DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina se opreste in mers

Tzus
post 29 Aug 2009, 15:45
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 March 07
From: Bucuresti




Salut,

Am o Solneza care pana acum o saptamana a mers ireprosabil, insa acum mi se intampla sa se opreasca in mers sau sa scada turatiile pana aproape de 0 si apoi sa revina la 900 fara sa moara motorul, acum 2 zile mi-a facut problema asta si la pornire...pur si simplu murea motorul daca nu acceleram.Am fost cu masina la tester insa nu mi-a gasit nimic, am facut 2 plinuri de benzina pana acum si am mai bagat si aditivi petru curatat injectoare.Problema este ca nu imi face mereu, se intampla ca uneori sa-mi mearga o zi intreaga fara sa mai scada turatiile sau sa moara motorul in mers.
Sper sa ma puteti ajuta cu cateva sfaturi sa nu apuc sa arunc cu banii pe nu stiu ce piese.

Va multumesc!


--------------------
Renault Megane 2.1 -1.6 16V 2005/ Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 29 Aug 2009, 16:01
Post #2


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Corp clapeta/ motoras pas cu pas murdare
Senzor de turatii murdar


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 29 Aug 2009, 21:19
Post #3


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(Bulldog @ 29 Aug 2009, 16:01)
Corp clapeta/ motoras pas cu pas murdare
Senzor de turatii murdar
*


ce spune colegul trebuie sa faci tu...adika o curatare cu spray de curatat sau de contacte corpul clapeta...dar atentie la motorasul pas cu pas sa nu il misti din pozitia care este ...senzorul de turatie il cureti cu un smilgher fin
si mie imi incepuse dupa 1 an si jumate sa imi moara motorul...am curatat corpul clapeta si merge beton...atentie si la benzina care o ,bagi ...eu folosesc numai petrom 99+ si carerra 95


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
veryvalentinno
post 29 Aug 2009, 21:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 3 June 08




aceiasi problema am si eu,la prima cheie imi moare motorul daca nu accelerez,apoi toata ziua nu mai am probleme daca o pornesc,credeam ca e de la buji.
unde se afla motorasul,clapeta........


--------------------
solentza solentza 2004 1.4 - b70wal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 29 Aug 2009, 22:05
Post #5


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




tu tragi ofuga pina la Pitesti cu un spray si ti-l fac eu


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzus
post 31 Aug 2009, 19:45
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 March 07
From: Bucuresti




QUOTE(ramsen @ 29 Aug 2009, 21:19)
ce spune colegul trebuie sa faci tu...adika o curatare cu spray de curatat sau de contacte corpul clapeta...dar atentie la motorasul pas cu pas sa nu il misti din pozitia care este ...senzorul de turatie il cureti cu un smilgher fin
si mie imi incepuse dupa 1 an si jumate sa imi moara motorul...am curatat corpul clapeta si merge beton...atentie si la benzina care o ,bagi ...eu folosesc numai petrom 99+ si carerra 95
*



O sa ma duc cu ea la un service sa-mi curete corpul clapeta si senzorul de turatie...benzina folosesc doar de la Petrom si PetromV...ms. pt. sfaturi...o sa incerc si asta.


--------------------
Renault Megane 2.1 -1.6 16V 2005/ Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_titu
post 5 Sep 2009, 19:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 26 March 09




Ciudat e cum s-a umplut forumul de problema asta pe care o am si eu.Scad turele dupaia urca singure inapoi si cateodata nu are puterea sa urce turele inapoi si moare motorul si se aprind martorul de ulei si baterie.

Mie imi face cam asa.


--------------------
Dacia Solenza 2004/scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 5 Sep 2009, 21:16
Post #8


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Alex, mie mi se pare ca la tine e un consumator de putere pe undeva.

De exemplu rulmentii de la alternator ???? sau orice alta pompa de pe traseu - gandeste-te la tot ce ai pe curele de accesorii.

Uita-te la compresorul de aer conditionat - cu A/C oprit - sa stea miezul ala in loc.
La pompa de servodirectie... parca acolo e mai putin probabil sa se infraneze ceva.
Tot la alternator ma gandesc mai degraba.....
Pur si simplu ceva iti tine motorul in loc, ii suge puterea si de aia da sa se opreasca. Calculatorul de injectie incearca el sa compenseze.... dar nu prea reuseste.

E cam greu sa ne dam cu parerea la astfel de probleme in mediul virtual.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzus
post 10 Sep 2009, 23:16
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 March 07
From: Bucuresti




la mine nu face chiar asa...adica scade pana la zero apoi urca singur pana la 900 sau uneori nu mai urca si se opreste motorul...dar marea mea dilema este ca nu face mereu.


