DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia DJ-02-NUE, Dacia care zace...

RRedman
post 19 Feb 2011, 15:04
Post #91


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Cu toate ca afara este o vreme cam urata, ploua si e gri*(cum ar zice un poet de'al nostru), m-am hotarat sa inregistrez(cu o camera nu prea performanta) exact cum se manifesta motorul pe anumite sectoare de turatii.
Pornirea este ok, merge foarte rotund, dar intre 1800 so 4000 motorul intrerupe si merge sacadat.Inainte de asta, inarmat, am verificat atat partea de aprindere cat si partea de alimantare.Totul pare sa fie in regula...dar ce mama ei are? De ce se comporta asa?....
Cu toate ca nu folosesc masina prea mult, ma deranjeaza...

Video aici:

http://www.220.ro/auto/Motor-Dacia-Probleme/rhaBrhz6nS/


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Feb 2011, 17:07
Post #92


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




verifica atent delco-ul....daca nu,vreo supapa ....consuma mult ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 19 Feb 2011, 18:20
Post #93


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




QUOTE(RRedman @ 12 Feb 2011, 14:15)
In schimb 1310-ele a avut ceva mici probleme( bujiile au cedat) si pornea foarte greu. A avut un consum foarte mare( 13-14 %) cu toate ca nu m-a afectat foarte mult.
In schimb am observat ca dupa un anumit prag de turatie( 3000 rpm) in treptele 4-5 motorul a inceput sa mearga in "suturi" sa trepideze puternic si sa-si piarda din putere.
Atata timp cat aprinderea este ok, la carburator nu am umblat, mizerie nu este in sistemul de alimentare, ma intreb ce se intampla? De ce face asa?
Sa fie de la aerul prea rece pe care in trage prin filtrul "sport"?
Relantiul si-l tine foarte bine si urca foarte bine in ture, dar uneori se manifesta si asa.
*




--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Feb 2011, 22:52
Post #94


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




supapa/e ....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 20 Feb 2011, 14:10
Post #95


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Astept sa se mai incalzeasca si ma apuc de treaba...

Vreau sa schimb complet partea de aprindere si sa verific partea de alimentare...
Din cate stiu eu, supapele sunt ok, ramane sa vedem exact care este treaba...

Cand sunt probleme de genul...decat sa repar, sau sa adaptez/improvizez prefer sa schimb tot cu piese noi....


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Feb 2011, 16:10
Post #96


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




supapele se pot rectifica fara multe probleme....iti trebuie o barmasina si un furtun la diametrul interior la fel cu coada supapei...pasta o faci...freci doua pietre de polizor sau le pisezi si ce rezulta amesteci in ulei....
dar daca stai bine la aruncat banii aiurea ia alta chiuloasa dar cu acelasi risc....doar daca ai scaunele sparte poti sa cauti alta....
parerea mea e ca ai supape care nu inchid bine...parerea mea...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 21 Feb 2011, 12:16
Post #97


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Sobolan bun pont...operatiunea asta o facea si bunicul meu dar nu mai stiam exact ce si cum....
RRedman spor la treburi si sa vina caldura


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 21 Feb 2011, 13:40
Post #98


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Mai , sa stii ca nu mi-s de acord cu voi...... asta ii un fel de carpeala

Normal ...se scot supapele se curata de calamina ...etc...apoi sunt freze pt scaune ...3 freze mai precis ... si supapele se dau la rectificat pe suprafata de asezare pe scaun ....

Pe urma pasta respectiva se pune intre supapa si scaun si se trece la lepuire ... operatiunea descrisa de Sobolan ...!

Bafta ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Feb 2011, 21:20
Post #99


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




lapuire....asta-i o lapuire mai "bruta",mai directa,fara freze....lapuirea se face cu pasta abraziva fina....supapele oricum le scoti...oarecum...le scoti cele 2 semicercuri(sigurante) si arcul si talerul si apoi le pasuiesti pe scaunul propriu.....fara freze adica fara sa te complici...sincer dar iese o treaba buna...timp de frecat sa ai radmasa.gif

LE:rfg asta e o veche operatiune care-am invatat-o de la un hodorog batran biggrin.gif dar bun mecanic !

