filtru de aer
![]() ![]() ![]() |
filtru de aer
GL_07_JRJ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dany ;) Group: Members Posts: 37 Joined: 25 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- GL 07 JRJ
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai tre sa il ai deschis pt vara adica sa raga aer din fata nu de la motor.Si acuma vreau sa va intreb si eu care aveti si cum ati procedat:amn filtru de aer sport si vreau sa stiu cum ai facut sau cum sa il pozitionez sau unde sa traga aer mai din fata pe la grila cumva cacia cum e pous acolo in prelungirea gatului de la carburator(este pe injectie si cu GPL)ceva poze adaca aveti ar fi super sa vad unde sa il pun sa intra aer in el mai rece si mai fortat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tr04www |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
la gpl filtru de aer trebuie sa fie pe pozitia inchis mereu, si vara si iarna.la benzina deschis-vara, inchis-iarna.
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#4
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
tr04www de ce zici ca trebuie inchis si vara la gpl?
da-ne o explicatie |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ca e proasta instalatia de gaz sau subdimensionata,nu poti ajusta debitul de gaz functie de debitul de aer asfel incat sa ai un amestec optim,de aceea inchid partial admisia de aer sau se trece filtru pe pozitia iarna si ai o densitate mai mica de oxigen.Faptul ca bagi aer oparit in motor e o prostie, ii scazi randamentu.
Vaporizatorul are rolul de a incalzi gazu si a favoriza omogenizarea lui cu aerul indiferenta daca e iarna sau vara asfel incat,teeoretic sa poti baga diect aer din exterior. This post has been edited by Paulorossi: 11 Jun 2010, 08:17 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
dorul3t |
![]()
Post
#6
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
la asta m-am gandit si io
de aia sunt mirat la afirmatia lui tr04www |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#7
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
La instalatiile "cinstite",poti ajusta debitul de gaz functie de temperatura si debitul aerului rece din admisie fara sa ai probleme
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
4x4 |
![]()
Post
#8
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ma gandesc ca gazul vine rece, deci trebuie incalzit un pic?
Nu am gpl, dar stiu de la fizica ca atunci cand un gaz se decomprima se raceste, gen tubul de spray. Asa e? --- Oops, vad ca au raspuns altii inaintea mea ![]() This post has been edited by 4x4: 11 Jun 2010, 08:22 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#9
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Tocmai de aia,pana se incalzeste vaporizatorul de la apa de racire sa favorizeze vaporizarea gazului se merge pe benzina.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si cu motorul cald, lasat pe pozitia de vara la filtrul de aer, o sa se accelereze in suturi....nu stiam eu de unde imi facea ca toti dracii in accelerari pe gaz, dar nu si pe benzina pana am vazut ca era trecut pe pozitia de vara....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci totusi la intrebarea mea de mai sus stiti ceva?uite asa este acuma pus si cred ca nu e bn pt un filtru sport aceasta pozitie.spunetimi cum si unde sa il plasez mai in fata sa intre aer rece in el
This post has been edited by ghitza: 11 Jun 2010, 19:41 Attached thumbnail(s) SDC11475.JPG ( Size: 442.42k ) Number of downloads: 417 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
stie careva sau ati facut cu filtru sport adaptara care ma intereseaza?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#13
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
La filtru de aer sport poti sa ii mai pui o mica prelungire dintr-o teava de plastic [ ca alea care se pun la chiuvete etc ],le adaptezi,prelungesti si incerci sa il pozitionezi spre masca,langa far.. E o parere doar,nu am incercat
LE: Ceva de genu.Stiu ca m-am uitat odata la mine si ar fi cam ideal.Pe acolo intra destul aer.Chestia e ca trebuie prins cumva sa nu se miste This post has been edited by Ionut.cta: 12 Jun 2010, 18:10 Attached thumbnail(s) index.php.jpg ( Size: 153.76k ) Number of downloads: 428 |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#14
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
buna parere... eu la fel as zice
|
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ionut:inteleg ce spui si e ff bine dar daca il pun acolo nu pot inchide capota caci loveste balamaua in el.In ce alt loc ar mai merge?mss inca odata de idee
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#16
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
O sa arunc o privire la mine la motor si o sa ma mai gandesc...as vrea si eu sa imi pun dar intr-un loc unde sa traga bine
|
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asta vreau si eu sa fac sa traga bine aer rece dar unde sa il pun
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#18
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
Am observat si eu problema cu balamaua
![]() |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
ghitza |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
k. astept sa imi zici cum a pus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#20
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
io as zice ca merge si in locul ala... unde e balamaua... dar mai in spate.. la limita de inchidere a balamalei de la capota... si sa fie orientat spre grila de aer..
