DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> filtru de aer

GL_07_JRJ
post 10 Jun 2010, 17:51
Post #1


Dany ;)


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 January 10




Am montat si eu o instalatie gpl pe masina dar vreau sa stiu cum treb sa fie filtru de aer, aia mi-a obturat o gaura iar celalalta pe jumatate. nu mi se pare corect. vreau sa-mi spuneti cum aveti voi filtru, si inca ceva ce dist aveti la bujii?


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - GL 07 JRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Jun 2010, 19:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai tre sa il ai deschis pt vara adica sa raga aer din fata nu de la motor.Si acuma vreau sa va intreb si eu care aveti si cum ati procedat:amn filtru de aer sport si vreau sa stiu cum ai facut sau cum sa il pozitionez sau unde sa traga aer mai din fata pe la grila cumva cacia cum e pous acolo in prelungirea gatului de la carburator(este pe injectie si cu GPL)ceva poze adaca aveti ar fi super sa vad unde sa il pun sa intra aer in el mai rece si mai fortat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 11 Jun 2010, 07:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




la gpl filtru de aer trebuie sa fie pe pozitia inchis mereu, si vara si iarna.la benzina deschis-vara, inchis-iarna.


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 11 Jun 2010, 07:39
Post #4


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




tr04www de ce zici ca trebuie inchis si vara la gpl?
da-ne o explicatie


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 Jun 2010, 08:13
Post #5


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ca e proasta instalatia de gaz sau subdimensionata,nu poti ajusta debitul de gaz functie de debitul de aer asfel incat sa ai un amestec optim,de aceea inchid partial admisia de aer sau se trece filtru pe pozitia iarna si ai o densitate mai mica de oxigen.Faptul ca bagi aer oparit in motor e o prostie, ii scazi randamentu.
Vaporizatorul are rolul de a incalzi gazu si a favoriza omogenizarea lui cu aerul indiferenta daca e iarna sau vara asfel incat,teeoretic sa poti baga diect aer din exterior.

This post has been edited by Paulorossi: 11 Jun 2010, 08:17


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 11 Jun 2010, 08:15
Post #6


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




la asta m-am gandit si io
de aia sunt mirat la afirmatia lui tr04www


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 Jun 2010, 08:19
Post #7


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




La instalatiile "cinstite",poti ajusta debitul de gaz functie de temperatura si debitul aerului rece din admisie fara sa ai probleme


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 11 Jun 2010, 08:21
Post #8


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Ma gandesc ca gazul vine rece, deci trebuie incalzit un pic?
Nu am gpl, dar stiu de la fizica ca atunci cand un gaz se decomprima se raceste, gen tubul de spray.

Asa e?

---

Oops, vad ca au raspuns altii inaintea mea sad.gif

This post has been edited by 4x4: 11 Jun 2010, 08:22


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 Jun 2010, 08:27
Post #9


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Tocmai de aia,pana se incalzeste vaporizatorul de la apa de racire sa favorizeze vaporizarea gazului se merge pe benzina.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2010, 11:19
Post #10


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




si cu motorul cald, lasat pe pozitia de vara la filtrul de aer, o sa se accelereze in suturi....nu stiam eu de unde imi facea ca toti dracii in accelerari pe gaz, dar nu si pe benzina pana am vazut ca era trecut pe pozitia de vara....



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Jun 2010, 16:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci totusi la intrebarea mea de mai sus stiti ceva?uite asa este acuma pus si cred ca nu e bn pt un filtru sport aceasta pozitie.spunetimi cum si unde sa il plasez mai in fata sa intre aer rece in el

This post has been edited by ghitza: 11 Jun 2010, 19:41

Attached thumbnail(s)
SDC11475.JPG ( Size: 442.42k ) Number of downloads: 417


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jun 2010, 16:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




stie careva sau ati facut cu filtru sport adaptara care ma intereseaza?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut.cta
post 12 Jun 2010, 17:53
Post #13


Live for everything,Die for nothing


Group: Members
Posts: 132
Joined: 29 May 10
From: Constanta




La filtru de aer sport poti sa ii mai pui o mica prelungire dintr-o teava de plastic [ ca alea care se pun la chiuvete etc ],le adaptezi,prelungesti si incerci sa il pozitionezi spre masca,langa far.. E o parere doar,nu am incercat

LE: Ceva de genu.Stiu ca m-am uitat odata la mine si ar fi cam ideal.Pe acolo intra destul aer.Chestia e ca trebuie prins cumva sa nu se miste

This post has been edited by Ionut.cta: 12 Jun 2010, 18:10

Attached thumbnail(s)
index.php.jpg ( Size: 153.76k ) Number of downloads: 428


--------------------
x x x - CT-01-AFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 12 Jun 2010, 18:24
Post #14


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




buna parere... eu la fel as zice


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jun 2010, 18:32
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ionut:inteleg ce spui si e ff bine dar daca il pun acolo nu pot inchide capota caci loveste balamaua in el.In ce alt loc ar mai merge?mss inca odata de idee


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut.cta
post 12 Jun 2010, 18:59
Post #16


Live for everything,Die for nothing


Group: Members
Posts: 132
Joined: 29 May 10
From: Constanta




O sa arunc o privire la mine la motor si o sa ma mai gandesc...as vrea si eu sa imi pun dar intr-un loc unde sa traga bine


--------------------
x x x - CT-01-AFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jun 2010, 19:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asta vreau si eu sa fac sa traga bine aer rece dar unde sa il pun


