problema geometrie, roata stanga fata
![]() ![]() ![]() |
problema geometrie, roata stanga fata
tr04www |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Nu cred ca are rost sa te chinui.Du-te cu masina la un service specializat.Nu e asa de scump.Sau trage masina pe dreapta.Simplu.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
La supernova nu e la fel directia ca la berlina , la berlina mai ai si tirant .......din ce descrii ai nevoie clar de o geometrie ,toceala desigur poate sa fie si din cauza uzurii bucselor ....oricum inainte de geometrie schimbi bucsaraia la brate ,capetele de bara ......nu e chiar asa scumpa geometria cam vreo 100 lei cred
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
axy89 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
Fiindca ai scris la CLASIC,iti pot da un sfat,deoarece si eu am avut aceeasi problema ! Am decuptat bieleta de directie de la caseta de directie si am mai insurubat o tura completa surubul (capul cremalierei) in caseta.Am strans la loc contrapiulita si nu mi-a mai tocit cauciucul pe exterior. La masina ta...nu stiu cum este directia. Poate te ajuta.Succes!
This post has been edited by axy89: 17 Jul 2010, 09:50 |
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
tr04www |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
pai tocmai ca dupa ce am schimbat bucsele la bascula se intampla asta.si capul cremalierei e strans la maxim in caseta.il pot regla din capatul de bara dar nu stiu cum e bine sa il mai desfac sau sa il mai strang.
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Normal ar trebui sa il mai strangi pentru a-ti scoate traiectoria rotii mai spre exterior (ca sa nu se mai intersecteze cu traiectoria rotii din dreapta) asta presupunand ca este acelas sistem ca la berlina (pivotul bieletei de directie spre spatele masinii).
|
--------------------
-
-
-
|
|
axy89 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
DA,trebuieste sa mai scurtezi bieleta de directie ! Inceasca sa o scurtezi cu o tura completa de filet. Pentru a vedea repede efectul,vopseste cauciucul pe o portiune si vezi imediat daca vopseaua se sterge uniform sau doar pe marginea interioara sau exterioara. Mergi mai mult timp drept,ca la viraje,da eroare.
|
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Va place sa aberati.
- Supernova are McPherson. Ea si restul masinilor de pe strada, MAI PUTIN Dacia 1310, Trabant, Buceag; - Sa schimbi bucsele de brat sau orice alta articulatie, fara sa faci unghiurile e mancat de sub unghii pentru economie. Ce nu ai dat la reglaj dai acum pe cauciuc si pe benzina consumata in plus; - NORMAL ca bieleta e infiletata la maxim in cremaliera. Surpriza, e si stransa acolo ![]() Masina are dereglata ceea ce se cheama convergenta rotilor fata. In mod normal, fiind masina cu tractiune fata, rotile trebuie sa stea usor deschise in repaos, pentru ca la accelerare, astea inchizandu-se, sa devina paralele. La tine e fix pe dos, sunt inchise, iar cand accelerezi se inchid si mai mult, astfel tocindu-ti pneu' ala. Daca tot nu vrei la doctor, ai de facut urmatoarele: biel_20dir_20tn.jpg ( Size: 14.88k ) Number of downloads: 371 - duci rabla pe canal ca sa ai acces sub ea; 1) desfaci contrapilulita de blocare a bieletei de directie stangi; 2) rotesti tija bieletei cu o cheie fixa in sensul indicat in poza. Astfel, lungimea bieletei se va reduce, roata stanga se va "vira" spre stanga, rotile vor deveni paralale. Probabil ca 2 ture complete pentru bieleta vor fi de ajuns. Sau apreciezi tu; - strangi contrapiulita de blocare la loc. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Tu ai spus exact ce am spus si eu , sa mai stranga .Deci inseamna ca si tu "aberezi".Bafta.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Muttley |
![]()
Post
#10
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Decat sa postezi aiurea, nu mai bine citeai ce am scris?
QUOTE(tr04www @ 17 Jul 2010, 08:18) QUOTE(tr04www @ 17 Jul 2010, 10:43) QUOTE(tr04www @ 17 Jul 2010, 10:43) ...iar raspunsurile mele la "aberatii" au fost: QUOTE - Supernova are McPherson. Ea si restul masinilor de pe strada, MAI PUTIN Dacia 1310, Trabant, Buceag; - Sa schimbi bucsele de brat sau orice alta articulatie, fara sa faci unghiurile e mancat de sub unghii pentru economie. Ce nu ai dat la reglaj dai acum pe cauciuc si pe benzina consumata in plus; - NORMAL ca bieleta e infiletata la maxim in cremaliera. Surpriza, e si stransa acolo This post has been edited by Ov: 21 Jul 2010, 08:05 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
strange capatul de bara pe stanga o tura, pana ai fonduri, nu poti regla altceva decat convergenta, la 1310 mai se poate si fuga, topicul se inchide aici.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:50 |