DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calorifer spart..probabil

Andrei_pack
post 16 Apr 2011, 19:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 May 09




Salut . am bineinteles o problema cu supernova . In mers a aparut un miros de incins si au inceput sa iasa aburi. Apoi tot antigelul mi-a curs la pasager. Asta in decurs de cateva secunde. Se poate sparge caloriferul in asa hal? Sau poate fi de la vreun furtun care a crapat? Dupa am incercat sa mai merg cu masina dar dupa nici jumatate de minut temperatura apei(care nu mai exista) era aproape la maxim. Se poate sa se fi ars garnitura de chiulasa intr-un timp atat de scurt? Mersi


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima - provizoriu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrOzOy
post 16 Apr 2011, 20:07
Post #2


Membru cu Dacie !


Group: Members
Posts: 839
Joined: 8 September 09
From: Ramnicu Sarat,Buzau !




Da sigur ti sa spart caloriferu si cu garnitura nu stiu ce sa iti spun,depinde acum cat de mult ai mers cu masina la acea temperatura...


--------------------
Dacia SuperNova 2002 , fara piele :D - BZ 52 MTG
Cazan Romanesc !

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 19 Apr 2011, 08:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Da, se poate sparge, poate a sarit capacul, garnitura de la capac. Ma indoiesc sa fie de la furtun spart, in acest caz apa ar fi curs in compartimentul motor. Cele doua tevi de plastic ale caloriferului ies din habitaclu in compartimentul motor.

Erai constient ca nu mai ai lichid de racire in motor si ai continuat circuli cu masina?!?!?!? Schimba intai caloriferul, vei vedea dupa eventuale consecinte.

Cand te-ai hotarat sa opresti motorul, a fost initiativa ta, sau s-a oprit singur?

This post has been edited by CrysMM: 19 Apr 2011, 19:23


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei_pack
post 19 Apr 2011, 21:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 May 09




Imediat dupa ce a inceput sa curga antigelul am oprit motorul . Apoi dupa 10 minute am plecat cu masina , in decurs de mai putin de 1 minut temperatura la apa tot crestea si am oprit motorul inainte sa ajunga sus . Mi-a schimbat caloriferul , se pare ca cel vechi avea o fisura de-a lungul capacului de plastic. Acum alta problema am. In primul rand mi-a umblat de la clapeta de directionare a aerului si acum nu mai merge. E greu de desfacut? A 2-a problema , cand pornesc relanti-ul scade la 500 dupa care masina moare. Face asa incontinuu. Cateodata nici nu porneste doar invarte putin si apoi moare. Mecanicul mi-a zis ca el nu a facut nimic dar masina nu era asa inainte sa o duc in service. Si a 3-a problema e ca antigelul a tot scazut. Dupa ce a pus prima data e posibil sa scada tot borcanul fara a curge pe undeva? (nivelul uleiului a ramas acelasi). Mersi


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima - provizoriu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Apr 2011, 21:16
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai scade si o sa scada iar tu trebuie sa completezi , ma rog nu stiu cum ti-a facut el aerisirea , trebuia dupa ce ti-a pus antigelul in instalatie sa dai o tura cu masina 2-4 km dupa aceea sa revi si sa completeze pana la nivel.
Oricum in 100 de km se degazeaza complet si se stabilizeaza nivelul ideea e sa ai preparat antigel+apa 50/50.
Legat de caderea turatiei poate fi motorasul pas cu pas care trebuie curatat.

This post has been edited by djasu82: 19 Apr 2011, 21:17


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 20 Apr 2011, 19:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Cand a fost schimbat caloriferul, a fost data jos carcasa de la filtrul de aer. Este posibil sa nu fie bine asezat corpul clapeta.

Cum adica a umblat la clapeta? Ce a facut la ea?


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei_pack
post 21 Apr 2011, 09:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 May 09




Cu clapeta am rezolvat. Mi-a rupt cablul de la ea si acum mai merge doar pe 2 pozitii. Se mai gaseste in vitan cabu? Mecanicul a zis ca nu a dat jos filtrul de aer deci nu a umblat la corpul clapeta. Acum imi scade relanti-ul pana la 0 si se opreste masina. Dupa ce motorul se incalzeste nu mai face asa. Poate fi ceva infundat? Nu itneleg de ce nu mai face asa odata ce motorul e cald.Mersi


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima - provizoriu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 07:57
Forum Renault