Masina se opreste in mers
![]() ![]() ![]() |
Masina se opreste in mers
Tzus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 March 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1 -1.6 16V
2005/ Confort Expression
|
|||
Bulldog |
![]()
Post
#2
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Corp clapeta/ motoras pas cu pas murdare
Senzor de turatii murdar |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
ramsen |
![]()
Post
#3
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Bulldog @ 29 Aug 2009, 16:01) ce spune colegul trebuie sa faci tu...adika o curatare cu spray de curatat sau de contacte corpul clapeta...dar atentie la motorasul pas cu pas sa nu il misti din pozitia care este ...senzorul de turatie il cureti cu un smilgher fin si mie imi incepuse dupa 1 an si jumate sa imi moara motorul...am curatat corpul clapeta si merge beton...atentie si la benzina care o ,bagi ...eu folosesc numai petrom 99+ si carerra 95 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
veryvalentinno |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 3 June 08 ![]() |
aceiasi problema am si eu,la prima cheie imi moare motorul daca nu accelerez,apoi toata ziua nu mai am probleme daca o pornesc,credeam ca e de la buji.
unde se afla motorasul,clapeta........ |
--------------------
solentza
solentza
2004 1.4
- b70wal
|
|
ramsen |
![]()
Post
#5
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
tu tragi ofuga pina la Pitesti cu un spray si ti-l fac eu
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Tzus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 March 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramsen @ 29 Aug 2009, 21:19) ce spune colegul trebuie sa faci tu...adika o curatare cu spray de curatat sau de contacte corpul clapeta...dar atentie la motorasul pas cu pas sa nu il misti din pozitia care este ...senzorul de turatie il cureti cu un smilgher fin si mie imi incepuse dupa 1 an si jumate sa imi moara motorul...am curatat corpul clapeta si merge beton...atentie si la benzina care o ,bagi ...eu folosesc numai petrom 99+ si carerra 95 O sa ma duc cu ea la un service sa-mi curete corpul clapeta si senzorul de turatie...benzina folosesc doar de la Petrom si PetromV...ms. pt. sfaturi...o sa incerc si asta. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 -1.6 16V
2005/ Confort Expression
|
|
alex_titu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
Ciudat e cum s-a umplut forumul de problema asta pe care o am si eu.Scad turele dupaia urca singure inapoi si cateodata nu are puterea sa urce turele inapoi si moare motorul si se aprind martorul de ulei si baterie.
Mie imi face cam asa. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|
i96nds |
![]()
Post
#8
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Alex, mie mi se pare ca la tine e un consumator de putere pe undeva.
De exemplu rulmentii de la alternator ???? sau orice alta pompa de pe traseu - gandeste-te la tot ce ai pe curele de accesorii. Uita-te la compresorul de aer conditionat - cu A/C oprit - sa stea miezul ala in loc. La pompa de servodirectie... parca acolo e mai putin probabil sa se infraneze ceva. Tot la alternator ma gandesc mai degraba..... Pur si simplu ceva iti tine motorul in loc, ii suge puterea si de aia da sa se opreasca. Calculatorul de injectie incearca el sa compenseze.... dar nu prea reuseste. E cam greu sa ne dam cu parerea la astfel de probleme in mediul virtual. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Tzus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 March 07 From: Bucuresti ![]() |
la mine nu face chiar asa...adica scade pana la zero apoi urca singur pana la 900 sau uneori nu mai urca si se opreste motorul...dar marea mea dilema este ca nu face mereu.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 -1.6 16V
2005/ Confort Expression
|
|
curentat |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
daca ai oscilatii de turatii pot fi 2motive :
1 corp clapeta 2 pompa benzina spun asta ca am patito mi se oprea in mers aveam oscilatii de turatii scadea la 600 urca la 1100-1200 turatii mai precis la tine e pompa de benzina sa nu fie gripata da-o jos desfa-o bucata cu bucata iti cumperi un spray degripant si motorasul de pe pompa il scoti ii bagi pe unde intra benzina spray si il lasi vreo 5min dupa care alimentezi pompa pe o baterie sa se curete in interior si cand faci asta mai inversezi si firele de plus cu minus ca nu se intampla nimik |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
Tzus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la Dacoserv in Militari si a pus-o pe tester si era problema cu corpul clapeta(inainte de asta am fost la un service de cartier sa o puna pe tester si nu a gasit nimic si am platit si mai mult decat la service Dacia,80 Ron iar la Dacoserv 50Ron)...apoi am fost in targ la Vitan, mi-am cumparat piesa si am montat-o la un service...acum totul merge ok.Mai sunt mici oscilatii ale turatiilor in momentul in care aprind luminile...fapt ce cred ca este normal.
