DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Suiera vantul inauntru, prin fata, de la motor

horiajam
post 25 Apr 2005, 21:47
Post #1


Viitor fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 190
Joined: 16 January 05
From: Iasi




Cand bate tare vantul , si daca mai merg cu masina impotriva lui( sens invers vantului) intra aerul in masina prin gurile de ventilare (parca asha se numesc, daca am gresit imi cer scuze).
Ce pot sa fac ? Unde sa astup, unde sa izolez ?
Intra vantul doar prin fata...prin lateral e perfect, nu intra deloc.
Mentionez ca am SRN Europa.

This post has been edited by horiajam: 25 Apr 2005, 21:49


--------------------
Dacia SuperNova Fosta Europa - 3 - IS - 4817
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lolman
post 25 Apr 2005, 23:03
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 20 September 04
From: Iasi




Draga HoriaJam, dupa cum bine ai zis, ai DSN. Problema cu vantul care intra in habitaclu nu e ceva nou si daca ai fi citit forumul mai cu atentie sunt sigur ca ai fi gasit si altii care au aceasta problema mai ales la viteze mari. Dupa parerea mea de " pusti" , care si-a luat carnetul acum ( 1 an 1 luna si o zi ) ca sa scapi de acest inconvenient, macar partial, ar trebui sa obturezi trapa pe unde intra aerul in masina si sa reglezi paletele care directioneaza curentul de aer.

off: Preferam ca aprecierile privind raspunsul meu sa nu le primesc in cadrul acestui topic, si in nici un caz pe acest ton dry.gif


--------------------
Ex. Solenza Confort Now: Seat Leon 1M1 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 26 Apr 2005, 07:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Off topic: chiar daca are Europa si nu are recirculare nu insemna ca trebuie sa ia userii peste picior.

On topic: vezi ca era un tutorial (nu mai stiu parca Liviu sau GeorgeB il scrisese) despre izolarea conductelor de aer conditionat. In acel topic este si o poza cu masina lui Liviu in care se vede cum a "limitat" accesul direct al aerului prin "trapa" la care s-a mai facut referire in topic.

Uite si un topic in care poti sa vezi o poza de genul asta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6326&hl=grade

This post has been edited by clr: 26 Apr 2005, 08:03


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 26 Apr 2005, 12:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Europa are recirculare

Horijam ridica capota si vezi daca usita aia care obtureaza aspiratia aerotermei lucreaza (se inchide cind dai pe recirculare); daca nu, ti-a sarit cablul care o comanda;
Daca usita functioneza, iti intra aer pe alta parte (desi nu vad pe unde)
Intrebi unde sa izolezi; pai inchide aeratoarele care te deranjeaza !

This post has been edited by costi: 26 Apr 2005, 14:11


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 5 May 2005, 10:32
Post #5


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




dar fratzilor - la orice masina intra vant chiar cu ventilatorul oprit, poate sa fie si bmw... ca altfel ne-am sufoca naibii inauntru... naspa e cand inta vant cand e pe recirculare - atunci clapeta de la intrarea in aeroterma nu se inchide bine... eu chiar sunt multumit de treaba asta ca nu trebuie sa merg mereu cu nenorocirea aia de ventilator pornit ... biggrin.gif


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 May 2005, 18:43
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Madkatweb, stii bancul cu pisica si Dacia? Ideea e ca, daca la orice masina intra aer inauntru nu e normal sa intre aer chiar prin toate orificiile. Eu am mers cu o SLZ cu viteze de 170-180, era iarna si intra aer foarte mult inauntru si cum tot aerul era dirijat prin calorifer (butonul era dat pe caldura) m-am prajit inauntru. DEgeaba inchizi aeratoarele, degeaba dai sa nu mai intre aer in masina ca el tot intra. Am fost si cu masini mai scapatate si la alea nu vezi asa ceva. Dar una peste alta nu e o problema grava.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 6 May 2005, 10:10
Post #7


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




aaaa... clar ca intra si prin multe alte locuri... si la o masina straina directionarea aerului chiar functioneaza - cu toate ca la 90% din masinile adevarate caloriferul e tot timpul cu lichid (ca srn) doar ca izolatia, si clapetele alea merg cum trebuie


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:54
Forum Renault