DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Unde gresesc?, Probleme distributie

freeman30
post 11 Jul 2010, 16:52
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Salut
Am un motor de 1.6 carburatie la care nu pot pune corect pinionul de la delcou.Motorul a fost refacut complet,dezechipat, si acum nu pot monta pinionul de sub delcou.
Am aliniat pinioanele cu o rigla inainte de a monta lantul de la distributie,verificat de mai multe ori,volanta vine la semnul de pe cutie, cilindrul 1 cu ambele supape inchise, insa cand incerc sa montez si pinionul de sub delcou cu partea mare spre cutie conform manualului, si cu tesitura perpendicular pe axa motorului, nu vine. Se aseaza un pic oblic .Am incercat in toate felurile ,si cu un alt pinion....undeva gresesc. Daca rotesc motorul o tura cu cilindrul 4 in compresie si volanta la semn, pinionul se aseaza perfect.Parca de acolo e.Dar probabil nu va porni in veci.
Ce poate fi?Ce am montat gresit avand in vedere ca am dezechipat motorul complet.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 11 Jul 2010, 17:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




uite aici http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627506344

This post has been edited by vladut88: 11 Jul 2010, 17:14


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 11 Jul 2010, 17:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




mda,stiu si eu cum trebuie sa vina corect numai ca eu am montat ceva aiurea.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau1300
post 12 Jul 2010, 12:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 28 November 08
From: brasov




salutare! sper sa nu ti se para ca te jignesc, dar acolo este un angrenaj hipoid(cu axele situate in doua plane perpendiculare), si daca se aseaza oblic, incearca sa-l scoti si sa-l muti cu un dinte (inainte sau inapoi dupa necesitate), si daca asta chiar nu-ti reuseste, nu este mare problema(inafara de faptul ca delcoul iti va sta intr-o pozitie nefireasca), singura chestie este sa poti face reglajele la avans(adica atunci cand este reglat sa nu fie la capat de cursa in dreapta sau in stanga). Daca cineva stie mai multe poate sa ma contrazica, insa eu am facut si nu odata treaba cu mutatul pinionului cu un dinte(cand si-a luat tata nova "lovea" capsula vacumatica in fisa de la cilindrul 3 si nu-l puteam regla, asa ca am rotit cu un dinte pinionul in sens invers acelor de ceasornic, fapt care a avut ca si rezultat exact "mutarea"delcoului prin rotire cu capsula mai catre centru, atat cat sa nu mai atinga fisa, fara sa afecteze mersul motorului).

This post has been edited by clau1300: 12 Jul 2010, 12:16


--------------------
dacia 1300 1979 - bv07eyg
opel vectra y20dth
ex. dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 12 Jul 2010, 12:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




da problema cu lovitul capsulei vacumatice in fisa de la cilindrul 3 banuiesc ca o are toata lumea.Am mai citit pe aici ca nu ar influenta decat reglajele si pozitia delcoului daca e decalat cu un dinte delcoul ,dar ma frapeaza ca nu vine, bine decat pe cilindrul 4 ,si vroiam sa stiu unde am gresit.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 14 Jul 2010, 00:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




Poate ca nu ai numerotat pistoanele bine, pistonul 1 este intodeuana primul dinspre volant si 4 este primul din partea opusa. Nu as vrea sa ma intelegi gresit dar poate ca aici este greseala ta. Daca nu este asta, mai ramane distributia montata gresit, cu semnele aliniate gresit, la motorul de dacia se poate monta distributia si cu semnele cap la cap aliniate si invers doar ca la una din pozitii am inteles ca difera pozitia delcou-lui.


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 14 Jul 2010, 07:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Si eu am crezut la fel ca ,am reglat supapele gresit.Momentan am demontat iar pinioanele distributiei, le-am aliniat,si am montat pinonul de la delcou inainte de a pune lantul distributiei.A venit mai bine sta aproape perpendicular pe motor.Acum vine mult mai bine.Inclin sa cred ca montam distributia decalata cu un dinte.Eu am Nova si e o pozitia foarte proasta, locul mic,in zona distributiei.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Jul 2010, 10:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Semne aliniate, intinzator montat, rotesti arborele urmarind supapa de admisie la 1, si dupa ce s-a inchis, mai dai o juma' de tura sa urce pistonul, asa vine si volanta la semn pentru 1. caruia-i reglezi jocul la supape. Bagi pinionul, si trebuie sa vina. Luleaua e orientata spre fisa de la 1, dai juma' de tura la arbore, lulea spre 3, si reglezi 3, apoi 4, si 2. Sa nu fi pus axa la 180 de grade.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 15 Jul 2010, 22:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




A pornit,surprinzator de bine,la a doua cheie.Acum delcoul e pozitionat mai spre dreapta,nu pe mijloc cum ar trebui.Am sa mai fac teste sa mut pinionul de la delcou un dinte inainte/inapoi sa vad cum se comporta.Prea multe nu imi pot da seama pt ca motorul e in rodaj,dar in principiu nu prea a stat la relanti decat tinuta din acceleratie,trebuie reglat si carburatorul.

This post has been edited by freeman30: 15 Jul 2010, 22:42


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 16 Jul 2010, 17:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




n-are absolut nici o importanta unde e pus pinionul dpdv al aprinderii. Singurul rost al alinierii din poza este sa poti sa ii reglezi avansul fara sa se opreasca capsula in ceva, asa cum s-a spus deja. Aia insa nu e singura pozitie in care ai destul spatiu sa rotesti delcoul. Nu-ti face probleme. Atita vreme cit distributia e aliniata corect (s-a precizat si asta mai sus), delcoul poate fi oricum. Ai grija insa la ordinea aprinderii si pozitia firelor ce merg la bujii. Atita vreme cit astea sunt corect legate la delco, n-ai nici o problema.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 16 Jul 2010, 19:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




M-am linistit,dar ma frapeaza nepotrivirea asta a pinionului.Adica toate aliniate bine,volanta la semn,cilindru 1 pe aprindere,dar pinionul de sub delcou oblic pe axa motorului nu perpendicular.
Eu am refacut motorul acesta de 1.6 din motorul de pe masina + inca unul.Deci din 2 motoare am facut unul,la care nu am schimbat decat ce era necesar (cuzineti,arbore cota1,segmenti,camasi).
Distributia la unul din motoare era schimbata de curand marca Sachs,si mi s-a parut in regula.Ma gandeam ca unul din pinioane o fi de vreun Srl si or fi decalati dinti,ca am mai citit pe aici in postul unui coleg de forum ca a patit-o cu pinionul mare de la distributie cu dantura decalata.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:02
Forum Renault