probleme chiulasa
![]() ![]() ![]() |
probleme chiulasa
kuzinet21 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
- bh 03 rvt
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ai grija sa cureti gaurile de la suruburi, sa fie curate, succes.
|
--------------------
-
-
-
|
|
incubus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Varsta nu are a face aici. Daca te simti bazat si stii ce ai de facut, da-i inainte ! Mult succes !
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ai verificat sa ai toate colierele etanse, sa nu ai vreun por?..am patit si eu, nu curgea apa, decat la turatie mare, dar tragea aer..si asta pe la teul din fata carbului, pt ca acolo e mai sensibil la vibratii..ansamblul ala e vreo 100k, si trebe schimbat primul in astfel de cazuri! trebuie verificat tot traseul, si dup-aia ajungi la garnitura!
nu inteleg ce va avantati la ce-i mai greu, cand poate un ochi aruncat unde trebuie rezolva totul!..garnitura e ultima solutie...dar..ai apa in ulei? dupa verificare, refa cuplul la chiulasa; adica dai toate suruburile jumate de tura inapoi, si apoi le strangi pe toate la cuplu; pt asta trebuie scos doar capacul de culbutori This post has been edited by Bytzu: 11 May 2005, 07:57 |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
raptordivx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Mica problema Mare !! Am vazut mai demult ca imi pulverizeaza ulei pe la bujia nr3, pe vremea aceea nu stiam de ce.. am fost la mecanic, ala a strins pe acolo.. o zis ca era slaba ... am plecat , am mers vreo saptamana si gata iar incepuse sa pulverizeze, mai ales la turare. Am hotarat sa schimb garnitura de chiuloasa, dupa ce mi s-a parut mie ca intra apa in motor. Am desfacut.. si cand colo ce gasesc fratior.... la bujia nr3 era un ados facut pe o gaura mult mai mare decat cea originala, iar filetul de la adaosul asta era mincat tot, abia se tinea saraca bujie. Ce sa fac acum ?? sa schimb chiulasa ??? Sau mai merge facut ceva ?? cat costa o chiuloasa noua ? Sa ma duc la un mester sa incerce sa fileteze din nou adaosul ala ?
Chiar nu stiu ce sa fac. |
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
padual |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
cum se verifica daca ai apa in ulei???
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
rtulea |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
QUOTE(padual @ 18 May 2005, 13:35) Verifica raspunsul la topicul cu chiuloasa. Ptr"raptordivx" Sugestia mea este sa incerci sa remediezi problema. Exista o bucsa elastica filetata atat la interior cat si la exterior. Este sub forma unui arc elicoidal de tractiune. Acesta se infileteaza in chiuloasa si bujia in el. Sincer nu stiu cat de mult tine si de aceea ti-as sugera, daca ai bani, sa cumperi o chiuloasa noua, asa vei fi sigur ca problemele au disparut definitiv. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
CJ-77-ERG |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 May 05 ![]() |
daca tot am ajuns la chiuloase, eu am o baba din 81 februarie.
de cand stiu eu masina mea imi scuipa ulei pe la chiuloasa. am refacut motorul acuma vreo .... nu stiu exact, prin 95 prin vara comsumul ii ok la 12 mii l-am schimbat in iarna si mai aveam 1 litru jumate, deci nu papa ulei, dar imi scuipa ulei. ce parere aveti? o desfac o duc la planat, sau o mai las asa pana cand se distruge de tot? ca multi bani nu prea am degand sa bag doar in directie frane si cam atat...acolo bag doar si numai piese noi ca nu ma joc ma gamdeam sa o planez doar ca mi-a spus cineva ca apoi suruburile nu o sa mai fie bune ca nu o sa le mai pot strange...ii posibil asa ceva? |
--------------------
Dacia / VW
1300/Passat
- CJ-77-ERG
|
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ce legatura are planatu cu suruburile...ca doar nu-ti ia 1cm din ea
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
CJ-77-ERG |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 May 05 ![]() |
poi asa m-am gandit si eu ca doar nu o sa ia asa de mult din ea
pentru 1300 vreo 1,2 mm parca daca nu gresesc pt 1400 vreo 1,5 mm si pt 1.6 parca 2 mm dar o zis ca daca o planesc suruburile nu o se poata strange asa de bine si tot o sa-mi curga ulei... ma enerveaza doar ca tre sa curat motoru o data la 3-4 zile...in rest nu ma deranjeaza.. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia / VW
1300/Passat
- CJ-77-ERG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 03:58 |