Problema presiune ulei 1310, Nu am presiune la ulei
![]() ![]() ![]() |
Problema presiune ulei 1310, Nu am presiune la ulei
gabryel21 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1986
- BZ 05 KMS
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Iti recomand sa schimbi uleiul si sa adaugi un aditiv ca sa vezi cum reactioneaza.Nu cred ca e recomandat sa bagi ulei de diesel acum iarna.Parerea mea.Succes
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
sa mai discutat si para discutat problema cu presiunea de ulei,dar de toti asteapta mura in gura
![]() ca sa nu zici ca sunt rautacios o sa iti zic ce sa verifici mai inainte de toate si am si o intrebare. primul lucru care trebuie sa il faci inainte sa schimbi uleiul este sa dai delcoul jos si dupa ce il dai jos o sa observi in respectiva gaura un pinion.scoti respectivul pinion si vezi uzura lui,poti sa il si schimbi sa fi sigur.acum urmeaza intrebare.cum si-au dat respectivi "MECANICII" seama ca pompa lucreaza (au dat jos baia si au verificat pompa?). Daca dupa ce ai verificat respectivul pinion si era in stare buna, punete pe treaba si da baia de ulei jos si vezi starea pompei de ulei. Sunt mai multe chesti care duc la pierderea presiunii uleiului.(cuzineti uzati,blocul are uzura mare la lagarele axei cu came,axa cu came e uzata,pompa de ulei are uzura mare si cand e uleiul gros face treaba si cand se subtieaza nu mai face treaba). Nu am vazut daca ai mentionat dar problema a aparut dintr-odata sau sa intamplat in timp. PS: Nu iti recomand sa bagi ulei de diesel si doua cuti de aditiv ca o sa termini si mai rau motorul.verifica ce am zis mai sus si apoi schimba uleiul. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 2 Mar 2010, 18:18 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
gabryel21 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 April 09 ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Mar 2010, 18:17) sa mai discutat si para discutat problema cu presiunea de ulei,dar de toti asteapta mura in gura ![]() ca sa nu zici ca sunt rautacios o sa iti zic ce sa verifici mai inainte de toate si am si o intrebare. primul lucru care trebuie sa il faci inainte sa schimbi uleiul este sa dai delcoul jos si dupa ce il dai jos o sa observi in respectiva gaura un pinion.scoti respectivul pinion si vezi uzura lui,poti sa il si schimbi sa fi sigur.acum urmeaza intrebare.cum si-au dat respectivi "MECANICII" seama ca pompa lucreaza (au dat jos baia si au verificat pompa?). Daca dupa ce ai verificat respectivul pinion si era in stare buna, punete pe treaba si da baia de ulei jos si vezi starea pompei de ulei. Sunt mai multe chesti care duc la pierderea presiunii uleiului.(cuzineti uzati,blocul are uzura mare la lagarele axei cu came,axa cu came e uzata,pompa de ulei are uzura mare si cand e uleiul gros face treaba si cand se subtieaza nu mai face treaba). Nu am vazut daca ai mentionat dar problema a aparut dintr-odata sau sa intamplat in timp. PS: Nu iti recomand sa bagi ulei de diesel si doua cuti de aditiv ca o sa termini si mai rau motorul.verifica ce am zis mai sus si apoi schimba uleiul. Imi cer scuze ca am deschis un subiect care s-a mai discutat. Nu vreau "mura in gura".... putin bun simt nu ar strica ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1986
- BZ 05 KMS
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
vezi axul cum a zis colegul, s-ar putea sa fie uzat si patineaza(fapt care duce la lipsa angrenaj pompa de ulei.
mai e chestia ca bila de la pompa a ramas blocata pe deschis. si spune cum a pierdut presiunea? brusc sau in timp? daca a pierdut brusc e axul! cat iti indica pe ceas? |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Motorul are aprox. 89.000 km.
Are destui. Daca ati facut acesti kilometri singur, si ati avut grija de motor incercati pompa de ulei . Daca nu cuzinetii sau axa cu came sunt uzate Despre ulei diesel sincer eu am mers 2 ani de zile cu ulei T16 A - ulei de tanc si nu am avut probleme. Inainte aveam presiunea 1,5 si tineam motorul turat la 1200 ca sa nu se aprinda martorii . Pinionul de antrenare a pompei de ulei nu prea are cum sa ,, patineze,, cand cade s-a dus scade presiunea la 0 si se aprind becurile |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
imi pare rau daca te-am deranjat.
