Motor 102.00 sunet ciudat intre 2000-3000rpm
![]() ![]() ![]() |
Motor 102.00 sunet ciudat intre 2000-3000rpm
Docsa |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 21 November 09 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- SM-91-WIT DO not take any advice seriously form a Dacia 1310 driver!
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Poate vr-eun tachet ,verifica jocu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Pot fi "n" cauze din care sa iti bata motorul, nu vreau sa te sperii si sa ti-le enumar pe cele mai sumbre. Incearca simplu sa verifici jocul la tacheti, sau poate fi vreo aparatoare rupta, ceva, care doar la anumite vibratii flambeaza.
Numai bine. This post has been edited by aditza579: 6 Jun 2011, 20:27 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Ma gandesc la urmatoarele:
Joc la culbutori Fulie slabita Element de caroserie care vibreaza Avans dereglat Bolt sarit la piston |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Docsa |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 21 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Luna viitoare o duc la service să-mi fac frânele că-s deja cam slabe, și le cer la domnii mechanici să se uita și pe la motor.
Mulțumesc pt. răspunsuri. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- SM-91-WIT DO not take any advice seriously form a Dacia 1310 driver!
|
|
Hacker |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Cand ceri un sfat, noi ne gandim ca vrei sa o repari chiar tu, problema poate fi de la tacheti sau inclusiv avansul daca nu e reglat cum trebuie dupa anumita turatie sau pana intr-o anumita turatie bate.
tacheti ii verifici simplu, fara sa mai desfaci capacul. iei o surubelnita o pui pe capac in dreptul pistonului respectiv si bagi, pui degetul mare pe capatul surubelnitei si incheietura degetului in ureche, asculti daca de acolo e jocul, daca nu treci la urmatorul piston. Daca nu auzi de acolo bataia, tureaza motorul pe loc si vezi daca se aude bataia, daca nu se aude si se aude doar in sarcina arculetul de la vacum sau avansul este prea mare. Sunt foarte multe batai si chestii la o dacie, dar mai bine decat sa te duci in service si sa iti ia aia o gramada de bani, la o dacie, mai bine o faci tu ca nu e deloc complicata. Ah doamne ce dor imi e de ele. This post has been edited by Hacker: 7 Jun 2011, 02:55 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Docsa |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 21 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Azi m-am uitat sub capacul cubutori, si am tras de tija împingatoare cu mâna, și s-a mișcat foarte ușor... poate o fi de acolo... oricum sunetul asta nu se aude decât dacă sunt foarte atent ziua (fiind trafic). Deci dacă m-aș încumeta să-o reglez eu cam cum ar trebuii sa fie jocul? Și de unde il reglez... și cu ce scule? Nu prea am expreința cel mai big deal ce am făcut era să îmi pun aprindere electonică singur... și odată curătat carburator deci noah...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- SM-91-WIT DO not take any advice seriously form a Dacia 1310 driver!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(Docsa @ 7 Jun 2011, 13:15) Azi m-am uitat sub capacul cubutori, si am tras de tija împingatoare cu mâna, și s-a mișcat foarte ușor... poate o fi de acolo... oricum sunetul asta nu se aude decât dacă sunt foarte atent ziua (fiind trafic). Deci dacă m-aș încumeta să-o reglez eu cam cum ar trebuii sa fie jocul? Și de unde il reglez... și cu ce scule? Nu prea am expreința cel mai big deal ce am făcut era să îmi pun aprindere electonică singur... și odată curătat carburator deci noah... sfatul meu e sa mergi la un mecanic auto,sa-ti regleze culbutorii,sau tachetii,cum ,le mai spunem noi ![]() |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
