DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> hai sa punem carb weber si cu instalatie gpl, Idei si pareri

dorul3t
post 20 Jul 2010, 22:15
Post #31


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




eu am gpl si aprindere electronica... si merge super bine...


20 Jul 2010, 23:26:
cat crede-ti voi ca o sa creasca consumul.. daca in oras am 8% pe gpl si in afara 6%... la 100-110 km/h

daca am un mers normal... adica pe prima camera cu gpl... in oras... n-ar avea motiv sa creasca consumul...

in afara... mers normal... si ne incordam doar la depasiri, adica depasim rapid si nu riscam la vreun accident... deci intra si camera 2 consumam mai mult... dar suntem in siguranta sa zicem... de la 6% creste la 7%...

deci suntem in grafic cu costurile... nu depaseste cu mult deci ramane convenabil

si pentru mine... ca io vreau lucrul asta... fiind imbunatatirea cea mai simpla, ieftina si rapida. si totodata daciuta mea devine mai fiabila... ca POATE!

This post has been edited by dorul3t: 20 Jul 2010, 22:26


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 20 Jul 2010, 22:26
Post #32


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




un vecin are de pe o dacie GPL pus pe un cielo,ia reglat sa consume putin mai mult decat e normal si sincer am mers cu ea si nu simti diferenta dintre gpl si benzina,bine ca nici economia nu mai e asa de mare pentru ca consuma mai mult.


sincer io pe toti i-am auzit ca pe gpl consuma mai mult ca pe benzina si nush cum iti ia tie 6%,mi se pare cam ciudat la o dacie,bine nici 10 cat imi ia a mea acuma (pe benzina bineinteles) da standard pe benzina consumul e pe undeva pe la 8-8.5%

This post has been edited by bv-08-fgm: 20 Jul 2010, 22:33


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 22:42
Post #33


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




daca zici ca a ta consuma atat, mai regleaza-ti si tu culbutorii...
imediat dupa montajul instalatiei.. am mers pana la oradea... si mi-am calculat consumul la 5,72 L/100km la un mers de 90-100 km... undeva la 2800 rot/min

si cum am tot precizat... in oras conduc economic... ca distanta de la serviciu acasa e de 9 km... prin aglomeratie...

doar culbutorii nu sunt reglati de mine... in rest reglajul e facut de mana proprie


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 20 Jul 2010, 22:45
Post #34


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




ma rog.....a mea nu are probleme,deci merge aproape cum mi-am dorit,consumul este de la jiglierele marite pe care le am puse,da pentru felul in care merge imi convine consumul,fata de bmw 318 ce l-am avut care imi lua minim 14%,pentru mine e un parfum cat de putin imi ia:)


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 20 Jul 2010, 23:42
Post #35


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




roti mari inseamna cuplu/tractiune (cel mai bine pretata cand pleci dp loc) , roti mici inseamna cuplu mai scazut la plecari dp loc si viteza mai mare (dc? cuplu mai scazut cand pleci de pe loc?-din cauza ca se chinuie sa traga de ele, dar viteza este mai mare, si viceversa din cauza ca trage imediat de ele si viteza este mai mica(cum ar veni, ajunge la asa-zisul *mers in gol*)

This post has been edited by GabyVIP: 20 Jul 2010, 23:43


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 21 Jul 2010, 06:09
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(GabyVIP @ 20 Jul 2010, 23:42)
roti mari inseamna cuplu/tractiune (cel mai bine pretata cand pleci dp loc) , roti mici inseamna cuplu mai scazut la plecari dp loc si viteza mai mare (dc? cuplu mai scazut cand pleci de pe loc?-din cauza ca se chinuie sa traga de ele, dar viteza este mai mare, si viceversa din cauza ca trage imediat de ele si viteza este mai mica(cum ar veni, ajunge la asa-zisul *mers in gol*)
*




cred ca ai spus exact invers fata de cum e in realitate.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Jul 2010, 06:39
Post #37


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Te doare mintea...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 21 Jul 2010, 07:05
Post #38


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




bv-08-fgm eu am avut pentru o scurta perioada de timp bmw 316... si zic eu.. masina aia era super ok...
in localitate imi lua undeva la 9-10 si in afara 6-7... dar pana la 140 iti urca fara ezitare vitezometrul...

GabyVIP regandeste situatia... sa zicem ca ai acelasi tip de motor.. ala care-l am acum... cu rotile care le am... e foarte ok la plecarea de pe loc... dar cu roti mai mari zic eu... scade cuplul... deci plecarea de pe loc e mai slaba decat cu rotile mai mici dar creste viteza maxima...


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Jul 2010, 08:32
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(GabyVIP @ 21 Jul 2010, 00:42)
roti mari inseamna cuplu/tractiune (cel mai bine pretata cand pleci dp loc) , roti mici inseamna cuplu mai scazut la plecari dp loc si viteza mai mare (dc? cuplu mai scazut cand pleci de pe loc?-din cauza ca se chinuie sa traga de ele, dar viteza este mai mare, si viceversa din cauza ca trage imediat de ele si viteza este mai mica(cum ar veni, ajunge la asa-zisul *mers in gol*)
*



Muttley ia aminte... Baga niste roti de Roman pe masina si sa vezi demaraj... radmasa.gif
Eu ma intreb doar de unde apar.... blink.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Jul 2010, 08:34
Post #40


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




numai mistouri pe aici. Sper ca macar unii dintre voi sa se fi prins.

Ca un rezumat:
- vrei ieftin => GPL
- vrei performante => dublucorp, dar pe benzina, ca saracul carburator n-are ABSOLUT nicio legatura cu gazul.

Cand mergi pe gaz, ce stii tu ca-i carburator devine vaporizatorul, carburatorul fiind folosit doar pt clapeta de aer. Poti sa scoti in rest orice din el (si gatul de lebada si jiglere si ce mai vrei tu, ca nu trece NIMIC prin ele cand mergi pe gaz).


ce vrei tu e o inutilitate. DA, se poate sa-ti pui dublu corp si GPL, dar nu vei obtine NIMIC !


aici se inchide


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 18:01
Forum Renault