burlacu marian tin sa te contrazic cu " patinarea" pinionului de antrenare al pompei deoarece daca axul pompei de ulei e in stare buna si pinionul are uzura la rece pompa de ulei este antrenata de pinion.nu e prima data cand am intalnit fenomenul.in orice caz pentru inceput eu ii recomand sa verifice respectivul pinion apoi pompa de ulei.daca nici unul dintre acestea nu este de vina urmeaza axul cu came, cuzineti etc. |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
neutrino006 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 11 March 08 From: Hunedoara ![]() |
Din proprie experienta voi spune acum ce urmeaza: daca se aditiveaza uleiul cu aditivi de gen metabond, sau mai stiu eu care (metabond am folosit si eu) efectul este cam urmatorul la un motor cu uzura mare: se rup bolturile pistoanelor. De ce? Foarte simplu. Aditivul reuseste sa micsoreze frecarile intre piese, mentinand constant o pelicula uleioasa pe suprafata lor de contact. Prima data creste randamentul motorului foarte bine, scade zgomotul si consumul, insa din lipsa coeficientului de frecare in conditii normale de lucru a pistoanelor poate aparea fenomenul de inertie amplificata, crescand astfel solicitarea asupra bolturilor. Am facut tzandari doua motoare de 1300 aditivand uleiul. Motoarele erau destul de uzate, iar rezultatul a fost dezastru total. Presiunea nu a crescut deloc in ambele cazuri. Am recuperat motoarele schimband efectiv ce era uzat si deteriorat in ele, si acum functioneaza foarte bine. In ambele cazuri pompa era cu debit normal, uleiul era clasic m20w40 folosit la motoarele de dacia, la rece era presiune normala, la cald... aproape zero, chiar si dupa aditivare.
Ingrosarea uleiului duce la suprasolicitarea pompei, nicidecum la o lubrifiere mai buna. . . parerea mea.... insa sunt pareri si pareri. De aceea este forumul, sa schimbam pareri ![]() Iar despre 2 cutii de aditiv.... in principiu fiecare tratament isi are propria reteta, un procent de 5% din cantitatea de ulei la prima folosire si 2,5% de la a doua folosire. Daca motorul are 3l de ulei, asta inseamna ca se folosesc 150ml la prima aditivare, si o cutie de aditiv ar trebui sa aibe 250ml.... daca e in surplus, se pierde, nu se imbunatateste nimic. DA, aditivul poate ca da randament super la motoare care nu au uzura excesiva, dar in cazul in care motorul prezinta semne de uzura avansata recomand remedierea defectului direct de la sursa, altfel omul da banii si pe aditiv, si isi strica si motorul de tot. . . si nu face economie chiar deloc, ci dimpotriva.... Sper ca ajuta parerea mea ... ![]() |
--------------------
dacia 1300
recarosat cn4
1973
- HD 01 MPU Sofer de duminica ...
|
|
panter1 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Am sa expun cat mai pe scurt concluziile mele din nefericitele experiente pe care le-am avut cu aditivii. Una bucata aditiv in ulei Mobil semisintetic 10W 40. Efectele benefice ale aditivului au fost cam 300 km, apoi a inceput sa bata si sa scoata sunete cam tot in motor.. culbutorii se intreceau in batai care mai decare bate mai tare.. arborele cand mergeam cu viteza se auzea cum incepe sa bata progresiv.. In fine, am tinut uleiul in motor cam 3000 de cand am bagat acel aditiv, si vreau sa spun ca regret si acum. Il dizolvase si il facuse total ineficient.. ca apa era de subtire
![]() Pentru initiatorul topicului, nu fa prostia sa dai 250 de ron pe un tratament.. mai bine mai pune alti 250 de ron.. te duci la un mecanic iti desface motorul si vezi ce trebuie schimbat si schimbi doar ce este uzat, si sa ii spui de la inceput mecanicului ca esti foarte strans cu banii, si ca te vei rezuma strict la ce este uzat.. Vei fi mult mai castigat asa.. bafta This post has been edited by panter1: 2 Mar 2010, 23:13 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
pentru Dany
nu m-ai deranjat prietene.Dreptul la opinie este inscris in constitutie ![]() This post has been edited by burlacu marian: 3 Mar 2010, 18:42 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
andu89 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 10 From: darabani ![]() |
din cate stiu (propria experientza) dak pui ulei diesel creste putin presiunea...insa nu fa prostia sa bagi acum iarna...pt ca o sa regreti...da un frig mai puternic si se face vaselina...pt ca e prea gros si o sa ai si probleme la pornire...pana reuseste sa rupa uleiul moare bateria...si ar cam trebui sa bagi set motor...chestia cu uleiul e de scurta durata...oricum nu o duci prea mult cu el...din cate stiu e din cauza cuzinetzilor(in majoritatea cazurilor)
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BT 03 JAU
|
|
gabryel21 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 April 09 ![]() |
Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri.