o intrebare... se simte ceva in plus cu filtru sport? |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ideea e ca ar trage aer rece,un aport mai mare de oxigen la aceiasi cantitate de aer,deci cuplu motor mai mare fata de situatia cu aer "oparit".Pe caldurile astea ar trebui sa se simta.In plus prin filtru sport trece mai usor aerul,e mai "rar",deci intampina o rezistenta mai mica.Acestea sunt beneficiile.
This post has been edited by Paulorossi: 13 Jun 2010, 19:38 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
de simtit praca se simte cum zice si Paulorosi intra debit mai mare de aer ,excelent ar fi sa fie rece .
Dorul3t:e bn si acolo m-am gandit intr-o zi dar nu se incalzeste de la evacuare? |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#23
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
Asta ziceam si eu,evacuarea...il scoatem sub masina
![]() ![]() Am vazut ceva interesant aici [vezi poza ] http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=388835 Sa se puna ceva care sa reflecte caldura ? O bucata de ceva.. nu stiu.. |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
ghitza |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ionut :cu tabla aia tot aia e ca,si fara caci se incalzeste ca naiba deci nu credca e ceva cu ea acolo.eu ma gandeam daca imbrac evacuarea in foita de azbest oare nu e mai bn si cu pozotionarea filtrului undeva mai in fata pe undeva
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#25
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Mai bine ar fi sa-ti faci un buffer pt filtru si sa-l izolezi dupa care ii pui un tub flexibil pe care il tragi pe la aripa,asa ar trage aer rece si filtru nu s-ar mai incalzi
This post has been edited by Paulorossi: 14 Jun 2010, 10:20 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
dorul3t |
![]()
Post
#26
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
io zic ca asa e ce-l mai ok...
asta e o pozitie ce poate fii eliberata usor..... multe chestii se pot muta... claxoane bobina de inductie.. si altele ce ocupa locul acolo... cred ca e ce-l mai corect 14 Jun 2010, 11:17: se mai poate muta si radiatorul... putin mai spre dreapta... cat mai aproape de balamaua capotei.. This post has been edited by dorul3t: 14 Jun 2010, 10:17 Attached thumbnail(s) image_thumbnail_800x600_imgupl_testdrive_66_21778.jpg ( Size: 109.77k ) Number of downloads: 273 |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
ghitza |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pulorosii:nu prea inteleg ce e ala 'BUFFER'
![]() Dorul3t:radiatorul daca il muti atinge in balamaua si sa il trec in partea cealalta cum ai schitat tu in poza nu pot caci nu imi permite gatul caci am injectie nu carburator si asta nu merge rotit 14 Jun 2010, 11:53: Pulorosii:nu prea inteleg ce e ala 'BUFFER' ![]() Dorul3t:radiatorul daca il muti atinge in balamaua si sa il trec in partea cealalta cum ai schitat tu in poza nu pot caci nu imi permite gatul caci am injectie nu carburator si asta nu merge rotit This post has been edited by ghitza: 14 Jun 2010, 10:53 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#28
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
ma refer la o cutie mare care-l inconjoara si pe care o izolezi termic dupa si din ea scoti un tub flexibil undeva sub aripa unde e aer rece
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da inteleg mss de sfat sa vad cum fac caci sunt sch2 saptamana asta si nu prea am timp de ea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#30
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ghitza @ 14 Jun 2010, 10:09) Ionut :cu tabla aia tot aia e ca,si fara caci se incalzeste ca naiba deci nu credca e ceva cu ea acolo.eu ma gandeam daca imbrac evacuarea in foita de azbest oare nu e mai bn si cu pozotionarea filtrului undeva mai in fata pe undeva Eu nu ziceam din tabla neaparat,din ceva ce nu emana caldura. Ideea ta e foarte buna ![]() ![]() |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:23 |