probleme servo frana dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
probleme servo frana dacia 1310
val2011 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|||
stanciu_scm |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
Pompa cu icp se scoate foarte usor din avarie se scoate acel senzor se face cateva pedale de frana si gata
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
giuscam |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Ce inseamna domnilor "prin cadere"? [desfaci cumva aerisitoru si lasi sa curga lichidu singur]
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
maru |
![]()
Post
#34
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
QUOTE(giuscam @ 15 Jun 2014, 10:50) exact..incepi cu roata cea mai indepartata de pompa de frana ca de exemplu la o dacia: dreapta spate -> stanga spate -> dreapta fata -> stanga fata.. de preferat pentru o aerisire buna este bine sa pui un furtunel transparent (de la stropitor parbriz) bagat intr`un pet de 0.5 (fara dop sau gaura marita pentru a nu forma presiune) si cineva sa`ti faca pedale cu apasare rara si pana la fund pana nu mai iese aer pe cilindrul respectiv apoi inchizi aerisitorul si pui lichidul in vas,apoi reiei procesul pentru urmatoarea roata..de preferat este sa faci aerisirea la sol (mai ales pentru rotile de pe spate) pentru a nu fi nevoit sa bati (sau sa bagi ceva intre el si lamela cantarului pentru a`l tine pe deschis) in limitatorul de franare pentru a se debloca si a da drumu la lichid |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Chiar asa. Completezi cu lichid de frana in vas, pui un furtun transparent cu un capat pe aerisitor (de la instalatia de spalat parbrizul) iar celalalt intr-un vas si slabesti aerisitorul. Il lasi sa curga pana nu mai ies bule de aer. Atentie sa completezi din cand in cand nivelul lichidului din reyervorul pompei. Faci operatia la toate rotile si dupa ce ai terminat apasa puternic pedala de frana de cateva ori. Daca mai ai nelamuriri cauta pe forum caci operatia este descrisa cu lux de amanunte de nenumarate ori.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#36
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
si pana se aeriseste toata instalatia trece 1-2 ore timp destul sa faci un gratar si sa bei cateva beri reci
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
prefer sa treaca 2 ore si sa am frane decat sa aerisesc saptamanal prin pedale si frana tot nu ai cum trebuie
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
giuscam |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Multumesc pt. sfaturi domnilor, am sa incerc amindoua metode si am sa vad cum e mai bine si va tin la curent.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Acuma vin eu sa fac pe "intelijentu", aerisirea profi si corecta se face cu pompa de vid!
![]() Eu unul am folosit ambele metode, cand avea cine sa ma ajute faceam la pedala, cand eram singur faceam prin cadere, ambele funcioneza, la urma urmei cel mai important e sa nu fie aer pe instalatie. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 15 Jun 2014, 12:54) si pana se aeriseste toata instalatia trece 1-2 ore timp destul sa faci un gratar si sa bei cateva beri reci Dacă faci presiune în borcanul cu lichid, termini aerisirea în timp ce sorbi dintr-un pahar cu bere. Dar dacă, din locul în care se lucrează la frânele de Dacia, nu se aude deloc " - Fă pedală! - Ține apăsat !" parcă nu mai are niciun farmec. ![]() This post has been edited by BuggyDacia: 17 Jun 2014, 18:12 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
Se poate scoate servofrana pentru a avea frana ca la dacia 1300? Aș vrea sa scap de servofrana ca mi s-au stricat 2 pana acum si am vazut ca la dacia 1300 e mult mai simplu si fara batai de cap.As vrea sa stiu daca se poate face asa ceva sau daca a mai facut cineva .
|
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
maru |
![]()
Post
#42
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
si cand te duci la ITP sau te opreste RAR-ul ce le spui ?
masina tre` sa fie conforma cu originalul (daca a fost prevazuta cu servofrana trebuie sa o lasi asa) de obicei tine destul de mult o servofrana cauze: -reglaj incorect al pedalei/tijei -iti pierde lichid pe la pompa si ataca simeringul de la servofrana -poate ai luat servofrane produse de 10-15 ani si este imbatranita membrana iar la solicitari mai bruste/multe se fisureaza |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Zice foarte bine maru, daca tot vrei s-o schimbi cauta una second de autonova, sunt cele mai bune, pacat ca nu se mai fabrica.
Servofrana de ASAM eu spun sa te feresti, am cumparat una anul trecut si oricum o reglam, primele 3-4 pedale de frana erau bune, apoi se intarea pedala si mergea masina infranata pana opream motorul. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da' reglajul celor "9 mm" il faceai correct? Ca de fapt nu mai sint 9 de cind cu producatorii neenumarati.
