DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Blue Air, in reclame au super preturi. asa e?

CGB
post 19 Dec 2008, 09:46
Post #1


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




tot vad si aud pe la tv si radio, diferite reclame in care esti invitat sa zbori pana la roma, paris, milano...etc cu numai 40 si ceva de euro. si se precizeaza: cu toate taxele incluse!

intrebare: asa este, sau e vrajeala. ce tip de bilet e asta? e d-ala de poa sa te anunte cu 10 minute inainte ca s-a anulat zboru si nu-ti mai recuperezi banii? a zburat careva cu blue air la banii astia? ca m-ar tenta sa bag un paris, daca ma costa drumul doar atat.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 19 Dec 2008, 10:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Sunt pe Wizzair pe la sfarsitul lui Ianuarie si mai ieftine, am gasit cu 350-600 lei pt 2 adulti + 1 copil, dus-intors Cluj-Paris.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 19 Dec 2008, 10:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




De cand cu intrarea in UE exista niste drepturi ale pasagerilor si nu mai esti la mana lor. Acum se poate intampla oricand sa se defecteze avionul si sa se amane sau anuleze un zbor, chiar si la companiile mari.
Pentru preturile promotionale exista niste conditii, de genul sa stai un week-end la destinatie etc.


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 19 Dec 2008, 10:58
Post #4


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




@ cristib - preturile sunt cat se poate de reale- ce uita ei sa zica :
1. numar limitat;
2. rezervarea trebuie facuta cu mult timp inainte;
3. reducerile se aplica doar pentru unele zile (ex: daca pleci in cursul saptamanii din buc sau pleci in week-end din venetia) - adica nu te poti combina pe o reducere sa faci un week-end la venetia

cel mai bine mergi la un centru blue air si vb direct cu cel ce le vinde - cat despre seriozitate - as incadra blue air pe primul loc la seriozitate dintre companiile low si sky destul de ok

o lista a companiilor neserioase - mayair ; jetair ; wizz


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 21 Dec 2008, 21:06
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Blue Air - si reclama lor penibila cu smart flying si pizza la roma... Nu am zburat cu ei, dar nici nu'mi doresc. Cunosc pe cineva pe aeroportul baneasa si mi'a spus sa ma feresec pe cat se poate de ei...avioanele sunt intr'o stare jalnica, majoritatea sunt vechi, utilizate la max fara mentenanta corespunzatoare..si'n plus pilotii Blue air isi asuma niste riscuri inutile ( totusi,considerati f experimentati. ex- tarom ), aterizeaza pe ceata, complet orbete..doar ptr ca stiu ei zona. De preturi, nu stiu ce sa zic...oricum, ar trebui sa desfiinteze formula de low-cost si s'o transforme in LOWER- cost... preturile tind sa se alinieze la majoritatea companiilor,deh,competitia. Din restul companiilor: my air + skyeurope, german wings si wizz , utilizeaza avioane airbus, majoritatea noi, mult mai silentioase,confortabile si sigure decat boeing 737..fie el si -800. Faptul ca exista intarzieri si defectiuni, nu reflecta defapt neseriozitatea unei companii....este destul de clar ca astfle de companii budget, nu'si vor permite niciodata sa aiba avioane de rezerva la indemana, precum o companie nationala gen Tarom...si faptul ca aeroportul baneasa de unde se opereaza astfel de curse, este unul echipat ca aerodromul de la clinceni, nu face decat sa accentueze situatia si totul se rasfrange asupra consumatorilor, adica noi,pasagerii. Oricum, eu nu voi intelege niciodata cum un avion poate fi rentabil cu bilete vandute la preturi atat de ridicole...sa scoata ei si mancarea "gen micorunde" din pret...si tot nu iese la socoteala...e clar ca e spalare de bani biggrin.gif Asa ca, profitati cat mai rezista!!! Cu sanatate si zboruri line!


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Dec 2008, 21:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Airbus ...mai sigur decat seria 737...fie ea si NG(new generation),adica seriile 700,800 si 900?Si faptul ca tu nu poti pricepe cum e rentabil sa ai curse cu asemenea preturi nu inseamna ca low cost = spalare de bani.Mai uita-te in jurul tau,mai intereseaza-te cum e cu acest concept de low cost prin lume si dupa aceea mai analizeaza.Si referitor la siguranta ,sa stii ca te inseli.ORICE companie care opereaza in domeniul transportului aerian trebuie sa indeplineasca absolut aceleasi criterii dpdv securitate zbor,indiferent ca este low cost(Blue Air,MyAir,Wizz,Sky Europe...etc) sau ca este o companie scumpa(Lufthansa,Swiss Air,Austrian Airlines...etc).Normele care trebuiesc respectate sunt aceleasi si controalele se desfasoara la fel la orice companie aeriana.

