DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme 3 pistoane.. bujii negre afumate

marcel333
post 25 Jun 2010, 18:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 June 10




Salz.. am o problema f stresanta as zice de ceva vreme.. am o dacia 1310 benzina..

o am de pe la inceputul anului asta.. a mers superb pana acum cateva zile.. bujiile le am schimbat noi acum vreo 3-4 luni..

asa acum cateva zile a inceput motoru cu probleme.. pe fiecare zi care trecea mergea tot mai nasol la rece mai mult.. motor cu intreruperi.. nu mai are aceeasi putere.. a ajuns chiar sa mi se opreasca in mers la relanti

am fost cu ea la mecanic.. am schimbat capacul delcou ca era cam tocit carbunele ala... si mi a scos bujiile sa le vada.. negre rau afumate.. le a periat.. le a pus la loc si a mers super masina iar.. pana ziua urmatoare cand a inceput iar motoru sa nu mai mearga la fel de lin..


tot asa am curatat iar eu aseara bujiile sa fiu sigur ca asta e problema.. si intr adevar asta e.. ele se innegresc si asta cauzeaza sa nu ma imearga bine motoru..

azi am facut si un test.. cu motorul pornit sa scot cate o fisha sa vad ce se intampla.. si desigur nu e absolut nici o diferenta.. indiferent de ce fisha scot motorul e la fel merge la fel de bine.. am scos chiar si 2 fishe si abia atunci intr adevarat i s a dus puterea dar inca mai mergea..


de la ce naibi poate sa fie problema asta ?
am comanda o noua fisha centrala ca aia e cu niste probleme zic eu.. a fost rupta e lipita cu niste banda adeziva la mijloc si m am si curentat cand am pus mana la capatul ei acolo unde intra in bobina

credeti ca de la asta o fi ? ce alte cauze ar mai fi ? ms


si consumul de benzina este cam maricel.. dar nu f mare.. adik un 10.. un 11.. chiar un 12 uneori in oras

This post has been edited by marcel333: 25 Jun 2010, 18:57


--------------------
Dacia Dacia 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 19:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pot fi multe cauze,
de ex. carb dereglat, avans mic, fise imbatranite, bujii necorespunzatoare


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel333
post 25 Jun 2010, 19:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 June 10




da stiu.. e cam nasoala treaba.. deci probleme astea care le ai mentionat tu pot duce la excesul de benzina nu ? si innegrirea bujiilor

fisele si bujiile sunt bune am verificat scanteile noaptea.. doar fisha centrala e cu problema.. o s o schimb luni marti sa vad daca e vreo diferenta..

intai rezolv asta.. si pe urma sa vad.. dak nu trec mai departe la urmatoarea chestie ..



a da si aseara am scos si filtru de aer sa vad de curiozitate asa in ce stare e .. e bun e recent si el.. dar cand l am intors a curs ceva apa din el.. deci trage apa pe undeva aiurea..

asta poate fi un motiv pt consumul excesiv si innegrirea bujiilor ?

This post has been edited by marcel333: 25 Jun 2010, 19:24


--------------------
Dacia Dacia 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jun 2010, 19:34
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




bujiile se mai innegresc si din cauza supapelor...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcel333
post 25 Jun 2010, 20:06
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 June 10




si supapele astea unde se afla.. ? se curata sau cum ? adica din cauza ca ar putea sa intre apa sau ce.. ?

This post has been edited by marcel333: 25 Jun 2010, 20:06


--------------------
Dacia Dacia 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 23:20
Post #6


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Incearca sa schimbi fisele,o sa fii surprins.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 26 Jun 2010, 09:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




QUOTE
bujiile se mai innegresc si din cauza supapelor...


Uite un om ce stie ceva. Dute nene si repara chiuloasa. Carb nu se deregla el singur asa de nebun.
La mine tot asa a facut acum vreo 3-4 ani. Mergea bine si odata a inceput sa faca figuri, cum porneam pac o lua razna, mergea ba in 3 ba in 2 bujii. Am tot refacut amestecul la carburator, am tot zapacit aprinderea pana am reusit sa o fac sa mearga si mai prost. Vazand asta si cu ceva sfaturi am dus-o la mecanic si am facut chiuloasa. De atunci km fara probleme.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 26 Jun 2010, 09:10
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




am avut si eu problema asta. la mine erau supapele care nu mai etansau si bobina de inductie care nu mai dadea scanteie suficienta, dadea una rosie.mai verifica si cuiu ponto de la carburator sa inchida bine, jiglerele, plutitoru.mai poate fi si de la setul motor. daca tot ai schimbat bujiile, schimba si platina.bafta


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 26 Jun 2010, 13:33
Post #9


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pana ajungem la partea mai greu accesibila fa asa:
regleaza carburatorul(s-a discutat pe forum...cauta bine ca a fost explicat super frumos cum se regleaza...important sa fie nivelul corect in CNC si sa inchida cuiul pontou perfect)
regleaza aprinderea-avansul si distanta la platina, vezi sa dea scanteie puternica
verifica fisele sa nu ai pierderi de scanteie, capacul delco si bujiile
pune niste bujii reglate corespunzator si care sa stii sigur ca functioneaza corect
regleaza jocul la culbutori(la fel, s-a explicat pe forum..cel mai simplu cu metoda pistonului in compresie)

daca nu merge....mai raman supapele(am vazut o gramada care afumau din cauza supapelor..dar multe afumau si din cauza relgajelor defectuoase) sau setul motor

mananca ulei? scoate fum albastru?
mergi cu socul tras? mergi numai prin oras?
vezi sa nu se innece
scoate fum negru?

cu bujii bune si reglata bine
cu motorul cald: scoti fisa pe rand la cate un piston. cand o scoti se simte ca merge mai prost?
o pui inapoi si faci la restul pistoanelor

dupa ce ai spus tu..daca ai scos la 2 pistoane si nu se intalmpa nimic....nu ai compresie la alea doua....am vazut o dacie fara compresie la 2 pistoane...si mergea si asa...in restul de 2....dar nu era placut deloc

This post has been edited by brigada_diverse: 26 Jun 2010, 13:36


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:06
Forum Renault