DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere de golf 2 pe dacie 1310, Aprindere de golf 2 pe dacie 1310

badboy_marius
post 15 Sep 2010, 22:06
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




stati linistiti ca capac de delco sau orice alta piesa de VW Audi gasiti mai la orice magazin de piese auto + ca nu-s facute de SRL-uri gen asam, ci companii care fac piese sub licenta cu o calitate superioara...asta e un avantaj la piesele de schimb la masinile straine....poate de asta si tin mai mult si merg mai bine....
am si eu un delco de motor de audi VW de pe motor de 1.8, complet functional, la fel, senzor hall, exact ca mai sus)...daca are cineva nevoie de el...


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Sep 2010, 22:29
Post #62


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu ma-ntreba nimic, de unde sa stiu eu ce-s chestiile din poza sau, mai grav, ce fac?!?
Cauta un Golf cu motorul ala, fa-i poze, cauta documentatie tehnica si pune-te studiat. Ori intreaba pe cineva care cunoaste. Eu habar n-am.

Idee: ca alternativa, fa-ti cont pe VW forum, sunt cativa care se chiar pricep.
Mai degraba cunosc (sau dupa caz inteleg) aia un banal motor de Dacie ca sa-ti poata da indicatii mai departe, decat invers, adica sa vii pe la proprietarii de Dacii sa-i intrebi care-i treaba cu SF-ul ala de pe VW.

This post has been edited by Muttley: 15 Sep 2010, 22:32


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 15 Sep 2010, 22:51
Post #63


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 15 Sep 2010, 22:29)
Nu ma-ntreba nimic, de unde sa stiu eu ce-s chestiile din poza sau, mai grav, ce fac?!?
Cauta un Golf cu motorul ala, fa-i poze, cauta documentatie tehnica si pune-te studiat. Ori intreaba pe cineva care cunoaste. Eu habar n-am.

Idee: ca alternativa, fa-ti cont pe VW forum, sunt cativa care se chiar pricep.
Mai degraba cunosc (sau dupa caz inteleg) aia un banal motor de Dacie ca sa-ti poata da indicatii mai departe, decat invers, adica sa vii pe la proprietarii de Dacii sa-i intrebi care-i treaba cu SF-ul ala de pe VW.
*


mai inteles foarte gresit , eu ti am zis daca ai putea sa imi dai o idee unde sa il pun sa treaca apa prin el , ca documentatia lor o stiu ( ce cum , si ce face)


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Sep 2010, 23:12
Post #64


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu reusesc sa-mi dau seama unde l-ai putea pune sa arate bine si sa stea si cum trebuie.
Poate mai important ar fi unde erau pe Golf, intrare sau iesire din radiator (diferenta de temperatura apa e relativ semnificativa)? Poate cel mai mult conteaza regimul de temperatura al sondelor, precizia lor, d-aia zic sa studiezi bine problema.
Logica mi-ar spune ca ar fi vorba de furtunul cu termostat, deci la intrarea in radiator, probabil (macar una din ele) comanda solenoidul ala de pe clapeta de soc. Da' tre' sa vezi exact.
Odata ce ai aflat pe ce furtun le pui, abia dup-aia-ti pui problema fixarii L-ului. Personal as reface piesa suport de la zero, din inox, in forma de I, mai ales daca e vorba de furtunul cu termostat.

This post has been edited by Muttley: 15 Sep 2010, 23:12


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 15 Sep 2010, 23:25
Post #65


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Citind semnatura mea inainte, vreau sa te intreb daca acel L de care vorbesti are legatura cu socul. Asadar, cred ca cel mai bine ar fi sa le montezi la intrarea in radiator deoarece la iesire apa nu mai are aceeasi temperatura, iar socul va sta mai mereu actionat --> consum mare bla bla.

This post has been edited by Neagu Ionut: 15 Sep 2010, 23:34


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 15 Sep 2010, 23:27
Post #66


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(Neagu Ionut @ 15 Sep 2010, 23:25)
Citind  semnatura mea inainte, vreau sa te intreb daca acel L de care vorbesti are legatura cu socul.
*


cu siguranta ca are legatura


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 16 Sep 2010, 12:46
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




scuze calitatea pozei dar e facuta cu telefonu , normal la vw vine montat pe chiulasa masurand temperatura apei care iese din chiulasa teava de jos corespunde termoflotului sau la unele modele doar returul incalzirii si vasul de expaniune iar iesirea mare corespunde returului pompei de apa , ai putea ori sa o montezi inaintea termostatului printr-o piesa construita de tine de la 0 sau o varianta mai usoara este crearea unui circuit intre turul si returul incalzirii exact la instalatiile de gaz pe dacie si astupata fata care comunica original cu chiulasa

