suturi, nu mai stiu ce sa fac
![]() ![]() ![]() |
suturi, nu mai stiu ce sa fac
diaconuliviu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
Dyda |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
ionut232
Inainte de a incepe investitia pentru corp carburator nou, inceraca sa gasesti la un amic un carburator ce functioneaza normal si pune-l la tine pentr probe. Este un pic de munca , dar asa esti sigur ca totul este din carburator. - Cestia cu micsorarea turatiei cind stringi la maxim jiclorul de relanti , este din jiclor. Adica gaura acestuia nu se pupa cu gaura din carburator si in felul acesta obtureaza canalizatia. Eu am cumparat 4 asemenea piese pentru a gasi unul corespunzator. Tot la chestia cu alimentarea ma gindesc la pastilele din pompa benzina, acestea in timp capata un canal de forma si marimea scaunului iar in momentul cind sunt in afara acestor canale pompa nu mai baga benzina decit la turatii superioare Eu inclin sa merg pe varianta aceasta |
-------------------- Kox
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 May 2005, 13:39) Am avut aprindere de Malvina modelul cu mufa. Din cauza unor repozitionari am montat-o cu mufa sus, invers decit era normal. Din cind in cind acul turometrului oscila aleator iar masina se zgiltiia sub mine mai ales pe ploaie; n-am banuit a fi aprinderea pina asta iarna cind pe la Codlea am intrat in ninsoare; peste vreo 20 km a inceput iarasi sa zgiltiie apoi s-a oprit. Am demontat aprinderea si a mers fara probleme. Am dedus ca s-a umezit. Solutia e montarea in pozitie corecta dar, nu se exclude nici vreo strapungere a componentelor aleator. am incercat si fara aprindere si merge mai naspa.deci nu e de la aprndere....am de aia rosie,tg.mures... QUOTE(Dyda @ 16 May 2005, 15:22) ionut232 Inainte de a incepe investitia pentru corp carburator nou, inceraca sa gasesti la un amic un carburator ce functioneaza normal si pune-l la tine pentr probe. Este un pic de munca , dar asa esti sigur ca totul este din carburator. - Cestia cu micsorarea turatiei cind stringi la maxim jiclorul de relanti , este din jiclor. Adica gaura acestuia nu se pupa cu gaura din carburator si in felul acesta obtureaza canalizatia. Eu am cumparat 4 asemenea piese pentru a gasi unul corespunzator. Tot la chestia cu alimentarea ma gindesc la pastilele din pompa benzina, acestea in timp capata un canal de forma si marimea scaunului iar in momentul cind sunt in afara acestor canale pompa nu mai baga benzina decit la turatii superioare Eu inclin sa merg pe varianta aceasta pompa de benzinabaga destula benzina...cand ii dai la cama baga la greu. si apoi am un filtru in ainte de carburator si ala se umple imediat cu benzina...deci sigur nu e asta... am sa iau un carburator de la tata....el are o masina mai veche si nu stiu in ce parametrii o sa mearga mai bine,ca si carbu e vechi....oricum din cate zice el nu are problema asta.... mai zic ca sigur e din carburator,pentru ca mi-a bagat de cateva ori muci de aia in carburator...acum nu mai am furtunu ala in T...si nici nu cred ca il mai bag vreodata...am blocat partea din T care vine la culbutori si gata... vad azi sau maine cu carburatoru lu tata.... ca prieteniicu masina cam nu sunt prin oras. ok. bafta |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
RIon |
![]()
Post
#34
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Pune alta benzina, din alta pompa, baga si un aditiv de curatare si contra apei.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 15:15 |