DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Arunca ulei

lula_canci
post 6 Feb 2011, 19:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




In urma cu 3 zile am facut reparatii capitale ca sa zic asa, am schimbat: discuri frana, amortizoare, placute, saboti, garnituri, curatat carburator cu solutie dintraia carburol sau cum ii zice, reglat tacheti. In mare cam asta am facut. Am schimbat si axul delcou ca nu imi urca ulei deloc sus, la tacheti, si cred ca era din cauza lui, ca nu mai avea striatii ca sa pune pompa de ulei in functiune destul.

De la capacul de la culbutori iese un furtun care intra in carburator peacolo, intr-un fel de T. Am curatat carburatorul ca imi arunca ulei pe furtunul ala. Am inteles ca e din cauza ca e cam dus setul motor, segmenti. Am luat furtunasul ala, lam prelungit si l-am dus frumos sub masina, cum mi-a recomandat un mecanic de la serviceul auto.

Intrebare: gaura aia unde intra furtunul ramane descoperita? se intampla vreo ceva? Si de atunci, de la reglat tachetii si curatat carburatorul, la relantii se remarca fluctuatii de turatie, si parca si niste pocnituri, bumuri, care misca motorul, ca se simte in masina, parca e un rateu ceva de genu, parca nu se aprinde una din 4 bujii sau ceva de genu, e scurt, si destul de des, adik in 10 secunde creca sunt vreo 6-7. De la ce sa fie, de la tacheti? Ca inainte de asta nu facea deloc.

This post has been edited by lula_canci: 6 Feb 2011, 20:00


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 Feb 2011, 19:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




pai poate fi de la tacheti, depinde cum i-ai reglat la cald? la rece?si posibil ca nu iti inchide bine supapele bine de acolo ai trosnituri si detonatii


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian415
post 6 Feb 2011, 19:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 January 11




verifica aprinderea , delcoul, capacul delcou, bujiile si platinile e ceva de la aprindere.


--------------------
dacia 1310LI dacia 1310LI 2000 INJECTIE - IS 71 CDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 6 Feb 2011, 20:02
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




era motoru rece cei drept, ca statuse inafara garajului, si numai cat am bagato in garaj a mers. Deci la rece. Erau cativa tacheti dereglati destul de mult, si totusi mergea bine, acuma ca sunt reglati bine, face panarama.

Aprinderea e buna, nu s-a umblat la ea, numai la tacheti si carburator.

This post has been edited by lula_canci: 6 Feb 2011, 20:04


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 Feb 2011, 20:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




acuma sincer ori ai probleme cu supapele de nu ti se aseaza in scaun,ori nu ai facut operatia buna la distanta culbutorilor respectiv
la rece admisie 0,15
evacuare 0,20

la cald admisie 0,18
evacuare 0,26
si cind se face reglajul lera trebe sa se miste lejer intre feta culbutorului si supapei


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 6 Feb 2011, 20:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




Mersi mult, mecanicu zicea de 0,15 cu 0,25. Problemele nu cred ca sunt de mai jos din cauza ca mergea f bine inainte de reglajul ala, si acuma nu. Tind sa te cred pe tine cu distantele decat pe mecanicu ala.

Stie cineva sa-mi raspunda si de ce imi arunca ulei pe acolo si daca e in regula cu furtunul ala?

This post has been edited by lula_canci: 6 Feb 2011, 20:16


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 Feb 2011, 20:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




furtunasul ala care probabil e in dublu circuit la tine are rol de colectarea vaporilor de ulei ,unul prin carburator si altul prin galeria de admisie.

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 6 Feb 2011, 20:18


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 6 Feb 2011, 20:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




daca motorul e uzat(segmentii) e normal sa arunce ulei pe furtunul ala!
iti papa ulei inainte de modificarea asta? daca da, inseamna ca e de le segmenti! ca sa nu iti bage uleiui in capul pistonului ai pus furtunul ala sa il arunce afara!
dar fii atent la nivelul uleiului, cred ca trebuie sa il completezi mai des!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 6 Feb 2011, 20:34
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




Da, arunca si inainte, ca asa sa umplut carburatoru de calamina, sigur e de la segmenti ca de cand e masina, adica 15 ani, nu a vazut segmentare. Problema mea acuma, e ce se intampla cu gaura ramasa libera in T-ul de la carburator? E ok sa intre aer direct?

De completat ulei, e clar ca tre sa-i dau smile.gif.


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 Feb 2011, 20:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




nu are voie mai mult de 600 de gr de ulei sa manace la mia de km altfel cauti compresia prin baie ca aoleu miracol de nu arunca joja


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Feb 2011, 20:47
Post #11


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




gaura aia din T-eu o astupi cu un dop de plastic,cu pocneala de care zici sa nu fie de la delco sa-l fi atins mecanicu si la dereglat nitel


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 6 Feb 2011, 20:49
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




a reglat dupa ce a pus la loc carburatoru, a reglat si avansul si tot


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Feb 2011, 20:53
Post #13


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




atunci ia aminte ce spune Magnum_Baracuda ca nu minte stie bine ce stie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 Feb 2011, 20:54
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




atunci vezi si tuh cu suruburile de la decou slabite,sau fise care joaca etc


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 8 Feb 2011, 19:55
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




Am scos azi furtunasul de la pompa de vacuum de la delcou, si nu mai facea... De ce oare?


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 21:59
Forum Renault