aditza579 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Docsa @ 7 Jun 2011, 13:15) Azi m-am uitat sub capacul cubutori, si am tras de tija împingatoare cu mâna, și s-a mișcat foarte ușor... poate o fi de acolo... oricum sunetul asta nu se aude decât dacă sunt foarte atent ziua (fiind trafic). Deci dacă m-aș încumeta să-o reglez eu cam cum ar trebuii sa fie jocul? Și de unde il reglez... și cu ce scule? Nu prea am expreința cel mai big deal ce am făcut era să îmi pun aprindere electonică singur... și odată curătat carburator deci noah... Deci, desfaci capac culbutori, ai sa vezi ca fiecare culbutor in partea unde este ridicat de tija impingatoare, are in surub cu o piulita(ma rog, contrapiulita), iar jocul este acela dintre acest surub si capatul tijei impingatoare. Daca ai acasa lere(acele "fasii" de tabla de diferite grodimi poansonate pe ele)poti regla culbutorii singur, este usor. Desfaci umpic contrapiulita, rotesti surubul, bagi lera dedesupt(intre capatul surubului si tija), si apoi strangi surubul, pana loveste in lera, strangi si contrapiulita si apoi scoti lera. Jocul la culbutori este(in manualul de repartatii) de 0,15mm la admisie si 0,2mm la evacuare. Faci asa la toate supapele, apoi pui capacul la loc si dai o cheie. Dupa asta intri pe forum si ne zici si noua daca a disparut zgomotul sau daca mai este prezent. Bafta |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
0,15A si 0.20E
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 7 Jun 2011, 16:57) Deci, desfaci capac culbutori, ai sa vezi ca fiecare culbutor in partea unde este ridicat de tija impingatoare, are in surub cu o piulita(ma rog, contrapiulita), iar jocul este acela dintre acest surub si capatul tijei impingatoare. Daca ai acasa lere(acele "fasii" de tabla de diferite grodimi poansonate pe ele)poti regla culbutorii singur, este usor. Desfaci umpic contrapiulita, rotesti surubul, bagi lera dedesupt(intre capatul surubului si tija), si apoi strangi surubul, pana loveste in lera, strangi si contrapiulita si apoi scoti lera. Jocul la culbutori este(in manualul de repartatii) de 0,15mm la admisie si 0,2mm la evacuare. Faci asa la toate supapele, apoi pui capacul la loc si dai o cheie. Dupa asta intri pe forum si ne zici si noua daca a disparut zgomotul sau daca mai este prezent. Bafta Pasii sunt urmatorii, nu-i respecti, faci motorul varza: 1. Se pune cilindrul 1 la punctul mort superior (PMS). Asta o faci simplu, rotesti motorul la mana cu bujiile scoase pana cand semnul de pe volanta ajunge in fereastra. Apoi bagi lera intre coada supapei si culbutor si daca nu intra ferm, nu usor, cu joc strangi surubul si il asiguri cu contrapiulita. Este gresit sa strangi pe lera, o sa iasa jocul mai mic si ramane supapa deschisa, bagi lera prin sondaj, pana intra ferm, nu usor, nici fortat. 2. Dupa ce faci jocurile la cilindrul 1 treci la 3. Intai rotesti motorul la mana o jumatate de tura, si urmaresti supapele de la cilindrul respectiv sa fie ambele pe inchis. Atunci reglezi jocurile ca la punctul 1. 3. Aceiasi pasi la cilindrul 4. 4. Aceiasi pasi la cilindrul 2. Eu gasesc PMS introducand tija comparatorului pe locasul bujiei la fiecare cilindru, e mai sigur dar necesita obisnuinta. This post has been edited by D-Ice: 7 Jun 2011, 20:51 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 7 Jun 2011, 15:57) Deci, desfaci capac culbutori, ai sa vezi ca fiecare culbutor in partea unde este ridicat de tija impingatoare, are in surub cu o piulita(ma rog, contrapiulita), iar jocul este acela dintre acest surub si capatul tijei impingatoare. Daca ai acasa lere(acele "fasii" de tabla de diferite grodimi poansonate pe ele)poti regla culbutorii singur, este usor. Desfaci umpic contrapiulita, rotesti surubul, bagi lera dedesupt(intre capatul surubului si tija), si apoi strangi surubul, pana loveste in lera, strangi si contrapiulita si apoi scoti lera. Jocul la culbutori este(in manualul de repartatii) de 0,15mm la admisie si 0,2mm la evacuare. Faci asa la toate supapele, apoi pui capacul la loc si dai o cheie. Dupa asta intri pe forum si ne zici si noua daca a disparut zgomotul sau daca mai este prezent. Bafta Lera se baga intre varfu de la culbutor si coada supapei ,daca o bagi intre surubu de reglaj si tija impingatoare vei avea un joc de peste 1 cm |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Mii de scuze, ca am zic ca se baga acolo lera, cand era in partea cealalta, si ca am uitat sa mentionez, ca pistonul trebuie sa fie in PMI (adica inainte sau in momentul declansarii scanteii) cand ambele supape sunt inchese. Ordinea este cum s-a mai zis 1-3-4-2. Merci oricum ca nu ati dat cu parul cand am gresit. Bafta
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:35 |