This post has been edited by Tzus: 7 Apr 2010, 07:46 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 -1.6 16V
2005/ Confort Expression
|
|
ramsen |
![]()
Post
#12
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
da este normal sa fie...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Tzus |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Legat de aceste oscilatii, am citit pe forum ceva de montarea unor relee pentru consumatori...stie cineva ceva?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 -1.6 16V
2005/ Confort Expression
|
|
serviccom |
![]()
Post
#14
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Cu montarea unor relee pentru anumiti consumatori cum ar fi becurile din faruri, nu scapi de oscilatii, doar protejezi anumite componente electrice, blocul de lumini de exemplu.
Cand apar consumatori electrici in functiune, calculatorul face blantul electric, iar in functie de cata putere e absorbita de alternator, acesta creste turatia cu pana la 150 rot/min mai mult. Consumatori electrici multi in functiune= curent mai mare absorbit din alternator= putere mai mica a motorului, iar turatia acestuia scade putin, iar calculatorul de injectie sesizeaza asta si creste turatia motorului cu pana la 150 rot/min, de aici si oscilatia asta. Cand acumulatorul e de 77 Ah, adica ceva mai mare si mai e si nou pe deasupra, oscilatia asta e mai putin sesizata. Sper ca s-a inteles ce vreau sa spun. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Tzus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles idee si as vrea mai multe informatii...ce relee am nevoie, cat costa si cum se monteaza?Ma poti ajuta cu niste informatii?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 -1.6 16V
2005/ Confort Expression
|
|
ramsen |
![]()
Post
#16
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu unul am inteles ce spui tu serviccom,dar tinind cont ca tot ce este plecat din uzina are releu pe solenza nu cred ca mai trebuie pus altul...daca colegul de mai sus are pus de el altceva pe slz atunci da trebuie pus asa ceva...eu de exemplu am pus pe clxson goarne...cu motorul la relantiu si proiectoarele date drumul cind dau claxon se simte dar eu nu am montat acel releu de LENE ce mi-a fost...saptamina viitoare o sa il montez si o sa le pun pe buton separat...bafta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Cata_B |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 December 07 ![]() |
Salut!
Am patit si eu o chestie similara: murea motorul la ralanti (asteptand la semafor) sau in mers, la viteze mai mici de 40km/h. Am fost la Service-ul Dacia de la Pacii si mi-au diagnosticat-o. Au gasit injectia defazata cu nu stiu cate grade (parca 4-5). Tot ce au avut de facut a fost sa reseteze calculatorul si dup-aia mi-a strans cu un clemele mufei bobinei de inductie. Totul a durat cam 25-30 min si a costat cam 50 RON. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- BV-11-xxx
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o chestie similara cu a lui Alex...adica cand accelerez la relanti si apoi iau piciorul in 50% din cauzuri vine frumos la relanti, iar in 50% din cauzuri scade brusc pana la valoarea de 750 cat sta normal la relanti...dar nu mai jos de atat..se simte ca si cum as aprinde toti consumatorii brusc
fenomenul se intampla doar daca calc foarte rapid si putin pedala de acceleratie...ca un fel de sprit...daca accelerez usor sau peste 1500 rot/min vine frumos la relanti...in sarcina nu am probleme...daca o scot pe liber iara nu am probleme am curatat corpul clapeta si MPP...se merita sa curat si senzorul de turatie? este posibil sa am fluctuatii de la bujii?...au cam 20000 km daca ar fi pompa de benzina infundata putin sau vreun injector credeti ca se rezolva cu METABOND si forja? This post has been edited by canea_dragos: 28 Jun 2010, 11:26 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:45 |