DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema NEREZOLVATA DACIA1300, se opreste motorul in mers

vincere
post 25 Jun 2010, 16:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




AM O PROBLEMA CARE NU I-AM DAT DE CAP ANI DE ZILE:

MERGE SI APOI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS BRUSC, DAU LA AUTOMAT CARE SE AUDE SI NIMIC. TREBUIE SA STEA PE LOC 5 - 10 MINUTE SI APOI PLECA CA SI CUM NU S-A INTAMPLAT NIMIC. DE MULTE ORI PARE IN SCHIMB CA REPORNESTE CU MOTORUL PUTIN MAI TURAT. ALTEORI PARE CA O AJUTA SOCUL TRAS SA REPORNEASCA. AM SCHIMBAT REZERVOR BENZINA, CONDUCTE DE ALIMENTARE, POMPA DE BENZINA, UN CARBURATOR, DELCOUL, BUJII. PROBLEMA SE INTAMPLA INVARIABIL. APARE SI DISPARE. NU STIU DACA E VREUN REGLAJ DE CARBURATOR , CE SE POATE INFUNDA SAU MAI DEGRABA PE PARTEA ELECTRICA UN SCURT CIRCUIT SAU UN CONTACT ELECTRIC PROST UNDE POATE FI HIBA ?

dacia 1300 din 1974 - Va rog cine ma poate ajuta cu un sfat ca tin la rabla mea

This post has been edited by Ov: 29 Jun 2010, 09:26


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 25 Jun 2010, 16:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




sal, ia legatura cu un om-mecanic ff bun, userul se numeste Laurentiuu . Vad ca esti din Iasi
http://www.daciaclub.ro/index.php?showuser=2694
contacteaza-l pe privat, vezi ca are un id de yahoo messenger, il poti contacta si acolo
Toate cele bune, oriunde ne-am afla!

This post has been edited by total: 25 Jun 2010, 16:24


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 16:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




vezi cu alta bobina


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 25 Jun 2010, 17:03
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




am schimbat frate si bobina de inductie, am pus una poloneza - daca o fi pe partea electrica nu stiu de unde se intrerupe - imi trebuie in Iasi un electrician sa aiba rabdare, eventual sa schimb cablajele, nu gasesc un electrician


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 17:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cand nu porneste vezi dacada scanteie, ai tensiune pe bobina, vezi cu alt fir de la contact la bobina, eventual alt contact


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 25 Jun 2010, 17:46
Post #6


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.231
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(vincere @ 25 Jun 2010, 17:03)
TREBUIE SA STEA PE LOC 5 - 10 MINUTE SI APOI PLECA CA SI CUM NU S-A INTAMPLAT NIMIC.
*


Cat sa se raceasca bobina. Cand iti face asta, deschide capota, si pune mana pe bobina. Daca frige, ti-ai gasit suspectul.


Nu mai scrie cu caps, ca ma zgarii pe ochi. Literele mari si mici s-au inventat cu un scop.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 25 Jun 2010, 18:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Am schimbat vreo 2 bobine, una second Bosch care parea ca se incalzea si ea (cea veche de 30 ani nu se incalzea), acum am una noua made in Germany, care e usor calduta, nici intr/un caz fierbinte.

vechiul butuc de chei avea firul rosu inegrit si topit printr-un un scurt la papucul conector, (al treilea fir pe butuc in sensul de rotire a cheii spre demaror). Mesterul nu i-a dat importanta a zis ca am avut brelocul de la chei prea greu. Nu stiu daca are vreo legatura si contactul de chei . vincere10 este idiul meu pe mess


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Jun 2010, 19:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




bine ar fi sa pui alt fir din conectorul cheii spre bobina si bobina spre releu
nu stiu daca e permis dar se poate muta papucul firului spre sig prin contact la pozitia neocupata la tine , A accesorii


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 25 Jun 2010, 23:21
Post #9


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Ori bobina ,ori ceva pe la platina ......verifica scanteia ,eventual schimba platina si fisele


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Jun 2010, 23:33
Post #10


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




sunt trei variante:
- cade alimentatrea brusc de pe bobina de inductie si adio ramai fara scanteie,pt asta verifica alimentarea ei,legaturi,papuci,etc
- se pierde semnalul de la platina,ori ca platina face masa pe capacul delcoului,incearca sa o mai indepartezi putin,ori ca izolatorul surubului la care e legata platina e dus,ori firul care pleaca de la platina la bobina de inductie partial avariat.
- condensator defect

This post has been edited by Paulorossi: 25 Jun 2010, 23:34


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 26 Jun 2010, 08:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Exact la fel am patit si eu ! Se dezamorseaza pompa de benzina!Verifica traseul de alimentare cu combustibil!Incearca cu o sticla de benzina in comp.motor!


