martor bujii aprins
martor bujii aprins
mihai_alina |
4 Jul 2013, 11:31
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 December 10 From: Deva |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 - dci
- hd-11-
|
|||
dumi81 |
5 Jul 2013, 09:39
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 14 May 09 |
Acel martor se poate aprinde daca ai apa in filtrul de motorina. In partea de jos a filtrul are senzorul de apa, cel a carui mufa a fost curatata. Dar se poate sa fie si senzorul defect, in principiu poti circula cu ea asa cum e sau o ridici pe rampa si scoti acel senzor (va curge motorina din filtru si o sa porneasca mai greu dupa), verifici daca ai apa in filtru si cam atat. Pentru a scoate senzorul se roteste de acesta 90 grade. Cel mai probabil e defect sau nu"iiplace" noul filtru.
|
--------------------
Ford / Volvo
Focus / S40
2010 / 2006
- CT 52 MAI Membru si atat
|
|
Ov |
5 Jul 2013, 10:37
Post
#3
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.454 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
sau bagi motorina dubioasa
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
P-A-C-O |
5 Jul 2013, 14:48
Post
#4
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(mihai_alina @ 4 Jul 2013, 12:31) cand sunt in trafic si accelerez se aprinde becul de bujii si ramane aprins cateva secunde apoi se stinge iar,cand stau pe loc si accelerez nu se aprinde doar in mers. Se poate sa nu primeasca suficienta motorina cand e in sarcina? ai presiune scazuta in rampa, diferenta dintre cererea ECU fata de ce vede senzorul de presiune montat pe rampa sferica este mai mare de 200 de bari, moment in care se aprinde ledul respectiv pe tabloul de bord.. si de aici pot fi o gramada de probleme / defecte: de la motorina proasta (ciorba din motorina amestecata cu ulei hidraulic sau de transformator), buson (aerisitor) rezervor motorina blocat/colmatat (vid in rezervor), filtru colmatat (neschimbat in cazul tau, sau ti s-a pus un alt filtru de-l aveau baietii pe acolo recuperat de pe la o revizie, filtrul tau urmand a fii folosit pentru ciubucurile de we), senzor rampa defect, regulator presiune rampa defect, etc, etc..... pana la injectoare si/sau pompa de inalta defecte. mai bine te duci la un meserias recomandat de altii care au avut astfel de probleme, stie el ce si unde sa caute PS: rampa = common rail LE: fara nicio rautate, ignora postarea lui @dumi81, el vorbeste despre altceva This post has been edited by P-A-C-O: 5 Jul 2013, 17:29 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
mihai_alina |
18 Jul 2013, 15:04
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 December 10 From: Deva |
buna,
am revenit din concediu.Multumesc pentru sfaturi, am observat ca pe drum spre mare pe autostrada la 120km ramanea becul aprins mereu, cand am iesit de pe autostrada aceleasi simptome la accelerare ramanea becul aprins 10 sec dar motorul nu pierdea din putere. Azi am desfacut senzorul am lasat motorina din filtru sa curga, am curatat senzorul si l-am pus la loc si............ surpriza acum ramane becul aprins tot timpul. Maine ma duc la un meserias sa o puna pe un test sa vedem ce o fi, va mai tin la curent |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - dci
- hd-11-
|
|
P-A-C-O |
19 Jul 2013, 21:07
Post
#6
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(mihai_alina @ 18 Jul 2013, 16:04) am observat ca pe drum spre mare pe autostrada la 120km ramanea becul aprins mereu, cand am iesit de pe autostrada aceleasi simptome la accelerare ramanea becul aprins 10 sec dar motorul nu pierdea din putere. Azi am desfacut senzorul am lasat motorina din filtru sa curga, am curatat senzorul si l-am pus la loc si............ surpriza acum ramane becul aprins tot timpul. Maine ma duc la un meserias sa o puna pe un test sa vedem ce o fi, va mai tin la curent pai normal ca ramane aprins becul tot timpul din moment ce ai ramas fara motorina in filtru, cand sed va elimina aerul din instalatie (de exemplu maine) se va stinge acum vezi ce cod de eroare ai si vei avea o directie incotro s-o iei apropo QUOTE(mihai_alina @ 4 Jul 2013, 12:31) Am cumparat filtru de motorina Mahle nici ce-l mai scump dar nici ce-l mai ieftin vrei sa spui cel mai bun |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2024 - 10:18 |