DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-am luat masina cu 750 de euro, Peugeot 405 1.9D 1988

Marty
post 15 Sep 2010, 12:24
Post #751


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(argon @ 14 Sep 2010, 19:15)
TDCI-ul cu care ma plimb eu atunci incepe sa te bage in scaun..deci..
*

La 4000 rpm incepe sa te bage-n scaun si la 4200 rpm se taie alimentarea. Vad ca la 4500 rpm intra pe rosu, deci sigur incepe sa traga de la 4000!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoX
post 15 Sep 2010, 12:55
Post #752


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 54
Joined: 15 May 09
From: Iasi




QUOTE(4x4 @ 15 Sep 2010, 07:32)
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2518287

La 4000 de ture în treapta 5 ai 130 km/h
*



Ai putea folosi GearCalc pentru a-ti fi mai usor la calcule.


--------------------
ex-Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Sep 2010, 18:02
Post #753


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(argon @ 15 Sep 2010, 07:31)
La ITP .....daca-l tureaza, si Doamne apara si pazeste trece de 3000 rpm il platesc de bun nenorocitii aia  sleep.gif
*


Tu chiar faci misto! radmasa.gif
Merced, da-i astuia un PM sa te-nvete cum sa iei depresiunea pentru servofrana din galerie. Te tot kk pe tine atat cu pompe s-alte alea.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Sep 2010, 18:41
Post #754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 15 Sep 2010, 07:31)
oricum si daca-l tureaza, si Doamne apara si pazeste trece de 3000 rpm il platesc de bun nenorocitii aia  sleep.gif
*


Bine ca mi-am luat benzinar, slava-domnului. unsure.gif

Daca un motor pe care il folosesc eu (si eu am un fix cu starea tehnica perfecta), crapa de la turat in limitare, atunci motorul ala pentru mine ar putea sa ia foc.
Eu as zice bodaproste ca m-a lasat in hala ITP-ului si nu pe vreo autostrada in Germania. Tractatul pe autostrada aia m-ar costa cat un motor la SH in stare buna in Ro.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoX
post 15 Sep 2010, 19:12
Post #755


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 54
Joined: 15 May 09
From: Iasi




Ca tot vorbiti de turatii, am si eu o intrebare.

La asta cu care "ma plimb" acu', la primul drum mai lung i-am dat de 2 ori din a V-a direct in a II-a (aveam cam 100). blush.gif
Ce se poate intimpla in cazuri de astea ?

This post has been edited by teoX: 15 Sep 2010, 19:13


--------------------
ex-Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 15 Sep 2010, 19:14
Post #756


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




se poate strica.


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 15 Sep 2010, 19:15
Post #757


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Mi-e lene sa sterg, din nou. Vad ca unii abereaza, unii vorbesc serios, nah, fiecare cum poate.
Nu obisnuiesc sa alerg masina pentru ca n-are sens si nu-mi permit consumul respectiv. Ma grabeam cu bunica-meu la spital, poveste lunga.

Iar cu turatul, cand e calda n-ar trebui sa aiba nimic. La modul testarii de la ITP, cand e nevoie sa-l turezi. Imi pare totusi rau ca n-am avut un GPS sa vad exact ce viteza reala am cand imi indica 80km/h, si ce viteza cand imi indica 120km/h. O sa iau un amic la o plimbare pe autostrada ca sa ma lamuresc. La fel, imi pare rau ca n-am turometru, dar si daca aveam, nu stiu exact ce cutie este pe masina.
Treaba e mai complicata.
Ieri am reusit sa-i trag doua zgarieturi pe bara laterala din neatentie, in Mioveni. Si l-am tras pe colegu' vallyyy pana acolo, fara incidente, trage frumos, macar cuplu sa aiba.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Sep 2010, 19:37
Post #758


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(teoX @ 15 Sep 2010, 19:12)
Ca tot vorbiti de turatii, am si eu o intrebare.

La asta cu care "ma plimb" acu', la primul drum mai lung i-am dat de 2 ori din a V-a direct in a II-a (aveam cam 100).  blush.gif
Ce se poate intimpla in cazuri de astea ?
*



despre ce masina e vorba, in mod normal la orice masina se impotriveste schimbatotul destul de mult si intra eventual fortat in conditiile alea. Si ce se poate intampla....daca doar bagi si fara sa ridici ambreiajul, se duc sincroanele, daca si ridici ambreiajul, pe langa partea cu sincroanele mai au de suferit planetarele, ambreiajul, eventual distributia.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 Sep 2010, 21:49
Post #759


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Muttley are niste fixuri cu turatia si cu uleiurile, din cate observ eu.
Motorul lui Merced a vazut iun mod sigur peste 4000 rpm cand l-am condus eu, se tureaza curat si suna sanatos. The end !