This post has been edited by mesteru surubel: 16 Sep 2010, 12:51

Attached thumbnail(s)
03022010_005_.jpg ( Size: 64.25k ) Number of downloads: 906
03022010_008_.jpg ( Size: 136.13k ) Number of downloads: 948


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 24 Sep 2010, 01:00
Post #68


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




nu e finalizat inca nimica da merge smile.gif


Attached thumbnail(s)
Imagine0284.jpg ( Size: 593.81k ) Number of downloads: 981
Imagine0285.jpg ( Size: 559.6k ) Number of downloads: 981
Imagine0286.jpg ( Size: 553.01k ) Number of downloads: 924


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 24 Sep 2010, 01:16
Post #69


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




asta da,buna treaba,sa ne spui cand il finalizezi ce diferente sunt.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Sep 2010, 08:15
Post #70


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Hihihi, cum galopeaza. Inconfundabilul carburator electronic.
Oricum, felicitari pentru isprava.
Imi amintesc eu bine si Golful avea si catalizator? Sa nu trebuiasca sa faci ceva si-n privinta asta...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 24 Sep 2010, 08:21
Post #71


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Muttley @ 24 Sep 2010, 08:15)
Hihihi, cum galopeaza. Inconfundabilul carburator electronic.
Oricum, felicitari pentru isprava.
Imi amintesc eu bine si Golful avea si catalizator? Sa nu trebuiasca sa faci ceva si-n privinta asta...
*


Are....gandestete la tico euro 2. Tot carbelitor si catalizator.
Diferente nu prea cred ca or sa fie. Singura diferenta care am perceputo la mine(dar tineti cont ca e injectie) a fost consumul mai mare dar tragea mai bine in ture inalte. Acum tu daca ai carburator nu prea ar trebui sa simti lipsa carburatorului indiferent ca ai sonda lambda.

Daca ai cumva nelamuriri in legatura cu aceast carburator electronic spunemisi iti voi explica eu, pentruca seamana din anumite pucnte de vedere cu injectia.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 24 Sep 2010, 08:23
Post #72


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




momentan e fara lambda ...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 24 Sep 2010, 10:27
Post #73


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




cu lambda ar trebui sa mai scada consumul, corect?


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 24 Sep 2010, 13:23
Post #74


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




asa este.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Sep 2010, 14:13
Post #75


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




are calculator?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 24 Sep 2010, 14:22
Post #76


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




da. teoria spune ca un sistem pe injectie fara labda functioneaza pe o harta de injectie prestabilita;
cu lambda functioneaza pe baza informatiilor din sonda, si calculeaza un amestec cat mai sarac posibil( desigur, nici prea sarac, nu vrea sa distruga motorul)

This post has been edited by nalodaniel: 24 Sep 2010, 14:25


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Sep 2010, 18:10
Post #77


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nici chiar asa...un amestec optim, nu cat mai sarac posibil. Ideea e daca stie carburatorul ala electronic sa 'prepare' amestecul functie de informatiile primite de la sonda lambda, nu stiu de aia intreb, la injectie mi-e clar..dar la carburator..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 24 Sep 2010, 18:18
Post #78


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 24 Sep 2010, 18:10)
Nici chiar asa...un amestec optim, nu cat mai sarac posibil.  Ideea e daca stie carburatorul ala electronic sa 'prepare' amestecul functie de informatiile primite de la sonda lambda, nu stiu de aia intreb, la injectie mi-e clar..dar la carburator..
*


daca ecu e prevazut cu sonda lambda, ma gandesc ca isi ia ceva informatii si de la sonda lambda


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Sep 2010, 18:46
Post #79


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca masina de pe care a venit avea sonda pe galerie, pune-o si tu, conectata unde era. Catalizatorul nu are importanta, ca e dupa sonda, o sa-ti gatuie aiurea motorul daca-l pui.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 24 Sep 2010, 19:45
Post #80


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Deci stiu de la ticozaurus ca sonda lambda e facuta pentru a ajusta aerul al relanti la aceeasi cantitate de benzina. Akum nu stiu cat de avansat e carburatorul tau, dar nu cred ca iti micsoreaza sau mareste tie jiglerele in functie de sonda lambda blink.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 25 Sep 2010, 01:39
Post #81


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 24 Sep 2010, 18:46)
daca masina de pe care a venit avea sonda pe galerie, pune-o si tu, conectata unde era. Catalizatorul nu are importanta, ca e dupa sonda, o sa-ti gatuie aiurea motorul daca-l pui.
*



momentan nu am in posesie si o sonda lambda , cand o sa am o sa pun ( asta cat mai curand)
QUOTE(iuliano_smile @ 24 Sep 2010, 19:45)
Deci stiu de la ticozaurus ca sonda lambda e facuta pentru a ajusta aerul al relanti la aceeasi cantitate de benzina. Akum nu stiu cat de avansat e carburatorul tau, dar nu cred ca iti micsoreaza sau mareste tie jiglerele in functie de sonda lambda blink.gif .
*


nu stiu ce face la carbu asta , da ceva o face si ala
==============================================

de azi...

