DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare limitator frana

ghitza
post 25 Jul 2010, 13:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da acela este


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 25 Jul 2010, 15:44
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




La mine la monocontacul acela nu era firile in el la mine sun 2 fire unul are un papuc pe el celalalt nu are si am introdus acel fir cu papucul ala in monocontact si dupa accea am pus contactul si surpriza mi sa aprins un bec in bord unul rosu ca acest semn (!)ce inseamna asta?
Franele pe fata sa imi tin prima oara fata si dupa accea spatele pe unde trebuie sa umblu ?poate sa fie pompa de vina sau limitatorul ?sau altceva blush.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 25 Jul 2010, 15:54
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Daca doar ai pus contactul, fara a porni motorul si s-a aprins martorul ala, e bine. Daca ai pornit motorul si martorul nu s-a stins atunci iti este pompa de frana in avarie. Pentru a o scoate din avarie demontezi ICP-ul (manocontactul) si faci niste pedale foarte energice, respectiv actionezi de cateva ori acel mic cilindru metalic aflat la capatul manocontactului. Il montezi la loc si pornesti motorul, ar trebui ca acel martor luminos sa se stinga, bafta


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 25 Jul 2010, 19:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Si sa fie problema de la acel monocontact? de imi tine mie doar rotile de pe spate ?si fata doar dreapta fata .
Sa ii fac o aerisire la roti si sa vad dupa accea cum se comporta si sa reglez verific limitatorul? blush.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 26 Jul 2010, 08:40
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Sigur nu e de la acel manocontact, ala e doar un senzor, te avertizeaza ca ai o problema la pompa centrala. Daca iti tine doar spatele ma gandesc ca iti e pompa in avarie, in aceasta situatie e directionata mare parte din presiune spre rotile din spate. Eu zic sa incerci sa o scoti din avarie si o aerisire riguroasa.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 26 Jul 2010, 09:06
Post #36


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Manocontactul se desface usor cu o cheie de 22,i se aplica o corectie,actionezi tamburusu(ii dai cateva capace) de cateva ori si il montezi la loc.Nu curge lichid,nu trebuie aerisit dupa demontarea lui.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 26 Jul 2010, 21:14
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Dupa ce ii fac aceste operatii voi avea frane si pe fata si imi va disparea si ledul din bord?
si cum sa fac o aerisire buna cum sa procedez sa ii fac la pedala sau las sa curga lichid si cum ca am vazut ca pe forum ca se scoate monocntactul si se face aerisirea si dupa accea se monteaza la loc moncontactul
Da s-ar putea sa fi si de la repartitorul ala de sub masina sa imi faca figuri sa nu fie reglat corect sau nu mai functioneza ?
Multumesc smile.gif

26 Jul 2010, 21:24:

Dupa ce ii fac aceste operatii voi avea frane si pe fata si imi va disparea si ledul din bord?
si cum sa fac o aerisire buna cum sa procedez sa ii fac la pedala sau las sa curga lichid si cum ca am vazut ca pe forum ca se scoate monocntactul si se face aerisirea si dupa accea se monteaza la loc moncontactul
Da s-ar putea sa fi si de la repartitorul ala de sub masina sa imi faca figuri sa nu fie reglat corect sau nu mai functioneza ?
Multumesc smile.gif


In caz daca nu am frane bune atunci am sa ii fac si o aerisire daca merg nu ii mai fac

This post has been edited by Costy2000: 26 Jul 2010, 21:24


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Jul 2010, 00:00
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Mai exact ce inseamna "pompa in avarie" ? As vrea si eu o explicatie mai detaliata sau un link unde s-a discutat aceasta problema .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 27 Jul 2010, 07:27
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare






--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Jul 2010, 10:09
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Multumesc fullhouse ,este exact ce ma interesa , totusi am o nelamurire : eu am aerisit fara sa scot ICP-ul (nu spun cat m-am chinuit caci pe fata nu prea venea lichid , am facut la pedale de mi s-a acrit) , frana tine , nu cum tinea dar e buna . Oare sa fie pompa pe avarie ? Cat scade eficienta franarii pe fata daca e pe avarie caci la ITP frana a iesit in regula . Nu am nici-un fir in monocontact .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 27 Jul 2010, 10:39
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Citeste cu atentie topicul, o sa-ti dai seama exact cum functioneaza pompa de frana, e descris foarte detaliat. Daca aerisesti fata fara a demonta acel senzor automat iti intra pompa in avarie, pe fata vei avea presiune f mica, daca nu chiar deloc, de aia nu-ti prea vine lichid. Cu pompa in avarie vei aerisi spatele si circuitul by-pass(de la pompa). Dupa ce termini aerisirea spatelul demontezi sonda, dai cateva pedale energice, ca sa scoti pompa de frana din avarie, apoi poti trece sa aerisesti si fata. Dupa ce aerisesti si fata montezi inapoi ICP-ul si ai terminat balciul tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Jul 2010, 13:24
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am citit si datorita lui si datorita tie am stiut ce sa fac , multumesc smile.gif Acum am venit de la masina , acel monocontact la mine era rupt (jumatate din partea din plastic cu papucul lipsea) .Am cumparat unul nou (de Autonova) , 16 roni, si inainte de a-l monta am facut cateva pedale mai energice .Am gasit un fir cu papuc liber , era singurul dar totusi l-am verificat , l-am pus la masa cu motorul pornit si s-a apris becul cu semnul exclamarii asa ca l-am pus la monocontact .Nu am avut inspiratia sa montez monocontactul fara sa fac acele pedale sa vad daca statea becul apris (adica daca pompa era in avarie) dar dupa cum tine frana (pedala s-a mai intarit putin si tine ceva mai sus) sigur pompa era in avarie . Acum ma gandesc ca am mers atata cu pompa in avarie , oare din acest motiv o fi cedat limitatorul de greutate .Trebuie sa-mi fac timp sa-l schimb .
A , era sa uit , monocontactul care l-am dat jos avea vaselina pe acel "tamburus" care se actioneaza si am pus si pe cel nou care nu avea vaselina pe el , am facut rau ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Jul 2010, 23:23
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 5 Aug 2010, 08:12
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am reusit sa schimb limitatorul de frana , a fost un adevarat calvar , nu am avut rampa si a trebuit sa ma bag sub masina .S-a stricat capul hexagonal la o conducta de frana si numai cu un cleste am reusit sa o desfac , sunt facute dintr-un material foarte prost , se strica usor daca sunt intepenite (cheia cu care am desfacut era aproape noua , nu era decalibrata) .
Toate bune acum vine partea cu reglatu : limitatorul are un arculet care il tine apasat complet tot timpul , nu am cum sa reglez tija ca sa-l tina apasat numai putin . Cum se regleaza ? A reglet cineva ? De fapt care e principuil de functionare daca sta apasat tot timpul ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 5 Aug 2010, 09:50
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Pune pe cineva sa apese frana si o sa vezi ca pistonasul se va misca, el iese din corpul limitatorului in functie de reglajul acelui sistem de reglaj comandat de incarcarea pe puntea din spate. Daca nu dispui de manometru pentru reglajul exact al presiunii, reglajul se face la limita blocarii rotilor din spate, prin tatonari, bafta wink.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 5 Aug 2010, 11:43
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Multumesc , ma gandeam eu ca asa ar functiona .Eu am lasat tija asa cum a fost , la franare puternica blocheaza si spatele (cu masina goala) si dupa cum spui nu trebuie , inseamna ca trebuie sa mai mesteresc la reglajul tijei , uf , asa mi-e urat sa ma bag pe sub masina sad.gif .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 5 Aug 2010, 12:21
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Mda, e cam nasol acum pe frigul asta biggrin.gif
E si destul de nasol sa umblii cu el reglat in asa fel incat sa nu blocheze spatele, mai ales daca circuli mai mult singur, din cauza ca cilindrii receptori din lipsa de actionari se vor bloca mult mai repede decat daca ar frana si spatele mai puternic. Asta e, n-avem ce face

This post has been edited by fullhouse: 5 Aug 2010, 12:24


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 7 Aug 2010, 22:41
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Gata am rezolvat problema cu franile mai trebuie sa ii fac o aerisire si gata ca tot imi tin rotile de pe spate primle si fata acuma tine si ea dar foarte putin eu cred ca trebuie sa ii fac si o aerisire si poate sa fie si de la limitator nu e reglat .
Dar acuma cum sunt daciile nu tremini de rezolvat o problema ca gata apare alta,asta o sa o scriu in alt topic ca nu pot aici ca este vorba despre aprindere o sa daschid un nou topic sau o sa gasesc unu si sa scriu acolo smile.gif



Multumesc pt ajutorul acordat si astept iar ajutor pt urmatoare problema smile.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 30 Nov 2010, 13:38
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




acum observai ca imi curge lichid pe la limitator, eu l-am avut legat cu sarma pe deschis de un an si ceva de cand am luat masina, asa mi-a legat-o un prieten si am luat itp. Am observat ca scade lichidul din borcan partea cu spatele, acum fiind sarbatoare ma bagai sub ea si pe la limitator se prelinge lichid, asa ca desfacui sarma si lasai pistonasul sa oscileze. Trebuie altul sau pot sa il repar pe asta?

This post has been edited by bac.: 30 Nov 2010, 13:53

Attached thumbnail(s)
Imagine0161.jpg ( Size: 60.59k ) Number of downloads: 523


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
surube
post 20 Apr 2016, 16:02
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 November 09




Limitatorul de franare e un fel de abs la puntea spate? La mine a ramas blocat pe deschis datorita ruginei si fuge spatele la frana brusca ! sad.gif


--------------------
logan 1.5 dci 2006
Unde dragoste nu e nimic nu e /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 20 Apr 2016, 16:56
Post #51


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




"Fuge spatele" intr-o parte pt. ca ai diferente mari de franare intre stanga si dreapta (spate).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2016, 21:25
Post #52


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




fuge intr-o parte nu neaparat de la un dezechilibru mare stg/dr la o frana brusca....poate fugi si de la o diferenta de franare fata /spate...spatele fiind mai usor are tendinta sa plece intr-o parte de la inclinatia soselei/pozitia volanului in momentul franarii corelat cu masina incarcata mai mult" pe-o parte" etc.... multi trec limitatorul pe maxim,ori il modifica ori strang tija aia bine dar nu e ok,la o franare brusca pe gheata sau nisip/pietris peste asfalt esti halit.....fuge de spate cum vrea ea + ca uzezi mai repede sabotii spate....

This post has been edited by sobolan: 21 Apr 2016, 21:27


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 12:46
Forum Renault