DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Segmentare Motor, dCi

MihaiGSm
post 25 Sep 2010, 20:15
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 9 October 08
From: Bucuresti




La mine dci-ul se apropie de 120.000 si nu are nici pe naiba...


--------------------
BMW E91 2011
EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v
Dacia Logan 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 25 Sep 2010, 22:19
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




QUOTE(membru_DC @ 25 Sep 2010, 16:01)
ohmy.gif  pai si nu ne spui si noua ce reglaje sa fac la un service pentru o turbosuflanta?.....  blink.gif
*



E cumva ironica intrebarea? Daca nu, reglajul se face la tija Waste gate. La mine nu facea destula presiune, nu aveam putere si scotea fum negru. Si cu laptopul, s-a conectat la masina prin mufa OBD, ca sa vada presiunea pe care o face turbosuflanta in timp real. Are pe undeva un senzor de presiune. A vazut ce si cum, a mai strans o spira tija, se mai uita pe laptop, mai dadea o spira, si tot asa pana a pus-o la locul ei.
QUOTE(Lord Hades @ 25 Sep 2010, 20:43)
Ma refer la motorul dci de la renault in general, nu la al tau. Eu am diesel, se apropie de 50k km facuti in 3 ani, si sta la relanti ca in prima zi. ce mecanic ai gasit si tu de afirma asemenea aberatie ca si caracteristica generala pt diesel ... ?! mai bine cauta altul.
*



El se referea la un motor ce ii "obosit", a carui istorie nu o cunosc, cine stie ce uleiuri o vazut pana i-am dat eu ceva mai bun, si alte probleme, cum o fost forjata etc.
Mecanicul iti spun eu ca e bun, pentru ca e inginer, recomandat de multi din oras, care au fost multumiti, la randul meu am fost multumit de ce mi-o lucrat la masina,cu vreo 2 facultati si service-ul e ACC, din cate am inteles au prin toata tara.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 26 Sep 2010, 08:42
Post #33


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(Johnny91 @ 25 Sep 2010, 23:19)
El se referea la un motor ce ii "obosit", a carui istorie nu o cunosc ...
*


Asta e alta treaba.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Sep 2010, 11:28
Post #34


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(membru_DC @ 25 Sep 2010, 16:01)

exact, insa numai in anumite conditii mai regasesti km reali in ECU 
*


Care sunt aceste conditii?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 26 Sep 2010, 16:36
Post #35


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(Johnny91 @ 25 Sep 2010, 23:19)
E cumva ironica intrebarea? Daca nu, reglajul se face la tija Waste gate. La mine nu facea destula presiune, nu aveam putere si scotea fum negru. Si cu laptopul, s-a conectat la masina prin mufa OBD, ca sa vada presiunea pe care o face turbosuflanta in timp real. Are pe undeva un senzor de presiune. A vazut ce si cum, a mai strans o spira tija,  se mai uita pe laptop, mai dadea o spira, si tot asa pana a pus-o la locul ei.
*


nu, nu era ironica intrebarea, vroiam sa aud si io minunea (carpeala)....

PS: reglajele la tija WG se fac doar de catre BorgWarner, doar cu motorul pus pe banc si doar in urma masuratorilor mult mai multor parametrii printre care si anumite temperaturi....in fine, probabil ca nea Ion o fi facut vreo formare mai speciala la astia si l-au invatat cu sa sara peste anumiti pasi wacko.gif

This post has been edited by membru_DC: 26 Sep 2010, 16:42


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 26 Sep 2010, 19:04
Post #36


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(membru_DC @ 26 Sep 2010, 17:36)
nu, nu era ironica intrebarea, vroiam sa aud si io minunea (carpeala)....
*


si, de unde ai fi vrut sa ia omul ala stand & technical stuffs?! a facut si el ce a putut, in conditiile date. important e sa nu dea teapa posesorului de masina, si sa afirme ca rezolva orice problema.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Sep 2010, 19:20
Post #37