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 27 Jun 2010, 08:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Salut ! Cand se opreste se zgaltaie (merge in socuri). Ce e cu dezamorsarea pompei de benzina ?. Cui se datoreaza? . Am schimbat pompa de benzina cu una noua de Scornicesti si mi-a revenit problema dupa un timp. Cum se verifica ? Intradevar odata cand am ramas in pana am scos furtunurile de la pompa de benzina si cand le-am reconectat parea ca si-a revenit cu manevra . Nu stiu daca a fost doar o impresie. Am schimbat rezervorul de benzina si conductele de cupru de la rezervor ca sa fiu sigur ca nu e vreun dop sau strangulatie pana la pompa si de acolo la carburator. Nu stiu daca cu sticla de benzina se poate verifica caci defectiunea imi apare cand vrea ea in rest merge. Uneori pare ca imi apare mai frecvent cand accelerez mai tare la o pornire sau urcare in panta. Am ramas cu impresia ca daca o fi un blocaj o fi de la carburator. dar am schimbat un carburator (adevarat second hand), am facut nivelul la benzina. Cuiul ponton ? L-am schimbat si pe el. Odata am desfacut carburatorul la locul faptei si parea nivelul de benzina putin scazut dar totusi era benzina. Cum poate fi rectificat cuiul ponton sa nu se mai blocheze ?Cineva a sugerat ca o fi supapa de admisie benzina de la pompa spritz (in reprize)? cum poate fi verificata ?


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 27 Jun 2010, 09:41
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




am patit ceva f asemanator si intr-un final am descoperit ca imi crapase izolatorul ala nenorocit prin care rece surubul de prinde platina si condensatorul pe delcou si cand facea condens sub capota (in special dimineata) dadea nenoroctul la masa si se termina cu smecheria.

cat despre aprindere, sictirit de reglat/schimbat platini mi-am pus aprindere tranzistoriala si toarce motorul superb (a se intelege ca merge rotund) si elimini si condensatorul acela infect din schema.

tot din seria "ce imi incinge bobina" aveam izolatorul firului care ducea "-" de la bobina la turometru lovit si cand dadea la masa murea si trebuia sa astept sa se dezmeticeasca bobina (minusul acela se transforma in plus si cand da la masa nu-i tocmai placut, mai ales in zona din jurul pompei si filtrului de benzina smile.gif) )


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Jun 2010, 13:19
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




La cite ai schimbat, pot fi nenumarate:
1. partea electrica a contactului cu cheie. Daca e contact cu cheie simetrica, n-am vazut doar parte electrica, daca e tip vechi, se gasesc. Costa 10-15% din valoarea unuia intreg.
2. Rezervor nou: ai spart pe teava de tur sita? La rezervoarele noi se aduna mult span de la galvanizare care infunda acea sita. E in rezervor, unii stiu ca baga o sirma si o sparg. Trebuie neaparat filtru, la cea veche aveam doua, ambele inainte de pompa. Cauza asta ti-ai creat-o singur inlocuind rezervorul-la a mea trebuia cind se oprea sa suflu pe tur cu busonul desfacut.
3. Cum ti s-a mai spus, platina,. condensator, bobina.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 28 Jun 2010, 14:55
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Partea cu infudatul sitei de la rezervor o cunosc. Nefericirea se datoreaza tancurilor vechi, ruginite de la pompele de benzina - incerc sa alimentez de la statiile mai noi. Am avut o belea cu rezervorul: se scapase un furtun de cauciuc alb inauntru cand am ajutat pe unul de ramasese fara benzina in urma cu cativa ani. Uitasem de el - lucru rau !!! Cauciucul ala se topise in rezervor si se facuse ca un smac cleios in vreo 2-3 ani. Conductele de cupru daca au vreo strangulatie faceau un dop dinamic cu smacul respectiv. Cand verifici par permeabile. Am pus filtru de benzina de ala de sticla si imi apareau ca niste boabe de orez resturile de cauciuc. Mi-am strofocat creierii pana m-am prins. De aceea am schimbat si rezervor si conducte. E adevarat ca la noul rezervor nu am mai spart nici o sita. Partea electrica poate fi o cauza sigura, dar pe cine stiu eu in Iasi nu prea le are cu parte electrica. Ar mai fi ideea cu trasul aerului fals pe undeva. Un mester mi-a sugerat ca pe la capacul carburatorului (corp superior) cica s-ar deforma de la caldura. A tras la pila la cel vechi, dar am preferat sa iau un second hand de 1400 32IRM- 2AM, cica 32IRM nu se fabrica. Multumesc tuturor pentru pareri. Astept sa o surprind din nou asupra faptului ...


