Suiera vantul inauntru, prin fata, de la motor
![]() ![]() ![]() |
Suiera vantul inauntru, prin fata, de la motor
horiajam |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Viitor fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 190 Joined: 16 January 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
Fosta Europa
- 3 - IS - 4817
|
|||
lolman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
Draga HoriaJam, dupa cum bine ai zis, ai DSN. Problema cu vantul care intra in habitaclu nu e ceva nou si daca ai fi citit forumul mai cu atentie sunt sigur ca ai fi gasit si altii care au aceasta problema mai ales la viteze mari. Dupa parerea mea de " pusti" , care si-a luat carnetul acum ( 1 an 1 luna si o zi ) ca sa scapi de acest inconvenient, macar partial, ar trebui sa obturezi trapa pe unde intra aerul in masina si sa reglezi paletele care directioneaza curentul de aer.
off: Preferam ca aprecierile privind raspunsul meu sa nu le primesc in cadrul acestui topic, si in nici un caz pe acest ton ![]() |
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
clr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Off topic: chiar daca are Europa si nu are recirculare nu insemna ca trebuie sa ia userii peste picior.
On topic: vezi ca era un tutorial (nu mai stiu parca Liviu sau GeorgeB il scrisese) despre izolarea conductelor de aer conditionat. In acel topic este si o poza cu masina lui Liviu in care se vede cum a "limitat" accesul direct al aerului prin "trapa" la care s-a mai facut referire in topic. Uite si un topic in care poti sa vezi o poza de genul asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6326&hl=grade This post has been edited by clr: 26 Apr 2005, 08:03 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Europa are recirculare
Horijam ridica capota si vezi daca usita aia care obtureaza aspiratia aerotermei lucreaza (se inchide cind dai pe recirculare); daca nu, ti-a sarit cablul care o comanda; Daca usita functioneza, iti intra aer pe alta parte (desi nu vad pe unde) Intrebi unde sa izolezi; pai inchide aeratoarele care te deranjeaza ! This post has been edited by costi: 26 Apr 2005, 14:11 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
madkat |
![]()
Post
#5
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
dar fratzilor - la orice masina intra vant chiar cu ventilatorul oprit, poate sa fie si bmw... ca altfel ne-am sufoca naibii inauntru... naspa e cand inta vant cand e pe recirculare - atunci clapeta de la intrarea in aeroterma nu se inchide bine... eu chiar sunt multumit de treaba asta ca nu trebuie sa merg mereu cu nenorocirea aia de ventilator pornit ...
![]() |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Madkatweb, stii bancul cu pisica si Dacia? Ideea e ca, daca la orice masina intra aer inauntru nu e normal sa intre aer chiar prin toate orificiile. Eu am mers cu o SLZ cu viteze de 170-180, era iarna si intra aer foarte mult inauntru si cum tot aerul era dirijat prin calorifer (butonul era dat pe caldura) m-am prajit inauntru. DEgeaba inchizi aeratoarele, degeaba dai sa nu mai intre aer in masina ca el tot intra. Am fost si cu masini mai scapatate si la alea nu vezi asa ceva. Dar una peste alta nu e o problema grava.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
madkat |
![]()
Post
#7
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
aaaa... clar ca intra si prin multe alte locuri... si la o masina straina directionarea aerului chiar functioneaza - cu toate ca la 90% din masinile adevarate caloriferul e tot timpul cu lichid (ca srn) doar ca izolatia, si clapetele alea merg cum trebuie
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:54 |