Care este principiul de functionare al, rulmentului de presiune?
![]() ![]() ![]() |
Care este principiul de functionare al, rulmentului de presiune?
einstein1984 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.581 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
tribunul |
![]()
Post
#32
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bion |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Deci topicu are ca scop sa aflam ca tribunu` se da cu hyundai si nu mai e loganar prin urmare e din midlclas ca lucra privat. Nu avea rubrica dedicata pe DC.Siuieratul e un gadget ca sa nu adoarma safiorul. Pumpa hidro frate ![]() PS Upss am uitat ca tribunul e sacrosanct ![]() This post has been edited by bion: 30 Jul 2010, 16:16 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
tribunul |
![]()
Post
#34
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Te-a cam lasat memoria? cam devreme.
Apropo de concluziile pe care le tragi, sunt ca de obicei. Dar totusi, ai putea sa intrebi, decat sa vorbesti .... Nu e masina mea, nu am condus-o niciodata, nu lucrez la privat, si nici nu fac parte din clasa de mijloc.... |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bion |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
N-ai specificat al cui e limoul si ca nu l-ai condus
![]() ![]() ![]() Bine ca ma lasa memoria si nu botswana ![]() ON TOPIC Pompa buana |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
C@talin |
![]()
Post
#36
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(tribunul @ 30 Jul 2010, 15:08) Eu aveam ceva asemanator (ma refer la zgomot) la tico, cred ca se intalnea la 99% dintre masini, cand era rece motorul se auzea un huruit care disparea cand apasai ambreiajul sau cand se incalzea motorul. Pe baza sfaturilor meseriasilor am schimbat rulmentul de presiune, iar efectul a fost zero. Am inteles ca la tico, era o bucsa, sau o garnitura, facuta dintr-un material care cand era rece scotea zgomotul ala. De aia am intrebat acum daca poate sa fie de vina sau nu rulmentul, ca eu m-am pacalit odata. bre au facut mecanici misto de tine la tico. ![]() huruitu ala la rece,vara nu prea se aude deloc decat iarna. si e de la pinionu de a 5-a din cutie ca are ungere prin picurare ![]() This post has been edited by C@talin: 31 Jul 2010, 11:47 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
tribunul |
![]()
Post
#37
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
C@taline, daca zgomotul provenea de la pinionul respectiv, de ce cat tineai apasata pedala de ambreiaj disparea?
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
PaulT |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu se mai invartea nimic prin cutie daca se calca ambreiajul.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
tribunul |
![]()
Post
#39
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Sa inteleg ca pinionul respectiv nu sta tot timpul in ulei, el incepe sa se unga de fiecare data cand pornesti motorul.
Daca se unge prin picurare sa inteleg ca la el uleiul vine de undeva de sus? Am deschis topicul asta pt. cei care vor sa descrie principiul de functionare. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bion |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Ceva foarte simplist:
Ungerea cutiei de viteze Ungerea componentelor cutiei de viteze este necesară pentru diminuarea pierderilor de energie prin frecare și a uzurii componentelor cutiei de viteze și pentru evacuarea căldurii. Modul în care se realizează ungerea în cutiile de viteze este dependent de poziția cutiei de viteze în raport cu motorul. Ungerea mixtă, sub presiune-barbotare, se folosește în cazul cutiei de viteze montată sub motor, când ungerea este asigurată de uleiul motor și se efectuează mixt prin presiune și barbotare. Ungerea prin barbotare se folosește în cazul cutiei de viteze independentă de motor, situația majorității automobilelor, când nu dispune de o pompă de ulei. Pentru asigurarea ungerii, roțile dințate ale arborelui (arborilor) inferior sunt parțial imersate în ulei, asigurând în acest fel ungerea danturii aflate în contact. Centrifugarea uleiului provoacă o pulverizare a acestuia asupra tuturor organelor interne și proiectarea unei cantități pe pereții carterului. Acest contact cu carterul contribuie în mare parte la răcirea uleiului. În plus, centrifugarea antrenează o circulație de ulei din centru către periferia pinioanelor. Pentru a valorifica acest fenomen, un alezaj practicat în interiorul arborilor permite aspirarea uleiului prin centrul arborelui, realizând astfel ungerea alezajelor roților libere. Ungerea părților frontale ale pinioanelor libere se face frecvent prin practicarea unui canal circular excentric pe fața opusă mecanismului de cuplare, canal care asigură o circulație de ulei satisfăcătoare. Nivelul uleiului în baia de ulei a cutiei de viteze este controlat frecvent prin poziționarea bușonului de umplere pe unul din pereții laterali la o înălțime precis determinată de constructor prin teste complexe. La partea inferioară a carcasei se găsește un bușon de golire, care este prevăzut de cele mai multe ori cu un magnet ce colectează particulele metalice This post has been edited by bion: 31 Jul 2010, 21:46 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
tribunul |
![]()
Post
#41
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Pai nea Bioane nu puteai sa scrii asa de la inceput.
