DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> martor bujii aprins

mihai_alina
post 4 Jul 2013, 11:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 28 December 10
From: Deva




Buna tuturor,
Vreau sa va cer o parere ? Citesc saptamanal acest forum, nu ma pricep sa dau sfaturi dar ce am invatat de aici mi-a fost de ajutor.
Am avut in trecut o Dacia 1310 acum de 4 luni am trecut si eu pe un logan diesel second.
problema este urmatoarea: am schimbat filtrul de motorina ca asa am primit indicatii de la fostul proprietar, cand ajung la 100.000 km sa-l schimb.
Am cumparat filtru de motorina Mahle nici ce-l mai scump dar nici ce-l mai ieftin, am dus masina la mecanic mi-a schimbat filtrul+placutele de frana+o verificare inainte de a porni in concediu spre mare.Cand sa plec mi s-a aprins martorul de buji din bord si nu se mai stingea ( asa i zic eu la becul acela cu fulgerul pe el , ce-l de deasupra becului pt frana de mana ). Am mers la un elecromecanic ca mecanicul era depasit,i-a facut un test pe calc. si a zis ca e de la filtru de motorina, a scos mufa de la filtru i-a dat cu un spray si cand am pornit s-a stins becul,si a disparut si eroarea de pe calc. lui.Acum cand sunt in trafic si accelerez se aprinde becul de bujii si ramane aprins cateva secunde apoi se stinge iar,cand stau pe loc si accelerez nu se aprinde doar in mers.
Ma puteti ajuta cu un sfat ? ce ar putea fi? trebuie sa plec in concediu si nu sunt impacat ca masina e ok sau nu, bugetul nu mai permite inca un test pe calc.
multumesc.

5 Jul 2013, 08:22:
nici macar o idee ? nobody !

5 Jul 2013, 09:07:
Se poate sa nu primeasca suficienta motorina cand e in sarcina?

This post has been edited by mihai_alina: 5 Jul 2013, 09:07


--------------------
Dacia Logan 2006 - dci - hd-11-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi81
post 5 Jul 2013, 09:39
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 May 09




Acel martor se poate aprinde daca ai apa in filtrul de motorina. In partea de jos a filtrul are senzorul de apa, cel a carui mufa a fost curatata. Dar se poate sa fie si senzorul defect, in principiu poti circula cu ea asa cum e sau o ridici pe rampa si scoti acel senzor (va curge motorina din filtru si o sa porneasca mai greu dupa), verifici daca ai apa in filtru si cam atat. Pentru a scoate senzorul se roteste de acesta 90 grade. Cel mai probabil e defect sau nu"iiplace" noul filtru.


--------------------
Ford / Volvo Focus / S40 2010 / 2006 - CT 52 MAI
Membru si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Jul 2013, 10:37
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.454
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sau bagi motorina dubioasa


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 5 Jul 2013, 14:48
Post #4


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(mihai_alina @ 4 Jul 2013, 12:31)
cand sunt in trafic si accelerez se aprinde becul de bujii si ramane aprins cateva secunde apoi se stinge iar,cand stau pe loc si accelerez nu se aprinde doar in mers.

Se poate sa nu primeasca suficienta motorina cand e in sarcina?

ai presiune scazuta in rampa, diferenta dintre cererea ECU fata de ce vede senzorul de presiune montat pe rampa sferica este mai mare de 200 de bari, moment in care se aprinde ledul respectiv pe tabloul de bord.. si de aici pot fi o gramada de probleme / defecte: de la motorina proasta (ciorba din motorina amestecata cu ulei hidraulic sau de transformator), buson (aerisitor) rezervor motorina blocat/colmatat (vid in rezervor), filtru colmatat (neschimbat in cazul tau, sau ti s-a pus un alt filtru de-l aveau baietii pe acolo recuperat de pe la o revizie, filtrul tau urmand a fii folosit pentru ciubucurile de we), senzor rampa defect, regulator presiune rampa defect, etc, etc..... pana la injectoare si/sau pompa de inalta defecte.

mai bine te duci la un meserias recomandat de altii care au avut astfel de probleme, stie el ce si unde sa caute wink.gif

PS: rampa = common rail

LE: fara nicio rautate, ignora postarea lui @dumi81, el vorbeste despre altceva

This post has been edited by P-A-C-O: 5 Jul 2013, 17:29


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_alina
post 18 Jul 2013, 15:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 28 December 10
From: Deva




buna,
am revenit din concediu.Multumesc pentru sfaturi, am observat ca pe drum spre mare pe autostrada la 120km ramanea becul aprins mereu, cand am iesit de pe autostrada aceleasi simptome la accelerare ramanea becul aprins 10 sec dar motorul nu pierdea din putere.
Azi am desfacut senzorul am lasat motorina din filtru sa curga, am curatat senzorul si l-am pus la loc si............ surpriza acum ramane becul aprins tot timpul.
Maine ma duc la un meserias sa o puna pe un test sa vedem ce o fi, va mai tin la curent


--------------------
Dacia Logan 2006 - dci - hd-11-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Jul 2013, 21:07
Post #6


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(mihai_alina @ 18 Jul 2013, 16:04)
am observat ca pe drum spre mare pe autostrada la 120km ramanea becul aprins mereu, cand am iesit de pe autostrada aceleasi simptome la accelerare ramanea becul aprins 10 sec dar motorul nu pierdea din putere.
Azi am desfacut senzorul am lasat motorina din filtru sa curga, am curatat senzorul si l-am pus la loc si............ surpriza acum ramane becul aprins tot timpul.
Maine ma duc la un meserias sa o puna  pe un test sa vedem ce o fi, va mai tin la curent

pai normal ca ramane aprins becul tot timpul din moment ce ai ramas fara motorina in filtru, cand sed va elimina aerul din instalatie (de exemplu maine) se va stinge
acum vezi ce cod de eroare ai si vei avea o directie incotro s-o iei

apropo
QUOTE(mihai_alina @ 4 Jul 2013, 12:31)
Am cumparat filtru de motorina Mahle nici ce-l mai scump dar nici ce-l mai ieftin

vrei sa spui cel mai bun


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2024 - 10:18
Forum Renault