PUTERE MOTOR
![]() ![]() ![]() |
PUTERE MOTOR
Adrian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege
|
|||
MMihai |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
E posibil sa fie si de la buji.....Cati km ai cu ea? Poate filtru de aer...
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Liviu |
![]()
Post
#3
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE MA DERANJEAZA FOARTE TARE PENTRU CA DACA VREAU SA PLEC MAI TARE DE PE LOC TREBUIE SA ACCELEREZ PANA PE LA 2500-3000 RPM , CA DACA O LAS SA ZICEM LA RELANTI IN TREAPTA 1,MASINA ESTE IN MISCARE SI ACCELEREZ DA IMEDIAT SA SE OPREASCA SI DEABEA DUPA VREO 2 SECUNDE INCEPE SA URCE IN TURATIE! :?: :?: :?: Eu cred ca nu este nimic in neregula cu motorul tau ... La motoarele astea de pe DSN obtii ceva putere de abia PESTE 2000 rot/min... asa ca nu te impancienta ... Gandeste-te ca cuplul maxim se obtine pe la 2800 rot/min. Asa ca nu mai merge subturat (adica sub 2000 rot/min) si ai sa vezi ce bine o sa mearga ! 2. .. de unde naiba vrei tu putere la relanti ??? chiar si in tr I ??? |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
alex aka |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 13 August 03 From: Bucuresti ![]() |
da cam are dreptate al nostru liviu, este pe injectie multipunct, nu pe carburator, asa ca puterea motorului se cam vede dupa 3000-4000 rpm! asta e, oricum nu stiu de ce nu schimbi treapta pe la 3000 rpm, nu uzezi sau "rupi" motorul
![]() nota: oricum daca ai ceva probleme du-te urgent la service, rapid! |
-------------------- FIAT mic, negru si star de T.V. pe deasupra!:)
|
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE DE ASEMENEA DACA ACCELEREZ PE LOC SI CALC DE ODATA ACCELERATIA ARE O INTARZAIERE DESTUL DE MARE PANA CA MOTORUL SA INCEAPA SA SE TUREZE. ........MASINA ESTE IN MISCARE SI ACCELEREZ DA IMEDIAT SA SE OPREASCA SI DEABEA DUPA VREO 2 SECUNDE INCEPE SA URCE IN TURATIE! :?: :?: :?: N-ai nici o treaba cu motorasul pas cu pas! Scoti mataluta tulumba filtrului de aer si te uiti linga clapeta, unde ar trebui sa ai un senzor care se misca odata cu clapeta. Asta se afla pe undeva pe linga axul clapetei, pe dinafara corpului si ies niste fire din el (habar n-am unde e exact pozitionat si ce culoare are la DSN. la R21 e rosu). Mantocaria aia e prinsa in doua surubele si daca se misca un pic de la punctul lui (2 microni e de ajuns), merge masina ca ultimul rahat! Vezi ca aia se regleaza numai la service, pe computer. Si eu am patit acelasi lucru, numai ca la mine il miscase un idiot, adica eu. ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Adrian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
vreau sa va spun ca masina mea mergea mult mai bine acum vreo 2000km si ca este cu siguranta ceva care nu functioneaza la parametrii normali.
va mai spun ca de obicei nu schimb sub 3500-4000 rpm dar ma enerveaza plecarea de pe loc ,trebuie sa accelerez calumea ca sa plece fara sa se balbaie! asta e buba si trbuie sa ii dau eu de cap mai ales cu ajutorul vostru. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege
|
|
aless |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti ![]() |
Eu zic sa incerci un test de diagnoza in service. Doar asa poti afla cu certitudine ce nu-ti mai functioneaza corect.
|
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
Adrian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
am uitat sa spun ca dsn e din dec 2002 si am 48000 km si ca pe la 30000km cei care mi-au curatat injectoarele au introdus un injector putin stramb si au bulit un oring pe care ulterior l-am inlocuit,dar am mers vreo 800km cu ea asa si tragea aer fals pe langa el de nu stiam ce tot sfaraie in special cand opream motorul.Totusi nu cred ca are vreo legatura cu lipsa de putere din prezent. 8)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege
|
|
aless |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti ![]() |
Decembrie 2002 - 48.000Km.
