DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dispare apa din borcan, Inca nu i-am dat de cap problemei

thedragon
post 23 Jul 2010, 22:50
Post #1


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Bine vam regasit dragi co-forumisti, masinuta mea draga e `posedata` de ceva, posedata de o problema cat de cat grava.
Problema cu care ma zbat este urmatoarea, apa din borcan dispare dar nu in permanenta. Spre exemplu, fac un drum de 150 km, las masina sa se raceasca, etc. si verific nivelul de apa insa nivelul este acelasi.

Mai fac un drum, sa zicem 200km, apoi dispare apa cred ca pe teava de esapament. Garnitura este relativ noua insa as da vina pe chiulasa care ar avea nevoie de o planare.

Temperatura variaza de la linia trasa de mine si pana la linia alba dar nu a depasit linia alba.

Astept sfaturi, pareri, indicatii de la voi. Poate mi-ati spune cat ar costa o planare a unei chiulase de 1289 CC.

This post has been edited by thedragon: 23 Jul 2010, 22:53


Attached thumbnail(s)
b.jpg ( Size: 439.18k ) Number of downloads: 1136


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin755
post 1 Aug 2010, 03:55
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 August 10




pe esapament in nici un caz nu are cum sa dispara mai degraba in baia motorului se amesteca cu apa
spun asta ca aceasi problema am avut-o si eu doar ca la mine sa intamplat in iarna
cateva indici ca sa iti dai seama daca e garnitura de chiulasa

1)acul oscileaza nu sta pe loc dar nu depaseste linia care indica 80 grade
asa am patit si era garnitura
2)verifica daca masina mai baga caldura in radiatorul din bord cand garnitura se ciupeste se intampla sa nu iti mai bage nici caldura in masina .
3) verifica uleiul pe la capacu de la culbutori daca e spuma inauntru si pe capac clar apa ta ajunge in ulei
4 mai iti poti da seama daca e ciupita garnitura in felul urmator
pornesti motorul ,ridici capota la motor, desfaci capacul borcanului de apa si accelerezi masina in sprituri mai turate . in timpul cand o accelerezi nu se intampla nimic dar cand masina revine la turatia ei initala o-sa bolboroseasca in borcan si nu ma refer la 2 - 3 bule trebue sa fie ceva de genul ca si cum sufli cu un furtun tu in borcan daca se intampla asa clar e garnitura .

din ce cunosc eu .
nici o garnitura de chiulasa nu se schimba la nici o masina fara sa planezi chiulasa. nu trebue neaparat sa iei din ea ,doar sa o pui pe masina de planat si sa te asiguri ca e perfect plana altfel poti sa ai surprize dupa montare mai ales la dacie

un planat pentru o chiulasa de dacie e in jur de 50 si 100 ron
eu am planat cu 50 ron

This post has been edited by marin755: 1 Aug 2010, 03:57


--------------------
dacia brek 2000 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 1 Aug 2010, 06:29
Post #3


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(thedragon @ 23 Jul 2010, 23:50)
Problema cu care ma zbat este urmatoarea, apa din borcan dispare dar nu in permanenta.

Mai fac un drum, sa zicem 200km, apoi dispare apa cred ca pe teava de esapament.
*




QUOTE(marin755 @ 1 Aug 2010, 04:55)
pe esapament in nici un caz nu are cum sa dispara mai degraba in baia motorului se amesteca cu apa
*




--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 2 Aug 2010, 11:26
Post #4


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Ok, dar nivelul uleiului este normal, neschimbat. Nu imi bolboroseste apa in borcan si spuma am pe capacul de la culbutori numai cand este frig afara dar in perioada calduroasa nu am nimic.

Voi incerca sa caut o persoana din galati care stie sa planeze o chiulasa si sper sa scap de problema.

Multumesc pentru parerile voastre, se pare ca singura rezolvare ar fi planarea chiulasei.

This post has been edited by thedragon: 2 Aug 2010, 11:27


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin755
post 3 Aug 2010, 00:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 August 10




QUOTE(thedragon @ 2 Aug 2010, 11:26)
Ok, dar nivelul uleiului este normal, neschimbat. Nu imi bolboroseste apa in borcan si spuma am pe capacul de la culbutori numai cand este frig afara dar in perioada calduroasa nu am nimic.

Voi incerca sa caut o persoana din galati care stie sa planeze o chiulasa si sper sa scap de problema.

Multumesc pentru parerile voastre, se pare ca singura rezolvare ar fi planarea chiulasei.
*




ok e foarte bine daca nu iti "bolboroseste" apa in borcan .
e bine daca si uleiul e la nivel si nu vezi urme de apa in el cum ar fi spuma
ce apare iarna e normal zic eu atata timp cat afara e frig si motoru incalzit atunci cand opresti motoru se formeaza condens

verifica toata instalatia de apa inainte sa nu ai pierderi pe undeva ele pot fi foarte mici dar la caldura care e afara si care odegaja motorul se poate evapora foarte repede

mai poti avea pierderi pe la caloriferul din interior cel pentru caldura am observat ca ai bord CN si din cate stiu aeroterma are un furtunas care duce spre exterior in caz ca iti intra apa in interiorul carcasei pe acolo o poate elimina fara sa iti dai seama

verifica si treaba cu caldura daca mai functioneaza

si atentie daca umbli sa dai chiulasa jos pentru planat trebue neaparat schimbata si garnitura chiar daca cea veche e pusa de putina vreme si se deslipeste usor asta ca sa fi sigur ca nu mai apar probleme de la chiulasa

si inca o problema daca apa nu se pierde prin nici un loc din cele mentionate mai sus posibil sa aibe canal de scurgere spre un piston atunci chiar se poate sa o dea pe esapament

dar asta e bine inseamna ca merge masina si cu apa =economie carburant tongue.gif glumeam


oricum bafta si sa auzim numai de bine


--------------------
dacia brek 2000 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 5 Aug 2010, 11:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




vezi ca sigur iti pierde pe undeva. cum a zis si colegu' vezi radiatorul, dar acuma cred ca e inchis circuitul si nu trece apa prin el. uita-te atent la toete colierele si vezi semne de umezeala. vezi radiatorul, sa nu fie umed, sa aiba vreun por. sa fie strans busonul radiatorului. cand opresti motorul nu se aude fasaind pe nicaieri? sau bolborosind?

