presiune ulei, intrebare
![]() ![]() ![]() |
presiune ulei, intrebare
ovyxdiu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 25 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1990
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Atata timp cat pompa de ulei e in parametrii nu cred ca e nici o problema, doar ca tre sa fi atent la nivel si sa completezi cand e cazul. Oricum ar trebui sa-ti rezolvi partea de etansare, cu ungerea si cu racirea nu e de joaca.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu are treaba baia de ulei cu presiunea la ulei. in baie nu e presiunea. prsiunea se formeaza in alte parti ale traseului de ungere, deci nu iti face griji
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ovyxdiu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 25 July 08 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Imi fac griji deoarece atunci cand se incalzeste motorul presiunea la ulei scade. La ralanti sta la 2 insa nici la turatie mai mare nu creste mult presiunea, sa zic mai mult de 3 bari. Am citit pe forum ca e posibil sa fie de la ulei deoarece nu l-am schimbat de cativa ani. La o luna si ceva mai completez deoarece il pierde pe la garnituri insa am inteles ca, chiar daca il completezi nu poti sa spui ca ai ulei proaspat in baie si deci tot trebuie schimbat.
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1990
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Uleiul se recomanda a se schimba anual, indiferent daca faci 5000 de km sau 500 de km
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ovyxdiu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 25 July 08 ![]() |
Pe asta n-o stiam.
![]() |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1990
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu am 20-50. folosesc si vara si iarna si nu am nici un fel de probleme. eu unul pun elf momentan. am mers cu shell multi ani dar nu mai gasesc. ce bun mai era........
5 Aug 2010, 11:00: si da, schimba si filtrul This post has been edited by pirvumark: 5 Aug 2010, 11:00 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ovyxdiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 25 July 08 ![]() |
O sa schimb si filtrul pt ca e destul de vechi - ca sa nu zic f vechi. Ma mir ca nu a patit ceva pana acuma... si am fost vara asta si la mare si la munte... adevarul e ca nu i-am dat mai mult de 3000 de ture pe autoastrada insa si la 3000 de ture acul se ridica putin peste prima linie, adica 2 bari si ceva.
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1990
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
n-are nici pe dracu. mai ales daca zici ca ai completat ca iti pierde, el este in parametri. deci ungerea a fost buna. nu te speria asa usor.
mai degraba filtrul vechi poate fi o problema decat uleiul This post has been edited by pirvumark: 5 Aug 2010, 11:09 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Daca n-ai motorul uzat poti pune si 15w40
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ovyxdiu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 25 July 08 ![]() |
15w40 am acuma si din cauza asta vreau sa trec pe 20w40. 15w40 parca are vascozitatea mai mica decat 20w40. presiune am cu 15w40 asa cum am specificat mai sus si ma gandesc ca am presiune mai mica din cauza ca ori uleiul e vechi ori din cauza ca uleiul are vascozitate mai mica. din cauza asta vreau sa pun ulei nou 20w40 sa vad daca se schimba ceva.
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1990
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Ambele tipuri de ulei au aceeasi vascozitate la cald, adica "40" , deci teoretic atunci cand motorul e fierbinte uleiul o sa fie la fel de subtire in cazul ambelor tipuri de uleiuri. Diferenta e doar la pornirea la rece, uleiul 15w40 fiind mai subtire va facilita o pornire mai usoara, pompa de ulei va face presiune mai rapid, efort mai mic pentru ea sa antreneze uleiul mai subtire, concluzia o tragi singur
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ovyxdiu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 25 July 08 ![]() |
aha... deci '40' se refera la valoare vascozitatii. stiam eu ceva dar le-am incurcat...
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1990
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:45 |