Dacia DJ-02-NUE, Dacia care zace...
![]() ![]() |
Dacia DJ-02-NUE, Dacia care zace...
RRedman |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#92
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
verifica atent delco-ul....daca nu,vreo supapa ....consuma mult ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#93
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
QUOTE(RRedman @ 12 Feb 2011, 14:15) In schimb 1310-ele a avut ceva mici probleme( bujiile au cedat) si pornea foarte greu. A avut un consum foarte mare( 13-14 %) cu toate ca nu m-a afectat foarte mult. In schimb am observat ca dupa un anumit prag de turatie( 3000 rpm) in treptele 4-5 motorul a inceput sa mearga in "suturi" sa trepideze puternic si sa-si piarda din putere. Atata timp cat aprinderea este ok, la carburator nu am umblat, mizerie nu este in sistemul de alimentare, ma intreb ce se intampla? De ce face asa? Sa fie de la aerul prea rece pe care in trage prin filtrul "sport"? Relantiul si-l tine foarte bine si urca foarte bine in ture, dar uneori se manifesta si asa. |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
sobolan |
![]()
Post
#94
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
supapa/e ....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
RRedman |
![]()
Post
#95
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Astept sa se mai incalzeasca si ma apuc de treaba...
Vreau sa schimb complet partea de aprindere si sa verific partea de alimentare... Din cate stiu eu, supapele sunt ok, ramane sa vedem exact care este treaba... Cand sunt probleme de genul...decat sa repar, sau sa adaptez/improvizez prefer sa schimb tot cu piese noi.... |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#96
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
supapele se pot rectifica fara multe probleme....iti trebuie o barmasina si un furtun la diametrul interior la fel cu coada supapei...pasta o faci...freci doua pietre de polizor sau le pisezi si ce rezulta amesteci in ulei....
dar daca stai bine la aruncat banii aiurea ia alta chiuloasa dar cu acelasi risc....doar daca ai scaunele sparte poti sa cauti alta.... parerea mea e ca ai supape care nu inchid bine...parerea mea... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#97
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Sobolan bun pont...operatiunea asta o facea si bunicul meu dar nu mai stiam exact ce si cum....
RRedman spor la treburi si sa vina caldura |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Minel |
![]()
Post
#98
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mai , sa stii ca nu mi-s de acord cu voi...... asta ii un fel de carpeala
Normal ...se scot supapele se curata de calamina ...etc...apoi sunt freze pt scaune ...3 freze mai precis ... si supapele se dau la rectificat pe suprafata de asezare pe scaun .... Pe urma pasta respectiva se pune intre supapa si scaun si se trece la lepuire ... operatiunea descrisa de Sobolan ...! Bafta ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sobolan |
![]()
Post
#99
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
lapuire....asta-i o lapuire mai "bruta",mai directa,fara freze....lapuirea se face cu pasta abraziva fina....supapele oricum le scoti...oarecum...le scoti cele 2 semicercuri(sigurante) si arcul si talerul si apoi le pasuiesti pe scaunul propriu.....fara freze adica fara sa te complici...sincer dar iese o treaba buna...timp de frecat sa ai
![]() LE:rfg asta e o veche operatiune care-am invatat-o de la un hodorog batran ![]() This post has been edited by sobolan: 21 Feb 2011, 21:22 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Minel |
![]()
Post
#100
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
RRedman |
![]()
Post
#101
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Este adevarat, arata foarte bine chiulasa ta, Minel.
Momentan nu pot sa ma pronunt exact. Dar aveam de mult, in plan, o revizie completa a motorului, ei, acum am ocazia(uneori ma bucur cand mai pica, cate ceva, am ocazia sa mai bibilesc fiecare piesa in parte), sa schimb o parte din piesele care au uzura foarte mare. Astept doar sa treaca si zapada asta... Va multumesc. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
RRedman |
![]()
Post
#102
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Ei, azi am reusit sa imi conturez o idee mai clara despre motor si al sau "mers" sacadat.
