Segmentare Motor, dCi
![]() ![]() ![]() |
Segmentare Motor, dCi
MihaiGSm |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|||
Johnny91 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 25 Sep 2010, 16:01) E cumva ironica intrebarea? Daca nu, reglajul se face la tija Waste gate. La mine nu facea destula presiune, nu aveam putere si scotea fum negru. Si cu laptopul, s-a conectat la masina prin mufa OBD, ca sa vada presiunea pe care o face turbosuflanta in timp real. Are pe undeva un senzor de presiune. A vazut ce si cum, a mai strans o spira tija, se mai uita pe laptop, mai dadea o spira, si tot asa pana a pus-o la locul ei. QUOTE(Lord Hades @ 25 Sep 2010, 20:43) Ma refer la motorul dci de la renault in general, nu la al tau. Eu am diesel, se apropie de 50k km facuti in 3 ani, si sta la relanti ca in prima zi. ce mecanic ai gasit si tu de afirma asemenea aberatie ca si caracteristica generala pt diesel ... ?! mai bine cauta altul. El se referea la un motor ce ii "obosit", a carui istorie nu o cunosc, cine stie ce uleiuri o vazut pana i-am dat eu ceva mai bun, si alte probleme, cum o fost forjata etc. Mecanicul iti spun eu ca e bun, pentru ca e inginer, recomandat de multi din oras, care au fost multumiti, la randul meu am fost multumit de ce mi-o lucrat la masina,cu vreo 2 facultati si service-ul e ACC, din cate am inteles au prin toata tara. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#33
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#34
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#35
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 25 Sep 2010, 23:19) E cumva ironica intrebarea? Daca nu, reglajul se face la tija Waste gate. La mine nu facea destula presiune, nu aveam putere si scotea fum negru. Si cu laptopul, s-a conectat la masina prin mufa OBD, ca sa vada presiunea pe care o face turbosuflanta in timp real. Are pe undeva un senzor de presiune. A vazut ce si cum, a mai strans o spira tija, se mai uita pe laptop, mai dadea o spira, si tot asa pana a pus-o la locul ei. nu, nu era ironica intrebarea, vroiam sa aud si io minunea (carpeala).... PS: reglajele la tija WG se fac doar de catre BorgWarner, doar cu motorul pus pe banc si doar in urma masuratorilor mult mai multor parametrii printre care si anumite temperaturi....in fine, probabil ca nea Ion o fi facut vreo formare mai speciala la astia si l-au invatat cu sa sara peste anumiti pasi ![]() This post has been edited by membru_DC: 26 Sep 2010, 16:42 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#36
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 26 Sep 2010, 17:36) si, de unde ai fi vrut sa ia omul ala stand & technical stuffs?! a facut si el ce a putut, in conditiile date. important e sa nu dea teapa posesorului de masina, si sa afirme ca rezolva orice problema. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 26 Sep 2010, 16:36) PS: reglajele la tija WG se fac doar de catre BorgWarner, doar cu motorul pus pe banc si doar in urma masuratorilor mult mai multor parametrii printre care si anumite temperaturi.... aiurea, le face orice ciumpalac ce stie sa tina o cheie in mana, nimic nu stii, vezi pe loganclub ![]() This post has been edited by argon: 26 Sep 2010, 19:20 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eh decat sa dea in overboost, si ce a facut nenea ala e mai bine decat nimic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 26 Sep 2010, 17:36) PS: reglajele la tija WG se fac doar de catre BorgWarner, doar cu motorul pus pe banc si doar in urma masuratorilor mult mai multor parametrii printre care si anumite temperaturi....in fine, probabil ca nea Ion o fi facut vreo formare mai speciala la astia si l-au invatat cu sa sara peste anumiti pasi ![]() Si UIMESTE-MA tu pe mine cum face Dacia toata treaba asta... Inainte sa puna motorul pe masina, il trimite