intrebare limitator frana
![]() ![]() ![]() |
intrebare limitator frana
ghitza |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
Costy2000 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
La mine la monocontacul acela nu era firile in el la mine sun 2 fire unul are un papuc pe el celalalt nu are si am introdus acel fir cu papucul ala in monocontact si dupa accea am pus contactul si surpriza mi sa aprins un bec in bord unul rosu ca acest semn (!)ce inseamna asta?
Franele pe fata sa imi tin prima oara fata si dupa accea spatele pe unde trebuie sa umblu ?poate sa fie pompa de vina sau limitatorul ?sau altceva ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Daca doar ai pus contactul, fara a porni motorul si s-a aprins martorul ala, e bine. Daca ai pornit motorul si martorul nu s-a stins atunci iti este pompa de frana in avarie. Pentru a o scoate din avarie demontezi ICP-ul (manocontactul) si faci niste pedale foarte energice, respectiv actionezi de cateva ori acel mic cilindru metalic aflat la capatul manocontactului. Il montezi la loc si pornesti motorul, ar trebui ca acel martor luminos sa se stinga, bafta
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Si sa fie problema de la acel monocontact? de imi tine mie doar rotile de pe spate ?si fata doar dreapta fata .
Sa ii fac o aerisire la roti si sa vad dupa accea cum se comporta si sa reglez verific limitatorul? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Sigur nu e de la acel manocontact, ala e doar un senzor, te avertizeaza ca ai o problema la pompa centrala. Daca iti tine doar spatele ma gandesc ca iti e pompa in avarie, in aceasta situatie e directionata mare parte din presiune spre rotile din spate. Eu zic sa incerci sa o scoti din avarie si o aerisire riguroasa.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#36
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Manocontactul se desface usor cu o cheie de 22,i se aplica o corectie,actionezi tamburusu(ii dai cateva capace) de cateva ori si il montezi la loc.Nu curge lichid,nu trebuie aerisit dupa demontarea lui.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Dupa ce ii fac aceste operatii voi avea frane si pe fata si imi va disparea si ledul din bord?
si cum sa fac o aerisire buna cum sa procedez sa ii fac la pedala sau las sa curga lichid si cum ca am vazut ca pe forum ca se scoate monocntactul si se face aerisirea si dupa accea se monteaza la loc moncontactul Da s-ar putea sa fi si de la repartitorul ala de sub masina sa imi faca figuri sa nu fie reglat corect sau nu mai functioneza ? Multumesc ![]() 26 Jul 2010, 21:24: Dupa ce ii fac aceste operatii voi avea frane si pe fata si imi va disparea si ledul din bord? si cum sa fac o aerisire buna cum sa procedez sa ii fac la pedala sau las sa curga lichid si cum ca am vazut ca pe forum ca se scoate monocntactul si se face aerisirea si dupa accea se monteaza la loc moncontactul Da s-ar putea sa fi si de la repartitorul ala de sub masina sa imi faca figuri sa nu fie reglat corect sau nu mai functioneza ? Multumesc ![]() In caz daca nu am frane bune atunci am sa ii fac si o aerisire daca merg nu ii mai fac This post has been edited by Costy2000: 26 Jul 2010, 21:24 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Mai exact ce inseamna "pompa in avarie" ? As vrea si eu o explicatie mai detaliata sau un link unde s-a discutat aceasta problema .
|
--------------------
-
-
-
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Multumesc fullhouse ,este exact ce ma interesa , totusi am o nelamurire : eu am aerisit fara sa scot ICP-ul (nu spun cat m-am chinuit caci pe fata nu prea venea lichid , am facut la pedale de mi s-a acrit) , frana tine , nu cum tinea dar e buna . Oare sa fie pompa pe avarie ? Cat scade eficienta franarii pe fata daca e pe avarie caci la ITP frana a iesit in regula . Nu am nici-un fir in monocontact .