Attached thumbnail(s)
Imagine0287.jpg ( Size: 566.99k ) Number of downloads: 427
Imagine0288.jpg ( Size: 566.8k ) Number of downloads: 359


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 9 Oct 2010, 00:28
Post #82


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




rezultatu ( aproape final )

Attached thumbnail(s)
Imagine0298.jpg ( Size: 569.85k ) Number of downloads: 330
Imagine0299.jpg ( Size: 572.67k ) Number of downloads: 324
Imagine0300.jpg ( Size: 569.54k ) Number of downloads: 263
Imagine0301.jpg ( Size: 539.17k ) Number of downloads: 270


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 9 Oct 2010, 07:05
Post #83


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(iuliano_smile @ 24 Sep 2010, 19:45)
Deci stiu de la ticozaurus ca sonda lambda e facuta pentru a ajusta aerul al relanti la aceeasi cantitate de benzina. Akum nu stiu cat de avansat e carburatorul tau, dar nu cred ca iti micsoreaza sau mareste tie jiglerele in functie de sonda lambda blink.gif .
*


Sonda lambda de pe un carburator electronic actioneaza un ventil regulator(montat pe galerie) printr-o unitate de comanda la care este legata.Sonda masoara nivelul de oxigen din gazele de ardere si comada daca amestecul este bogat spre ex deschiderea ventilului asfel incat intra aer direct in galerie,aer care face amestecul de aer/benzina optim pt functionarea motorului.La fel daca amestecul e prea sarac ventilul respectiv se inchide partial pana cand se corecteaza amestecul.
Deci, in concluzie ventilul respectiv este deschis pentru un amestec optim 50% ,asfel se pot corecta amestecul sarac cand se inchide spre 0% sau amestecul bogat cand se deschide spre 100%.
Un exemplu de carb electronic se gaseste pe tico,euro 2.

This post has been edited by Paulorossi: 9 Oct 2010, 07:06


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 9 Oct 2010, 10:23
Post #84


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Aprindere de golf, carburator de golf, ce mai urmează maestre ?


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 9 Oct 2010, 16:36
Post #85


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




masina complecta sa fie golf ":)

De comportat cum se mai comporta acuma masina?curios la iarna cand este frig ce randament are,teoretic ar trebui sa porneasca cu mult mai bine decat dacia clasica.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Oct 2010, 16:57
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sigur va porni nici nu se compara ,doar si berlinele pe injectie nu au nici o grija in privinta asta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 10 Oct 2010, 00:12
Post #87


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(4x4 @ 9 Oct 2010, 10:23)
Aprindere de golf, carburator de golf, ce mai urmează maestre ?
*


2.0 de golf cu 2 ecu daca ma ajuta dumnezeu

QUOTE(bv-08-fgm @ 9 Oct 2010, 16:36)
masina complecta sa fie golf ":)

De comportat cum se mai comporta acuma masina?curios la iarna cand este frig ce randament are,teoretic ar trebui sa porneasca cu mult mai bine decat dacia clasica.
*


mult mai bine ca si inainte , si nici inainte nu era rau smile.gif , de pornit va porni usor ,deoarece si scanteia e mai puternica decat cea data de platina , cu carburatoru original si cu aprinderea de golf pornea dimineata la sfert fara soc , si statea fara dardaieli la 800 rpm si cand se incalzea la 850 rpm


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Oct 2010, 10:16
Post #88


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(tmkrf @ 10 Oct 2010, 01:12)
dumnezeu
*


Cheia modificarilor de succes.

Am vazut p-unu' pe patrutuning cu o idee excelenta:
QUOTE(b08ygs)
sa dai o gaura in panoul ala unde e caloriferul de caldura, sa-si ia motorul aer de pe acolo

Amesteca ideea asta cu o priza de aer (fie dintr-alea din plastic de se faceau candva, fie fa-ti tu una frumoasa) pe grila de la calorifer si diferenta va fi majora, te asigur.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 12 Oct 2010, 12:47
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Si cu caldura ce faci daca dai gaura pt aspiratie?Daca avea bord Cn eram de acord cu ideea dar asa nu mi se pare prea stralucita.


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Oct 2010, 10:16
Post #90


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai nu mai stiu exact cum e compartimentata zona.
Sigur trage aer cald de acolo cand e pornit caloriferul?

Edit: si chiar sa traga aer cald cand e deschis caloriferul - care e problema? Gandeste-te la clapeta de la filtrul de aer, practic ar obtine un 2 in 1 - si caldura in masina, si incalzirea aerului de pe admisie wink.gif

This post has been edited by Muttley: 13 Oct 2010, 14:15


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 01:16
Forum Renault