This post has been edited by sobolan: 21 Feb 2011, 21:22


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Feb 2011, 07:06
Post #100


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Eu scriu cum am facut la mine pe chiulasa de 1,3 care am "trantit-o" pe motor ... wub.gif

Attached thumbnail(s)
C.JPG ( Size: 236.95k ) Number of downloads: 1496
C__2_.JPG ( Size: 342.78k ) Number of downloads: 1631
C__5_.jpg ( Size: 456.75k ) Number of downloads: 1594


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 22 Feb 2011, 10:32
Post #101


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Este adevarat, arata foarte bine chiulasa ta, Minel.

Momentan nu pot sa ma pronunt exact. Dar aveam de mult, in plan, o revizie completa a motorului, ei, acum am ocazia(uneori ma bucur cand mai pica, cate ceva, am ocazia sa mai bibilesc fiecare piesa in parte), sa schimb o parte din piesele care au uzura foarte mare.

Astept doar sa treaca si zapada asta...

Va multumesc.


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 20 Mar 2011, 14:30
Post #102


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Ei, azi am reusit sa imi conturez o idee mai clara despre motor si al sau "mers" sacadat.
Masina a fost nepornita de aproximativ o luna...scot bateria de la caldura....porneste cam la a 4-a cheie...greu...de abia iti tinea relantiul...am tras putin socul si si-a mai revenit dupa cateva minute.
Dupa, brusc...relantiul se stabilizeaza mai ceva ca o straineza cu pretentii .Mi-am facut cruce. Dupa ce am mai lasat sa se incalzeasca m-am hotarat sa o scot putin din parcare si sa dau o tura in jurul blocului, ca sa se mai "invarte" rotile.
Plec usurel....mai urca putin in ture, o accelerez batraneste...trepideaza din toate surubelele...ies parturi pe la tuba si scade puterea foarte mult.
Ok, ajung la locul de parcare, trag capota....motorul mergea linistit...fara sa intrerupa.Il opresc.Verific fisele, verific bujiile, capacul, platina, carburatorul.
O pornesc din nou, mergea ca noua la relantii.....o accelerez usor...da sa rupa suportii de la motor...hmm.
Am vazut ulei in jurul jojei....scot joja...si atunci un mic tsunami de ulei a iesit de acolo,bolborosea mai ceva ca un sifon vechi, din ala imbracat cu plasa de sarma...
Deci..scapa compresie in baia de ulei...cel mai probabil pe la segmenti. Si cred ca nici supapele nu sunt intr-o stare tocmai buna...dat fiind faptul ca, la pistonul 4, bujia se uzeaza mai repede decat restul. Ce "Doamne iarta'ma!" i-a venit? ca doar a stat...nu am facut curse cu ea...in fine...trebuie sa il desfac..sa vad ce si cum, exact, si sa remediez problema...cam nasol..dar asta e....
Intre timp..mi-am achizitionat si o aprindere tranzistorizata AT011,cu senzor 011, dar probabil ca s-a ascuns in cutiuta, de frica, dupa ce a auzit cum functioneaza motorul.Oricum, ii multumesc userului Gotronic pentru seriozitate...
In rest se prezinta foarte bine...nu are pic de rugina, dupa 16 primaveri cu vreme cacacioasa....

This post has been edited by RRedman: 20 Mar 2011, 14:36

Attached thumbnail(s)
DSCF3927.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 1496


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Mar 2011, 15:11
Post #103


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(RRedman @ 20 Mar 2011, 14:30)
......Plec usurel....mai urca putin in ture, o accelerez batraneste...trepideaza din toate surubelele...ies parturi pe la tuba si scade puterea foarte mult.

SUPAPE/deasemeni verifica jiclerul de pe fundul carb-ului(de sub platou)-ala cu bila !!!

....scot joja...si atunci un mic tsunami de ulei a iesit de acolo,bolborosea mai ceva ca un sifon vechi, din ala imbracat cu plasa de sarma...
Deci..scapa compresie in baia de ulei...

scapa si la un motor nou...piesele in miscare se ung prin balbotare de aici si stropii de ulei pe sus....
*





--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 24 Mar 2011, 22:00
Post #104


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




E clar ca sunt ceva probleme si presiunea din baie este ceva mai mare.Am mai scos joja in timp ce mergea dar nu sarea ulei, atat de mult.
Oricum este irelevanta chestia cu saritul uleiului, pana la urma. Un test asupra compresiei ma ajuta mult mai mult.
Cat despre aprindere, am optat pentru un sistem complet de la VW, de la un Golf 2, cu motor de 1.6....cu toate ca mi-am achizitionat un senzor Gotronic si eram hotarat sa cumpar si un delco nou cu seria 3332.
Acum, pana la un test practic, care ar trebuii sa fie diferenta dintre cele doua?Din cat m-am documentat eu, se pare ca exista una, sistemul de la Golf fiind in avantaj, dar ramane de vazut...