|
--------------------
-
-
-
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Citeste cu atentie topicul, o sa-ti dai seama exact cum functioneaza pompa de frana, e descris foarte detaliat. Daca aerisesti fata fara a demonta acel senzor automat iti intra pompa in avarie, pe fata vei avea presiune f mica, daca nu chiar deloc, de aia nu-ti prea vine lichid. Cu pompa in avarie vei aerisi spatele si circuitul by-pass(de la pompa). Dupa ce termini aerisirea spatelul demontezi sonda, dai cateva pedale energice, ca sa scoti pompa de frana din avarie, apoi poti trece sa aerisesti si fata. Dupa ce aerisesti si fata montezi inapoi ICP-ul si ai terminat balciul
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am citit si datorita lui si datorita tie am stiut ce sa fac , multumesc
![]() A , era sa uit , monocontactul care l-am dat jos avea vaselina pe acel "tamburus" care se actioneaza si am pus si pe cel nou care nu avea vaselina pe el , am facut rau ? |
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am reusit sa schimb limitatorul de frana , a fost un adevarat calvar , nu am avut rampa si a trebuit sa ma bag sub masina .S-a stricat capul hexagonal la o conducta de frana si numai cu un cleste am reusit sa o desfac , sunt facute dintr-un material foarte prost , se strica usor daca sunt intepenite (cheia cu care am desfacut era aproape noua , nu era decalibrata) .
Toate bune acum vine partea cu reglatu : limitatorul are un arculet care il tine apasat complet tot timpul , nu am cum sa reglez tija ca sa-l tina apasat numai putin . Cum se regleaza ? A reglet cineva ? De fapt care e principuil de functionare daca sta apasat tot timpul ? |
--------------------
-
-
-
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Pune pe cineva sa apese frana si o sa vezi ca pistonasul se va misca, el iese din corpul limitatorului in functie de reglajul acelui sistem de reglaj comandat de incarcarea pe puntea din spate. Daca nu dispui de manometru pentru reglajul exact al presiunii, reglajul se face la limita blocarii rotilor din spate, prin tatonari, bafta
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Multumesc , ma gandeam eu ca asa ar functiona .Eu am lasat tija asa cum a fost , la franare puternica blocheaza si spatele (cu masina goala) si dupa cum spui nu trebuie , inseamna ca trebuie sa mai mesteresc la reglajul tijei , uf , asa mi-e urat sa ma bag pe sub masina
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Mda, e cam nasol acum pe frigul asta
![]() E si destul de nasol sa umblii cu el reglat in asa fel incat sa nu blocheze spatele, mai ales daca circuli mai mult singur, din cauza ca cilindrii receptori din lipsa de actionari se vor bloca mult mai repede decat daca ar frana si spatele mai puternic. Asta e, n-avem ce face This post has been edited by fullhouse: 5 Aug 2010, 12:24 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Gata am rezolvat problema cu franile mai trebuie sa ii fac o aerisire si gata ca tot imi tin rotile de pe spate primle si fata acuma tine si ea dar foarte putin eu cred ca trebuie sa ii fac si o aerisire si poate sa fie si de la limitator nu e reglat .
Dar acuma cum sunt daciile nu tremini de rezolvat o problema ca gata apare alta,asta o sa o scriu in alt topic ca nu pot aici ca este vorba despre aprindere o sa daschid un nou topic sau o sa gasesc unu si sa scriu acolo ![]() Multumesc pt ajutorul acordat si astept iar ajutor pt urmatoare problema ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
bac. |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
acum observai ca imi curge lichid pe la limitator, eu l-am avut legat cu sarma pe deschis de un an si ceva de cand am luat masina, asa mi-a legat-o un prieten si am luat itp. Am observat ca scade lichidul din borcan partea cu spatele, acum fiind sarbatoare ma bagai sub ea si pe la limitator se prelinge lichid, asa ca desfacui sarma si lasai pistonasul sa oscileze. Trebuie altul sau pot sa il repar pe asta?
This post has been edited by bac.: 30 Nov 2010, 13:53 Attached thumbnail(s) Imagine0161.jpg ( Size: 60.59k ) Number of downloads: 523 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
surube |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Limitatorul de franare e un fel de abs la puntea spate? La mine a ramas blocat pe deschis datorita ruginei si fuge spatele la frana brusca !
![]() |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
maho |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
"Fuge spatele" intr-o parte pt. ca ai diferente mari de franare intre stanga si dreapta (spate).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#52
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
fuge intr-o parte nu neaparat de la un dezechilibru mare stg/dr la o frana brusca....poate fugi si de la o diferenta de franare fata /spate...spatele fiind mai usor are tendinta sa plece intr-o parte de la inclinatia soselei/pozitia volanului in momentul franarii corelat cu masina incarcata mai mult" pe-o parte" etc.... multi trec limitatorul pe maxim,ori il modifica ori strang tija aia bine dar nu e ok,la o franare brusca pe gheata sau nisip/pietris peste asfalt esti halit.....fuge de spate cum vrea ea + ca uzezi mai repede sabotii spate....
This post has been edited by sobolan: 21 Apr 2016, 21:27 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:46 |