schimbare loc baterie
![]() ![]() ![]() |
schimbare loc baterie
hnicu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu are dc sa aiba treaba ,poti sa pui si in rezervor
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ageana |
![]()
Post
#3
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
De mine s-au luat cei de la RAR pt ca aveam folie pe geamurile din spate.
Nu, nu pe geamurile usilor spate, ci pe hublourile alea mici de pe laterale, deci orice e posibil. Ca nu au avut ce sa imi faca e altceva, dar au incercat. Mai bine nu te complici, plus ca pot aparea probleme electrice. i-mi=imi ![]() |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
hnicu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 ![]() |
vreau sa o mut de la locul ei deoarece pe acel loc vreau sa pun altceva.
Probleme cu instalatia electrica nu vad de ce sa apara deoarece: pentru plus am sa trag un fir gros pana in fata iar minusl am sa il leg acolo de caroserie. Faza ii sa nu sunt probleme cu cei de la RAR. PS: am inteles co numai modificarile sa sistemul de directie si franare sunt ilegale. Astept si alte pareri. Va multumesc pt raspunsuri |
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pe drum, le spui ca n-ai baterie, ai celule solare. Pe ei oricum ii depaseste orice.Nici la bunul simt nu au limita.
Primul, il surprinde p-al doi-le in baie, "dandu-i tare-n cap" Primul -Ce faci ma? Al doi-lea - Ce te doare pe tine, cu ce viteza spal eu p... ? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , dar tragi cablurile groase (ambele) pina la electromotor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
freddybb |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
incearca sa nu repari un neajuns, defect, o gresala prin o lalta gresala, ai putea sa dai mai multe detalii
|
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
Daca bateria nu e pe suportul original nu iei ITP-ul, dar cand te duci la ITP o pui inapoi in fata, iar dupa o muti unde vrei....
|
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu ai cum sa nu iei itp-u,daca ar fi sa se lege de tine tot te face....asa ca o sa treci si cu bateria in alt loc decat cel stas.atata timp cat nu exista modificari la sistemul de franare sau directie,sau oricealtceva ce ar putea afecta siguranta masinii nu au treaba.
This post has been edited by bv-08-fgm: 7 Jul 2010, 15:02 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#10
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
Eu spun ce am patit eu cu bateria in portbagaj.... E posibil sa ai dreptate si sa fi asteptat o atentie, nu pot sa te contrazic...
|
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#11
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
tinand cont ca e dacie,toti asteapta o mica "atentie" cand mergi la itp,stiu ca si io am facut-o la a mea acu 3 luni.si cu o mica atentie a "uitat" ca am cauciucuri mai mari ca in talon+geamuri spate lateralele ionizate si multe alte maruntisuri
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Muttley |
![]()
Post
#12
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 4 Jul 2010, 20:37) Primul, il surprinde p-al doi-le in baie, "dandu-i tare-n cap" Primul -Ce faci ma? Al doi-lea - Ce te doare pe tine, cu ce viteza spal eu p... ? Foarte misto. Bravo! QUOTE(bv-08-fgm @ 7 Jul 2010, 15:02) atata timp cat nu exista modificari la sistemul de franare sau directie,sau oricealtceva ce ar putea afecta siguranta masinii nu au treaba. Siguranta masinii tine si de curent electric si de cabluri groase si de incendii. Mai tine si de acid sulfuric. Per total, cel mai stupid si imbecil topic din ultima vreme. Raspunsurile nu fac nota discordanta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#13
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cel mai imbecil topic este ala cu butonu' de pornire...sa mor io de nu-i asa,da' nu prea mor dracii asa repede
![]() si ca sa fiu calare pe topic intreb si io asa ca omu' de ce plm tre' sa-i schimbi locul la baterie ? aro are bateriile sub scaunul dreapta fata ca nu incapeau acolo in compartimentul motor.... This post has been edited by sobolan: 7 Jul 2010, 17:05 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#14
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Muttley @ 7 Jul 2010, 16:39) Foarte misto. Bravo! Siguranta masinii tine si de curent electric si de cabluri groase si de incendii. Mai tine si de acid sulfuric. Per total, cel mai stupid si imbecil topic din ultima vreme. Raspunsurile nu fac nota discordanta. Nu mai fi ma rau, raspunde omului pe masura. Mutarea baterie are sens in 2 situatii 1. lipsa spatiului in compartimetul motor 2. echilibrarea greutatii dispusa pe punti (cazul dacie berlina se preteaza mutarea ei in porbagaj, in cazul unui papuc nu si in nici un caz in habitaclu, itp-ul nu se va mai acorda in nici una din situatii decat cu o atentie) |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
plm... nu ganditi deloc inainte sa veniti cu intrebarile astea, nu?
