DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Care este principiul de functionare al, rulmentului de presiune?

einstein1984
post 30 Jul 2010, 15:39
Post #31


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.581
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Bai, nu ti-e mila de catelul ala sa-l lasi fara apa pe caldurile astea? Ce legatura are loganul automat cu zgomotul de ambreiaj de accent? Sau daca nu poti sa-i ajuti ii zapacesti?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 30 Jul 2010, 15:44
Post #32


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(argon @ 30 Jul 2010, 16:30)
hidarulic o lae, unde ai vazut Logan cu cutie automata?! blink.gif  Actionarea ambreiajului nu e pe cablu la Logan 1.6?
*



QUOTE(tribunul @ 30 Jul 2010, 14:09)
Nu este logan, este un hyundai accent de prin 2005.
*





Deja esti cu gandul la Ranca....


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 30 Jul 2010, 16:14
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM





Deci topicu are ca scop sa aflam ca tribunu` se da cu hyundai si nu mai e loganar prin urmare e din midlclas ca lucra privat. Nu avea rubrica dedicata pe DC.Siuieratul e un gadget ca sa nu adoarma safiorul.
Pumpa hidro frate cool.gif
PS Upss am uitat ca tribunul e sacrosanct blush.gif

This post has been edited by bion: 30 Jul 2010, 16:16


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 30 Jul 2010, 21:07
Post #34


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Te-a cam lasat memoria? cam devreme.

Apropo de concluziile pe care le tragi, sunt ca de obicei. Dar totusi, ai putea sa intrebi, decat sa vorbesti ....
Nu e masina mea, nu am condus-o niciodata, nu lucrez la privat, si nici nu fac parte din clasa de mijloc....


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 31 Jul 2010, 09:33
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




N-ai specificat al cui e limoul si ca nu l-ai condus biggrin.gif . Am spus ca te dai nu ca ai. tongue.gif Sa apartii midlclasului nu e rusine tongue.gif. La ce postezi pareai a face parte din slabanogi nu din grasi .
Bine ca ma lasa memoria si nu botswana biggrin.gif
ON TOPIC Pompa buana


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 31 Jul 2010, 11:46
Post #36


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(tribunul @ 30 Jul 2010, 15:08)
Eu aveam ceva asemanator (ma refer la zgomot) la tico, cred ca se intalnea la 99% dintre masini, cand era rece motorul se auzea un huruit care disparea cand apasai ambreiajul sau cand se incalzea motorul.
Pe baza sfaturilor meseriasilor am schimbat rulmentul de presiune, iar efectul a fost zero.

Am inteles ca la tico, era o bucsa, sau o garnitura, facuta dintr-un material care cand era rece scotea zgomotul ala.

De aia am intrebat acum daca poate sa fie de vina sau nu rulmentul, ca eu m-am pacalit odata.
*




bre au facut mecanici misto de tine la tico. tongue.gif cu bucse si alte balarii
huruitu ala la rece,vara nu prea se aude deloc decat iarna. si e de la pinionu de a 5-a din cutie ca are ungere prin picurare smile.gif ,asa e normal.

This post has been edited by C@talin: 31 Jul 2010, 11:47


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 31 Jul 2010, 11:59
Post #37


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




C@taline, daca zgomotul provenea de la pinionul respectiv, de ce cat tineai apasata pedala de ambreiaj disparea?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Jul 2010, 12:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai nu se mai invartea nimic prin cutie daca se calca ambreiajul.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 31 Jul 2010, 12:23
Post #39


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Sa inteleg ca pinionul respectiv nu sta tot timpul in ulei, el incepe sa se unga de fiecare data cand pornesti motorul.
Daca se unge prin picurare sa inteleg ca la el uleiul vine de undeva de sus?


Am deschis topicul asta pt. cei care vor sa descrie principiul de functionare.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 31 Jul 2010, 21:37
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Ceva foarte simplist:
&feature=player_embedded#!
Ungerea cutiei de viteze


Ungerea componentelor cutiei de viteze este necesară pentru diminuarea pierderilor de energie prin frecare și a uzurii componentelor cutiei de viteze și pentru evacuarea căldurii.

Modul în care se realizează ungerea în cutiile de viteze este dependent de poziția cutiei de viteze în raport cu motorul.

Ungerea mixtă, sub presiune-barbotare, se folosește în cazul cutiei de viteze montată sub motor, când ungerea este asigurată de uleiul motor și se efectuează mixt prin presiune și barbotare.