Masina a fost nepornita de aproximativ o luna...scot bateria de la caldura....porneste cam la a 4-a cheie...greu...de abia iti tinea relantiul...am tras putin socul si si-a mai revenit dupa cateva minute. Dupa, brusc...relantiul se stabilizeaza mai ceva ca o straineza cu pretentii .Mi-am facut cruce. Dupa ce am mai lasat sa se incalzeasca m-am hotarat sa o scot putin din parcare si sa dau o tura in jurul blocului, ca sa se mai "invarte" rotile. Plec usurel....mai urca putin in ture, o accelerez batraneste...trepideaza din toate surubelele...ies parturi pe la tuba si scade puterea foarte mult. Ok, ajung la locul de parcare, trag capota....motorul mergea linistit...fara sa intrerupa.Il opresc.Verific fisele, verific bujiile, capacul, platina, carburatorul. O pornesc din nou, mergea ca noua la relantii.....o accelerez usor...da sa rupa suportii de la motor...hmm. Am vazut ulei in jurul jojei....scot joja...si atunci un mic tsunami de ulei a iesit de acolo,bolborosea mai ceva ca un sifon vechi, din ala imbracat cu plasa de sarma... Deci..scapa compresie in baia de ulei...cel mai probabil pe la segmenti. Si cred ca nici supapele nu sunt intr-o stare tocmai buna...dat fiind faptul ca, la pistonul 4, bujia se uzeaza mai repede decat restul. Ce "Doamne iarta'ma!" i-a venit? ca doar a stat...nu am facut curse cu ea...in fine...trebuie sa il desfac..sa vad ce si cum, exact, si sa remediez problema...cam nasol..dar asta e.... Intre timp..mi-am achizitionat si o aprindere tranzistorizata AT011,cu senzor 011, dar probabil ca s-a ascuns in cutiuta, de frica, dupa ce a auzit cum functioneaza motorul.Oricum, ii multumesc userului Gotronic pentru seriozitate... In rest se prezinta foarte bine...nu are pic de rugina, dupa 16 primaveri cu vreme cacacioasa.... This post has been edited by RRedman: 20 Mar 2011, 14:36 Attached thumbnail(s) DSCF3927.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 1496 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#103
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(RRedman @ 20 Mar 2011, 14:30) ......Plec usurel....mai urca putin in ture, o accelerez batraneste...trepideaza din toate surubelele...ies parturi pe la tuba si scade puterea foarte mult. SUPAPE/deasemeni verifica jiclerul de pe fundul carb-ului(de sub platou)-ala cu bila !!! ....scot joja...si atunci un mic tsunami de ulei a iesit de acolo,bolborosea mai ceva ca un sifon vechi, din ala imbracat cu plasa de sarma... Deci..scapa compresie in baia de ulei... scapa si la un motor nou...piesele in miscare se ung prin balbotare de aici si stropii de ulei pe sus.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
RRedman |
![]()
Post
#104
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
E clar ca sunt ceva probleme si presiunea din baie este ceva mai mare.Am mai scos joja in timp ce mergea dar nu sarea ulei, atat de mult.
Oricum este irelevanta chestia cu saritul uleiului, pana la urma. Un test asupra compresiei ma ajuta mult mai mult. Cat despre aprindere, am optat pentru un sistem complet de la VW, de la un Golf 2, cu motor de 1.6....cu toate ca mi-am achizitionat un senzor Gotronic si eram hotarat sa cumpar si un delco nou cu seria 3332. Acum, pana la un test practic, care ar trebuii sa fie diferenta dintre cele doua?Din cat m-am documentat eu, se pare ca exista una, sistemul de la Golf fiind in avantaj, dar ramane de vazut... <span class='edit'>25 Mar 2011, 22:15:</span> Cam asa arata aprinderea, dupa ce a fost curatata si bibilita..... This post has been edited by RRedman: 25 Mar 2011, 21:16 Attached thumbnail(s) DSCF3935.JPG ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 1356 DSCF3937.JPG ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 400 DSCF3943.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 346 DSCF3945.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 375 DSCF3939.JPG ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 316 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
RRedman |
![]()
Post
#105
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Am gasit cauzele problemelor de mai sus:
-aprinderea clasica: platina fixa era sarita de la locasul ei si doua bujii erau busite -aveam prea mult ulei(peste 0.6 l).... Asa ca am schimbat uleiul vechi cu un Castrol GTX 15W 40 proaspat, dupa ce i-am bagat un "Flush" in motor... Am reglat aprinderea si am mai umblat putin la carburator. Acum merge mult mai rotund, dar mai intrerupe putin in ture. Sper sa se rezolve dupa ce montez aprinderea de Golf. Consumul a ramas....mare....12-13% urban si 7-8 % exterior... This post has been edited by RRedman: 25 Apr 2011, 21:16 Attached thumbnail(s) DSCF1203.JPG ( Size: 3.97mb ) Number of downloads: 372 DSCF1206_1.JPG ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 378 DSCF1208_1.JPG ( Size: 3.1mb ) Number of downloads: 339 DSCF1212_1.JPG ( Size: 3.53mb ) Number of downloads: 406 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
catalin90 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 January 09 ![]() |
salut RRedman mai ai jantele acelea de 8J le vinzi daca e?
|
--------------------
dacia 1310
MLS
1986
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 1 January 11 ![]() |
Jantele de 8J au ajuns la Brasov...
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
RRedman |
![]()
Post
#108
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Sa moara Cichicean si Maica Foreza, daca masina asta merge si ea cum trebuie!