Dar ai alergat-o ceva!!! |
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
fanelaru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE ...cei care mi-au curatat injectoarele au introdus un injector putin stramb si au bulit un oring pe care ulterior l-am inlocuit,dar am mers vreo 800km cu ea asa si tragea aer fals pe langa el de nu stiam ce tot sfaraie in special cand opream motorul... Ma sperie ce ai scris mai sus. Am fost si eu in service simbata cu masina (dobitocii mi-au umblat la injectoare, desi nu avea nici o problema acolo!) si vreau sa zic ca motorul nu mai suna ca inainte. In plus, la oprire, daca esti afara din masina, auzi cum motorul "ofteaza" cind i se ia contactul. Deci, mai da-mi, te rog, niste detalii despre ce ai scris mai sus: ce-i ala oring? injectorul pe care l-au bagat strimb a trebuit si el inlocuit? |
--------------------
Renault
Megane
2005 Influence 1.5 dCi Fanelaru Stelar
|
|
Adrian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
nu e cazul sa iti faci probleme ca ar trebui inlocuit injectorul pt ca el nu are nimic,trebuie sa inlocuiest doar oringul adica un fel de garnitura rotunda si mica din cauciuc . oringul se ruleaza pe injector iar in momentul in care introduci injectorul in locasul lui trebuie uns cu ffputin ulei.vezi ca sunt 2 unul superior si unul inferior unul intra in locasul acela de care spuneam iar celalalt (superior)intra in rampa comuna.
daca se aude ca si cum ar trage aer e sigur ca nu l-au pus bine. si la mine se auzea cel mai tare in momentul in care opream motorul,dar se auzea si in timpul functionarii un fel de zumzet. BAFTA!!! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege
|
|
madalin_it |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Neata' Adrian
Chestia pe care a patito adrian cred ca tocmai am patit-o si eu (se tureaza la putin timp dupa ce bag piciorul in ea, o mica trepidatie pe la 1000 si ceva de ture , parca nu are putere). Mi s-a spus ca ar fi un injector infundat, poate bujiile si cineva ca ar putea fi de la catalizator (toti cei intrebati fiind din serviceuri diferite) dar nu am curatat inject ca ma costa 1.5 mil si nu eram 'pregatit'. Catalizatorul se verifica scotind sonda Landa. Sa ne spui cum ai rezolvat 'problema' pana la urma. |
-------------------- 'you can do it'
|
|
fanelaru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE nu e cazul sa iti faci probleme ca ar trebui inlocuit injectorul pt ca el nu are nimic,trebuie sa inlocuiest doar oringul adica un fel de garnitura rotunda si mica din cauciuc . oringul se ruleaza pe injector iar in momentul in care introduci injectorul in locasul lui trebuie uns cu ffputin ulei.vezi ca sunt 2 unul superior si unul inferior unul intra in locasul acela de care spuneam iar celalalt (superior)intra in rampa comuna.
daca se aude ca si cum ar trage aer e sigur ca nu l-au pus bine. si la mine se auzea cel mai tare in momentul in care opream motorul,dar se auzea si in timpul functionarii un fel de zumzet. BAFTA!!! ![]() Fost la service. Intradevar era bulit un oring (ciupit) si tragea aer pe linga el. ATENTIE! Nu se unge cu ulei, ci cu o solutie speciala! Verificat injectia pe calculator. Masina zumzaie, din nou, ca la inceput. Fanelaru happy ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2005 Influence 1.5 dCi Fanelaru Stelar
|
|
Adrian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
am fost la service cu ea si au cautat defectiunea peste tot dar nu s-au prins de ce nu are reprize bune.
au curatat injectoarele,au verificat bujiile,au verificat motorasul pas cu pas,au facut probe cu un alt set de fise,au verificat presiunea uleiului,au facut test pe calculator dar "toate functioneaza la parametrii optimi" totusi spun ca ar putea fi pompa de benzina pentru ca la verificarea ei s-a dovedit ca baga doar 2.8atm. spun ei ca ar trebui sa bage 3atm dar sincer nu cred ca doar 0.2 atm ar putea influenta atat de tare mersul motorului la turatii joase.mentionez ca are o intarzaiere mmmmare din momentul in care se actioneaza clapeta si pana ce motorul sa inceapa o crestere in ture pe care de altfel cand o face,o face cu intreruperi. ce ziceti voi despre treaba asta ,sa fie pompa de benzina? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege
|
|
MMihai |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
NU cred ca este de la pompa de benzina, poate motorul nu face compresie buna ... sau poate face, dar atunci ce ar mai putea fi :?:
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
AL |
![]()
Post
#16
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE am fost la service cu ea si au cautat defectiunea peste tot dar nu s-au prins de ce nu are reprize bune.