pachet in Korea sau de unde is turbosuflantele, apoi cei de acolo, pe acel banc special pun pe motor turbosuflanta, si apoi vine motorul cu turbosuflanta si il pun pe masina? A, da banuiesc ca o sa imi spui ca au un astfel de banc acolo la Pitesti, si ca fac operatiunea in fabrica, POATE (90%), DAR cand te duci tu in service-ul DACIA din orasul in care esti, si ii dai la nea mecanicu turbosuflanta noua sa ti-o monteze pe masina, dupa spusele tale ar trebui sa apeleze la metoda de mai sus, sau sa iti ia masina pe o platforma de la dacia asistenta sa o duca la Pitesti si dupa 2 luni de asteptari sa iti vina masina acasa. Nu crezi ca e aberant? De prosti crezi ca or pus un senzor de presiune la ea sa o poata regla din acea tija oricine are un calculator de diagnoza ? Invata sa nu mai critici ("nea' Ion") si alte "mistouri" cand nu esti prea bine informat. An tot respectul fata de omul respectiv, pentru ca stiu cum o fost masina, si stiu cum e acuma, si crede-ma ca nu multi ar fi facut-o. Mi-a zis ca ultima problema ar fi segmentarea sa scap de mersul nerotund de la relanti, dar ma cam lipsesc de fixul asta, din motive financiare. LE: Si daca e sa vorbim de capabilitatea mecanicilor, ca sa ramai tu impacat ca cei de la Dacia sunt cei mai buni; Cand am fost in Deva la service ca fluiera turbosuflanta, mi-a zis ca e infundata. Am zis ok, si cum facem?Unul din ei mi-a spus ca foarte simplu: O forjam vreo 5 min la pe loc si isi da drumul. Si au inceput ei, au accelerat-o de se depusese funingine si pe plafon, negreala in ultimul hal, pana au zis ca e ok. Sa mai merg cu masina un pic supraturata, pana acasa si e ok dupa(eu fiind din Hunedoara). In drum spre casa, surpriza, mi s-a rupt axul in ea. Nici eu nu stiam pe atunci ce are. Scotea doar o cantitate de fum imensa, si asa pe ulei cum mergea, am mers inapoi la ei. Le-am aratat masina, i-am dat o cheie cu toti de fata (3 mecanici, 2 de la Dacia si unul de la Renault) si nici unul nu a stiut ce are. Toti spuneau ca miroase ca autobuzul si atat. Erau "habarnisti". CIine dracului i-o angajat pe aia? L-am intrebat pe unul din ei, cum fac sa mi se aprinda panoul de climatizare(de cand am luat masina, a fost becul ars) si el mi-a spus ca trebuie schimbat tot panoul ca e un LED acolo si nu are ce sa ii faca. App, nici bataia unui injector nu au stiut sa o recunoasca. Sunteti destul de mari sa trageti concluziile. This post has been edited by Johnny91: 26 Sep 2010, 22:50 |
--------------------
-
dizl
-
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#40
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Sep 2010, 20:20) pe ce ma?....scuze, n-am auzit de clubu' asta ![]() PS: astia sunt unii si aceeasi cu sanderoclub, stepwayclub si dusterclub? ![]() QUOTE(Johnny91 @ 26 Sep 2010, 23:36) adevarul e ca turbinele astea se asambleaza in uzina pe genunchi, e ca un fel de ou kinder cu surprize sau puzzle, cum vrei tu sa-i zici..... ma scuzati c-am intervenit ![]() This post has been edited by membru_DC: 27 Sep 2010, 18:58 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#41
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Turbina vine cu tija aia reglata. reglajul e la uzina de face turbine, pe un motor standard de test, in anumite conditii a naibii de specifice. Ce a facut meseriasul tau e ceva, dar nu e tot aia cu o turbina noua.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#43
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2010, 20:22) Turbina vine cu tija aia reglata. reglajul e la uzina de face turbine, pe un motor standard de test, in anumite conditii a naibii de specifice. nu mai folosi bre cuvantu' "uzina", iar intelege omu' ca te referi la uzina de la Mioveni ![]() @scursurescu: puteai sa te abtii! ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Bine, bine m-ati convins, renunt in a-mi mai bate capul degeaba.
