Unde gresesc?, Probleme distributie
![]() ![]() ![]() |
Unde gresesc?, Probleme distributie
freeman30 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
uite aici http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627506344
This post has been edited by vladut88: 11 Jul 2010, 17:14 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
mda,stiu si eu cum trebuie sa vina corect numai ca eu am montat ceva aiurea.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
clau1300 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 28 November 08 From: brasov ![]() |
salutare! sper sa nu ti se para ca te jignesc, dar acolo este un angrenaj hipoid(cu axele situate in doua plane perpendiculare), si daca se aseaza oblic, incearca sa-l scoti si sa-l muti cu un dinte (inainte sau inapoi dupa necesitate), si daca asta chiar nu-ti reuseste, nu este mare problema(inafara de faptul ca delcoul iti va sta intr-o pozitie nefireasca), singura chestie este sa poti face reglajele la avans(adica atunci cand este reglat sa nu fie la capat de cursa in dreapta sau in stanga). Daca cineva stie mai multe poate sa ma contrazica, insa eu am facut si nu odata treaba cu mutatul pinionului cu un dinte(cand si-a luat tata nova "lovea" capsula vacumatica in fisa de la cilindrul 3 si nu-l puteam regla, asa ca am rotit cu un dinte pinionul in sens invers acelor de ceasornic, fapt care a avut ca si rezultat exact "mutarea"delcoului prin rotire cu capsula mai catre centru, atat cat sa nu mai atinga fisa, fara sa afecteze mersul motorului).
This post has been edited by clau1300: 12 Jul 2010, 12:16 |
--------------------
dacia
1300
1979
- bv07eyg opel vectra y20dth
ex. dacia 1300 |
|
freeman30 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
da problema cu lovitul capsulei vacumatice in fisa de la cilindrul 3 banuiesc ca o are toata lumea.Am mai citit pe aici ca nu ar influenta decat reglajele si pozitia delcoului daca e decalat cu un dinte delcoul ,dar ma frapeaza ca nu vine, bine decat pe cilindrul 4 ,si vroiam sa stiu unde am gresit.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
yon |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Poate ca nu ai numerotat pistoanele bine, pistonul 1 este intodeuana primul dinspre volant si 4 este primul din partea opusa. Nu as vrea sa ma intelegi gresit dar poate ca aici este greseala ta. Daca nu este asta, mai ramane distributia montata gresit, cu semnele aliniate gresit, la motorul de dacia se poate monta distributia si cu semnele cap la cap aliniate si invers doar ca la una din pozitii am inteles ca difera pozitia delcou-lui.
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am crezut la fel ca ,am reglat supapele gresit.Momentan am demontat iar pinioanele distributiei, le-am aliniat,si am montat pinonul de la delcou inainte de a pune lantul distributiei.A venit mai bine sta aproape perpendicular pe motor.Acum vine mult mai bine.Inclin sa cred ca montam distributia decalata cu un dinte.Eu am Nova si e o pozitia foarte proasta, locul mic,in zona distributiei.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Semne aliniate, intinzator montat, rotesti arborele urmarind supapa de admisie la 1, si dupa ce s-a inchis, mai dai o juma' de tura sa urce pistonul, asa vine si volanta la semn pentru 1. caruia-i reglezi jocul la supape. Bagi pinionul, si trebuie sa vina. Luleaua e orientata spre fisa de la 1, dai juma' de tura la arbore, lulea spre 3, si reglezi 3, apoi 4, si 2. Sa nu fi pus axa la 180 de grade.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
A pornit,surprinzator de bine,la a doua cheie.Acum delcoul e pozitionat mai spre dreapta,nu pe mijloc cum ar trebui.Am sa mai fac teste sa mut pinionul de la delcou un dinte inainte/inapoi sa vad cum se comporta.Prea multe nu imi pot da seama pt ca motorul e in rodaj,dar in principiu nu prea a stat la relanti decat tinuta din acceleratie,trebuie reglat si carburatorul.
This post has been edited by freeman30: 15 Jul 2010, 22:42 |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
n-are absolut nici o importanta unde e pus pinionul dpdv al aprinderii. Singurul rost al alinierii din poza este sa poti sa ii reglezi avansul fara sa se opreasca capsula in ceva, asa cum s-a spus deja. Aia insa nu e singura pozitie in care ai destul spatiu sa rotesti delcoul. Nu-ti face probleme. Atita vreme cit distributia e aliniata corect (s-a precizat si asta mai sus), delcoul poate fi oricum. Ai grija insa la ordinea aprinderii si pozitia firelor ce merg la bujii. Atita vreme cit astea sunt corect legate la delco, n-ai nici o problema.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
M-am linistit,dar ma frapeaza nepotrivirea asta a pinionului.Adica toate aliniate bine,volanta la semn,cilindru 1 pe aprindere,dar pinionul de sub delcou oblic pe axa motorului nu perpendicular.
Eu am refacut motorul acesta de 1.6 din motorul de pe masina + inca unul.Deci din 2 motoare am facut unul,la care nu am schimbat decat ce era necesar (cuzineti,arbore cota1,segmenti,camasi). Distributia la unul din motoare era schimbata de curand marca Sachs,si mi s-a parut in regula.Ma gandeam ca unul din pinioane o fi de vreun Srl si or fi decalati dinti,ca am mai citit pe aici in postul unui coleg de forum ca a patit-o cu pinionul mare de la distributie cu dantura decalata. |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:02 |