<span class='edit'>25 Mar 2011, 22:15:</span>
Cam asa arata aprinderea, dupa ce a fost curatata si bibilita.....

This post has been edited by RRedman: 25 Mar 2011, 21:16

Attached thumbnail(s)
DSCF3935.JPG ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 1356
DSCF3937.JPG ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 400
DSCF3943.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 346
DSCF3945.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 375
DSCF3939.JPG ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 316


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 25 Apr 2011, 21:14
Post #105


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Am gasit cauzele problemelor de mai sus:

-aprinderea clasica: platina fixa era sarita de la locasul ei si doua bujii erau busite
-aveam prea mult ulei(peste 0.6 l)....

Asa ca am schimbat uleiul vechi cu un Castrol GTX 15W 40 proaspat, dupa ce i-am bagat un "Flush" in motor...
Am reglat aprinderea si am mai umblat putin la carburator.

Acum merge mult mai rotund, dar mai intrerupe putin in ture.

Sper sa se rezolve dupa ce montez aprinderea de Golf.
Consumul a ramas....mare....12-13% urban si 7-8 % exterior...



This post has been edited by RRedman: 25 Apr 2011, 21:16

Attached thumbnail(s)
DSCF1203.JPG ( Size: 3.97mb ) Number of downloads: 372
DSCF1206_1.JPG ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 378
DSCF1208_1.JPG ( Size: 3.1mb ) Number of downloads: 339
DSCF1212_1.JPG ( Size: 3.53mb ) Number of downloads: 406


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin90
post 16 Jul 2011, 16:55
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 January 09




salut RRedman mai ai jantele acelea de 8J le vinzi daca e?


--------------------
dacia 1310 MLS 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rob3rto
post 16 Jul 2011, 20:36
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 582
Joined: 1 January 11




Jantele de 8J au ajuns la Brasov...


--------------------
Dacia 1300 1981 - PH 88 VBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 5 Nov 2011, 23:33
Post #108


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Sa moara Cichicean si Maica Foreza, daca masina asta merge si ea cum trebuie!

Porneste greu la rece.Am verificat carburatorul, aprinderea, am reglat distanta dintre ax si senzorul Gotronic, i-am pus bujii, fise si bobina noua, capac delco' pompa de benzina noua si alte maruntisuri.Carburatorul e curat, iar in sarcina merge impecabil.

Porneste greu...adica...amorsez pompa de benzina..dau cateva spritzuri, pun contactul, dau cheie...porneste pentru 3 secunde si moare.Dupa vreo 7-8 incercari porneste cu chiu cu vai....daca o accelerez mai brusc da in nas. Clasic!

Dupa ce se incalzeste...merge perfect, nu da in nas, accelereaza bine si tine un ralanti mai mult decat multumitor, nu fluctueaza deloc!

Care sa fie problema? sau problemele?

Am mai citit cateva topicuri de aici, alti useri au avut probleme asemanatoare, am incercat si verificat!

Nu depind de masina asta, nu pierd bani, mai am o masina la dispozitie, dar vreau sa-i rezolv problemele astea odata! Dupa ce le rezolv, o sa o las sa zaca in parcare pana o descopera vreun arheolog, ceva, dar macar sunt linistit!

Am mai intrebat cativa mecanici. Raspunsurile lor au fost:

Mecanicul 1: "Ba....ca......pana mea...e Dacie!"
Mecanicul 2:" "Ba...carburatorul, aprinderea...nu stiu!"
Mecanicul 3: " Are prea multe modificari domne"
Mecanicul 4: "........"


...e greu!

