Cel mai bun setup pentru clima vara, pozitionare clapete si viteza vent
![]() ![]() ![]() |
Cel mai bun setup pentru clima vara, pozitionare clapete si viteza vent
hspinache |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Ren
-
-
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
de cat timp cugeti la chestia asta?
cea mai buna varianta e aia care iti place |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Bulldog |
![]()
Post
#3
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fara AC: deschizi larg geamurile si iei inghitituri mici si dese din o sticla de apa, sa nu te deshidratezi.
Ma rog, unii aplica asta si daca au AC. ![]() |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
iullym |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 14 March 07 ![]() |
QUOTE(hspinache @ 23 Jun 2010, 21:40) Ma tot intreb care este cea mai buna pozitionare a clapelor , cu/fara AC , setare la viteza ventilator , pentru ca in timp de vara sa avem cea mai eficienta climatizare . Trebuie sa tinem seama ca poate exista si varianta sa fie umezeala , aparind deci problema de umiditate ridicata in habitaclu. Cea mai buna pozitionare? Pai cu AC ar fi pozitia pe la spate fara AC ar fi pozitia misionarului, viteza la ventilator egala cu distanta supra timp iar daca ploua mai deschizi si geamurile si vei avea o climatizare balneoclimatronica. Daca reusesti sa afli raspunsurile sa le dai si fabricantului ca sa anuleze celelate setari pt ca nu sunt eficiente. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate +
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Scrie in carte procedura pentru racire/incalzire rapida, in rest cum te simti tu bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
caphonne |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Eu vara cand sunt in pantaloni scurti imi pozitionez grila aia in asa fel incat aerul sa intre printre cracul pantalonului si picior astfel incat aerul
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Treapta 2, AC pornit, spre parbriz.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
testike |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Eu am reglat directia sa sufle initial pe parbriz daca e o zi de toamna umeda sa dezabureasca repede, iar la drumuri mai lungi e reglat pe directia jos - asa nu simti ca sufla pe tine, si in plus am conducte de aer pentru spate si se repartizeaza uniform.
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
hspinache |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Ca sa fiu sincer , ma asteptam la alte raspunsuri ; daca este asa cum ziceti voi , de ce au mai inventat " climatronic "?
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#10
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si care ar fii acele raspunsuri la care te asteptai?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
hspinache |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
La situatii simple , descrise asa cum simte fiecare , dar fara extrapolare de sarcasm.
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#12
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
De obicei eu procedez asa:
- cand pornesc AC inchid de tot gura de ventilatie din stanga volanului, pe celelalte doua din centru le orientez usor spre dreapta ca sa nu bata spre mine. Aerul e orientat numai spre grile, nu la picioare. Ideea e sa nu sufle deloc direct spre mine, sunt putin sensibil. Mai neplacut e daca merg cu cineva in dreapta si e si el sensibil ![]() - fara AC an doua variante: daca merg pe drumuri scurte in oras dau jos cate 10 cm ambele geamuri din fata. Daca merg la drum mai lung, sau mai repede, dau jos 5 cm geamurile de pe dreapta fata si dreapta spate. Daca nu e foarte cald cobor putin decat dreapta fata. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
nassicu |
![]()
Post
#13
|
Ie Recesiune ... .. . Group: Members Posts: 114 Joined: 7 December 09 ![]() |
parerea mea este ca tu confunzi Ac cu climatronic, intelegi? pe acest forum sant unii care nu au nici o treba cu masinile , nu vreau sa supar pe nimeni , va salut cu respect
|
--------------------
Dacia super nova
Dacia super nova
2002/clima
- B 30 KEI
|
|
iullym |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 14 March 07 ![]() |
"Ma tot intreb care este cea mai buna pozitionare a clapelor , cu/fara AC , setare la viteza ventilator , pentru ca in timp de vara sa avem cea mai eficienta climatizare . Trebuie sa tinem seama ca poate exista si varianta sa fie umezeala , aparind deci problema de umiditate ridicata in habitaclu."
"Ca sa fiu sincer , ma asteptam la alte raspunsuri ; daca este asa cum ziceti voi , de ce au mai inventat " climatronic "? " Esti sigur ca ti-ai luat logan? Poate ti-ai cumparat VW, Audi sau altceva mai de soi si nu ti-ai dat seama ![]() This post has been edited by iullym: 5 Jul 2010, 09:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate +
|
|
tribunul |
![]()
Post
#15
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
hspinache |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Termenul "climatizare" inseamna un ansamblu de masuri luate pentru o incinta in scopul ca organismul uman sa aibe un nivel minim de disconfort cind se afla pozitionat in interior incinta . Ventilatie locala , umiditate , temperatura aer fac parte din masurile care trebuesc luate pentru a scadea nivelul de disconfort .
Acuma va rog sa ma lamuriti ce am gresit . |
--------------------
Ren
-
-
|
|
iullym |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 14 March 07 ![]() |
Pai ai gresit chiar intrebarea cu care ai inceput topicul.
