Problema cu franele, Se incalzesc rotile
![]() ![]() ![]() |
Problema cu franele, Se incalzesc rotile
CRICOCI |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poate raman etrierii partial blocati nu mai revina innauntru pistonasul din ei
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
pai asta ar fi insemnat sa mearga putin infranata, si mie nu mi merge.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai putin dar in mers e mult,verifica ridicand roata pe crik,apesi pe frana si lasi ,te duci la roata si vezi o invarzi greu sau merge usurel
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#35
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ghitza @ 3 Aug 2010, 16:18) Parerea mea , ii prea mare coincidenta sa ramana ambii etrieri blocati ,adica pistonasul din ei , ..........primul pistonas din pompa de frana este pt circuitul fata , daca acela ramane putin atacat de tija de la servo sau arcul de readucere al pistonasului din pompa prea slab duce la blocarea partiala a etrierilor ...... Bafta ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Eu am inteles ce spui tu Minel, dar eu am si asa pedala la jumate daca mai dau din parghie putin inapoi asta ar insemna sa mi se imoaie pedala de tot. oricum maine am sa ridic roata, si am sa incerc si varianta lui Ghita.
<span class='edit'>5 Aug 2010, 10:30:</span> revin cu problema la frana,aseara mam apucat si am ridicat roata pe cric, intradevar prima oara cand invurteam de roata mergea usor dupa ce actionam pedala de frana mergea mai greu, mam dus la mecanic la sugestile lui Minel si i am zis mecanicului sa mi dea tija respectiva inapoi, zis si facut am facut si o aersire la roti, surpriza curgea lichid de frana prin senzorula ala din pompa, ma rog am schimbat cu alt senzor care il avea mecanicul, curgea si prin ala , am pus inca unu tot de la mecanic curgea si prin ala ![]() Acum cu noua pompa e ok adica incalzesc mai putin rotile posibil de la tija aia care a dat-o inapoi, (bine nu am mers decat vreo 10 km cu ea nu am apucat sa fac mai multi km sa mi dau seama cat de buna e ) intrebarea mea care e, dupa ce a dat tija inapoi, si am pus si pompa noua totusi pedala de frana tine sus de tot deci cursa este scurta pana actioneaza ea , e normal? ca eu ma invatasem cu ea la jumate, mai tine la cineva pedala sus sa se va mai inmuia cu timpul?, nu ma deranjeaza dar imi e frica sa nu aiba prea multa presiune si sa nu mi sparga garniturile pe la cilindri sau etrieri. This post has been edited by CRICOCI: 5 Aug 2010, 12:15 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
stai linistit nu are nimic daca nu frig rotile ,asa trebuie sa fie frana nu pedala floasca acolo la un sfert sa fie deja frana si in cap daca mai apesi putin
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
da, dar din pacate frica mea sa adeverit curge pe la 1 din etriere,
![]() This post has been edited by CRICOCI: 6 Aug 2010, 15:03 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
ghitza |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te-ajm intrebta eu aseara daca nu ai scurgeri,parc a am stiut .remediaza problema
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Am fost la mecanic a dat jos roata si etrierul sa uitat, nu curgea pe nicaieri este posibil sa fi ramas pe roata de iei dimineata dupa ce mia facut aerisrea si pe urma sa se scurga, problema e mai mare!!!! dupa ce am plecat de la el unde nu a umblat decat la etrierul ala,dupa ce am plecar imi iesea fum di roti!, mam intors la el mia dat tija pe undeva pe la 7 mm ca era la 9 si acum imi tine pedala la jumate, si nu merge infranata in schimb pedala este iar elastica, poate fii de la lichid?bag dot4 si e liferom, ma uitam odata pe cartea de la masina si scria dot 3 si dot 4, dar la cele vechi scrie dot 3 si e acelasi sistem de franare, nu stiu ce sai mai fac ! am sschimbat 3 pompe garnituri etriere lichid frana, 2 mecanici, cred ca am uitat sa schimb masina, e pacat de ea ca nu are absolut nici o alta problema.
This post has been edited by CRICOCI: 6 Aug 2010, 15:59 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
rasha |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 1 May 09 From: Cluj Napoca ![]() |
se pare ca e o problema in masa.. pun pe seama caldurii ... probabil si lichidul pe caldurile astea, se dilata.. sau isi schimba ceva chimic pe acolo .. pentru ca tot ce ati spus mai sus mi s'a intamplat si mie
![]() de atunci pedala mea a fost beton+etrieri blocati .. partea din fata rotile din spate si ele foarte putin . am fost la mecanic , mi-a dat rotile jos , si sa constat ca sub garnitura de etrier era pusa acea garnitura care intra IN pistonas.... ei ... l-am dat jos .. am uns tot , smirgheluit ici colo , acum parca e mai bine ... acum pedala se intareste cand i se scoala ei .... nu stiu ce poate fi ... eu pun pe seama distribuitorului acela .... pe puntea spate :-? poate gresesc... la fel de bine poate fi si de la pompa .. nu stiu ce sa-i mai fac.... ca nu are logica.. astept sfaturi si raspunsuri . va multumesc respect P.R |
--------------------
Dacia
1310
1983, Berlina
- CJ-07-ZBM
|
|
ghitza |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pedala elastica = aer in instalatie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dandee |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
eu stiu ca se baga doar DOT3 vezi sa nu fie asta probleam (eu cred ca asta e)
p.s. tine ne la curent |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Daca am aerisitoarele de la etriere rupte ce imi recomandati? Se pot schimba? Alta modalitate de aerisire?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
besche |
![]()
Post
#45
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Poti aerisi si slabind racordul. Se aeriseste ceva mai greu dar merge
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
Marcel_K |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 11 March 09 ![]() |
Eu am rezolvat problema prin schimbarea pompei de frana.
This post has been edited by Marcel_K: 6 Sep 2010, 16:31 |
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Daca era pompa stricata ma puneai sa schimb etrierele
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 15:16 |