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 28 Jun 2010, 21:06
Post #16


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




"am patit ceva f asemanator si intr-un final am descoperit ca imi crapase izolatorul ala nenorocit prin care rece surubul de prinde platina si condensatorul pe delcou si cand facea condens sub capota (in special dimineata) dadea nenoroctul la masa si se termina cu smecheria."
"se pierde semnalul de la platina,ori ca platina face masa pe capacul delcoului,incearca sa o mai indepartezi putin,ori ca izolatorul surubului la care e legata platina e dus,ori firul care pleaca de la platina la bobina de inductie partial avariat."

Subscriu si eu la ce au raspuns colegii.


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Jun 2010, 21:41
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Parca spunea ca are aprindere TRANZISTORIZATA (adica facuta cu tranzistoare), prin care nu mai trece nici curent mre si nici tensiune inalta, deci e mai putin posibil a fi de la platina, daca mai are. Despre condensator nici vorba, ca l-a deconectat.
E posibil ca ceva sa favorizeze producerea jivrajului. Pe timp umed si racoros, se formeaza gheata in jurul centratorului, care impiedica trecerea benzinei si dupa 5 min. de la oprire, placa perfect. La 20 de grade afara, sub clapeta sunt minus 5. Daca motorul nu e destul de cald si flansa pata-calda nu lucreaza, face jivraj.
Pompa daca absoarbe greu, volum mic, apropiat de cel care-l consuma motorul, in timp scurt scadde nivelul in carburator, pana la oprire. Dar zici ca ai gasit aproape de normal in camera.
Referitor la contact, pune un fir direct de la plus baterie, la plus (15)bobina de inductie , si mergi cu el mai mult, sa vezi daca se mai intampla. Sa nu uiti (de fapt n-ai cum, ca numai dezlegandu-l se va opri motorul) firul legat sau liber, sa dea la masa cand e oprita. Dezlegi de la baterie, nu de la bobina, cand opresti. Asa vezi daca e de la contact.
Bobina de inductie, cand se incalzeste, se dilata bobinajul si acolo unde izolatia e proasta , intra-n scurt oprind motorul. Se raceste si o ia de la capat.
Parca ai zis ca ai si turometru. E posibil ca unele componente semiconductoare din el, sa intre in conductie directa (tranzistor, dioda)cand se incalzeste, si sa dea la masa pentru un timp scurt, atat cat sa opreasca motorul. Nu scurt total, ca ar fi ars.Incearca fara firul de la turometru. In rest s-au cam spus destule.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Jun 2010, 08:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(vincere @ 28 Jun 2010, 14:55)
[1].Partea cu infudatul sitei de la rezervor o cunosc. Nefericirea se datoreaza tancurilor vechi, ruginite de la pompele de benzina - incerc sa alimentez de la statiile mai noi. [...] E adevarat ca la noul rezervor nu am mai spart nici o sita. [...]

[2]. Ar mai fi ideea cu trasul aerului fals pe undeva. Un mester mi-a sugerat ca pe la capacul carburatorului (corp superior) cica s-ar deforma de la caldura. [...]


