DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> suturi, nu mai stiu ce sa fac

diaconuliviu
post 16 May 2005, 11:39
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ionut232 @ 16 May 2005, 10:40)
[...]
din aprindere nu prea cred sa fie...am aprindere electronica...si la platina m-am tot uitat si am incercat diverse pozitii...si tot asa...
[...]

*



Am avut aprindere de Malvina modelul cu mufa. Din cauza unor repozitionari am montat-o cu mufa sus, invers decit era normal.
Din cind in cind acul turometrului oscila aleator iar masina se zgiltiia sub mine mai ales pe ploaie; n-am banuit a fi aprinderea pina asta iarna cind pe la Codlea am intrat in ninsoare; peste vreo 20 km a inceput iarasi sa zgiltiie apoi s-a oprit.
Am demontat aprinderea si a mers fara probleme. Am dedus ca s-a umezit. Solutia e montarea in pozitie corecta dar, nu se exclude nici vreo strapungere a componentelor aleator.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 16 May 2005, 13:22
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




ionut232

Inainte de a incepe investitia pentru corp carburator nou, inceraca sa gasesti la un amic un carburator ce functioneaza normal si pune-l la tine pentr probe. Este un pic de munca , dar asa esti sigur ca totul este din carburator.
- Cestia cu micsorarea turatiei cind stringi la maxim jiclorul de relanti , este din jiclor. Adica gaura acestuia nu se pupa cu gaura din carburator si in felul acesta obtureaza canalizatia. Eu am cumparat 4 asemenea piese pentru a gasi unul corespunzator.
Tot la chestia cu alimentarea ma gindesc la pastilele din pompa benzina, acestea in timp capata un canal de forma si marimea scaunului iar in momentul cind sunt in afara acestor canale pompa nu mai baga benzina decit la turatii superioare
Eu inclin sa merg pe varianta aceasta


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 17 May 2005, 09:57
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




QUOTE(diaconuliviu @ 16 May 2005, 13:39)
Am avut aprindere de Malvina modelul cu mufa. Din cauza unor repozitionari am montat-o cu mufa sus, invers decit era normal.
Din cind in cind acul turometrului oscila aleator iar masina se zgiltiia sub mine mai ales pe ploaie; n-am banuit a fi aprinderea pina asta iarna cind pe la Codlea am intrat in ninsoare; peste vreo 20 km a inceput iarasi sa zgiltiie apoi s-a oprit.
Am demontat aprinderea si a mers fara probleme. Am dedus ca s-a umezit. Solutia e montarea in pozitie corecta dar, nu se exclude nici vreo strapungere  a componentelor aleator.
*



am incercat si fara aprindere si merge mai naspa.deci nu e de la aprndere....am de aia rosie,tg.mures...


QUOTE(Dyda @ 16 May 2005, 15:22)
ionut232

Inainte de a incepe investitia pentru corp carburator nou, inceraca sa gasesti la un amic un carburator ce functioneaza normal si pune-l la tine pentr probe. Este un pic de munca , dar asa esti sigur ca totul este din carburator.
- Cestia cu micsorarea turatiei cind stringi la maxim jiclorul de relanti , este din jiclor. Adica gaura acestuia nu se pupa cu gaura din carburator si in felul acesta obtureaza canalizatia. Eu am cumparat 4 asemenea piese pentru a gasi unul corespunzator.
Tot la chestia cu alimentarea ma gindesc la pastilele din pompa benzina, acestea in timp capata un canal de forma si marimea scaunului iar in momentul cind sunt in afara acestor canale pompa nu mai baga benzina decit la turatii superioare
Eu inclin sa merg pe varianta aceasta
*




pompa de benzinabaga destula benzina...cand ii dai la cama baga la greu.
si apoi am un filtru in ainte de carburator si ala se umple imediat cu benzina...deci sigur nu e asta...

am sa iau un carburator de la tata....el are o masina mai veche si nu stiu in ce parametrii o sa mearga mai bine,ca si carbu e vechi....oricum din cate zice el nu are problema asta....

mai zic ca sigur e din carburator,pentru ca mi-a bagat de cateva ori muci de aia in carburator...acum nu mai am furtunu ala in T...si nici nu cred ca il mai bag vreodata...am blocat partea din T care vine la culbutori si gata...
vad azi sau maine cu carburatoru lu tata.... ca prieteniicu masina cam nu sunt prin oras.
ok.
bafta


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 18 May 2005, 07:18
Post #34


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pune alta benzina, din alta pompa, baga si un aditiv de curatare si contra apei.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 15:15
Forum Renault