Porneste greu la rece.Am verificat carburatorul, aprinderea, am reglat distanta dintre ax si senzorul Gotronic, i-am pus bujii, fise si bobina noua, capac delco' pompa de benzina noua si alte maruntisuri.Carburatorul e curat, iar in sarcina merge impecabil. Porneste greu...adica...amorsez pompa de benzina..dau cateva spritzuri, pun contactul, dau cheie...porneste pentru 3 secunde si moare.Dupa vreo 7-8 incercari porneste cu chiu cu vai....daca o accelerez mai brusc da in nas. Clasic! Dupa ce se incalzeste...merge perfect, nu da in nas, accelereaza bine si tine un ralanti mai mult decat multumitor, nu fluctueaza deloc! Care sa fie problema? sau problemele? Am mai citit cateva topicuri de aici, alti useri au avut probleme asemanatoare, am incercat si verificat! Nu depind de masina asta, nu pierd bani, mai am o masina la dispozitie, dar vreau sa-i rezolv problemele astea odata! Dupa ce le rezolv, o sa o las sa zaca in parcare pana o descopera vreun arheolog, ceva, dar macar sunt linistit! Am mai intrebat cativa mecanici. Raspunsurile lor au fost: Mecanicul 1: "Ba....ca......pana mea...e Dacie!" Mecanicul 2:" "Ba...carburatorul, aprinderea...nu stiu!" Mecanicul 3: " Are prea multe modificari domne" Mecanicul 4: "........" ...e greu! This post has been edited by RRedman: 5 Nov 2011, 23:44 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
user123 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Salut, referitor la problema ta....de ce la rece nu o pornesti standard ( tragi soc maxim , fara nici o pedala -sprit- sau altceva? ); prin rece inteleg motor rece indiferent de temp de afara ( chiar daca sunt 40 de grade , carburatorul asa este recomandat sa fie pornit )...
Sunt multe de verificat....si minutios- carburatorul chiar este ok ? ( daca ai "calcificari" pe circuite-relanti poate sa faca probleme, imbogatirea este bine reglata?,nu trage aer fals pe la surubul de imbogatire - sau pe altundeva - capac, furtun vacum?); aprinderea e pusa la punct corect ( adica cu stroboscopul)?..... Din ce spui mai sus pare sa functioneze pe un amestec "sarac"( insa nu poti fi sigur de asta pt ca nu o pornesti standard).....probleme pot fi multe , aerul fals poate face in toate chipurile - de obicei cand elimini cu siguranta totul incepi sa te gandesti la aer fals ( am patito la vechea dacie a tatalui meu, avea o fisura in galeria de admisie chiar sub carburator) chiar daca la cald merge aparent bine.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
1310CL |
![]()
Post
#110
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@RRedman:Pai nu merge bine...ca are caracter
![]() ![]() ![]() Referitor la probleme,aproximativ...toate provin de la carburator,incearca sa montezi altul...si sa il reglezi corespunzator,si sa vezi daca tot asa face,poate o fi posedat asta care il ai montat. ![]() This post has been edited by 1310CL: 6 Nov 2011, 00:29 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
RRedman |
![]()
Post
#111
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Am incercat si cu socul tras...si fara, nu vrea!Nu cred ca trage aer fals...garniturile sunt bune, galeria este ok.
Pornea greu si cu dublucorpul Carfil si cu cel mono si cu asta de Lada Samara! Benzina primeste, scanteie este! Sa-l sun pe Chuck Norris? This post has been edited by RRedman: 6 Nov 2011, 00:40 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
user123 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(RRedman @ 6 Nov 2011, 00:40) .....garniturile sunt bune, galeria este ok. Pornea greu si cu dublucorpul Carfil si cu cel mono si cu asta de Lada Samara! Benzina primeste, scanteie este! Esti sigur ca, garniturile/galerie/ capac carb/carb sunt ok ( mai precis cum ai verificat) ? Te intreb pt ca scrii ca pornea greu cu toate 3 carb ( ma rog, dublucorpurile sunt mai dificil de reglat insa cel mono e destul de iertator )......sa inteleg ca acum ai dublu corp-ul de Samara pe masina ? lai reglat bine? ( incearca sa imbogatesti putin amestecul , daca incepe sa mearga bine , din nou, te poti gandi la aer fals );daca ai montat dublu corpul de Samara pe masina ce galerie ai folosit ? ( de nova sau de renault 12?) cum lai pozitionat?- aprinderea o ai reglata cu stroboscopul? benzina si scanteie pot fi , insa daca nu sunt cat trebuie si cand trebuie ![]() This post has been edited by user123: 6 Nov 2011, 13:48 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
RRedman |
![]()
Post
#113
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Am gasit la cineva, un set de garnituri noi pentru carburatorul asta de Lada. Am mai facut eu cateva, l-am strans bine. Galeria este de Nova, am motorul 106.00 tot de Nova. Aprinderea nu este reglata cu stroboscopul.
