Problema racire apa dacia 1310, circuit racire apa
![]() ![]() ![]() |
Problema racire apa dacia 1310, circuit racire apa
alinworm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) desc_rcare.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 672 |
||
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|||
deceneu32 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Si unde e poza?Care-i ''rahatelul''?
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Alexio |
![]()
Post
#3
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Ce poza mai vrei? A specificat "rahatelului din poza"! Nu cunosti aspectul unui rahat?
This post has been edited by Alexio: 17 Oct 2010, 23:22 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
alinworm |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
scuze! Am atasat poza din nou!
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , gasesti pe la piese auto , de desfacut se desface cu inbus , daca in interior este oxidat gasesti o metoda de scoatere , filetul pe piesa aia este conic si este tot din aluminiu
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
besche |
![]()
Post
#6
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Schimba capacul pompei,pompa nu curge niciodata pe la garnitura. Se schimba usor
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
alinworm |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
multumesc! o sa caut un inbus dc nu o sa iau unul din locul in care cumpar piesa.
in functie de modul in care o sa picure pe la pompa o sa ma bag sa schimb eu capacul iar dc nu o sa curga ff tare o sa merg asa si o sa mi o schimbe tatal meu, el mi a bagata si setul motor (kolbenschmidt). De la o vreme tot am probleme cu daciuta mea, faza cea mai tare a fost duminica cand ma intorceam spre buc, dupa ce ca descoperisem ca mi se goleste aiurea borcanul cu apa si am oprit sa completez cu apa distilata, cand sa pornesc....mi s a blocat prostia de contact ASAM si am ramas in camp fara posibilitatea sa pornesc. Am desfacut cutia de sub volan si am pornit la fire ca in filme ![]() In primavara am ganduri mari cu batranica mea! In primul rand trebuie sa ii rezolv micile probleme cu rugina si sa ii trag o vopsea! CY YA! |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
era de ajuns sa pui un fir de la bobina la baterie
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#9
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
am zic si eu..eu am schimbat 2 capace de pompa si fiecare in maxim 2 luni au cedat..unu chiar mai grav mi-a sarit dupa rulment de mi-a indoit si radiatorul...eu zic mai bine sa schimbi pompa cu totul ...e un pic mai scumpa dar numai am probleme cu ea de atunci
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
paul-tm |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
@Alex4u Ce firma erau capacele de la pompa de apa cu care ai avut probleme?
Acum am un capac de vreo 5000 km si nu are joc inca . Dar daca invart usor cu mana se aude rulmentu urat. Si daca pun cam totu nou pe masina la racire: calorifer,furtune, corp pompa apa, antigel strain. Nu vreau sa ma trezesc ca imi curge antigel dupa 1000 km. Eu am avut probleme cu capacu de pompa de apa de la grup general rad cam 1000 km ma dus. Acum pe masina am de la firma : OQAP. In magazine am gasit pana acum de Autospeed la 55 roni, Pulsor Scornicesti cam 90 roni. This post has been edited by paul-tm: 19 Oct 2010, 19:35 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
alinworm |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
am gasit azi "rahatzelul" la un centru de dezmembrari! acum singura problema e ca, din ce mi a zis nenea ala, se schimba foarte greu si am nevoie de un imbus! iar dc nu reusesc e cam nasol!
O sa incerc maine , sper sa reusesc! |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Apropo rahatzelul" ala se gasete la orice magazin de piese auto dacia si costa fix 4 lei. Si nu ai treaba e nou si nu e mancat sau oxidat.
Si eu la-m schimbat in primavara cand am dus chiulasa la rectificat. Bafta |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
sobolan |
![]()
Post
#13
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
se poate schimba stut-ul ala...se scoate din chiuloasa cu un imbus de 6(parca)...are profil imbus la interior...l-am schimbat si eu la fosta dacie cand i-am facut motorul...ala e din aluminiu si se mananca,se calamineaza....la scos e dificil ptr ca ai ocazia sa-l rupi...eu am bagat imbus-ul in el si apoi l-am rasucit din filet cu un cleste mox de tevi...
This post has been edited by sobolan: 19 Oct 2010, 20:50 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
alinworm |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
nu am reusit nimic din start! Se pare ca la motoarele de 1289 CC atat cat am eu au uitat sa faca stutul hexagon si e si mai mic decat cel pe care l am luat de la dezmembrari! In concluzie nu stiu cum sa scot ala! Probabil trebuie refiletat!
ma apoate ajuta cineva? platesc bine ![]() This post has been edited by alinworm: 20 Oct 2010, 19:42 |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
radu m |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
la mine stutzul ala e varza....
vreo idee cum sa'l scot |
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
alinworm |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
ne poate ajuta cineva?
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai ala este tot din aluminiu cu rabdare se scoate gaura aia in care intra stutul este conica nu stiu ce sfat sa iti dau sa nu strici chiulasa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:31 |