Dispare apa din borcan, Inca nu i-am dat de cap problemei
Dispare apa din borcan, Inca nu i-am dat de cap problemei
thedragon |
23 Jul 2010, 22:50
Post
#1
|
||
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
Attached thumbnail(s) b.jpg ( Size: 439.18k ) Number of downloads: 1136 |
||
--------------------
dacia
1310
1989
|
|||
marin755 |
1 Aug 2010, 03:55
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 August 10 |
pe esapament in nici un caz nu are cum sa dispara mai degraba in baia motorului se amesteca cu apa
spun asta ca aceasi problema am avut-o si eu doar ca la mine sa intamplat in iarna cateva indici ca sa iti dai seama daca e garnitura de chiulasa 1)acul oscileaza nu sta pe loc dar nu depaseste linia care indica 80 grade asa am patit si era garnitura 2)verifica daca masina mai baga caldura in radiatorul din bord cand garnitura se ciupeste se intampla sa nu iti mai bage nici caldura in masina . 3) verifica uleiul pe la capacu de la culbutori daca e spuma inauntru si pe capac clar apa ta ajunge in ulei 4 mai iti poti da seama daca e ciupita garnitura in felul urmator pornesti motorul ,ridici capota la motor, desfaci capacul borcanului de apa si accelerezi masina in sprituri mai turate . in timpul cand o accelerezi nu se intampla nimic dar cand masina revine la turatia ei initala o-sa bolboroseasca in borcan si nu ma refer la 2 - 3 bule trebue sa fie ceva de genul ca si cum sufli cu un furtun tu in borcan daca se intampla asa clar e garnitura . din ce cunosc eu . nici o garnitura de chiulasa nu se schimba la nici o masina fara sa planezi chiulasa. nu trebue neaparat sa iei din ea ,doar sa o pui pe masina de planat si sa te asiguri ca e perfect plana altfel poti sa ai surprize dupa montare mai ales la dacie un planat pentru o chiulasa de dacie e in jur de 50 si 100 ron eu am planat cu 50 ron This post has been edited by marin755: 1 Aug 2010, 03:57 |
--------------------
dacia
brek
2000 injectie
|
|
tribunul |
1 Aug 2010, 06:29
Post
#3
|
Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris |
QUOTE(thedragon @ 23 Jul 2010, 23:50) Problema cu care ma zbat este urmatoarea, apa din borcan dispare dar nu in permanenta. Mai fac un drum, sa zicem 200km, apoi dispare apa cred ca pe teava de esapament. QUOTE(marin755 @ 1 Aug 2010, 04:55) |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
thedragon |
2 Aug 2010, 11:26
Post
#4
|
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
Ok, dar nivelul uleiului este normal, neschimbat. Nu imi bolboroseste apa in borcan si spuma am pe capacul de la culbutori numai cand este frig afara dar in perioada calduroasa nu am nimic.
Voi incerca sa caut o persoana din galati care stie sa planeze o chiulasa si sper sa scap de problema. Multumesc pentru parerile voastre, se pare ca singura rezolvare ar fi planarea chiulasei. This post has been edited by thedragon: 2 Aug 2010, 11:27 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
marin755 |
3 Aug 2010, 00:39
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 August 10 |
QUOTE(thedragon @ 2 Aug 2010, 11:26) Ok, dar nivelul uleiului este normal, neschimbat. Nu imi bolboroseste apa in borcan si spuma am pe capacul de la culbutori numai cand este frig afara dar in perioada calduroasa nu am nimic. Voi incerca sa caut o persoana din galati care stie sa planeze o chiulasa si sper sa scap de problema. Multumesc pentru parerile voastre, se pare ca singura rezolvare ar fi planarea chiulasei. ok e foarte bine daca nu iti "bolboroseste" apa in borcan . e bine daca si uleiul e la nivel si nu vezi urme de apa in el cum ar fi spuma ce apare iarna e normal zic eu atata timp cat afara e frig si motoru incalzit atunci cand opresti motoru se formeaza condens verifica toata instalatia de apa inainte sa nu ai pierderi pe undeva ele pot fi foarte mici dar la caldura care e afara si care odegaja motorul se poate evapora foarte repede mai poti avea pierderi pe la caloriferul din interior cel pentru caldura am observat ca ai bord CN si din cate stiu aeroterma are un furtunas care duce spre exterior in caz ca iti intra apa in interiorul carcasei pe acolo o poate elimina fara sa iti dai seama verifica si treaba cu caldura daca mai functioneaza si atentie daca umbli sa dai chiulasa jos pentru planat trebue neaparat schimbata si garnitura chiar daca cea veche e pusa de putina vreme si se deslipeste usor asta ca sa fi sigur ca nu mai apar probleme de la chiulasa si inca o problema daca apa nu se pierde prin nici un loc din cele mentionate mai sus posibil sa aibe canal de scurgere spre un piston atunci chiar se poate sa o dea pe esapament dar asta e bine inseamna ca merge masina si cu apa =economie carburant glumeam oricum bafta si sa auzim numai de bine |
--------------------
dacia
brek
2000 injectie
|
|
pirvumark |
5 Aug 2010, 11:28
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 |
vezi ca sigur iti pierde pe undeva. cum a zis si colegu' vezi radiatorul, dar acuma cred ca e inchis circuitul si nu trece apa prin el. uita-te atent la toete colierele si vezi semne de umezeala. vezi radiatorul, sa nu fie umed, sa aiba vreun por. sa fie strans busonul radiatorului. cand opresti motorul nu se aude fasaind pe nicaieri? sau bolborosind?