ce ziceti voi despre treaba asta ,sa fie pompa de benzina? pompa: poate DA poate NU.... ar putea fi regulatorul de presiune ar mai trebui verificata intinderea curelei de distributie |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Pai: aportul de aer e comandat direct (mecanic) de pedala de acceleratie, dar aportul de benzina e comandat electric pe baza pozitiei clapetei. Acolo e un potentiometru care da info calculatorului, care poate s-a murdarit/uzat si nu da info corecte. Poate doar contactul... Asta ar explica si de de tramura si da in bot, ca nu-i corect amestecul.
Ce ziceti? |
-------------------- |
|
madalin_it |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Uite cum am rezolvat problema mea cu turatul intarziat si putin tremuratul cand o acceleram si cu lipsa de putere.... mi-a zis un tip ,care a avut multe nove (patron taxi), sa verif filtru aer si intradevar il aveam putin prins intr-o parte, de capacul de sus. El mi-a zis asa "novele astea sunt destepte, normal trebuia sa mearga prost de la filtru dar calculatorul masinii s-a setat ca buna pe defectul de la filtru, iar acum ia un filtru bun ca putin 'defect' .deci pune-i un filtru bun si reseteaza calculatorul (desfa bateria) apoi monteaza bateria porneste-o si lasa-o pornita cam 2 minute fara sa-i faci nimic ca sa se poata regle calculatorul cum trebuie.
Sper sa mearga siu la tine. :idea: |
-------------------- 'you can do it'
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Sfatul meu este sa ne facem rost de carti de reparatie si cei care avem scule si indeminare sa evitam service-urile cit mai mult. Mergem la service pentru o diagnosticare a injectiei de exemplu, sa-mi spuna ala ce defect comunica calculatorul si-mi cumpar eu piesa si o pun nu sa-mi strice cine stie ce bou o-ringul de la injector ca am vazut multe cazuri cind astia din service-uri nici acum nu stiu sa bage un injector fara sa rupa o-ringul. Daca as pune mina pe un soft de diagnosticare injectie si un cablu serial de conectare la mufa aia din torpedou, m-as imbata de fericire ...
|
-------------------- |
|
Adrian |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
am descoperit problema pe care o aveam si nu stiu daca o sa va vina sa credeti dar de vina era corpul clapeta.l-am inlocuit cu altul de la o alta super nova si vreau sa va spun ca merge tare bine,parca nu a mers asa bine nici cand era noua.ma gandesc ca piesa asta nu a mers la capacitate maxima niciodata.
singura problema ar fi acum ca va trebui sa inapoiez piesa cu pricina si va trbui sa cumpar alta de undeva. unde credeti ca as putea gasi? la ce pret o fi oare ca am auzit de undeva ca ar costa aproximativ 8 milioane!!? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege
|
|
AL |
![]()
Post
#21
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE am descoperit problema pe care o aveam si nu stiu daca o sa va vina sa credeti dar de vina era corpul clapeta.l-am inlocuit cu altul de la o alta super nova si vreau sa va spun ca merge tare bine,parca nu a mers asa bine nici cand era noua.ma gandesc ca piesa asta nu a mers la capacitate maxima niciodata.
singura problema ar fi acum ca va trebui sa inapoiez piesa cu pricina si va trbui sa cumpar alta de undeva. unde credeti ca as putea gasi? la ce pret o fi oare ca am auzit de undeva ca ar costa aproximativ 8 milioane!!? nu cred ca trebuie sa cumperi altul... incearca mai intai sa vezi ce anume nu functioneaza corect... si poate trebuie doar curatat (motorasul pas cu pas si parghia de actionare si potentiometrul care transmite calculatorului pozitia clapetei... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 23:58 |