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(membru_DC @ 26 Sep 2010, 16:36)
PS: reglajele la tija WG se fac doar de catre BorgWarner, doar cu motorul pus pe banc si doar in urma masuratorilor mult mai multor parametrii printre care si anumite temperaturi....
*



aiurea, le face orice ciumpalac ce stie sa tina o cheie in mana, nimic nu stii, vezi pe loganclub 168.gif

This post has been edited by argon: 26 Sep 2010, 19:20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Sep 2010, 19:59
Post #38


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eh decat sa dea in overboost, si ce a facut nenea ala e mai bine decat nimic.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 26 Sep 2010, 22:36
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




QUOTE(membru_DC @ 26 Sep 2010, 17:36)
PS: reglajele la tija WG se fac doar de catre BorgWarner, doar cu motorul pus pe banc si doar in urma masuratorilor mult mai multor parametrii printre care si anumite temperaturi....in fine, probabil ca nea Ion o fi facut vreo formare mai speciala la astia si l-au invatat cu sa sara peste anumiti pasi  wacko.gif
*


Si UIMESTE-MA tu pe mine cum face Dacia toata treaba asta... Inainte sa puna motorul pe masina, il trimite pachet in Korea sau de unde is turbosuflantele, apoi cei de acolo, pe acel banc special pun pe motor turbosuflanta, si apoi vine motorul cu turbosuflanta si il pun pe masina?
A, da banuiesc ca o sa imi spui ca au un astfel de banc acolo la Pitesti, si ca fac operatiunea in fabrica, POATE (90%), DAR cand te duci tu in service-ul DACIA din orasul in care esti, si ii dai la nea mecanicu turbosuflanta noua sa ti-o monteze pe masina, dupa spusele tale ar trebui sa apeleze la metoda de mai sus, sau sa iti ia masina pe o platforma de la dacia asistenta sa o duca la Pitesti si dupa 2 luni de asteptari sa iti vina masina acasa.

Nu crezi ca e aberant?

De prosti crezi ca or pus un senzor de presiune la ea sa o poata regla din acea tija oricine are un calculator de diagnoza ?
Invata sa nu mai critici ("nea' Ion") si alte "mistouri" cand nu esti prea bine informat. An tot respectul fata de omul respectiv, pentru ca stiu cum o fost masina, si stiu cum e acuma, si crede-ma ca nu multi ar fi facut-o. Mi-a zis ca ultima problema ar fi segmentarea sa scap de mersul nerotund de la relanti, dar ma cam lipsesc de fixul asta, din motive financiare.

LE:
Si daca e sa vorbim de capabilitatea mecanicilor, ca sa ramai tu impacat ca cei de la Dacia sunt cei mai buni; Cand am fost in Deva la service ca fluiera turbosuflanta, mi-a zis ca e infundata. Am zis ok, si cum facem?Unul din ei mi-a spus ca foarte simplu: O forjam vreo 5 min la pe loc si isi da drumul. Si au inceput ei, au accelerat-o de se depusese funingine si pe plafon, negreala in ultimul hal, pana au zis ca e ok. Sa mai merg cu masina un pic supraturata, pana acasa si e ok dupa(eu fiind din Hunedoara). In drum spre casa, surpriza, mi s-a rupt axul in ea. Nici eu nu stiam pe atunci ce are. Scotea doar o cantitate de fum imensa, si asa pe ulei cum mergea, am mers inapoi la ei. Le-am aratat masina, i-am dat o cheie cu toti de fata (3 mecanici, 2 de la Dacia si unul de la Renault) si nici unul nu a stiut ce are. Toti spuneau ca miroase ca autobuzul si atat. Erau "habarnisti". CIine dracului i-o angajat pe aia? L-am intrebat pe unul din ei, cum fac sa mi se aprinda panoul de climatizare(de cand am luat masina, a fost becul ars) si el mi-a spus ca trebuie schimbat tot panoul ca e un LED acolo si nu are ce sa ii faca.
App, nici bataia unui injector nu au stiut sa o recunoasca.

Sunteti destul de mari sa trageti concluziile.

