DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator dublucorp fuego, imi inunda camera a 2-a

iuliano_smile
post 15 Nov 2010, 23:03
Post #1


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Am un carburator de renault fuego. Camerele sunt 24/26 si nu prea vreau sa renunt la el. Dar am urmatoarea problema: pun carburatorul, dai la coada si in camera a 2a deasupra clapetei se umple cu benzina. Ce are? Plz raspundetimi, orice fac numai sa functioneze.

Si ca sa nu mai deshid un al 2a lea topic: care este diferenta intre carb suflat si aspirat?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 16 Nov 2010, 08:33
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




salut..verifica plutitorul [sa nu fie spart]...cuiul pontou sa inchida bine...regleaza nivelul benzinei in carb....verifica si garnitura sa nu fie ciupita.....verifica returul sa nu fie infundat....cam astea ar fi ...bafta la mesterit!!!!!


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Nov 2010, 09:11
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(iuliano_smile @ 15 Nov 2010, 23:03)
Si ca sa nu mai deshid un al 2a lea topic: care este diferenta intre carb suflat si aspirat?
*



suflat = turbo (adica "sufla" turbina aer in el)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 16 Nov 2010, 09:48
Post #4


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(basileros @ 16 Nov 2010, 08:33)
salut..verifica plutitorul [sa nu fie spart]...cuiul pontou sa inchida bine...regleaza nivelul benzinei in carb....verifica si garnitura sa nu fie ciupita.....verifica returul sa nu fie infundat....cam astea ar fi ...bafta la mesterit!!!!!
*


Ma uit in seara asta la el. Sa speram ca il fac sa functioneze biggrin.gif .

QUOTE(Ov @ 16 Nov 2010, 09:11)
suflat = turbo (adica "sufla" turbina aer in el)
*


Asta am inteles si eu smile.gif . Dar diferente tehnice. Adica spre exemplu daca esteconstruit altfel sau sunt la fel cu jiglere mai mari si cu regulator de presiune in functie de turbo?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2010, 10:06
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai ala suflat e facut sa nu bage aer in camera de nivel constant de exemplu...


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peredur
post 16 Nov 2010, 10:23
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 21 April 10





Ai apucat sa dai o proba cu el (carburator fuego) sau o inceaca direct ?


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 ) - Sb 04 SCU
telefon : 0741381720
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 18 Nov 2010, 00:18
Post #7


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Verifica daca mai lucreaza bila de la jiclorul care alimenteaza ciocul care da benzina atunci cand accelerezi. Asa pateam eu la Carfil. O lasam oprita, dadeam la coada si toata benzina din CNC scapa in carburator fara sa accelerez pe la ciocul de papagal.


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Nov 2010, 23:29
Post #8


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(einstein1984 @ 16 Nov 2010, 10:06)
Pai ala suflat e facut sa nu bage aer in camera de nivel constant de exemplu...
*


Aici ar fi ok daca ar ramane presiunea constanta in camera, dar de ce se folosesc regulatoare de presiune? Nu cumva ca sa "egalizeze" presiunea din admisie cu cea din carburator?

QUOTE(peredur @ 16 Nov 2010, 10:23)
Ai apucat sa dai o proba cu el (carburator fuego) sau o inceaca direct ?
*


Nici o sansa. daca ii dadeam la automat si ornea sigur se accelera ca toti draci.

QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 18 Nov 2010, 00:18)
Verifica daca mai lucreaza bila de la jiclorul care alimenteaza ciocul care da benzina atunci cand accelerezi. Asa pateam eu la Carfil. O lasam oprita, dadeam la coada si toata benzina din CNC scapa in carburator fara sa accelerez pe la ciocul de papagal.
*


O chestie de studiat, dar stiu ca nu picura pe acolo. E pe lista de verificat.


Cu ce influenteaza niste jiglere mai mari? Adica cele principale de benzina lasa sa treaca mai multa benzina, dar cel principal de aer? Sunt in dubii ca daca pun mai mari nu o sa mai alse sa treaca asa multa benzina sau sa lase sa treaca mai multa benzina. Aici nu prea gasesc logica.

Si ca o ultima intrebare: ce dimensiuni de jiglere sa pun sa fuga cel mai tare, tinand cont ca nu ma intereseaza consumul.

This post has been edited by iuliano_smile: 18 Nov 2010, 23:31


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 19 Nov 2010, 00:23
Post #9


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Eu zic ca jicloare de pe carburatoarele de 1.4 sau 1.6. Acum nu stiu despre ce carburator e vorba si ma gandesc ca s-ar putea sa nu se potriveasca cele de la Carfil in totalitate. Verifica totusi jiclorul ala si pompa de repriza.


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:32
Forum Renault