DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GPL..., nr litri in rezervor

superstrutz
post 28 Jul 2010, 09:30
Post #1


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




trecem mai departe dupa adaptarea bordului de solenza si vin cu o noua intrebare, la gpl indicatorul gpl are 4 leduri 100% 75% 50% 25%, vreau sa stiu daca da tensiune cum da si sonda de benzina, pentru a adapta o astfel de sonda in bord,
in al 2-lea rand vrea sa intreb (pt cei care faceau CB de dacie) daca se da viteza din cutia de viteze (semnal impulsuri dreptunghiulare) si cantitatea din rezervor gpl prin sonda, se poate faca un display care sa indice cati litri mai sunt in rezervor si consumul mediu pe ultima 100 KM, si in functie de consumul mediu poate se poate si sa iti spuna cati km mai faci cu gazul din rezervor


Numai bine, astept raspunsuri la obiect si in cazul in care se solutioneaza as ruga un moderator sa il faca sticky daca vrea pt ca ar fi valabil si pt benzina intr-o oarecare masura

LE: si ca tot am deschis topicu' de pe ce masina e luata bara fata pe aceasta dacie?

28 Jul 2010, 15:28:
chiar nimeni nu se pricepe?


28 Jul 2010, 22:40:
vad ca lumea se uita dar nu stie nimeni, daca cineva are macar idee, sa posteze, maine am sa incerc sa fac un algoritm pt microcontroler, si am sa incep sa studiez cum functioneaza, daca nu e nimeni poate reusesc eu,

29 Jul 2010, 08:11:
nici macar bara din fata nu stiti de pe ce masina e?

This post has been edited by superstrutz: 29 Jul 2010, 08:11


Attached thumbnail(s)
dacia_front_bumper.JPG ( Size: 451.57k ) Number of downloads: 944


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 29 Jul 2010, 09:02
Post #2


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Bara e de logan wink.gif .

Pentru ce vrei tuh sa faci cu indicatorul, ia si tuh un aparat de masura si masoara rezistenta de pe indicator. Ai grija ca sar putea sa fie decat un simplu contact care sa iti arate ca e gol.

Cu calcualtorul de bord pe dacie vezi ca mai e un topic wink.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 29 Jul 2010, 09:11
Post #3


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




da am vazut ca mai e dar vad ca omu nu mai raspunde, si el am vazut ca cere si bani eu vreau sa il fac si sa punem impreuna schema de montaj si toate cele pe forum sa poata orice daciot sa isi faca

si nu stiu de ce dar ma indoiesc ca e de logan, la logan bara e cu tot cu grila dintre faruri

This post has been edited by superstrutz: 29 Jul 2010, 09:12


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyo79
post 29 Jul 2010, 12:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 June 07




Bara este de Renault Megane.


--------------------
dacia 1300 dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 29 Jul 2010, 13:16
Post #5


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




ce an? stii daca trebuie taiata sau nu?


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 29 Jul 2010, 19:29
Post #6


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




orce bara de pe alt model trebuie sa-i faci mici ajustari smile.gif cele dupa cielo am inteles ca vin mai usor si arata si bine cu ele,io am una pe fata care nu a necesitat prea multe modificari da sincer nu stiu de pe ce model este desii o sa ma interesez ca la unu am obs ca o avea si pe cea de pe spate acelasi model.smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 29 Jul 2010, 21:09
Post #7


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




@bv-08-fgm daca zici ca ai de cielo.. ai si pe fata si pe spate ? ai taiait din ele, pue nijte poze da ceva detalii

This post has been edited by superstrutz: 29 Jul 2010, 21:10


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 29 Jul 2010, 22:25
Post #8


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




superstrutz... noroc cu tine.. ca ma mai pui si pe mine pe ganduri...
am instalatie gpl marini..
d-aia care imi arata gazu in spate la butelie..
cum fac.. ce trebuie sa schimb (banuiesc ca plutitoru din butelie) ca sa imi arate in interior cat gaz mai am?

astept raspunsuri si daca cineva vinde asa ceva.. astept o oferta.. wink.gif
multam!