1. Am mai spus si repet: la rezervoarele noi, din cauza proastei galvanizari/stanari, ramine o pulbere ca o pilitura de staniu. In plus, tot datorita proastei executii se desprinde inca din acel strat, fenomenul de acumulare de staniu amplificindu-se. De aceea se cam infunda sita.

2. Aer trage acolo unde pompa trage sau motorul trage. In CNC pompa impinge, nu de acolo e aer fals. Pe acolo cel mult curge daca nivelul creste. Aer fals cauta pe traseele cu depresiune creata.

Daca ai aprindere tranzistorizata, mai ales Malvina, verifica platina sau aprinderea. De acum 3-4 ani au aparut "Malvina" proaste, se defecteaza fara preaviz, ceva ambalare termica.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea63
post 29 Jun 2010, 08:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 10
From: oradea




cand ai schimbat rezervorul ai schimbat si busonul? daca tin bine minte busonul are o supapa care permite aerului sa intre inauntru pe masura ce se consuma benzina, pt a nu se crea vid in rezervor si atunci pompa nu mai poate trage. in rest as zice ca este simtom de pastile uzate in pompa de benzina.


--------------------
dacia papuc skoda octavia 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 29 Jun 2010, 09:55
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




vezi intai ce nu ai cand se opreste? benzina sau scanteie?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 30 Jun 2010, 21:18
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Am pompa noua de scornicesti 80 ron, am schimbat-o pe vechea care era tot noua, una poloneza de 40 ron ca cineva a spus ca e posibil sa aiba supapele slabe - nu avea jetul suficient de bun. Am schimbat si busonul rezervorului, cel vechi original nichelat mai degrada nu dadea voie sa iasa gazele vaporizate din rezervor (posibil sa fie orificiul bidirectional). Cand scoteam busonul sa alimentez bubuia de la gazele acumulate.

<span class='edit'>30 Jun 2010, 21:26:</span>
aprinderea e clasica, NU tranzistorizata, Chiar asa de repede sa se duca DELCOUL ? Ruptorul-distribuitor e NOU (6 luni)!

<span class='edit'>30 Jun 2010, 22:00:</span>
problema apare si pe timp cald, uneori si cu motorul cald. Mai degraba o leg de modificarile de turatie, cand accelerez sau conduc putin mai agresiv, uneori la urcarea pantelor, schimbarea vitezelor, fie ca accelerez, fie cand iau prea brusc piciorul de pe acceleratie, cand iau un viraj, deci modificari mai bruste de acceleratie si turatie. Am crezut ca se blocheaza cablul de acceleratie - l-am schimbat. Cineva a sugerat ca se blocheaza clapeta de acceleratie din carburator de la uzura garniturilor de teflon si ineaca, ca nu e pozitionata bine clapeta bine, sau chiar arcul care trage clapeta de acceleratie inapoi. Nu am inteles cum, poate datorita uzurii odata m-am trezit cu arcul mare lung ce tine inchisa clapeta de acceleratie ruptandu-se in timpul mersului. Cum am reusit sa-l rup pe ala Dumnezeu stie. Am legat o carpa elastica de filtru de aer si de bratul acceleratiei si am ajuns acasa. Dacia 1300, model1974 NU ARE TUROMETRU.

<span class='edit'>30 Jun 2010, 22:12:</span>
posibil ca umplerea camerei de nivel sa fie falsa cand se opreste!!! Motorul se opreste, dar excentricul se mai roteste de cateva ori incat pompa de benzina mai baga cateva jeturi, motorul oprindu-se nu mai trage benzina, incat ma gandesc ca camera de nivel se poate umple in urma inertiei rotirii arborelui pana se opreste. De aceea apare relativ plina. Am dreptate ?

30 Jun 2010, 23:08:
In urma cu mult timp (10 ani) de la niste scapari de la pompa spritz pe galerie am avut un mic incendiu la motor. L-am stins rapid ca aveam stingator, dar nu suficient de rapid sa nu arda cablajele electrice. Un baiat din cartier mi-a schimbat cablajele ( alea mansonate in manunchi gros) cu cablaje vechi de la o Dacie de la dezmembrari, posibil unele fire ce nu pareau deteriorate sa nu le fi schimbat. Dupa incendiu si dupa ce a schimbat cablajele electrice, acul care arata la bord incarcarea bateriei de la alternator arata ca supraincarca. Doar cand am farurile aprinse, stergatoare, ventilator deschise acul indicator scade revenind pe verde. Are cineva o idee ce e cu acul ala pe rosu crescut sa fie datorat doar unor erori in conexiunea cablurilor schimbate sau arata vreo defectiune reala ? Singurul lucru care nu am schimbat e alternatorul, a trecut prin incendiu si el, dar fiindca arata ca incarca nu l-am schimbat