This post has been edited by Johnny91: 26 Sep 2010, 22:50


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 27 Sep 2010, 18:57
Post #40


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(argon @ 26 Sep 2010, 20:20)
aiurea, le face orice ciumpalac ce stie sa tina o cheie in mana, nimic nu stii, vezi pe loganclub   168.gif
*


pe ce ma?....scuze, n-am auzit de clubu' asta blink.gif

PS: astia sunt unii si aceeasi cu sanderoclub, stepwayclub si dusterclub? unsure.gif

QUOTE(Johnny91 @ 26 Sep 2010, 23:36)
[...]
*


adevarul e ca turbinele astea se asambleaza in uzina pe genunchi, e ca un fel de ou kinder cu surprize sau puzzle, cum vrei tu sa-i zici.....

ma scuzati c-am intervenit sleep.gif

This post has been edited by membru_DC: 27 Sep 2010, 18:58


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Sep 2010, 19:22
Post #41


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Turbina vine cu tija aia reglata. reglajul e la uzina de face turbine, pe un motor standard de test, in anumite conditii a naibii de specifice. Ce a facut meseriasul tau e ceva, dar nu e tot aia cu o turbina noua.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Sep 2010, 19:33
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(membru_DC @ 27 Sep 2010, 18:57)
pe ce ma?....scuze, n-am auzit de clubu' asta  blink.gif
*



mai ai de invatat..atentie, fara jante chinezesti 4 la 9 meleoane, e degeaba..


This post has been edited by argon: 27 Sep 2010, 19:33


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 27 Sep 2010, 19:37
Post #43


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2010, 20:22)
Turbina vine cu tija aia reglata. reglajul e la uzina de face turbine, pe un motor standard de test, in anumite conditii a naibii de specifice.
*


nu mai folosi bre cuvantu' "uzina", iar intelege omu' ca te referi la uzina de la Mioveni wacko.gif

@scursurescu: puteai sa te abtii! dry.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 27 Sep 2010, 21:13
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Bine, bine m-ati convins, renunt in a-mi mai bate capul degeaba.
Ceea ce trebuia sa intelegeti voi din toata povestea asta, e ca service-ul dacia, post-garantie e cam "ca dracul". Deci sincer, voi ati fi dat 6000 lei pe o turbina noua luata de la dacia, doar ca sa fiti impacati ca aia e reglata de inginerii lor din Korea, specializati pe vapor in timp ce trimiteau turbinele incoace. Eu unul nu.

@membru_DC:Poate esti sub acoperire de la Dacia de insisti sa atata sa ma duc in service ca acolo au niste bancuri de aur si dupa ce umbla geniile alea de mecanici si fac reglajele super-sofisticate din pedala de acceleratie masina o sa mearga pe apa. Ce pot sa zic decat ca ai castigat si clasicul: "ia-le tu pe toti", dar sincer vorbind nu iti doresc sa fi tras in piept intr-un service dacia, doar pentru a-ti hrani orgoliul masculin ca de: "Eu repar masina numai in reprezentante!"

@argon:Vad ca esti din Deva, in profil nu ai trecuta nici o masina. In caz ca ai dacie de vre-un fel, ai fost vreo data la service, dupa ce masina a iesit din garantie, sa vezi cum esti tratat? Mie pentru un amarat de injector si turbina au vrut sa imi schimbe aproape tot (4 jectoare, pompa, toate conductele, turbosuflanta,chiuloasa) ca nu mai intra pe facura de la uzina, intra pe factura mea. Si cand iti pune o factura de 12 000 lei in fata nu iti convine.
Chiar as vrea sa imi impartasesti ceva din experientele tale de pe acolo.