Acum citind toate posturile imi dau seama cat de grava este problema si pot vedea situatia cu alti ochi. Bani sa mai investesc in ea nu mai am asa ca RABLA 2010 scrie pe ea. Toate bune! ![]() This post has been edited by gabryel21: 20 Mar 2010, 17:58 |
--------------------
Dacia
1310
1986
- BZ 05 KMS
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Am si eu probleme cu presiunea uleiului. Deci, am masina de 8 luni si cand am lua-o avea ulei in motor doar pe varful jojei. M-am dus la peco si fiind necunoscator, am cerut ulei de dacie. Si ala mi-a dat romanesc, la 6 lei litru. Am pus atunci litru ala, si am mers cu uleiul asta 8 luni
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Nu e normala presiunea asta la un motor proaspat reparat.Posibila reparatie necorespunzatoare,rodaj defectuos.Posibile jocuri cam mari la cuzineti + o uzura anterioara mai mare la lagarele arborelui cu came.Sigur ca nu exclud pompa de ulei,dar toate astea se vad la o demontare a baii de ulei.Daca zici ca motorul nu bate,fa o proba cu un ulei mai vascos la cald,de ex. 20W50.Cauta de Lubrifin,ca e ieftin si foarte bun si nu costa mult testul.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Nu imi permit acum sa cumpar alt ulei. Vreau sa dau baia jos sa ma uit la pompa de ulei...sa o spal...daca nu e din cauza pompei imi convine sa schimb cuzinetii decat sa cumpar alt ulei si pe asta sa il arunc. Stiu ca bag mai mult dar o fac sa mearga cum trebuie
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Siogur ca ,daca e de la cuzineti,solutia corecta e sa-i inlocuiesti daca arborele e in regula.Iar daca ai schimba uleiul nu inseamna sa-l arunci pe cel dinainte daca nu e uzat;il pui in bidon si-l folosesti alta data(dar nu peste ani).
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Eu cred ca e de la cuzineti mai mult decat de la pompa. Daca era pompa nu aveam presiunea la maxim cand e uleiul rece. Cum imi dau seama daca arborele are uzura si cuzinetii? As vrea sa fac singur operatia dar nu am experienta. Din carti si de la scoala (profil mecanic auto) stiu cam ce si cum, dar nu am experienta. In carte am gasit ca, capacele bielei se strang la 55-60 momente. Imi trebuie neaparat cheie dinamometrica sau merge strans si la mana? (nu strang nici ca nesimtitu, dar nici sa isi dea drumu). Orice sfat e binevenit!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
ar cam trebui dat motorul jos,si sa te duci cu arborele la un mecanic sa ti-l verifice. Daca ai noroc, nu trebuie rectificat si iei cuzineti noi. Daca trebuie rectificat,il rectifici si iei cuzineti la cota de reparatie.Ai de strans capacele de la palier si capacele de la biele.Daca ai de unde imprumuta o cheie dinamometrica ar fi bine.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Poate chem un mecanic acasa sa se uite la arbore fara sa mai dau motorul jos. Cand iau cuzinetii, nu stiu daca a mai fost arborele rectificat, deci nu stiu de care sa iau. Merg cu un cuzinet de palier vechi si unul de biela ca sa imi dea la fel? In cazul in care nu rectific arborele.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pe spatele cuzinetilor e mentionata cota lor.Stie mecanicul sa iti zica.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
andu89 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 10 From: darabani ![]() |
aceeasi problema o am si eu de azi la amiaza...cum scade turatia motorului cum se aprind becurile...si cand vreau sa o las pe liber aceeasi chestie...insa in cazul meu e garnitura de chiuloasa...e piscata si imi baga apa in baie :| dar ce ma mira cel mai tare e ca nu bolboroseste in borcan, nu baga apa in capul pistonului (motorul merge de rupe si porneste la sfert) si nici nu se ridica apa in bord. insa pe langa toate astea imi pierde multa apa (bag de 2 ori pe zi apa in borcan) cred ca se aprinde din cauza ca uleiul la un loc cu apa se subtiaza si nu mai are presiune klumea...cat despre presiune...e in cap (adik foarte buna)...verifica si la tine si vezi sa nu fie cumva piscata garnitura...si ar mai fi o chestie: cineva de la mn si_a luat aq o luna aprox o dacie si tot asa ii facea...numai ca la el nu avea treaba cu garnitura...uleiul era la nivel si motorul mergea foarte bine...i_a facut si el schimbul si aceeasi chestie...becurile se aprind. pana la urma ne_am dat seama ca era de la tablou (asa ne_a zis mecanicul la care am fost). fostul proprietar a improvizat ceva pe acolo (ceva fire pe la sigurante) si cand trepida masina mai tare facea scurt...verifica si tu treaba asta...ce pot sa zic...exista multe posibilitati...ia si incearca_le si pe astea