Ungerea prin barbotare se folosește în cazul cutiei de viteze independentă de motor, situația majorității automobilelor, când nu dispune de o pompă de ulei.

Pentru asigurarea ungerii, roțile dințate ale arborelui (arborilor) inferior sunt parțial imersate în ulei, asigurând în acest fel ungerea danturii aflate în contact. Centrifugarea uleiului provoacă o pulverizare a acestuia asupra tuturor organelor interne și proiectarea unei cantități pe pereții carterului. Acest contact cu carterul contribuie în mare parte la răcirea uleiului.

În plus, centrifugarea antrenează o circulație de ulei din centru către periferia pinioanelor. Pentru a valorifica acest fenomen, un alezaj practicat în interiorul arborilor permite aspirarea uleiului prin centrul arborelui, realizând astfel ungerea alezajelor roților libere.

Ungerea părților frontale ale pinioanelor libere se face frecvent prin practicarea unui canal circular excentric pe fața opusă mecanismului de cuplare, canal care asigură o circulație de ulei satisfăcătoare.

Nivelul uleiului în baia de ulei a cutiei de viteze este controlat frecvent prin poziționarea bușonului de umplere pe unul din pereții laterali la o înălțime precis determinată de constructor prin teste complexe.

La partea inferioară a carcasei se găsește un bușon de golire, care este prevăzut de cele mai multe ori cu un magnet ce colectează particulele metalice

This post has been edited by bion: 31 Jul 2010, 21:46


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 31 Jul 2010, 21:54
Post #41


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Pai nea Bioane nu puteai sa scrii asa de la inceput.
Termenul de "picurare" la ce se refera? banuiesc ca-i un denumire populare.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 31 Jul 2010, 23:11
Post #42


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(tribunul @ 31 Jul 2010, 22:54)
Pai nea Bioane nu puteai sa scrii asa de la inceput.
Termenul de "picurare" la ce se refera? banuiesc ca-i un denumire populare.
*


"picurare" vine de la "picur". expresia provine de la primarul Barladului (aici ne poate ajuta FLP), care a rostit pe 24.09.2009: "ni futi base pisti tot si'n tuati filurilii: ngurita, nmanuta, da maiales picur!"


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 1 Aug 2010, 08:16
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




De fapt picurarea asta e ungere prin barbotaj.
Cat despre problema cu ambreiaju eu zic ca pompa nu are nici o treaba cu asta , pompa ori debreiaza si e buna, ori nu mai debreiaza, dar in nici un caz nu haraie pompa.
Si rulmentul se invarte tot timpul fie e masina in viteza sau nu


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Aug 2010, 11:39
Post #44


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




o pompa pe duca nu haraie. fluiera wink.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 1 Aug 2010, 16:53
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Nu sunteti normali cu pompele astea........pompa aia e la fel ca un pistonas de frana.... ce sa haraie scartie sau sa bata la ea? ca nu va inteleg.


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 2 Aug 2010, 00:32
Post #46


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




rulmentul de presiune poate fi in contact permanent cu arcul diafragma (la multe sisteme cu actuator hidraulic central, fara furca), astfel incat el se roteste in permanenta dar cu sarcina mica sau mai mare daca este ambreiat resprectiv debreiat.

Sau poate fi in contact cu arcul diafragma doar in momentul debreiarii asa cum sunt majoritatea sistemelor cu furca (actionata prin cablu sau hidraulic).


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 2 Aug 2010, 10:37
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(za_kristake @ 1 Aug 2010, 16:53)
Nu sunteti normali cu pompele astea........pompa aia e la fel ca un pistonas de frana.... ce sa haraie scartie sau sa bata la ea? ca nu va inteleg.
*


Una e pompa de actionare a ambreiajului si alta e ambreiajul hidraulic. Unii spuneau p`aici ca are ambreiaj hidraulic


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 3 Aug 2010, 09:14
Post #48


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Povestea continua, cand a fost sa bage masina in service s-o repare, un injiner i-a explicat ca nu-i rulmentul, ca daca ar fi rulmentul de vina ar trebuie sa sa auda exact pe dos, adica cand calca ambreiajul.

La service hyundai cica costa vreo 200 lei o constare, nu are "curajul" sa se duca la ei.

Ambreiajul e hidraulic, sa fie de vina pompa respectiva de care zicea Markos?

3 Aug 2010, 21:30:
Vreo parere?

This post has been edited by tribunul: 3 Aug 2010, 20:30


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Aug 2010, 19:31
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Probabil ca se aude din cutie ceva... Daca tace cu ambreiajul calcat eu asa as zice...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 22:24
Forum Renault