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 29 Jul 2010, 23:16
Post #9


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




nu am de cielo,a avut un vecin de pe cielo,io am alt model care nustiu de pe ce masina este,maine o sati pun o poza cu masina poate stii ce model este,

dorul3t-la butelia de gaz nu ai ce plutitor sa ii schimbi smile.gif daca tin bine minte acel ceas era pe baza de presiune (gen ceasul de apa) da nu cu plutitor ca la benzina:))


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 30 Jul 2010, 08:26
Post #10


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




si in afara de asta iti vine semnal in comutatorul benzina gaz


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Jul 2010, 10:08
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




un amic si-a pus GPL pe masina (landi era marca parca) si la montaj am vazut ca in butelie are exact sistemul de la benzina cu plutitor


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 30 Jul 2010, 10:13
Post #12


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




nu stiu daca are cum,pentru ca gazul este pe baza de presiune :|


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Jul 2010, 10:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asa era caci am fost de fata la montaj si cand a montat butelia am vazut ansmblul ala ce la bagat in butelie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 30 Jul 2010, 10:50
Post #14


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




plutitor ne plutitor ne intereseaza cum da semnal


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 30 Jul 2010, 11:26
Post #15


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




fara suparare.. eu am vazut butelia mea desfacuta... plutitorul e foarte asemanator... chiar daca e sub presiune... gazul e lichid... deci... acelasi principiu.. doar ca e sub presiune si nu are voie sa aiba scapari de gaz..
cine a vazut ceva asemanator sa=mi zica si mie despre el si daca are o poza ceva sa ataseze...
multam!



uite cum arata plutitorul meu

This post has been edited by dorul3t: 30 Jul 2010, 11:31

Attached thumbnail(s)
marini16.jpg ( Size: 13.86k ) Number of downloads: 844


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Jul 2010, 11:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




asa ceva am vazut ca ii montse la acel amic cand am vbit mai sus ,ceva ff asemanator


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 30 Jul 2010, 11:57
Post #17


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




asemanator e si al meu.. chestie e ca vreau altu care sa-mi dea un implus ceva sa pun pe un ceas


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 30 Jul 2010, 12:11
Post #18


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




eu cred ca totusi da impuls atata timp cate ne aprinde ledurile la comutator
Daca nu e asa si stie altcineva cum functioneaza sa posteze aici

This post has been edited by superstrutz: 30 Jul 2010, 12:11


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 30 Jul 2010, 14:07
Post #19


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




pai da ma,e asemanator cu acela de benzina doar ca pe baza de presiune ca nu are cum sati arata ca la benzina.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jul 2010, 14:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1 gazul din butelie este lichid (asemanator cu ala din brichete)
2 are plutitor , ca la benzina , de plutitor are un sistem de pirghii care blocheaza alimentarea cu gaz cin rezervorul este 80% plin cu lichid
3 informatia este data ca la benzina , are un sistem de pirghii care actioneaza un potentiometru , practic cuti de comanda citeste o tensiune si aprinde ledurile
cam asa ceva

This post has been edited by bygy007: 30 Jul 2010, 14:41

Attached thumbnail(s)
ledmeter.gif ( Size: 3.72k ) Number of downloads: 818


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 30 Jul 2010, 16:29
Post #21


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




deci cati V da la plin si cati la gol, ca nu prea ma pricep sa citesc schemele electronice?


LE: m`am desteptat unpic
din ce vad eu acolo avem asa:

0V - rezervor gol
12V - rezervor plin
daca la plin ar intra 45 L sa zicem am avea asa

12 V / 45 L = 0.266 V la fiecare litru
adica la:

1L - 0.266 V
2L - 0.532 V
3L - 0.798 V
.
.
.
.
.
45L - 11.97 V

bineinteles cas exactitatea va varia putin
poate cineva sa scrie un microcontroler cu treaba asta ?

