Carburator dublucorp fuego, imi inunda camera a 2-a
![]() ![]() ![]() |
Carburator dublucorp fuego, imi inunda camera a 2-a
iuliano_smile |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|||
basileros |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
salut..verifica plutitorul [sa nu fie spart]...cuiul pontou sa inchida bine...regleaza nivelul benzinei in carb....verifica si garnitura sa nu fie ciupita.....verifica returul sa nu fie infundat....cam astea ar fi ...bafta la mesterit!!!!!
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#4
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(basileros @ 16 Nov 2010, 08:33) salut..verifica plutitorul [sa nu fie spart]...cuiul pontou sa inchida bine...regleaza nivelul benzinei in carb....verifica si garnitura sa nu fie ciupita.....verifica returul sa nu fie infundat....cam astea ar fi ...bafta la mesterit!!!!! Ma uit in seara asta la el. Sa speram ca il fac sa functioneze ![]() QUOTE(Ov @ 16 Nov 2010, 09:11) Asta am inteles si eu ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ala suflat e facut sa nu bage aer in camera de nivel constant de exemplu...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
peredur |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
Ai apucat sa dai o proba cu el (carburator fuego) sau o inceaca direct ? |
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#7
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
Verifica daca mai lucreaza bila de la jiclorul care alimenteaza ciocul care da benzina atunci cand accelerezi. Asa pateam eu la Carfil. O lasam oprita, dadeam la coada si toata benzina din CNC scapa in carburator fara sa accelerez pe la ciocul de papagal.
|
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#8
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 16 Nov 2010, 10:06) Aici ar fi ok daca ar ramane presiunea constanta in camera, dar de ce se folosesc regulatoare de presiune? Nu cumva ca sa "egalizeze" presiunea din admisie cu cea din carburator? QUOTE(peredur @ 16 Nov 2010, 10:23) Nici o sansa. daca ii dadeam la automat si ornea sigur se accelera ca toti draci. QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 18 Nov 2010, 00:18) Verifica daca mai lucreaza bila de la jiclorul care alimenteaza ciocul care da benzina atunci cand accelerezi. Asa pateam eu la Carfil. O lasam oprita, dadeam la coada si toata benzina din CNC scapa in carburator fara sa accelerez pe la ciocul de papagal. O chestie de studiat, dar stiu ca nu picura pe acolo. E pe lista de verificat. Cu ce influenteaza niste jiglere mai mari? Adica cele principale de benzina lasa sa treaca mai multa benzina, dar cel principal de aer? Sunt in dubii ca daca pun mai mari nu o sa mai alse sa treaca asa multa benzina sau sa lase sa treaca mai multa benzina. Aici nu prea gasesc logica. Si ca o ultima intrebare: ce dimensiuni de jiglere sa pun sa fuga cel mai tare, tinand cont ca nu ma intereseaza consumul. This post has been edited by iuliano_smile: 18 Nov 2010, 23:31 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#9
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
Eu zic ca jicloare de pe carburatoarele de 1.4 sau 1.6. Acum nu stiu despre ce carburator e vorba si ma gandesc ca s-ar putea sa nu se potriveasca cele de la Carfil in totalitate. Verifica totusi jiclorul ala si pompa de repriza.
|
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:32 |