This post has been edited by RRedman: 5 Nov 2011, 23:44


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 5 Nov 2011, 23:56
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Salut, referitor la problema ta....de ce la rece nu o pornesti standard ( tragi soc maxim , fara nici o pedala -sprit- sau altceva? ); prin rece inteleg motor rece indiferent de temp de afara ( chiar daca sunt 40 de grade , carburatorul asa este recomandat sa fie pornit )...
Sunt multe de verificat....si minutios- carburatorul chiar este ok ? ( daca ai "calcificari" pe circuite-relanti poate sa faca probleme, imbogatirea este bine reglata?,nu trage aer fals pe la surubul de imbogatire - sau pe altundeva - capac, furtun vacum?); aprinderea e pusa la punct corect ( adica cu stroboscopul)?.....
Din ce spui mai sus pare sa functioneze pe un amestec "sarac"( insa nu poti fi sigur de asta pt ca nu o pornesti standard).....probleme pot fi multe , aerul fals poate face in toate chipurile - de obicei cand elimini cu siguranta totul incepi sa te gandesti la aer fals ( am patito la vechea dacie a tatalui meu, avea o fisura in galeria de admisie chiar sub carburator) chiar daca la cald merge aparent bine....


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 6 Nov 2011, 00:23
Post #110


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




@RRedman:Pai nu merge bine...ca are caracter wub.gif si vrea sa te imbatraneasca mai rapid blush.gif nu imi vine sa cred ca bordul tau este crapat exact in acelasi loc ca si al meu...tot model "scoica". radmasa.gif

Referitor la probleme,aproximativ...toate provin de la carburator,incearca sa montezi altul...si sa il reglezi corespunzator,si sa vezi daca tot asa face,poate o fi posedat asta care il ai montat. sleep.gif Daca continua sa fie capricioasa,clar..are viata masina,insa tu zici ca,carburatorul este curat,si ca ai schimbat mai toate "chichitele"la motor..nu inteleg ce ar putea merge prost..daca toate is facute ca la carte...stiu ca iti vine cateodata sa ii dai foc,dar asa e dacia.

This post has been edited by 1310CL: 6 Nov 2011, 00:29


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 6 Nov 2011, 00:40
Post #111


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Am incercat si cu socul tras...si fara, nu vrea!Nu cred ca trage aer fals...garniturile sunt bune, galeria este ok.

Pornea greu si cu dublucorpul Carfil si cu cel mono si cu asta de Lada Samara! Benzina primeste, scanteie este!

Sa-l sun pe Chuck Norris?

This post has been edited by RRedman: 6 Nov 2011, 00:40


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 6 Nov 2011, 13:48
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(RRedman @ 6 Nov 2011, 00:40)
.....garniturile sunt bune, galeria este ok.

Pornea greu si cu dublucorpul Carfil si cu cel mono si cu asta de Lada Samara! Benzina primeste, scanteie este!

*



Esti sigur ca, garniturile/galerie/ capac carb/carb sunt ok ( mai precis cum ai verificat) ? Te intreb pt ca scrii ca pornea greu cu toate 3 carb ( ma rog, dublucorpurile sunt mai dificil de reglat insa cel mono e destul de iertator )......sa inteleg ca acum ai dublu corp-ul de Samara pe masina ? lai reglat bine? ( incearca sa imbogatesti putin amestecul , daca incepe sa mearga bine , din nou, te poti gandi la aer fals );daca ai montat dublu corpul de Samara pe masina ce galerie ai folosit ? ( de nova sau de renault 12?) cum lai pozitionat?- aprinderea o ai reglata cu stroboscopul? benzina si scanteie pot fi , insa daca nu sunt cat trebuie si cand trebuie wink.gif va merge "si asa" ..... mai sus spuneai ca intrerupe si merge neregulat la un anumit interval de ture - acum tot asa face?

This post has been edited by user123: 6 Nov 2011, 13:48


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 6 Nov 2011, 14:23
Post #113


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Am gasit la cineva, un set de garnituri noi pentru carburatorul asta de Lada. Am mai facut eu cateva, l-am strans bine. Galeria este de Nova, am motorul 106.00 tot de Nova. Aprinderea nu este reglata cu stroboscopul.

Am mai descoperit o problema.....se pare ca platina fixa se misca putin, pentru ca filetul din platou s-a dus....am inlocuit surbul cu unul bun, acum sta bine, nu se misca, dar tot ciudat se manifesta...

Merge prost pana se incalzeste....dupa, merge excelent.

La carburator in afara de surubul pentru ralanti, nu am umblat la nimic.