5 Aug 2010, 11:29:
incearca sa o aerisesti, poate nu e aerisita bine. da drumul la circuitul de caldura si mergi putin cu el deschis. daca e radiatorul iti pierde pe retur cand e circuitul inchis.

5 Aug 2010, 11:30:
caloriferul am vrut sa zic

This post has been edited by pirvumark: 5 Aug 2010, 11:30


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 28 Aug 2010, 15:40
Post #7


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Dupa un drum la Constanta am observat pe unde curge antigelul. Se pare ca se scurge pe la surubul de jos stanga, cand o sa imi fac timp o sa ii pun silicon rosu sau ceva sa nu mai piarda pe acolo.

Curios este altceva, am muci ca pe timp de iarna


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 29 Aug 2010, 20:32
Post #8


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




E de la condens sau ulei prost


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 29 Aug 2010, 20:45
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Posibil sa fie etansarea axului de la capacul pompei de apa. Nu e scumpa si nu se schimba foarte greu, dar e nitel de munca, iar la capac nu se pune silicon , ci este garnitura speciala din clingherit.


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Aug 2010, 21:05
Post #10


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(marin755 @ 1 Aug 2010, 04:55)
....nici o garnitura de chiulasa nu se schimba la nici o masina fara sa planezi chiulasa. ....
*



gresit si nu neaparat !

This post has been edited by sobolan: 29 Aug 2010, 21:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin755
post 25 Sep 2010, 01:03
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 August 10




QUOTE(sobolan @ 29 Aug 2010, 21:05)
gresit si nu neaparat !
*




nu cred ca am gresit cu nimic ,nu am spus ca nu este posibil sa o pui fara sa planezi am spus ca nu se schimba garnitura fara sa faci planare de chiulasa asta daca vreri sa faci o treaba ca la carte si mai ales ca e dacie.
acum nu era vb doar de dacie dar ori ce masina ar fi ea eu stiu ca e bine sa pui chiulasa pe masina de planat nu neaparat sa se si ia din chiulasa daca e dreapta
rigla cu fir cea care o foloseste multi mecanici sa verifice o chiulasa daca mai e plana nu prea da rezultate 100%


--------------------
dacia brek 2000 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 27 Jun 2011, 12:18
Post #12


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Pentru cei care s-au lovit de problema asta.

Pierdeam lichid de la capacul pompei de apa. Pe un drum in afara judetului mi-a pus `capac` dar noroc ca aveam un bidon de 5L cu apa la mine si s-a rezolvat problema pana la destinatie si inapoi.


Tin sa precezez ca nu huruia rulmentul.


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 27 Jun 2011, 18:56
Post #13


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Si eu am problema asta. Nu vad sa curga pe nicaieri.



This post has been edited by cristyz: 27 Jun 2011, 18:57


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 27 Jun 2011, 19:36
Post #14


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Cand a fost ultima oara schimbata capacul pompei ?

Mi-a explicat cineva ca se aliniaza nu stiu ce canale si incepe sa picure pe la o aerisire care se gaseste sub ax. Gaura respectiva se poate astupa insa nu va tine prea mult, plus ca motorul lucra destul de cald dar dupa ce am schimbat capacul a revenit la normal.


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 27 Jun 2011, 19:41
Post #15


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Cred ca acum 30000 km.


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 27 Jun 2011, 20:24
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




cristy verifica nivelul uleiului sa nu baga apa in ulei


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 27 Jun 2011, 21:27
Post #17


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Am verificat si nu a crescut nivelul.

Ti-am trimis PM.

This post has been edited by cristyz: 27 Jun 2011, 21:29


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cordoba
post 29 Jun 2011, 12:03
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 29 June 11




salut am si eu o problema cu apa din borcan care dispare sau dumnezeu stie ce se intampla ai pun apa pana la nivelul maxim si dupa o cursa ,doua mai ramane un pic am verificat uleiul si este ok ce e de facut ajutatima va rog sad.gif


--------------------
dacia dacia 1310 19-11-1999 - GL 28 PGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 29 Jun 2011, 12:38
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Verifia circuitul de racire sa fie etans...
Prin alta parte nu ai pe unde sa-l pierzi daca spui ca nu creste nivelul la ulei...


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cordoba
post 29 Jun 2011, 12:52
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 29 June 11




cam pe unde mai exact sa verific ca sant incepator in al mecanicii am citit mai sus si zicea cineva de planat chiuloasa in galati vreau sa stiu cat costa

This post has been edited by cordoba: 29 Jun 2011, 13:22


--------------------
dacia dacia 1310 19-11-1999 - GL 28 PGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 18 Jul 2011, 13:38
Post #21


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Deci am gasit pe unde pierde.
Pierde la imbinarea blocului motor cu chiulasa cam pe o portiune de 5 cm. Deci trebuie schimbata garnitura de chiulasa?


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Jul 2011, 17:15
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




DA,si innainte sa montezi chiulasa dute cu ea sa ii iei planu

This post has been edited by ghitza: 18 Jul 2011, 17:15


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 16:21
Forum Renault