problema electrica
![]() ![]() ![]() |
problema electrica
fullhouse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de obicei martorul ala mai mai are legatura si cu capacul rezervorului de lichid de frina
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Verifica firul sa nu fie rupt,papucul lui sa nu fie oxidat,verifica conexiunile lui in spatele ceasurilor de bord.
In mod normal pe firul respectiv ai 12 V,daca e firul scos,e returul de la bec,cu un voltmetru poti verifica asta,asa vei stii daca ai firul intrerupt sau nu face contact. This post has been edited by Paulorossi: 29 Jul 2010, 22:23 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#4
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
sau posibil sa fie becul de vina
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Becul se aprinde cand pune contactu,citeste primu post.Ramane de vazut ce-am scris mai sus
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am pus voltmetrul pe papuc si pe borna minus, nimic. Papucul e curat, fara oxidare. Habar n-am cum sa verific conexiunea la bord. Trebuie sa demontez ceasurile?
Si nu am capac din ala cu conectori, e simplu. This post has been edited by fullhouse: 30 Jul 2010, 13:51 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#7
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Cred ca v-a trebui sa demontezi ceasurile,probabil de acolo pleaca firul spre manocontact.Urmaresti circuitul lampi de avarie,cea cu semnul(!) si identifici firul respectiv dupa culoare.
Demontarea ceasurilor se face relativ simplu: -scoti scrumiera si desfaci cele doua suruburi de sub scrumiera -dai jos capacul de la comenzile de climatizare si desfaci din cele doua suruburi suportul comenzilor de climatizare(distribuitorul) -desfaci cele doua suruburi de sub ceasuri,sun acoperite cu doua capace -dai jos masca superioara de la volan,desigur va trebui sa o desfaci pe cea inferioara pt asta Acum scoti toata masca centrala de bord,atentie e prinsa si in bordul propriuzis prin doua bolturi,doar trebuie sa ridici de bord in timp ce scoti masca Dupa ce ai scos partial masca trebuie sa desfaci cele doua sigurante ceare tin atasate ceasurile de masca bordului,se desfac cu o surubelnita.Masca nu o scoti de tot afara,doar cat sa poti sa scoti ceasurile. Acum desfaci cele 3 mufe de la ceasuri si cablu de la kilometraj.La cablu ai acces prin capacul sigurantelor fuzibile,doar se trage de el. Mai departe e clar,identifici firul cu problema. Stiu ca pare mult dar toata operatia a durat maxim 20 min pt mine,a trebuit sa schimb toate cele 3 becuri de la iluminarea ceasurilor. Alternativa provizorie ar fi sa pui in serie un bec cu manocontactul,adica legi becul intre borna (+) a bateriei sau un + de pe contact si contactul manocontactului.Daca becul se aprinde,pompa e in avarie.Sau poti masura cu ohmetru intre manocontact si caroseria masinii.Daca ai 0,1 ohm pompa e in avarie. Spor! This post has been edited by Paulorossi: 30 Jul 2010, 21:51 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fullhouse |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Multumiri pentru ideea cu becul, asa o sa fac, provizoriu macar.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
acel senzor se poate duce si prin simpla ramanere fara lichid ,daca ai ramas o singura data fara lichid si calci pedala acel senzor de pe pompa pur si simplu trebuie schimbat deoarece o sati ramana aprins si dupaia,la mine asa am patit,acuma i-am scos firul afara din sonda ca ramanea becul aprins tot timpul,precizez ca pompa imi lucra in parametri cum trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
iuser |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Imag044.jpg ( Size: 156k )
Number of downloads: 84
Sa nu mai deschid alt topic postez aici cu scuzele de rigoare autorului ![]() Am montat becuri h4 (din targ dar bune ) , au mers fara probleme ceva vreme dar la un moment dat daupa 50 de km iesea putin fum (continuu) pe la comutatorul pt faruri (becurile functioneaza), am schimbat becurile cu cele originale , merg perfect , unde sa fie buba ? This post has been edited by iuser: 2 Aug 2010, 16:45 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Monteaza relee de protectie si rezolvi problema;altfel iti vei distruge blocul de lumini.Scheme de montare a releelor gasesti pe forum daca cauti.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:20 |