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BT 03 JAU
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Ms mult de sfaturi andu! Eu azi am dat baia jos, pompa. Curatat tot, pompa baga bine. O sa vad maine ca ma duc la bunici, la un drum de vreo 40km dus intors cum se comporta. De garnitura de chiuloasa ce sa zic...si mie imi scade apa in borcan dar la mine pierde pe la un furtun. De cand am schimbat uleiul parca observ o retinere in mers. Nu mai pleaca , ca inainte. Posibil sa fie uleiul subtire 15w40 pt motorul meu. Daca as schimba cuzinetii oare se rezolva aceasta problema? Daca nu i-as baga putin aditiv.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#23
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
auzi, baga pompa in benzina ,tine gaura pe unde ar da ulei blocata cu un deget si invarte de ea si vezi daca da pe langa ax...ca uleiul gros la rece il baga dar la cald ar putea sa scape pe langa ax...si alea noi se mai strica.....incearca si testul asta sa elimini pompa din problema
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Buna ideea. Multumesc!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#25
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
iti spun ca am vazut vreo 3 pompe noi cu asemenea probleme....si in ulei ziceai ca-s bune, in benzina scoteau pe langa ax cam tot...deci astupa gaura cu degetu si invarte de ax..daca da pe langa ax..nu mai e buna....(si uleiul cald e tot asa fluid)
dupa ce verifici asta raman arborele, cuzinetii...dar mai ai si pionionul care antreneaza pompa...il verifici si pe ala cuzinetii si arborele la urma...la arbore parca erau cotele puse pe site |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Pinionul l-am schimbat desi cel vechi nu prezenta uzura avansata. Pe langa ax e foarte posibil sa scape, pentru ca nu mi se pare foarte etans. L-am scos cu usurinta si l-am spalat. Cat de curand cred ca voi da baia jos din nou pentru ca imi scapa putin ulei. Cand am scos-o era prinsa doar in silicon (m-am schinuit vreo 15 min sa o dezlipesc) iar acum i-am pus garnituri, inele. Cred ca ar fi mai simplu fara garnituri. Cel putin inelele alea sunt de tot rasu. Nu se aseaza perfect si ar fi trebuit sa incarc mult cu silicon ca sa etanseze oricum, dar nu am stiut. Ce parere aveti? Azi dupa ce am curatat pompa am facut vreo 20 km, i-am ridicat apa mai bine de jumate si aveam presiune putin peste 2. Mi s-a parut ceva mai bine, nu stiu ce sa zic. Si uleiul care l-am schimbat era deja NEGRU! Pe joja e mai transparent, dar in bidon m-am speriat. Si pe fundul baii era mizerie...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#27
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
putin peste 2 parca e de ajuns(si eu cam asa am dupa drum lung)....
in carte parca zicea 0,7 la ralanti si 3,4 sau 3,7 in turatie de 3000 sau 4000? mai stie careva? uleiul contine detergenti, pui ulei nou, spala mizeria din motor..si mai ramane mizerie si in baie........deaia se innegreste...si are de unde lua mizerie, mai ales daca nu a fost spalat tot motorul prin interior.......vezi cu pompa daca da pe langa ax.....pt partea cu silicon...daca pui silicon(nu mai tin minte daca puneam sau nu...desi parca puneam pe garnitura pe o parte si alta, dar nu mai tin minte exact), pune unul bun si lasa-l sa se usuce....si suprafetele sa fie f curate.... This post has been edited by brigada_diverse: 1 May 2010, 22:47 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Daca o fi sa dea pe langa ax, imi recomanzi vreo pompa de o firma anume? Daca ai zis ca ai vazut noi care dau pe langa ax...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#29
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu mai tin minte ce marci erau mai exact, dar au fost 2 pompe noi cu probleme dupa schimbarea setului motor(la 2 masini diferite) si una cu o vechime de vreo 30 000km....la o masina stiu sigur ca nu s-au cumparat porcarii...toate materialele au fost de cea mai buna calitate...la celelalte nu mai tin minte daca erau de uzina sau alte firme....
rog colegii de forum care au idee ce pompe ar putea fi bune sa recomande totusi, trebuie avut in vedere ca toate sunt mecanisme si poti nimeri una cu probleme chit ca este facuta de un producator care este considerat ca face lucruri fiabile...(desi sper sa nu fie asa).... This post has been edited by brigada_diverse: 1 May 2010, 22:55 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Ms mult de sfaturi! Astept si eu nume de firme. E timpul sa ma pun si eu in pat. Noapte buna tie si tuturor forumistilor!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 04:02 |