/benzina optim pt functionarea motorului.La fel daca amestecul e prea sarac ventilul respectiv se inchide partial pana cand se corecteaza amestecul. Deci, in concluzie ventilul respectiv este deschis pentru un amestec optim 50% ,asfel se pot corecta amestecul sarac cand se inchide spre 0% sau amestecul bogat cand se deschide spre 100%. Un exemplu de carb electronic se gaseste pe tico,euro 2. This post has been edited by Paulorossi: 9 Oct 2010, 07:06 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
4x4 |
![]()
Post
#84
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Aprindere de golf, carburator de golf, ce mai urmează maestre ?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#85
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
masina complecta sa fie golf ":)
De comportat cum se mai comporta acuma masina?curios la iarna cand este frig ce randament are,teoretic ar trebui sa porneasca cu mult mai bine decat dacia clasica. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur va porni nici nu se compara ,doar si berlinele pe injectie nu au nici o grija in privinta asta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#87
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(4x4 @ 9 Oct 2010, 10:23) 2.0 de golf cu 2 ecu daca ma ajuta dumnezeu QUOTE(bv-08-fgm @ 9 Oct 2010, 16:36) masina complecta sa fie golf ":) De comportat cum se mai comporta acuma masina?curios la iarna cand este frig ce randament are,teoretic ar trebui sa porneasca cu mult mai bine decat dacia clasica. mult mai bine ca si inainte , si nici inainte nu era rau ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Muttley |
![]()
Post
#88
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(tmkrf @ 10 Oct 2010, 01:12) Cheia modificarilor de succes. Am vazut p-unu' pe patrutuning cu o idee excelenta: QUOTE(b08ygs) sa dai o gaura in panoul ala unde e caloriferul de caldura, sa-si ia motorul aer de pe acolo Amesteca ideea asta cu o priza de aer (fie dintr-alea din plastic de se faceau candva, fie fa-ti tu una frumoasa) pe grila de la calorifer si diferenta va fi majora, te asigur. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Si cu caldura ce faci daca dai gaura pt aspiratie?Daca avea bord Cn eram de acord cu ideea dar asa nu mi se pare prea stralucita.
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#90
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai nu mai stiu exact cum e compartimentata zona.
Sigur trage aer cald de acolo cand e pornit caloriferul? Edit: si chiar sa traga aer cald cand e deschis caloriferul - care e problema? Gandeste-te la clapeta de la filtrul de aer, practic ar obtine un 2 in 1 - si caldura in masina, si incalzirea aerului de pe admisie ![]() This post has been edited by Muttley: 13 Oct 2010, 14:15 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 01:16 |