--------------------
Renault Megane 2.1 -1.6 16V 2005/ Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 11 Sep 2009, 07:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




daca ai oscilatii de turatii pot fi 2motive :
1 corp clapeta
2 pompa benzina

spun asta ca am patito mi se oprea in mers aveam oscilatii de turatii scadea la 600 urca la 1100-1200 turatii mai precis la tine e pompa de benzina sa nu fie gripata da-o jos desfa-o bucata cu bucata iti cumperi un spray degripant si motorasul de pe pompa il scoti ii bagi pe unde intra benzina spray si il lasi vreo 5min dupa care alimentezi pompa pe o baterie sa se curete in interior si cand faci asta mai inversezi si firele de plus cu minus ca nu se intampla nimik


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzus
post 7 Apr 2010, 07:40
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 March 07
From: Bucuresti




Am fost la Dacoserv in Militari si a pus-o pe tester si era problema cu corpul clapeta(inainte de asta am fost la un service de cartier sa o puna pe tester si nu a gasit nimic si am platit si mai mult decat la service Dacia,80 Ron iar la Dacoserv 50Ron)...apoi am fost in targ la Vitan, mi-am cumparat piesa si am montat-o la un service...acum totul merge ok.Mai sunt mici oscilatii ale turatiilor in momentul in care aprind luminile...fapt ce cred ca este normal.

This post has been edited by Tzus: 7 Apr 2010, 07:46


--------------------
Renault Megane 2.1 -1.6 16V 2005/ Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 7 Apr 2010, 09:06
Post #12


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




da este normal sa fie...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzus
post 7 Apr 2010, 15:44
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 March 07
From: Bucuresti




Legat de aceste oscilatii, am citit pe forum ceva de montarea unor relee pentru consumatori...stie cineva ceva?


--------------------
Renault Megane 2.1 -1.6 16V 2005/ Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 7 Apr 2010, 21:28
Post #14


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Cu montarea unor relee pentru anumiti consumatori cum ar fi becurile din faruri, nu scapi de oscilatii, doar protejezi anumite componente electrice, blocul de lumini de exemplu.
Cand apar consumatori electrici in functiune, calculatorul face blantul electric, iar in functie de cata putere e absorbita de alternator, acesta creste turatia cu pana la 150 rot/min mai mult. Consumatori electrici multi in functiune= curent mai mare absorbit din alternator= putere mai mica a motorului, iar turatia acestuia scade putin, iar calculatorul de injectie sesizeaza asta si creste turatia motorului cu pana la 150 rot/min, de aici si oscilatia asta. Cand acumulatorul e de 77 Ah, adica ceva mai mare si mai e si nou pe deasupra, oscilatia asta e mai putin sesizata. Sper ca s-a inteles ce vreau sa spun.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzus
post 8 Apr 2010, 22:36
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 March 07
From: Bucuresti




Am inteles idee si as vrea mai multe informatii...ce relee am nevoie, cat costa si cum se monteaza?Ma poti ajuta cu niste informatii?


--------------------
Renault Megane 2.1 -1.6 16V 2005/ Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 9 Apr 2010, 09:30
Post #16


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




eu unul am inteles ce spui tu serviccom,dar tinind cont ca tot ce este plecat din uzina are releu pe solenza nu cred ca mai trebuie pus altul...daca colegul de mai sus are pus de el altceva pe slz atunci da trebuie pus asa ceva...eu de exemplu am pus pe clxson goarne...cu motorul la relantiu si proiectoarele date drumul cind dau claxon se simte dar eu nu am montat acel releu de LENE ce mi-a fost...saptamina viitoare o sa il montez si o sa le pun pe buton separat...bafta


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_B
post 27 May 2010, 07:50
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 December 07




Salut!
Am patit si eu o chestie similara: murea motorul la ralanti (asteptand la semafor) sau in mers, la viteze mai mici de 40km/h. Am fost la Service-ul Dacia de la Pacii si mi-au diagnosticat-o. Au gasit injectia defazata cu nu stiu cate grade (parca 4-5). Tot ce au avut de facut a fost sa reseteze calculatorul si dup-aia mi-a strans cu un clemele mufei bobinei de inductie.
Totul a durat cam 25-30 min si a costat cam 50 RON.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - BV-11-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 28 Jun 2010, 11:24
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




am si eu o chestie similara cu a lui Alex...adica cand accelerez la relanti si apoi iau piciorul in 50% din cauzuri vine frumos la relanti, iar in 50% din cauzuri scade brusc pana la valoarea de 750 cat sta normal la relanti...dar nu mai jos de atat..se simte ca si cum as aprinde toti consumatorii brusc

fenomenul se intampla doar daca calc foarte rapid si putin pedala de acceleratie...ca un fel de sprit...daca accelerez usor sau peste 1500 rot/min vine frumos la relanti...in sarcina nu am probleme...daca o scot pe liber iara nu am probleme

am curatat corpul clapeta si MPP...se merita sa curat si senzorul de turatie?

este posibil sa am fluctuatii de la bujii?...au cam 20000 km

daca ar fi pompa de benzina infundata putin sau vreun injector credeti ca se rezolva cu METABOND si forja?

This post has been edited by canea_dragos: 28 Jun 2010, 11:26


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:45
Forum Renault