Nu exista cea mai buna pozitionare a clapetelor, cea mai buna viteza la ventilator (apropo ai uitat sa intrebi ce geamuri trebuie sa cobori si cat) pt simplul motiv ca discomfortul de care vorbeai e altul pt fiecare in parte. Din cauza asta fabricantul ti-a lasat atatea setari la dispozitie, din care sa poti alege pe cea care iti place TIE cel mai mult, dintre toate celelalte. Orice raspuns pe care il capeti e total irelevant pt ca se refera la confortul celui care raspunde nu la al tau. Ai mai gresit deasemenea cand ai vorbit de climatronic la logan, pt ca NU are asa ceva. Daca nu stiai, climatronic este denumirea pe care au dat-o alti fabricanti la facilitatea de a efectua acele setari in mod AUTOMAT cu ajutorul unor dispozitive electronice. Repet, aceasta facilitate nu exista pe logan deci toate reglajele ti le faci tu MANUAL in functie de cum iti place. Sper ca raspunsul asta sa fie unul din cele pe care le asteptai. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate +
|
|
marksman |
![]()
Post
#18
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
hspinache, reglajele de care zici tu pot sa difere in functie de cati oameni ai in masina, de cati nori sunt pe cer sau de ora. Greu sa zici "optim" cu atatea variabile.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Sa mor io daca pricep cum dati voi ventilatia pe la parbriz cand va urcati in masina pe la ora 15, in august. Io o dau numai pe mine si tot ma trec apele vreo 10 minute.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
marksman |
![]()
Post
#21
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
victoras, daca dau ventilatia cu a/c pornit PE mine, in secunda doi am inceput sa stranut, apoi in vreo 5 minute am o sinuzita de toata frumusetea
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai si aerul care se reflecta de parbriz si iti vine la nivelul capului este bun?
This post has been edited by IRONICK: 5 Jul 2010, 14:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
marksman |
![]()
Post
#23
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
In partea mea cobor parasolarul. Daca directionez aerul rece pe la picioare mi-e frig de ma p*s pe mine, daca-l dau direct pe mine fac sinuzita, cel mai bun "setup" e aerul pe parbriz si parasolarul coborat, in ceea ce ma priveste.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
hspinache |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Cred ca ar trebui lamurita problema , pe capitole , adica :
-vara , temperatura aer < decit temperatura cabina , umiditate mica -vara , temperatura aer > decit temperatura cabina , umiditate mica -vara , temperatura aer < decit temperatura cabina , umiditate mare Acuma , nu trebuie sa uitati ca aerul rece este mai greu decit aerul cald ; daca dam aer rece pe la partea inferioara , greu se mai echilibreaza cabina Daca dam aer rece pe la dezaburire , ne va suera pe la frunte ; cred ca ar fi preferabil sa ca in mers de lunga durata sa il dam prin aeratoarele centrale , orientate corespunzator . |
--------------------
Ren
-
-
|
|
tribunul |
![]()
Post
#25
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(Victoras2001 @ 5 Jul 2010, 14:57) Sa mor io daca pricep cum dati voi ventilatia pe la parbriz cand va urcati in masina pe la ora 15, in august. Io o dau numai pe mine si tot ma trec apele vreo 10 minute. Asta pe drumuri scurte cand e foarte cald afara si masina a stat in soare, de obicei in oras, la drum lung spre parbriz cu parasolarele lasate. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
hspinache |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Am observat de cite ori se da spre parbriz , pare un curent de aer neplacut la nivelul timplelor ; eu cred ca la un drum lung , acest curent ne poate da dureri de cap
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#27
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
daca erai atent la ce scria marksman ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vet |
![]()
Post
#28
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Daca masina a stat in soare si e foarte cald in interior, las usile deschise cateva minute (daca imi permite timpul). Plec fara AC, deschid maxim geamurile fata....pentru cateva sute de metrii, suficient sa elimin din masina aerul foarte cald. Inchid geamurile, pornesc AC pe recirculare (treapta 2 sau mai sus). Dupa ce temperatuara din masina devine placuta si eu nu mai transpir ca porcul, dau pe admisie aer din exterior si merg cu AC pe 2....catre parbriz.
Asta daca sunt singur. Daca mai apar si altii prin masina....trebuie sa umblu la "setari", in functie de preferinte. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
hspinache |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Varianta user vet o aplic si eu , cam asa :
a.daca in cabina este temperatura mai mare decit afara , trag aer de afara , geamurile deschise , ventilator pe vit4 ; intre timp incepe sa se racesca aer intrat ; cind consider ca temperatura din cabina [am un termometru] este mai mica sau egala cu afara , dau ventilator pe vit 3, inchid geamuri , comut pe recirculare . Aer il dirijez pe mijloc; senzatia de disconfort este mai mica parca cind este pe mijloc . b.daca temperatura din cabina este mai mica sau egala cu cea de afara , pornesc ventilator pe viteza 1 impreuna cu ac , dupa racire aer il trec pe viteza 3 , totul pe recirculare ;aer dirijat pe mijloc . c.pentru varianta ca este umiditate mare , inca nu am gasit o varianta optima ; am observat ca obligatoriu trebuie sa dau aer pe sus ; total pe ac , nu prea pare bine ; fara ac , iar parca nu iese bine ; inca nu stiu bine cum sa fac . |
--------------------
Ren
-
-
|
|
tkx |
![]()
Post
#30
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
daca sunt singur in masina, cele 4 aeratoare (din care cel putin 2 orientate spre mine) treapta 3 sau 4
This post has been edited by tkx: 13 Jul 2010, 19:37 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:43 |