[VAND] jante de aliaj "Aries" Renault, Folosite, reconditionate
![]() ![]() ![]() |
[VAND] jante de aliaj "Aries" Renault, Folosite, reconditionate
BAB |
![]()
Post
#1
|
||
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|||
BAB |
![]()
Post
#2
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
cititi mai sus
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
CataT |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
Salut, asta este janta cu defect?
Unde si cum au fost reconditionate? Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 68.68k ) Number of downloads: 570 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
BAB |
![]()
Post
#4
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu, asta e janta nereconditionata. I foto se vede niste oxid ramas de la plumbul de echilibrare, pe care l-am scos. Este vorba de plumbul pt echilibrare cu anvelopa montata. Celelalte greutati de echilibrare a jantelor, din fabrica, sunt la locul lor. Janta cu ciupitura e janta din prima foto. Evorba de o mica adancitura, de forma ovala cam 3x5mm, facuta, probabil de vreun vulcanizator priceput. respectivul defect nu afecteaza zona de etansare de la buza jantei si nu l-am acoperit cu epoxi, pentru a nu se exfolia ulterior. Reconditionarea jantelor am facut-o personal. Am folosit WD-40 pentru curatarea gudroanelor si vaselinelor, mai ales la interiorul jantelor, le-am curatat cu smirghel fin de 2000, cu apa, le-am facut baie, cu dusul si cu mult detergent,
![]() http://yfrog.com/n6janta1cudefectj http://yfrog.com/n4defectj Scuze pt raspunsul asta stufos, dar sunt o persoana corecta si imi place ca celui cu care discut sa-i dau informatii cat mai complete This post has been edited by BAB: 19 Jul 2010, 19:48 |
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
BAB |
![]()
Post
#5
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Inca nu le-am dat
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
BAB |
![]()
Post
#6
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Reducere de pret: 700 lei NEGOCIABIL
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
BAB |
![]()
Post
#7
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Reducere de pret: 600 lei NEGOCIABIL
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
BAB |
![]()
Post
#8
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Sunt deja sub pretul unor jante de tabla, noi. Negociabil
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
BAB |
![]()
Post
#9
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Aluminiul s-a dat, se poate inchide subiectul.
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 00:16 |