Vorba lui Matli... Acid sulfuric. Cald, ca asta se intampla cu bateria cand se incarca. Si se incarca, doar de aia are alternator. Stii ce se intampla cu textilele care locuiesc in apropierea unei baterii, in spatiu inchis? Se duc pe pustii in timp minim. Probabil esti prea mic sa stii de perioadele de economie ale regimului comunist, cand multi aveau cate o baterie de masina prin casa, ca sa le functioneze televizorul "sport", sa nu behaie de plictiseala si sa se culce odata cu gainile. No, bateriile alea erau expediate in cele mai ascunse colturi ale casei, ca terminau covoarele mai ceva decat o armata de termite. Si ei nu-si puneau probleme ca o sa inhaleze vaporii bateriei aleia. Dar no, probabil ca stii mai bine, si ai un motiv bine intemeiat sa muti bateria de la locul ei. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Scurt si la obiect.
Poti muta bateria unde vrei, pe plafon, sub masina, in masina, in portbagaj, chiar poti pune 1000 de baterii 777 (sau mai nou imitatii de 777 numite ZZZ); problema intervine la cablaraie, ca o sa ti se topeasca ... Sau, dai 5 mil pe un cablu serios si nu ti se mai topeste nimic ... |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
is curios ce cablu ii ala de 5mil????????
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
QUOTE(Ciorapel @ 9 Jul 2010, 19:18) Scurt si la obiect. ... problema intervine la cablaraie, ca o sa ti se topeasca ... Sau, dai 5 mil pe un cablu serios si nu ti se mai topeste nimic ... Prostii... Pe 10 metri de cablu 8mm diametru' si 5 metri de 4mm diametru' am dat max 50 lei, si crede-ma ca nu se topesc. This post has been edited by woden665plus1: 10 Jul 2010, 21:04 |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
Ciorapel |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Si mari prosti sunt aia care investesc in "scule audio" o gramada de bani, si in cabluri, si in condensatoare. Baga 2 lițe si o sa duca ...
Crede-ma ca am pentru statie (care e in portbagaj) cablu GROS, dar mai no-name (adica am dat pe el 1,5 mil), si la un consum de 50A am caderi pe cablu de 1,5-2v... caderile astea nu se transforma in caldura ? Sa nu mai vorbim de demaror, care ... are un consum mai maricel ... si sa nu mai vorbim de incarcare, care e un "consum" constant ... Infine, ce am scris cu 2 posturi in urma a fost o concluzie de-a mea; in cazul in care nu am dreptate, imi cer scuze ! [editat] Multi o sa ma intrebe de ce am bagat si condesatorul in discutie ... a fost un exemplu ca eu, la consumul meu constant, tai cat de cat varfurile de consum, si este cat de cat liniar, si tot nu face fata. This post has been edited by Ciorapel: 11 Jul 2010, 16:29 |
--------------------
r
m
2
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#20
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Da tu teai intrebat daca alternatorul tau poate sustine curentul papat de statie?
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Astea sunt probleme offtopic ... dar ca raspuns .. NU, nu duce (din cauza asta sunt asteptare de un suport de alternator de BMW ursulet de 90A).
P.s. Nici rulmentii nu tin, nici firele nu tin, si nici carbunii nu tin. (alternator 55A) This post has been edited by Ciorapel: 11 Jul 2010, 22:14 |
--------------------
r
m
2
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#22
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Nu e o problema oftopic e raspunsul la problema ta. Iti daiseama ca atunci cand e blana statia iti manca curent din baterie nu? Pentru ca deja ai depasit capacitatea alternatorului. Deci de la 14 volti cat baga alternatorul ajungi la 12.5 volti. Deci am reusit sa descoperim unde se duce caderea ta de tensiune.
Si sa iti mai zic altceva. Putereadisipata de cablul tau este de 100w. Astia 100w isi fac simtita prezenta adica ar trebui sa se simta caldut firul. La 50 de amperi cat vrei tuh sa treaca prin cablul tau ai avea nevoie de un cablu cu diametru de 4mm in diametru. So pentru electromotor este suficient fi 8 mm daca bateria ar fi in fata. Daca o muti mai departe mai cresti in sectiune. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Masurand la bornele bateriei am varfuri de tensiune scazuta maxim 11.5v (blana), iar in portbagaj la statie am 10-10.5v.
Nu am zis ca este imposibila mutarea bateriei; chiar tu ai subliniat ce am incercat eu sa zic : trebuie un cablu GROS dar si serios ca mod de constructie, calitativ .. deci foarte scump ... 5 mil sunt cabluri serioase pentru statie, care includ si RCA-uri, sa zic ca RCA-urile reprezinta 50% din pret, deci tot te ajung 250 ron cablurile. Si apropo de diametre .. uite ce folosesc eu : http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...r/AIV/Kit_25mm/ Deci ... 4 mm ?? |
--------------------
r
m
2
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#24
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
![]() Un cablu in sectiune de 4mm2 nu suporta densitate de 40 A,si cel de 6 mm2 e suspect,asta depinzand de anumite conditii. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 21:18 |