Dar reglajul furcii (ala asa zis de 65 mm)? This post has been edited by diaconuliviu: 9 Feb 2015, 14:34 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vasi8 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
reglaju il faceam la limita atacarii prin simțul arcului problema e cu membrana sparta sau semeringu ala din interior
|
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Feb 2015, 14:33) Da' reglajul celor "9 mm" il faceai correct? Ca de fapt nu mai sint 9 de cind cu producatorii neenumarati. Dar reglajul furcii (ala asa zis de 65 mm)? Am facut prima oara dupa carte, 9 mm tija de la servo la pompa si 65 mm furca, apoi l-am facut la simt cum se face corect, tot cate jumate de tura pana nu a mai fost atatacata pompa si la furca 5 mm mai putin de cursa maxima a pedalei, si tot fel si fel de incercari, am fost si la mecanic, la fel. Am luat o servo frana de Autonova second, am pus-o direct fara nici un reglaj si merge si acuma fara nici cea mai mica problema. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai aia spuneam si..daca te obosesti sa-mi cauti postarile de demuuuuuuuuuuult despre asta, o sa vezi ca cei 9 si 65 is "retorici", nu se respecta decit rar si totul devine simt si pricepere.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bashtalu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
salut,
exista servofrana care sa se prinda in doar 2 suruburi? trebuie sa o schimb si eu, am cumparat una noua de auto nova care are 4 suruburi de prindere, aseara m-am uitat la masina si am vazut ca cea existenta are doar 2, nu am vazut bine? ma refer la prinderea pe caroserie, nu prinderea pompei de frana |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#49
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nu ai vazut bine,mai uitete dar cu o lanterna,sigur le vei descoperi si pe celelalte 2
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
dstdan |
![]()
Post
#50
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Pompele centrale frana cu ICP dacia 1310, facute de LPR sunt bune sau sa iau una second?
Ce naiba sa-i fac ca oricat am incercat nu o pot scoate din ,,avarie,,, am impresia ca vreo 2 ani asa a si mers, fara sa se aprinda becul in bord. Am schimbat tot lichidul de frana, nou? 1. S-o demontez, curat si pus la loc? 2. Demontez si inlocuit garnituri-set. (set de care si de cine facut?)? 3. Schimbat pompa cu una LPR, noua? 4. Schimbat cu una second, dezmenbrari/ 5. Alte idei ? Cu stima. |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
Semnalmec |
![]() ![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 September 11 ![]() |
QUOTE(vasi8 @ 4 Feb 2015, 19:01) Se poate scoate servofrana pentru a avea frana ca la dacia 1300? Aș vrea sa scap de servofrana ca mi s-au stricat 2 pana acum si am vazut ca la dacia 1300 e mult mai simplu si fara batai de cap.As vrea sa stiu daca se poate face asa ceva sau daca a mai facut cineva . Si eu am avut probleme cu servofrana. La inceput punea frane de te dadea cu capul de parbriz daca aveam imprudenta de a apasa prea tare ( eu fiind obisnuit cu batrana dacie 1300 care nu are asa ceva) dar apoi a inceput trptat sa de auda un fasait ( care pe parcurs s-a accentuat) si am ajuns ca in timpul apasarii franei motorul sa moara ( daca era mai rece) sau dadea sa moara daca era cald (trepida usor). Ne stiind care e cauza si ne avand nici timp sa ma uit am infundat cu o punga de nylon acel orificiu al supapaei care intra in capsula de servo si frana merge ok,ca la dacia 1300 ( care nu a fost echipata cu asa ceva) eu oricum fiind obisnuit cu ea. Deci,ca solutie de avarie se scoate stutul acelei supape de plastic care asigura legatura cu motorul si se pune in capul ei o punga groasa apoi se introduce inapoi in garnitura din capsula servo.Franele vor functiona ca la dacia 1300,trebuie apasate mai ferm ( daca pompa e buna) am circulat de doi an asa cu un Aro 10 si nu s-au prins nici la inspectie,improvizatia fiind mascata bine ![]() This post has been edited by Semnalmec: 12 May 2016, 20:58 |
--------------------
Dacia
1300
82
|
|
Executron |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alexio @ 10 Jul 2010, 14:52) GATA PROBLEMA REZOLVATA. Cu numai 2 lei. Este supapa de servo de la capatul furtunului din motor, Se desface prin rasucire si tragere. Cum facea masina: tremurat la relanti, frana slabe, fasait de aer, capsulele vacuumatice nu mai functionau. supapamatii.th.jpg Am aceeasi problema cu Dacia mea 1300 care are montata servofrana. Cand apas pe frana se aude in fasait in masina si relantiul incepe sa varieze puternic. Frana functioneaza f. bine, in schimb Imi puteti spune cum verific supapa de servo? Multumesc frumos! |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu gura este supapa de sens , sau o poti inlocui
This post has been edited by bygy007: 29 Aug 2017, 10:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 15:10 |