This post has been edited by superstrutz: 30 Jul 2010, 16:39


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 30 Jul 2010, 19:16
Post #22


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




superstrutz... maine vin si eu la rosiori.. acolo la noi la TR.. biggrin.gif.. poate ajung si in turnu... nu stiu exact...



totusi.. unde gasesc un plutitor pentru butelie care sa pot sa ii pun un ceas....?


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jul 2010, 20:34
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu te lua dupa schema pusa de mine este orientativa masori cu un aparat de masura pe firele alb si masa parca, alea de la ceas ca mai ai 2 la supapa

This post has been edited by bygy007: 30 Jul 2010, 20:35


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Jul 2010, 22:47
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Butelia e sub presiune, chiar daca e lichid gazul. Plutitorul este pozitionat in functie de nivelul de lichid, dar pentru a transmite informatia afara, nu s-a folosit un ax , ci magneti. Plutitorul actioneaza un magnet la interior, care transmite celuilalt de la exteior( care la marini e pus chiar pe ac) pozitia in care se afla. La Marini, daca se deplaseaza magnetul mai stanga sau dreapta acului, indicatia lui se modifica, astfel putandu-se reduce cat de cat eroarea. La cele cu leduri, si de obicei niste ceasuri ce se vad doar cu binoclul, informatia la bord (comutator) nu se face in impulsuri, nici prin potentiometru , cum ar fi mai bine, ci in trepte. In interiorul ceasului, e un cursor ca la cel de benzina dar mult mai mic ( sau ca la un potentiometru logaritmic sau bobinat), care trece peste niste prize mediane, facute direct pe cablaj, iar intre prize, are rezistente de divizare, care transmite o anumita tensiune , in trepte. La bord, grupul de leduri, are un montaj pe principiul VU-metrelor, care se aprind in functie de valoarea tensiunii date de cursorul din spate. Ex, la 3V se aprinde primul verde, la 6V, al doilea, dar de la 3 la 6V suntem orbi. Deci in faza prezenta , nu se poate vedea litru cu litru. Punand un potentiometru de valoarea potrivita, si liniar, in locul ceasului, dar sa poata magnetul sa-l miste, se poate citi valori mici, si chiar un voltmetru digital ar face treaba. Si asta care e acum, mai ramane agatat si se citeste altceva decat e, da-pai potentiometrul, care are frecare mare pe ax. Deci, firul alb, de la ceasul de pe butelie, trimite cateva tensiuni, in functie de pozitia acului, iar cel negru de alaturi, e masa. Pentru a fi transmis impulsuri, in ceas trebuia sa fie un generator, chiar alimentat separt, un cablu ecranat... si eram direct in spatiu printre stele, foloseam deja teleportarea. Dar de ce asa, cand e mai simplu c-o sarma? De fapt doua, una alba si una neagra.
Sper ca am spus pe inteles, si daca e ceva diferit, corectati. La mine nu indica niciun led. Din servis s-a pus firul alb , gresit. Prin cel negru am dus 12V in ceas, iar cel alb l-am legat la comutator, la pinul care facea servici. Deci negru nu mai e la masa, ci la plus 12V.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 31 Jul 2010, 08:18
Post #25


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




@dorul3t vezi ca am nr de tel in semnatura, daca vii in turnu ma suni
pai tocmai daca la 3 v aprinde un led la 6 al 2, in stadiu de fata intre 3-6 V suntem orbi, dar asta pt ca acest comutator are prag de tensiune nu aprinde al doilea led daca nu are 6 v, asta nu inseamna ca de la 3 la -6 v nu creste tensiunea
asa ca eu zic ca se poate face cel putin cu un indicator de benzina;)