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut.cta
post 12 Jun 2010, 23:15
Post #18


Live for everything,Die for nothing


Group: Members
Posts: 132
Joined: 29 May 10
From: Constanta




Am observat si eu problema cu balamaua sad.gif Era perfect locu. Undeva mai jos ar mai merge dar imi e sa nu atinga de capatu de la galerie..Are un prieten un filtru sport si o sa vreau sa vad cum sta mai jos.O sa revin cu detalii zilele astea


--------------------
x x x - CT-01-AFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Jun 2010, 07:59
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




k. astept sa imi zici cum a pus


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 13 Jun 2010, 18:49
Post #20


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




io as zice ca merge si in locul ala... unde e balamaua... dar mai in spate.. la limita de inchidere a balamalei de la capota... si sa fie orientat spre grila de aer..

o intrebare...
se simte ceva in plus cu filtru sport?


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 13 Jun 2010, 19:34
Post #21


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ideea e ca ar trage aer rece,un aport mai mare de oxigen la aceiasi cantitate de aer,deci cuplu motor mai mare fata de situatia cu aer "oparit".Pe caldurile astea ar trebui sa se simta.In plus prin filtru sport trece mai usor aerul,e mai "rar",deci intampina o rezistenta mai mica.Acestea sunt beneficiile.

This post has been edited by Paulorossi: 13 Jun 2010, 19:38


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Jun 2010, 21:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de simtit praca se simte cum zice si Paulorosi intra debit mai mare de aer ,excelent ar fi sa fie rece .
Dorul3t:e bn si acolo m-am gandit intr-o zi dar nu se incalzeste de la evacuare?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut.cta
post 13 Jun 2010, 23:59
Post #23


Live for everything,Die for nothing


Group: Members
Posts: 132
Joined: 29 May 10
From: Constanta




Asta ziceam si eu,evacuarea...il scoatem sub masina radmasa.gif radmasa.gif

Am vazut ceva interesant aici [vezi poza ]

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=388835


Sa se puna ceva care sa reflecte caldura ? O bucata de ceva.. nu stiu..




--------------------
x x x - CT-01-AFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2010, 10:09
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ionut :cu tabla aia tot aia e ca,si fara caci se incalzeste ca naiba deci nu credca e ceva cu ea acolo.eu ma gandeam daca imbrac evacuarea in foita de azbest oare nu e mai bn si cu pozotionarea filtrului undeva mai in fata pe undeva


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Jun 2010, 10:15
Post #25


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Mai bine ar fi sa-ti faci un buffer pt filtru si sa-l izolezi dupa care ii pui un tub flexibil pe care il tragi pe la aripa,asa ar trage aer rece si filtru nu s-ar mai incalzi

This post has been edited by Paulorossi: 14 Jun 2010, 10:20


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 14 Jun 2010, 10:16
Post #26


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




io zic ca asa e ce-l mai ok...
asta e o pozitie ce poate fii eliberata usor..... multe chestii se pot muta... claxoane bobina de inductie.. si altele ce ocupa locul acolo... cred ca e ce-l mai corect

14 Jun 2010, 11:17:
se mai poate muta si radiatorul... putin mai spre dreapta... cat mai aproape de balamaua capotei..

This post has been edited by dorul3t: 14 Jun 2010, 10:17

Attached thumbnail(s)
image_thumbnail_800x600_imgupl_testdrive_66_21778.jpg ( Size: 109.77k ) Number of downloads: 273


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2010, 10:53
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pulorosii:nu prea inteleg ce e ala 'BUFFER' blush.gif fii mai explicit te rog sau cumva te referi la o cutie pt el .
Dorul3t:radiatorul daca il muti atinge in balamaua si sa il trec in partea cealalta cum ai schitat tu in poza nu pot caci nu imi permite gatul caci am injectie nu carburator si asta nu merge rotit

14 Jun 2010, 11:53:
Pulorosii:nu prea inteleg ce e ala 'BUFFER' blush.gif fii mai explicit te rog sau cumva te referi la o cutie pt el .
Dorul3t:radiatorul daca il muti atinge in balamaua si sa il trec in partea cealalta cum ai schitat tu in poza nu pot caci nu imi permite gatul caci am injectie nu carburator si asta nu merge rotit

This post has been edited by ghitza: 14 Jun 2010, 10:53


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Jun 2010, 11:15
Post #28


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




ma refer la o cutie mare care-l inconjoara si pe care o izolezi termic dupa si din ea scoti un tub flexibil undeva sub aripa unde e aer rece


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jun 2010, 12:18
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da inteleg mss de sfat sa vad cum fac caci sunt sch2 saptamana asta si nu prea am timp de ea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut.cta
post 14 Jun 2010, 13:22
Post #30


Live for everything,Die for nothing


Group: Members
Posts: 132
Joined: 29 May 10
From: Constanta




QUOTE(ghitza @ 14 Jun 2010, 10:09)
Ionut :cu tabla aia tot aia e ca,si fara caci se incalzeste ca naiba deci nu credca e ceva cu ea acolo.eu ma gandeam daca imbrac evacuarea in foita de azbest oare nu e mai bn si cu pozotionarea filtrului undeva mai in fata pe  undeva
*



Eu nu ziceam din tabla neaparat,din ceva ce nu emana caldura.
Ideea ta e foarte buna biggrin.gif Am vazut asa la motoare,pe toba sa nu ii arda la picioare tongue.gif


--------------------
x x x - CT-01-AFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:23
Forum Renault