This post has been edited by vincere: 30 Jun 2010, 23:08


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 30 Jul 2010, 22:36
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




Am si eu la dacie o problema asemanatoare la care nu i.am dat importanta dar vad ca persista, dar nu intotdeauna -cand are ea chef. Pornesc si merg suficient sa se incalzeasca motorul, apoi opresc motorul (la semafor), cd.playerul pornit, apoi cand pornesc motorul sa plec, merg 3-4metri si se opreste din senin, turata e ca doar tind sa schimb a 2treapta. O pornesc iar si merge struna. Daca opresc playerul cat e motorul oprit sau las motorul pornit (relanti) si playerul pornit, nu mai face probleme. Parca sa zic ca de cand am modulatorul fm pt muzica a inceput sa aiba goange dinastea. O sa fac o proba cu playerul pe cd sa vad daca modulatorul are legatura cu asta.


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oltean_Alexander
post 3 Aug 2010, 11:09
Post #23


58525896


Group: Members
Posts: 104
Joined: 8 May 09
From: 125455




Incearca sa vezi poate e la electromotor ceva faza,ia in calcul si asta... crazys4.gif poate vb aiureli,dar am patit eu


--------------------
6842654 8745874 698426985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.v
post 3 Aug 2010, 12:44
Post #24


2 fast 4 u


Group: Members
Posts: 27
Joined: 12 October 06




La mine, la aceeasi problema, am pus Fise Siliconice si condensator nou.
Si nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia /Peugeot 1300/307 Hdi, 54 CP/110 CP 1981, 1289 cmc/2006, 1560cmc
Drive safe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_p
post 30 Aug 2010, 20:57
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 August 10




din ce am citit de-a lungul topicului iti recomand puternic sa incerci alta bobina de inductie. Succes!


--------------------
dacia 1310 1998/berlina - br-98-ale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 31 Aug 2010, 12:28
Post #26


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




asa am patit si eu, si eram la 400 km de casa biggrin.gif
pornea de parca nu avea nimic, mergea 10 km, cum dadea de un deal tremura, cerea a 3-a, bagam a 3-a, trecea de deal, o turam, se tura bine dar tot intrerupea cate oleaca, bagam a 4-a tremura, bagam iar a 3-a tremura.. a 2-a.. tremura, scoteam pe liber si murea...
Stateam intre 5 si 30 minute si pornea.
Mi-a facut asa 100 km, mergea maxim 20 km dupa care se oprea, s-a facut noapte, am stins tot pe ea si a dat taicamiu o cheie, eu stateam sa vad daca se vede vreo scanteie, si cand a invartit s-a facut ca un pom de craciun ohmy.gif , dar a pornit si jar a mancat pana acasa... am sat cu patentul si surubelnita in mana tot drumu si nu a mai schitat nici un gest biggrin.gif
Am schimbat dupa vreo 3 luni bobina cu una metalica simpla (ma lasase iar in drum) si nu mi-a mai facut nici o problema aprinderea de atunci, dar bobina se infierbanta rau si dupa 5 km.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 2 Oct 2010, 18:13
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Problema cu opritul e pe cale sa o fi depistat.
Am delcou, condensator, fise, bobina noi - pe parte electrica nu mai am ce ii face. Am mai surprins-o de vreo trei ori oprindu-se la interval de o data la 2 luni. Dadea in nas. Am simtit ca pierde puterea si am tras-o pe dreapta. Am scos burduful la carburator si am dat la acceleratie cu mana. Pompa spritz nu baga benzina de loc. Am scos furtunul de benzina si am dat la cama - pompa de benzina nu baga de loc. Am scos turul si returul de la pompa de benzina si apoi le-am pus la loc strangand coliere mai bine. Am pus surubelnita pe suruburile de la pompa de benzina si erau slabite 1/2 - 3/4 tura. Le-am strans simetric pe toate. Am dat din nou la cama si jet puternic. Am mers 2 luni fara probleme. Apoi iar mi-a facut problema. Cand am verficat colierele erau stranse bine in schimb suruburile da la pompa de benzina erau iar slabite. Nu stiu ce le slabeste, vibratia motorului ? Dar raman cu impresia ca problema e da la pompa de benzina. Intradevar bubuiala care o auzeam cand desfaceam busonul rezervorului de benzina era de la vidul creat ca nu aveam aerisirea buna. Posibil ca din cauza busonul rezervorului defect vidul creat sa imi fi bulit supapele de la mai multe pompe de benzina schimbate ? Am schimbat busonul de la rezervor. Totusi s-a mai oprit odata. Ar mai fi o explicatie: ori pastilele de la pompa sunt duse datorita fostului buson(pompa noua de scornicesti), ori oi fi nimerit iar un buson cu aerisirea proasta ori ambele. Nu stiu de ce gasesc suruburile de la pompa 1/4 , 1/2 tura slabite, ma gandesc ca trage aer pe acolo ? Cum poate fi verificat busonul de rezevor daca are aerisirea buna cand e luat de la magazin ?