5 Aug 2010, 11:29: incearca sa o aerisesti, poate nu e aerisita bine. da drumul la circuitul de caldura si mergi putin cu el deschis. daca e radiatorul iti pierde pe retur cand e circuitul inchis. 5 Aug 2010, 11:30: caloriferul am vrut sa zic This post has been edited by pirvumark: 5 Aug 2010, 11:30 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
thedragon |
28 Aug 2010, 15:40
Post
#7
|
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
Dupa un drum la Constanta am observat pe unde curge antigelul. Se pare ca se scurge pe la surubul de jos stanga, cand o sa imi fac timp o sa ii pun silicon rosu sau ceva sa nu mai piarda pe acolo.
Curios este altceva, am muci ca pe timp de iarna |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
Paulorossi |
29 Aug 2010, 20:32
Post
#8
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
E de la condens sau ulei prost
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
tichondrius95 |
29 Aug 2010, 20:45
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau |
Posibil sa fie etansarea axului de la capacul pompei de apa. Nu e scumpa si nu se schimba foarte greu, dar e nitel de munca, iar la capac nu se pune silicon , ci este garnitura speciala din clingherit.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
sobolan |
29 Aug 2010, 21:05
Post
#10
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
marin755 |
25 Sep 2010, 01:03
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 August 10 |
QUOTE(sobolan @ 29 Aug 2010, 21:05) nu cred ca am gresit cu nimic ,nu am spus ca nu este posibil sa o pui fara sa planezi am spus ca nu se schimba garnitura fara sa faci planare de chiulasa asta daca vreri sa faci o treaba ca la carte si mai ales ca e dacie. acum nu era vb doar de dacie dar ori ce masina ar fi ea eu stiu ca e bine sa pui chiulasa pe masina de planat nu neaparat sa se si ia din chiulasa daca e dreapta rigla cu fir cea care o foloseste multi mecanici sa verifice o chiulasa daca mai e plana nu prea da rezultate 100% |
--------------------
dacia
brek
2000 injectie
|
|
thedragon |
27 Jun 2011, 12:18
Post
#12
|
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
Pentru cei care s-au lovit de problema asta.
Pierdeam lichid de la capacul pompei de apa. Pe un drum in afara judetului mi-a pus `capac` dar noroc ca aveam un bidon de 5L cu apa la mine si s-a rezolvat problema pana la destinatie si inapoi. Tin sa precezez ca nu huruia rulmentul. |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
cristyz |
27 Jun 2011, 18:56
Post
#13
|
Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca |
Si eu am problema asta. Nu vad sa curga pe nicaieri.
This post has been edited by cristyz: 27 Jun 2011, 18:57 |
--------------------
Nu
am
1900
|
|
thedragon |
27 Jun 2011, 19:36
Post
#14
|
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
Cand a fost ultima oara schimbata capacul pompei ?
Mi-a explicat cineva ca se aliniaza nu stiu ce canale si incepe sa picure pe la o aerisire care se gaseste sub ax. Gaura respectiva se poate astupa insa nu va tine prea mult, plus ca motorul lucra destul de cald dar dupa ce am schimbat capacul a revenit la normal. |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
cristyz |
27 Jun 2011, 19:41
Post
#15
|
Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca |
Cred ca acum 30000 km.
|
--------------------
Nu
am
1900
|
|
Kiraly |
27 Jun 2011, 20:24
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 |
cristy verifica nivelul uleiului sa nu baga apa in ulei
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
cristyz |
27 Jun 2011, 21:27
Post
#17
|
Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca |
Am verificat si nu a crescut nivelul.
Ti-am trimis PM. This post has been edited by cristyz: 27 Jun 2011, 21:29 |
--------------------
Nu
am
1900
|
|
cordoba |
29 Jun 2011, 12:03
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 June 11 |
salut am si eu o problema cu apa din borcan care dispare sau dumnezeu stie ce se intampla ai pun apa pana la nivelul maxim si dupa o cursa ,doua mai ramane un pic am verificat uleiul si este ok ce e de facut ajutatima va rog
|
--------------------
dacia
dacia 1310
19-11-1999
- GL 28 PGD
|
|
bostan22 |
29 Jun 2011, 12:38
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 |
Verifia circuitul de racire sa fie etans...
Prin alta parte nu ai pe unde sa-l pierzi daca spui ca nu creste nivelul la ulei... |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
cordoba |
29 Jun 2011, 12:52
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 June 11 |
cam pe unde mai exact sa verific ca sant incepator in al mecanicii am citit mai sus si zicea cineva de planat chiuloasa in galati vreau sa stiu cat costa
This post has been edited by cordoba: 29 Jun 2011, 13:22 |
--------------------
dacia
dacia 1310
19-11-1999
- GL 28 PGD
|
|
cristyz |
18 Jul 2011, 13:38
Post
#21
|
Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca |
Deci am gasit pe unde pierde.
Pierde la imbinarea blocului motor cu chiulasa cam pe o portiune de 5 cm. Deci trebuie schimbata garnitura de chiulasa? |
--------------------
Nu
am
1900
|
|
ghitza |
18 Jul 2011, 17:15
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
DA,si innainte sa montezi chiulasa dute cu ea sa ii iei planu
This post has been edited by ghitza: 18 Jul 2011, 17:15 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 16:21 |