apa din borcan, dispare
![]() ![]() ![]() |
apa din borcan, dispare
adrianadrian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|||
tichondrius95 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Nu prea are ce cauta un furtunas deasupra cutiei de viteze, in stanga cutiei sunt furtunele pe care vine benzina, reacirea se face prin furtunele groase, care fac legatura intre radiato si motor, mai sunt si furtune care duc la calorifer. Sa-ti piarda apa din borcan se poate: sa curga pe la capacul pompei de apa, sau o gramada de alte locuri. Mai intai porneste motorul si uitate la capacul pompei de apa sa vezi daca nu cumva curge pe acolo, in principal pe la ax.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
Alexio |
![]()
Post
#3
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Furtunasul ala e de la aeroterma din masina LOL... baga mana sub bord sa vezi furtunasul ala... pe acolo se scurge umezeala din caseta de aeroterma.
Strabunicul AC-ului LOL! |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
intradevar ala e furtumul de la aeroterma...dar de ce curge?e nomal sa curga si sa imi dispara mie apa din borcan...nu e normal:|...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
Alexio |
![]()
Post
#5
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Sincer sa fiu prin al meu nu imi aduc aminte sa se fi scurs vreodata apa... car despre apa din borcan si eu am patit o singura data sa dispara si sa nu apara nicaieri... nic in ulei nici pe sub masina...
![]() 16 Jun 2010, 10:48: LE-EDIT: aaa ... mint ... am pierdut acum 3 luni jumatate din borcan deorece am pus radiator nou-nout din acela mare si pompa de apa noua (din plictiseala nu ca ar fi trebuit) si desteptii de la service nu au strans bine colierul de la radiator din dreapta jos. This post has been edited by Alexio: 16 Jun 2010, 10:48 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
la mine nu pierde prin alta parte..doar pe acolo...am aerisit acum dar tot picura pe acolo...si picura si cand e oprit motorul...habar nu am ce sa ii fac
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Daca ai calorifer clasic (sub parbriz) poate pierzi apa pe la colierele de la calorifer, apa se scurgesub grila de la parbriz si mai departe pe furtunul de care zici tu. Asta daca nu iti inchide bine robinetul de caldura
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
asta e cauza....am bord cn si caloriferu e sub bord...am sa schimb robinetu de caldura sa vad ce se intampla...normal ar fi sa nu mai picure...oricum am fost la mecanic si mio zis ca pe la calorifer pe acolo...robinetu e pe inchis dar cred ca mai scapa ... o sa-l schimb...bine ca e cald acum...sa vad cand o sa vina iarna ce o sa fac...pffff tre sa dau bordu jos ...o gramada treaba
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(adrianadrian @ 16 Jun 2010, 16:12) ... sa schimb robinetu de caldura sa vad ce se intampla...normal ar fi sa nu mai picure...oricum am fost la mecanic si mio zis ca pe la calorifer pe acolo...robinetu e pe inchis dar cred ca mai scapa ... o sa-l schimb... Adicä tu crezi cä dacä închizi robinetul poti lua jos radiatorul cä nu mai inträ apä ? ![]() Robinetul äla nu lasä apä fierbinte sä mai circule prin radiator dar presiunea apei ( asupra fisurii sau furtunului cu colier släbit ) este aceeasi , apa inträ prin celälalt capät . Pentru a putea izola o parte a instalatiei ( sa nu mai picure ) trebuie sä ai 2 robineti , unul la intrare si altul la iesire . Va trebui sä desfaci bordul si sä elimini orice fugä , fie cÑa e de la furtune coapte , fie radiator fisurat . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
luci_ss |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 May 10 ![]() |
Si eu am avut problema care o zici tu , tot trebuia sa completez cu apa ,si am rezolvat-o cumparand parca ii zice pulbere de aluminiu , si se baga in radiator , si astupa pori . si de atunci nu m-am mai atins de borcanul de completare . incearca cum ti-am zis eu ca pulberea aia ii ieftina pana in 5 lei ,si o gasesti pe la toate magazinele inclusiv hypermarketurile
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
daca este asa ceva o sa cauat...o sa pun sa vad ce se intampla
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
asta cu pilitura e o solutie de moment, cand esti plecat, formeaza dopuri pe unde nu trebuie creand probleme
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
luci_ss |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 May 10 ![]() |
Dopuri chiar nu imi imaginez cum ar putea forma o pilitura un dop, ca pui foarte putina , eu unu nu am avut probleme si am facut treaba asta de vreun an , si nu am mai pierdut apa si temperatura la apa nu depaseste niciodata 90 de grade , si caloriferul de invalzire merge bine , deci nu cred ca poate crea nici un dop .
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(adrianadrian @ 16 Jun 2010, 19:12) asta e cauza....am bord cn si caloriferu e sub bord...am sa schimb robinetu de caldura sa vad ce se intampla...normal ar fi sa nu mai picure...oricum am fost la mecanic si mio zis ca pe la calorifer pe acolo...robinetu e pe inchis dar cred ca mai scapa ... o sa-l schimb...bine ca e cald acum...sa vad cand o sa vina iarna ce o sa fac...pffff tre sa dau bordu jos ...o gramada treaba - aceeasi problema am avut-o si eu numai ca la mine furtunul de care zici era sarit, si toata apa imi intra in masina ( cd player, mocheta facute varza ); - nu este necesar sa scoti bordul, implicit si parbrizul, scoti toate plasticele de sub bord, de la maneta de viteze, torpedoul si o sa ajungi la incinta in care se afla caloriferul tau ( mai mult ca sigur ca este fisurat ). Dai niste cleme jos, iti rupi putin spatele si iti julesti mainile, dar o sa reusesti sa scoti caloriferul fara interventii la bord si alte chestii succes |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:18 |