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 6 Nov 2011, 14:40
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Ok, incearca sa verifici ( fara sa modifici vreun reglaj ) la carb daca ai aer fals ( eu am folosit o seringa plina cu benzina cu un ac, instilam la picatura pe la garnituri si prinderi pe galerie , la capac .......repet, pui usor la picatura si observi daca se modifica ceva- daca ai aer fals se va tura wink.gif )
Daca se "misca" platina fixa + aprindere nereglata cu stroboscopul- putem zice ca si aprinderea te "trage" putin inapoi nu? ......in delco banuiesc ca nu ai umblat - capsula de la avansul vacuumatic e ok?- vezi ca si pe la aia poate trage aer fals+ nu tio actioneaza , deci avans vacuum 0 ;idem si cu avansul centrifugal- tu ai aprindere cu senzor ,nu complet electronica da?
Relantiul cat este? zici ca lai reglat doar din parghie ( deci imbogatirea e neatinsa - o lasi asa ) ? Carb tau de Samara este cu tr 2 vacuumatica ( daca da verifici capsula vacuumatica , mereu imbatraneste membrana => aer fals ) sau mecanica? ( nu ma tin minte cum erau , desi webber-urile sunt majoritatea cu tr 2 mecanica spre deosebire de solex )


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 6 Nov 2011, 18:58
Post #115


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Schimba motorul cu totu,si ai scapat de atatea griji....ori adu popa...ori Chuck it !


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 23 Apr 2012, 22:33
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu ne mai delectezi cu vreun update ? biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 30 Jul 2012, 18:17
Post #117


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Pentru ca au trecut 9 luni de cand nu am mai folosit masina, a sosit timpul sa ma mai ocup putin si de ea. Am curatat-o putin, i-am mai reglat una-alta, i-am schimbat delco-ul cu unul mult mai putin uzat, i-am verificat furtunele, suruburi, coliere. Se pare ca totul este ok, masina porneste si merge foarte bine.

Urmeaza din nou ITP-ul pentru ea. O sa ii fac un service complet motorului.Trebuie sa ii schimb uleiul, filtrele, bujiile(una ar da semn de oboseala). In rest sta bine. Dupa 17 ani i-a aparut si ei o putina rugina la aripa dreapta spate, care o sa fie curatata in curand. In rest caroseria se prezinta perfect.

Cateva imagini...

30 Jul 2012, 19:20:
....

This post has been edited by RRedman: 30 Jul 2012, 18:20

Attached thumbnail(s)
IMG_0023.JPG ( Size: 2.15mb ) Number of downloads: 272
IMG_0024.JPG ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 245
IMG_0027.JPG ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 236
IMG_0028.JPG ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 232
IMG_0031.JPG ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 286
IMG_0030.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 274


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexNIT
post 30 Jul 2012, 18:42
Post #118


16v Inside


Group: Members
Posts: 318
Joined: 8 April 12
From: Dej/Cluj-Napoca




arata bine cu look'ul bad boy smile.gif felicitari


--------------------
Renault Megane 1.2 1999 1.6 16v Grandtour - RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 7 Aug 2012, 08:58
Post #119


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Merci.

Acum trebuie sa vopsesc si jantele cum trebuie. S-au cam pisat cainii pe ele si au ruginit dry.gif .

Ideea mea este sa evit "tiuningareala" si sa incerc sa o fac sa fie si mai fiabila. Pentru asta urmeaza sa ii schimb delco-ul cu cel de VW. Trebuie sa ma duc la un strungar sa-i mai ia din corp, poate 0.5-1 mm ca se se aseze bine in blocul motor. Asta e singura lui problema.

Am o intrebare legata de releul de incarcare. Trebuie sa-l schimb. Sa folosesc unul ca cel de pe masina (electronic-nou) sau sa montez unul mecanic, ca pe batranele ( pe care il am deja)?


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RRedman
post 23 Sep 2012, 21:07
Post #120


Stalker


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10
From: Bucuresti.




Cateva imagini mai noi...

Attached thumbnail(s)
IMG_0085.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 156
IMG_0109.JPG ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 139
IMG_0104.JPG ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 136
IMG_0088.JPG ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 126


--------------------
Dacia 1310 1995 - DJ 02 NUE
Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 19:40
Forum Renault