This post has been edited by vincere: 2 Oct 2010, 18:38


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Oct 2010, 22:02
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vin si eu cu o pareare ca am patit-o , nu cunva o fi axul de la pompa mai lung si bate in capacul superior batind slabeste suruburile , slabindu-le ia aer si nu mai trage benzina , e o parere adica nitul ala dsc01435.jpg ( Size: 12.47k ) Number of downloads: 1310
sa bata in partea de sus si sa lase urme in capac pe interior dsc01293.jpg ( Size: 22.77k ) Number of downloads: 1337


nu de alta dar am avut si eu probele cu o membrana , de genul asta , era mai lunga cu 3-4 mm , si m-am chinuit vre-o 2-3 ore pina m-am dat seama

This post has been edited by bygy007: 2 Oct 2010, 22:03


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 6 Oct 2010, 18:48
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Am sa verific sa vad daca e de la axul membranei. Merci de sugestie


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 10 Dec 2010, 14:49
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Am o problema care mi s-o repetat de 3 ori: ruperea furtun tur rezervor-conducte de benzina. Am un rezervor de benzina nou (vechiul avea un por pe unde lacrima). Am mers o perioada fara sa sparg sita de la rezervor. A inceput sa imi faca probleme pompa de benzina nu mai baga. Desfaceam turul de la pompa de benzina si isi revenea. Am pus pe seama pastilelor deficitare desi pompa de benzina era relativ noua. Dupa cateva 1-2 luni de mers cu noul rezervor ma trezesc cu benzina curgand sub rezervor - cand colo furtunul de tur de la rezervorul de benzina sectionat in spirala aproape de imbinarea colier de fixare pe conducta din cupru. Am crezut ca a fost ciupit furtunul cu patentul cand am conectat noul rezervor (furtunuri noi). Dupa un timp i-ar s-a repetat problema cu oprirea in mers de la pompa de benzina. Am schimbat si buson rezervor. Dupa inca vreo 3-4 luni iar ma trezesc cu benzina curgand, iar furtunul tur intre rezervor - conducta sectionat . Am crezut ca e vreo muchie ascutita si am dat putin la pila pe capatul conductei de cupru. Am gandit ca o fi din vina colierului , totusi ruptura pleca imediat dupa colier. Ar mai fi o explicatie si va rog sa va spuneti parerea daca e plauzibila. Prin infundarea sitei rezervor cu spanul de stanare de pe interiorul rezervorului se creaza vid care care imi da peste cap pompa de benzina (am schimbat 2-3 pompe de benzina). VIDUL CREAT TORSONEAZA FURTUNUL DE CAUCIUC PANA IL RUPE ?!!!! CE PARERE AVETI ? Am rugat un mester si cica a spart sita prin orificiul de la plutitor. Ce e de facut ? Sa dau jos rezervoprul si sa il curat, posibil sa fie desprinse lambouri mari de pelicula de stanare, ca Nu vad in filtru de benzina sa vina ceva resturi


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 06:01
Forum Renault