Ceea ce trebuia sa intelegeti voi din toata povestea asta, e ca service-ul dacia, post-garantie e cam "ca dracul". Deci sincer, voi ati fi dat 6000 lei pe o turbina noua luata de la dacia, doar ca sa fiti impacati ca aia e reglata de inginerii lor din Korea, specializati pe vapor in timp ce trimiteau turbinele incoace. Eu unul nu. @membru_DC:Poate esti sub acoperire de la Dacia de insisti sa atata sa ma duc in service ca acolo au niste bancuri de aur si dupa ce umbla geniile alea de mecanici si fac reglajele super-sofisticate din pedala de acceleratie masina o sa mearga pe apa. Ce pot sa zic decat ca ai castigat si clasicul: "ia-le tu pe toti", dar sincer vorbind nu iti doresc sa fi tras in piept intr-un service dacia, doar pentru a-ti hrani orgoliul masculin ca de: "Eu repar masina numai in reprezentante!" @argon:Vad ca esti din Deva, in profil nu ai trecuta nici o masina. In caz ca ai dacie de vre-un fel, ai fost vreo data la service, dupa ce masina a iesit din garantie, sa vezi cum esti tratat? Mie pentru un amarat de injector si turbina au vrut sa imi schimbe aproape tot (4 jectoare, pompa, toate conductele, turbosuflanta,chiuloasa) ca nu mai intra pe facura de la uzina, intra pe factura mea. Si cand iti pune o factura de 12 000 lei in fata nu iti convine. Chiar as vrea sa imi impartasesti ceva din experientele tale de pe acolo. Ca si incheiere va spun ca va chinuiti degeaba sa imi demonstrati ca ce fac ei in service-u autorizat, e mai bun decat ce am facut eu intr-un service privat. E vorba de bani, si e vorba de faptul ca unele service-uri particulare au ingineri care repara masini, nu niste oameni care stiu doar sa dea o piesa jos si sa puna alta in loc cum am observat ca se face la dacia. La urma urmei clar ca cei de la Mioveni fac cel mai bun reglaj al turbinei, ca daca nu ar fi rau, dar eu am ceva cu imitatiile de mecanici din service-uri Pana una alta masina merge, si am iesit cu 1/3 din costul aceleiasi operatii dar facute la Dacia. Sa nu se inteleaga gresit 1/3 din cele 6000lei nu din 12 000. Si uite minune, masina merge si fara pompa, conducte si chiuloasa noua. ![]() |
--------------------
-
dizl
-
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#45
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 27 Sep 2010, 22:13) cin' ti-a zis bre sa te duci la un anumit service?.... ![]() ti-am spus doar ca ce ai facut tu sau ma rog, nenea ala, e o carpeala in care nu ar trebui sa-ti pui baza prea mare..... mai ales daca te trezesti la un moment dat cu furtunele de la admisie sparte sau ca presiunea gazelor de pe evacuare inving forta resortului de la supape si iti distrug tot motoru' incepand cu chiulasa, pistoane, etc. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Agrig |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Sep 2010, 21:22) Turbina vine cu tija aia reglata. reglajul e la uzina de face turbine, pe un motor standard de test, in anumite conditii a naibii de specifice. Ca vine cu tija reglata e corect da in rest e super tare! ![]() ![]() In rest despre mecanicii Dacia numai de bine. De cind a trecut Nissan la Dacia si au desfiintat un service ce era autorizat Nissan la fiecare revizie tre sa bat aproape 400Km pina la Oradea la service Nissan. Bafta! Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 27 Sep 2010, 21:13) @argon:Vad ca esti din Deva, in profil nu ai trecuta nici o masina. In caz ca ai dacie de vre-un fel, ai fost vreo data la service, dupa ce masina a iesit din garantie, sa vezi cum esti tratat? Mie pentru un amarat de injector si turbina au vrut sa imi schimbe aproape tot (4 jectoare, pompa, toate conductele, turbosuflanta,chiuloasa) ca nu mai intra pe facura de la uzina, intra pe factura mea. Am fost, tot in acelasi service, dar la daewoo, problema este ca trebuie sa-ti gasesti un prieten, care sa-ti faca 'dupa program', eventual la atelierul personal, si va fi ieftin si bun, daca intelegi ce vreau sa spun. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Ma bucur ca pana la urma s-a lamurit problema, si fiecare a inteles ce trebuia sa inteleaga. Cat despre masina personala, nu imi mai fac prea multe griji, oricum masina nu mai fac din ea. Cat mai merge mai merge, cand sa strica, daca nu e ceva marunt(pana in 700-1000 lei) o pun pe butuci si incep sa vand ce are bun pe ea.
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#49
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 27 Sep 2010, 22:13) Bine, bine m-ati convins, renunt in a-mi mai bate capul degeaba. Ceea ce trebuia sa intelegeti voi din toata povestea asta, e ca service-ul dacia, post-garantie e cam "ca dracul". Deci sincer, voi ati fi dat 6000 lei pe o turbina noua luata de la dacia, doar ca sa fiti impacati ca aia e reglata de inginerii lor din Korea, specializati pe vapor in timp ce trimiteau turbinele incoace. Eu unul nu. Pana una alta masina merge, si am iesit cu 1/3 din costul aceleiasi operatii dar facute la Dacia. Sa nu se inteleaga gresit 1/3 din cele 6000lei nu din 12 000. Si uite minune, masina merge si fara pompa, conducte si chiuloasa noua. ![]() Da, dar turbina aia noua vine cu garantie de 1 an, a ta are garantie pana iesi pe poarta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Si eu tot un an am.
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:59 |