Ca si incheiere va spun ca va chinuiti degeaba sa imi demonstrati ca ce fac ei in service-u autorizat, e mai bun decat ce am facut eu intr-un service privat.
E vorba de bani, si e vorba de faptul ca unele service-uri particulare au ingineri care repara masini, nu niste oameni care stiu doar sa dea o piesa jos si sa puna alta in loc cum am observat ca se face la dacia.
La urma urmei clar ca cei de la Mioveni fac cel mai bun reglaj al turbinei, ca daca nu ar fi rau, dar eu am ceva cu imitatiile de mecanici din service-uri

Pana una alta masina merge, si am iesit cu 1/3 din costul aceleiasi operatii dar facute la Dacia. Sa nu se inteleaga gresit 1/3 din cele 6000lei nu din 12 000. Si uite minune, masina merge si fara pompa, conducte si chiuloasa noua.
big_wheel.gif


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 27 Sep 2010, 22:20
Post #45


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(Johnny91 @ 27 Sep 2010, 22:13)
@membru_DC:[...]
*



cin' ti-a zis bre sa te duci la un anumit service?.... blink.gif

ti-am spus doar ca ce ai facut tu sau ma rog, nenea ala, e o carpeala in care nu ar trebui sa-ti pui baza prea mare..... mai ales daca te trezesti la un moment dat cu furtunele de la admisie sparte sau ca presiunea gazelor de pe evacuare inving forta resortului de la supape si iti distrug tot motoru' incepand cu chiulasa, pistoane, etc.



--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 27 Sep 2010, 22:47
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.056
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2010, 21:22)
Turbina vine cu tija aia reglata. reglajul e la uzina de face turbine, pe un motor standard de test, in anumite conditii a naibii de specifice.
*


Ca vine cu tija reglata e corect da in rest e super tare! radmasa.gif radmasa.gif

In rest despre mecanicii Dacia numai de bine.
De cind a trecut Nissan la Dacia si au desfiintat un service ce era autorizat Nissan
la fiecare revizie tre sa bat aproape 400Km pina la Oradea la service Nissan.

Bafta!
Grig


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Sep 2010, 06:26
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Johnny91 @ 27 Sep 2010, 21:13)
@argon:Vad ca esti din Deva, in profil nu ai trecuta nici o masina. In caz ca ai dacie de vre-un fel, ai fost vreo data la service, dupa ce masina a iesit din garantie, sa vezi cum esti tratat? Mie pentru un amarat de injector si turbina au vrut sa imi schimbe aproape tot  (4 jectoare, pompa, toate conductele, turbosuflanta,chiuloasa) ca nu mai intra pe facura de la uzina, intra pe factura mea.
*



Am fost, tot in acelasi service, dar la daewoo, problema este ca trebuie sa-ti gasesti un prieten, care sa-ti faca 'dupa program', eventual la atelierul personal, si va fi ieftin si bun, daca intelegi ce vreau sa spun.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 28 Sep 2010, 07:21
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Ma bucur ca pana la urma s-a lamurit problema, si fiecare a inteles ce trebuia sa inteleaga. Cat despre masina personala, nu imi mai fac prea multe griji, oricum masina nu mai fac din ea. Cat mai merge mai merge, cand sa strica, daca nu e ceva marunt(pana in 700-1000 lei) o pun pe butuci si incep sa vand ce are bun pe ea.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Sep 2010, 08:25
Post #49


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Johnny91 @ 27 Sep 2010, 22:13)
Bine, bine m-ati convins, renunt in a-mi mai bate capul degeaba.
Ceea ce trebuia sa intelegeti voi din toata povestea asta, e ca service-ul dacia, post-garantie e cam "ca dracul". Deci sincer, voi ati fi dat 6000 lei pe o turbina noua luata de la dacia, doar ca sa fiti impacati ca aia e reglata de inginerii lor din Korea, specializati pe vapor in timp ce trimiteau turbinele incoace. Eu unul nu.

Pana una alta masina merge, si am iesit cu 1/3 din costul aceleiasi operatii dar facute la Dacia. Sa nu se inteleaga gresit 1/3 din cele 6000lei nu din 12 000. Si uite minune, masina merge si fara pompa, conducte si chiuloasa noua.
big_wheel.gif
*


Da, dar turbina aia noua vine cu garantie de 1 an, a ta are garantie pana iesi pe poarta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 28 Sep 2010, 08:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Si eu tot un an am.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:59
Forum Renault