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 15 Sep 2010, 22:16
Post #760


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




In mod sigur a cunoscut si "limitarea" de cateva ori de cand il am.
Si am pus ghinimelele pentru ca nu are. Dar mai sus nu urca. tongue.gif



--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Sep 2010, 22:36
Post #761


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Toate dieselurile au limitare dintr-o chestie numita "regulator de turatie".
Tot ala-i responsabil de faptu' ca poti merge-ntr-a 5-a cu picioarele pe bord.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 Sep 2010, 22:37
Post #762


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Crezi ca le mai poate ridica de burta? ras hohote.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Sep 2010, 22:54
Post #763


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dr_mKe @ 15 Sep 2010, 22:49)
Muttley are niste fixuri cu turatia si cu uleiurile, din cate observ eu.
*



nu amice,tu nu stii ce e aia un motor,tu doar il "jaraghesti"....

QUOTE(Muttley @ 15 Sep 2010, 23:36)
Toate dieselurile au limitare dintr-o chestie numita "regulator de turatie".
*



intreaba-l pe argon unde-i chestia aia !

This post has been edited by sobolan: 15 Sep 2010, 22:56


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 16 Sep 2010, 00:09
Post #764


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(sobolan @ 15 Sep 2010, 23:54)
nu amice,tu nu stii ce e aia un motor,tu doar il "jaraghesti"....
*



Fugi tare. Daca a folosi un motor pe toata plaja de turatie inseamna sa
QUOTE
nu stii ce e aia un motor
...


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Sep 2010, 10:21
Post #765


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Sep 2010, 11:19
Post #766


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(dr_mKe @ 15 Sep 2010, 22:49)
Muttley are niste fixuri cu turatia si cu uleiurile, din cate observ eu.
Motorul lui Merced a vazut iun mod sigur peste 4000 rpm cand l-am condus eu, se tureaza curat si suna sanatos. The end !
*



Niste fixuri foarte sanatoase de altfel.

Cand mai vorbim de dizelar, mai is doua lucruri de luat in seama.
1. Turatia mai mare inseamna timp de ardere mai mic. Din cate stiu eu, motorina arde ceva mai greu decat benzina. Ceea ce inseamna ca arderea va fi incompleta. Cred ca n-are rost sa traduca asta in cost la pompa.


2. Fortele inertiale la care e supus pistonul.
Ca si comparatie:
QUOTE
Pe vremuri am calculat la un proiect solicitarile la un motor de Dacia berlina!
Cifra care mi-a ramas in memorie e acceleratia maxima a pistonului la 5200 de rot/min : 8000 m/s² !
Ca termen de comparatie acceleratia gravitationala e 9,81 m/s² !

Avand in vedere ca pistoanele de dieselare sunt mai butucanoase din design , ia si inmulteste o masa mai mare cu o acceleratie comparabila cu cea pomenita mai sus.

Ca poate, e una, dar daca insisti, ai sanse sa obtii picatura chinezeasca a domeniului auto. De care Merced se apropie mai tare ca altii, multumita cutiei de benzinar.

O cearta discutie mai pe larg se gaseste aici. Argumentele serioase incep din pagina 3 tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Sep 2010, 11:25
Post #767


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca motorina n'ar mai avea timp sa arda, n'ar fi puterea maxima la 4500 rpm, nu-i asa, ci dupa turatia care o considerati voi sanatoasa ar trebui sa scada.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 16 Sep 2010, 12:22
Post #768


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Va certati degeaba, conteaza modul de mers. Daca eu sa zicem am un traseu de naveta zilnic de autostrada in care merg numai cu 160-170 inseamna ca imi pica motorul in 100k km doar pt ca e diesel? Arderea incompleta este acolo unde vedeti fum, adica in accelerare. La mers constant e fix pix, fie ca e aspirat sau turbo.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Sep 2010, 12:48
Post #769


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 15 Sep 2010, 23:36)
Toate dieselurile au limitare dintr-o chestie numita "regulator de turatie".
Tot ala-i responsabil de faptu' ca poti merge-ntr-a 5-a cu picioarele pe bord.
*



Se mai numeste si "regulator-limitator de turatie", are si motorul de U650. Regulatorul nu-l lasa sa moara daca-l subturezi (in anumite limite) si limitatorul opreste injectia la o anumita turatie (da, exista si la pompe mecanice, vezi un regulator watt de motor cu aburi ca exemplu)
QUOTE(argon @ 16 Sep 2010, 12:25)
daca motorina n'ar mai avea timp sa arda, n'ar fi puterea maxima la 4500 rpm, nu-i asa, ci dupa turatia care o considerati voi sanatoasa ar trebui sa scada.
*


Pai de la 4500 unde o fi puetrea maxima scade, dar scaderea eficientei arderii dupa 2500 de ture e compensata intr-o,oarecare masura de faptul ca sunt mai multe arderi.
Oare de ce dieselurile de camion de prin 2000 erau limitate la 2500 tr/min si astea mai noi la 2000 sau 1800? Oare de ce discut asta cu argon?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Sep 2010, 13:00
Post #770


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(AmunDei @ 16 Sep 2010, 12:22)
? Arderea incompleta este acolo unde vedeti fum, adica in accelerare. La mers constant e fix pix, fie ca e aspirat sau turbo.
*



ma crezi ca crdi-ul lu' marskman nu a scos gram de fum negru la urcare pe Transfagarasan? si din cate stiu nu are filtru de particule, sunt diesel-uri si diesel-uri.