Am mai descoperit o problema.....se pare ca platina fixa se misca putin, pentru ca filetul din platou s-a dus....am inlocuit surbul cu unul bun, acum sta bine, nu se misca, dar tot ciudat se manifesta... Merge prost pana se incalzeste....dupa, merge excelent. La carburator in afara de surubul pentru ralanti, nu am umblat la nimic. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
user123 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ok, incearca sa verifici ( fara sa modifici vreun reglaj ) la carb daca ai aer fals ( eu am folosit o seringa plina cu benzina cu un ac, instilam la picatura pe la garnituri si prinderi pe galerie , la capac .......repet, pui usor la picatura si observi daca se modifica ceva- daca ai aer fals se va tura
![]() Daca se "misca" platina fixa + aprindere nereglata cu stroboscopul- putem zice ca si aprinderea te "trage" putin inapoi nu? ......in delco banuiesc ca nu ai umblat - capsula de la avansul vacuumatic e ok?- vezi ca si pe la aia poate trage aer fals+ nu tio actioneaza , deci avans vacuum 0 ;idem si cu avansul centrifugal- tu ai aprindere cu senzor ,nu complet electronica da? Relantiul cat este? zici ca lai reglat doar din parghie ( deci imbogatirea e neatinsa - o lasi asa ) ? Carb tau de Samara este cu tr 2 vacuumatica ( daca da verifici capsula vacuumatica , mereu imbatraneste membrana => aer fals ) sau mecanica? ( nu ma tin minte cum erau , desi webber-urile sunt majoritatea cu tr 2 mecanica spre deosebire de solex ) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
1310CL |
![]()
Post
#115
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Schimba motorul cu totu,si ai scapat de atatea griji....ori adu popa...ori Chuck it !
|
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu ne mai delectezi cu vreun update ?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
RRedman |
![]()
Post
#117
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Pentru ca au trecut 9 luni de cand nu am mai folosit masina, a sosit timpul sa ma mai ocup putin si de ea. Am curatat-o putin, i-am mai reglat una-alta, i-am schimbat delco-ul cu unul mult mai putin uzat, i-am verificat furtunele, suruburi, coliere. Se pare ca totul este ok, masina porneste si merge foarte bine.
Urmeaza din nou ITP-ul pentru ea. O sa ii fac un service complet motorului.Trebuie sa ii schimb uleiul, filtrele, bujiile(una ar da semn de oboseala). In rest sta bine. Dupa 17 ani i-a aparut si ei o putina rugina la aripa dreapta spate, care o sa fie curatata in curand. In rest caroseria se prezinta perfect. Cateva imagini... 30 Jul 2012, 19:20: .... This post has been edited by RRedman: 30 Jul 2012, 18:20 Attached thumbnail(s) IMG_0023.JPG ( Size: 2.15mb ) Number of downloads: 272 IMG_0024.JPG ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 245 IMG_0027.JPG ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 236 IMG_0028.JPG ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 232 IMG_0031.JPG ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 286 IMG_0030.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 274 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
AlexNIT |
![]()
Post
#118
|
![]() 16v Inside Group: Members Posts: 318 Joined: 8 April 12 From: Dej/Cluj-Napoca ![]() |
arata bine cu look'ul bad boy
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.2
1999 1.6 16v Grandtour
- RXE
|
|
RRedman |
![]()
Post
#119
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Merci.
Acum trebuie sa vopsesc si jantele cum trebuie. S-au cam pisat cainii pe ele si au ruginit ![]() Ideea mea este sa evit "tiuningareala" si sa incerc sa o fac sa fie si mai fiabila. Pentru asta urmeaza sa ii schimb delco-ul cu cel de VW. Trebuie sa ma duc la un strungar sa-i mai ia din corp, poate 0.5-1 mm ca se se aseze bine in blocul motor. Asta e singura lui problema. Am o intrebare legata de releul de incarcare. Trebuie sa-l schimb. Sa folosesc unul ca cel de pe masina (electronic-nou) sau sa montez unul mecanic, ca pe batranele ( pe care il am deja)? |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
RRedman |
![]()
Post
#120
|
![]() Stalker Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 From: Bucuresti. ![]() |
Cateva imagini mai noi...
Attached thumbnail(s) IMG_0085.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 156 IMG_0109.JPG ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 139 IMG_0104.JPG ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 136 IMG_0088.JPG ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 126 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- DJ 02 NUE Cumpar motocicleta BMW R 27, model 1961.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 19:40 |