Termenul de "picurare" la ce se refera? banuiesc ca-i un denumire populare. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Markos |
![]()
Post
#42
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(tribunul @ 31 Jul 2010, 22:54) Pai nea Bioane nu puteai sa scrii asa de la inceput. Termenul de "picurare" la ce se refera? banuiesc ca-i un denumire populare. "picurare" vine de la "picur". expresia provine de la primarul Barladului (aici ne poate ajuta FLP), care a rostit pe 24.09.2009: "ni futi base pisti tot si'n tuati filurilii: ngurita, nmanuta, da maiales picur!" |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
De fapt picurarea asta e ungere prin barbotaj.
Cat despre problema cu ambreiaju eu zic ca pompa nu are nici o treaba cu asta , pompa ori debreiaza si e buna, ori nu mai debreiaza, dar in nici un caz nu haraie pompa. Si rulmentul se invarte tot timpul fie e masina in viteza sau nu |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Markos |
![]()
Post
#44
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
o pompa pe duca nu haraie. fluiera
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Nu sunteti normali cu pompele astea........pompa aia e la fel ca un pistonas de frana.... ce sa haraie scartie sau sa bata la ea? ca nu va inteleg.
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Asi |
![]()
Post
#46
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
rulmentul de presiune poate fi in contact permanent cu arcul diafragma (la multe sisteme cu actuator hidraulic central, fara furca), astfel incat el se roteste in permanenta dar cu sarcina mica sau mai mare daca este ambreiat resprectiv debreiat.
Sau poate fi in contact cu arcul diafragma doar in momentul debreiarii asa cum sunt majoritatea sistemelor cu furca (actionata prin cablu sau hidraulic). |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
bion |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(za_kristake @ 1 Aug 2010, 16:53) Nu sunteti normali cu pompele astea........pompa aia e la fel ca un pistonas de frana.... ce sa haraie scartie sau sa bata la ea? ca nu va inteleg. Una e pompa de actionare a ambreiajului si alta e ambreiajul hidraulic. Unii spuneau p`aici ca are ambreiaj hidraulic |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
tribunul |
![]()
Post
#48
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Povestea continua, cand a fost sa bage masina in service s-o repare, un injiner i-a explicat ca nu-i rulmentul, ca daca ar fi rulmentul de vina ar trebuie sa sa auda exact pe dos, adica cand calca ambreiajul.
La service hyundai cica costa vreo 200 lei o constare, nu are "curajul" sa se duca la ei. Ambreiajul e hidraulic, sa fie de vina pompa respectiva de care zicea Markos? 3 Aug 2010, 21:30: Vreo parere? This post has been edited by tribunul: 3 Aug 2010, 20:30 |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
PaulT |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca se aude din cutie ceva... Daca tace cu ambreiajul calcat eu asa as zice...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 22:24 |