This post has been edited by superstrutz: 31 Jul 2010, 08:20


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jul 2010, 09:50
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In schema aia doar potentiometrul e in butelie, partea de operationale si leduri e la bord; ca atare pe potentiometru o sa ai o tensiune variabila cvasiliniara. Cu un microcontroler cu intrare CAN (atentie, Convertor Analog-Digital, nu protocolul de diagnoza CAN) se pot digitiza informatiile. Numai ca e posibil sa apara un impediment: la sondele dacia clasice indicatie nu e chiar liniara. Daca si aici sa zicem la 0 V am gol si la 12V am plin, la 6 V e posibil sa nu am 50% ci 40 sau 60. Din cauza asta se va incerca o etalonare cu tabel preincarcat: If 0->0L, if 2V-> 10L, if 4V ->18L......if 12->48l(12 ala l-as inlocui cu 5V stabilizat). Pt asta ar trebui sa ai montaj de masura a tensiunii si rogi pe nenea sa bage fix 10l, apoi sa se opreasca la 20, apoi la 30, apoi 40, apoi plin.

This post has been edited by diaconuliviu: 31 Jul 2010, 09:51


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 31 Jul 2010, 10:49
Post #27


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele





e vb de rezervorul GPL, cred ca sonda e mai precisa decat cea de benzina din rezervorul banal de dacie

This post has been edited by superstrutz: 31 Jul 2010, 10:50


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 3 Aug 2010, 20:47
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ba inseamna ca de la 3 la 6 V, nu creste tensiunea, pentru ca e la fel ca divizorul de tensiune de la un voltmetru analogic. Prize mediane.

3 Aug 2010, 21:02:
In rest schema e asemanator celei de la postul 20. In butelie nu exista niciun potentiometru, pentru c-ar fi insemnat mare bataie de cap, sa scoata firele afara, fara sa scape presiune pe langa ele. Nu e decat un magnet miscat de plutitor. De aceea e facut tot ansamblul din material antimagnetic, respectiv bronz, pentru a se putea transmite campul magnetic de la interior, la magnetul de la ceas. E necesar sa demolez unul? E clara poza de la postul 15.

This post has been edited by PH-06-BOA: 3 Aug 2010, 21:02


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superstrutz
post 4 Aug 2010, 08:14
Post #29


Tires Heater


Group: Members
Posts: 83
Joined: 10 December 09
From: Turnu Magurele




deci nu se poate face ceea ce spun eu?

This post has been edited by superstrutz: 4 Aug 2010, 08:14


--------------------
Dacia 1310 1998 - TR 82 CMF
Tel: 0764.87.20.78
banuta.bogdan@yahoo.com
TR 82 CMF - Dacia 1310 L 1998 - in curs de modificare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 4 Aug 2010, 08:53
Post #30


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Cred ca PH-06-BOA are dreptate.Ordinea operatiilor in opinia mea ar fi urmatoarea:
-adaptarea unui potentiometru la sistemul actual cu magneti,eventual acul actionat de magnet sa actioneze intr-un fel potentiometrul respectiv daca nu se poate face un sistem de actionare cu plutitor care presupune etansarea in conditii de siguranta a buteliei.
- stabilizarea tensiunii pe potentiometru la un prag care sa-ti asigure acea tensiune chiar si la pornire.
- masurarea caderii de tesiune pe potentiometru functie de numarul de litrii din rezervor.Acest lucru se poate face numai cum a zis diaconuliviu prin incercari.Asta presupune sa mergi la o statie si sa ai butelia de gpl goala.O umplii litru cu litru si masori caderile de tensiune(sau rezistenta potentiometrului) de la gol la plin.Lucrul acesta presupune pt o masuratoare cat mai exacta ca si aparatul de masura al pompei sa fie calibrat/etalonat.
- realizarea montajului electronic cu cat mai multe led-uri care functie de rezistenta instantanee a potentiometrului sa-ti afiseze cat mai exact nr de litri de gaz.

This post has been edited by Paulorossi: 4 Aug 2010, 08:54


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:56
Forum Renault