This post has been edited by argon: 16 Sep 2010, 13:00


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 16 Sep 2010, 13:10
Post #771


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Logic ca nu e o regula generala


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 16 Sep 2010, 13:20
Post #772


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.333
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Un diesel care este in parametrii de functionare nu are de ce sa scoata fum.... nu scoatea fum nici cand aveam R25-ul cu 400.000 km la bord.... daca nu mergi subturat nu are de ce sa scoata fum.....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Sep 2010, 13:46
Post #773


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(bucatzel @ 16 Sep 2010, 12:19)
Avand in vedere ca pistoanele de dieselare sunt mai butucanoase din design , ia si inmulteste o masa mai mare cu o acceleratie comparabila cu cea pomenita mai sus.
Ca poate, e una, dar daca insisti, ai sanse sa obtii picatura chinezeasca  a domeniului auto. De care Merced se apropie mai tare ca altii, multumita cutiei de benzinar.
*


Bravo, perfect explicat.
Nu doar pistoanele de diesel ci toate componentele in miscare ale unui motor diesel sunt generos supradimensionate. Arbore cotit, biele, tot - tot. Adauga un joc iesit din nominal, o inflexiune si oare ce iese?

QUOTE(argon @ 16 Sep 2010, 12:25)
daca motorina n'ar mai avea timp sa arda, n'ar fi puterea maxima la 4500 rpm, nu-i asa, ci dupa turatia care o considerati voi sanatoasa ar trebui sa scada.
*


Daca nu e, nu e.
P = M x n. Iar la diesel, M e jos de tot. Ia un grafic de putere si cuplu si incearca sa-l intelegi.

E uimitor cum un post simplu, scurt si (imi permit sa apreciez) pertinent poate genera atata vorba goala.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 16 Sep 2010, 19:13
Post #774


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(Merced @ 15 Sep 2010, 19:15)

Ieri am reusit sa-i trag doua zgarieturi pe bara laterala din neatentie, in Mioveni. Si l-am tras pe colegu' vallyyy pana acolo, fara incidente, trage frumos, macar cuplu sa aiba.
*




Inca o data multumesc cool.gif .......masina chiar a tras frumos ,nu a simtit ca tracteaza ,cuplu are ,demaraj s-ar putea mai bine ,dar oricum parerea mea ramane in picioare : ESTE O SUPERMASINA LA BANII ASTIA wub.gif si Merced nu e nici baiatul ala disperat de viteza ,e chiar sofer calumea


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 16 Sep 2010, 20:05
Post #775


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sobolane, mi-am bagat si eu labele prin mai multe motoare destul de adanc. In plus subsemnatul are niste afinitati tehnice demne de luat in seama, mai ales ca nu-s deloc "educat" in domeniul injineresc de pe bancile facultatii.
Pe scurt: cut the crap !

Motorul lui Merced este sanatos, desigur in raport cu varsta si rulajul. Nu vad insa nici o problema cu turatia de 3000 rpm. Viteza pistonului la 3000 rpm variaza in limite destul de mari in functie de cursa, asa ca . . . n-o consider o chestie universal valabila, doar o vorba din folclor.

Dupa cum suna, motorul va fi cea mai mica problema a masinii lui Merced.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 16 Sep 2010, 20:33
Post #776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Aceiasi parere o am si eu.
Daca restul masinii ar fi fost in aceiasi stare ca si motorul cred ca topicul de fatza ar fi avut mult mai putine pagini.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Sep 2010, 21:56
Post #777


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Am sters niste posturi, sper sa fie nevoie sa fac asta cat mai rar.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krokos
post 16 Sep 2010, 22:39
Post #778


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 12 March 08
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 16 Sep 2010, 13:48)
  Oare de ce dieselurile de camion de prin 2000 erau limitate la 2500 tr/min si astea mai noi la 2000 sau 1800?
*


Daca ai sta de vorba cu 2-3 soferi de asemenea camioane sau chiar sa te urci in ele sa le vezi turometrul, ti-ai da seama ca vorbesti cam pe alaturi. Wikipedia aia mai da si rateuri...


--------------------
Renault Megane Estate 1,5dci 110cp 2012 - Numar mic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 17 Sep 2010, 21:27
Post #779


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




camioanele-s limitate la viteza...la turatie ii dai cat vrei(in limitele soferului) daca te-ai mai incadra in "norma" de motorina...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 17 Sep 2010, 21:38
Post #780


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




camionunu e limitat chiar in halu ala.si nici la viteza .ca scrie doar 120 km/hpe ac e un detaliu minuscul.
daca are scoasa limitarea se da acu peste cap se blocheaza da el se tot duce la ce turma de cai are acolo,mai ales cand merge pe raportu high fuge de rupe biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 09:47
Forum Renault