L.E. Avioane "de rezerva" nu are nici o companie...Ca o companie cu mai multe aeronave poate intr-adevar sa jongleze mai usor cu ele in caz de defectiuni sau intarzieri generate de cu totul alte motive,este cu totul si cu totul altceva..Dar,repet,avioane de rezerva...nu.Un avion care sta degeaba genereaza costuri foarte mari.Ele trebuie sa zboare.

This post has been edited by PaulT: 21 Dec 2008, 21:53


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 21 Dec 2008, 22:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Deacord...Boeing este intr'adevar pionier in d'alde aviatiei, si airbus o incercare mai ieftina, poate nu mai "sigura"..dar cu siguranta mai silentios dpdv al pasagerului obisnuit/amator. In ceea ce priveste low cost=spalare bani... era doar o ipoteza, n'am dovezi,clar!! laugh.gif Dar...daca as fi un mafiot rus care incearca sa "curete" sume mari de bani, aviatia mi'ar intra in vizor f rapid....un avion nou se'nvarte pe la 30-40mil euro, costurile de exploatare sunt destul de insemnate...pare o afacere buna. Da, exista acesti guru Ryanair si Easyjet, etc..care au ajuns la flote de 100+ si care,binenteles, au ajuns in profit. Dar companii gen Blue Air...nu prea vad cum fac bani din bilete de 40e. Probabil, au un cargo destul de valoros..
Eh, sa lasam florile sa infloreasca...si mafioti rusi/securisti romani cu treburile lor.


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Dec 2008, 22:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




40 de euro costa un numar f limitat de bilete.La orice companie biletele acestea promo reprezinta un procent mic din totalul de locuri din aeronava.La capitolul silenzoizitate...nu prea ti-as da dreptate .Airbus-urile sunt intr-adevar un pic mai silentioase fata de generatiile mai vechi de &#&(seriile 300,400,500).Cu NG-urile este altceva blush.gif .(am zburat cu toate..)
Inca ceva referitor la aterizarile pe ceata.Un pilot care aterizeaza atunci cand conditiile minime de vizibilitate(care sunt functie de echiparea aeronavei si a aeroportului si de categoria pilotului si a companiei care opereaza zborul) isi risca licenta.A doua zi este direct la autoritatea aeronautica.Si nici turnul de control nu permite "incercari" atunci cand minimele nu sunt intrunite.
In rest cu florile si mafiotii...asta nu tine de domeniul meu,deci nu ma bag.. biggrin.gif

This post has been edited by PaulT: 21 Dec 2008, 22:14


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 21 Dec 2008, 22:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Sa nu ma'ntelegi gresit...n'am nimic cu Boeing, si nu am procent la vanzari Airbus biggrin.gif .. Am zburat cu multe aeonave...de la A340 pana la B777... Sunt sigur ca sunt toate avioane extrem de bune daca sunt intretinute corespunzator... O companie mare, isi permite un interval de mentenanta adecvat, fara ezitari. Un budget va alege planul de intretinere cel mai indepartat, binenteles impus de producator, adica la limita, astfel reducand din costuri... Familia Blue air este ca o caracatita, se'ntinde de la servicii aeroportuare, la turn de control, la dom' director si la autoritate. Iti garantez ca zboara periculos. Da, sunt acele conditii de indeplinit ptr aterizari cu minimum de vizibilitate...dar ei le incearca cand toata lumea se duce pe otopeni. Eu consider asta LOTERIE. In fine, ne'am abatut de la subiect si florile n'au inflorit! biggrin.gif

Toate bune,
K


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 21 Dec 2008, 22:41
Post #10


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




AM zburat cu ei de 3-4 ori si au fost ok. Avionul era curat si arata decent.
Cel mai naspa avion mi s-a parut unul de la Air Europa: scaunul rupt, masuta soioasa, climatizare proasta, beah.
De ce sa le dau bani in plus pt "mancarea" aia chiar nu inteleg. Rabd eu 2 ore nemancat sau imi fac un sanvis cu 5 lei de acasa. Mai rau e cu apa dar se rezolva si asta.

This post has been edited by dizzy: 21 Dec 2008, 22:42


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Dec 2008, 22:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




da nu ai voie cu sandvich de acasa? biggrin.gif (intreb si eu nu dati cu parul). SI ca tot e vorba de avioane, ce naiba se intampla daca avionul nu poate ateriza din cauza cetii, dar nu mai are combustibil sau celelalte aeroporturi apropiate au si ele ceata?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 21 Dec 2008, 22:55
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




icon_mrgreen.gif Se poate servii sandvici'ul personal, ziar, si alte obiecte personale...dar nu alcool, mi s'a atras atentia de cateva ori, le incerc vigilenta,oricum biggrin.gif
Se pare ca ei (pilotii) stiu de cand decoleaza cum va fi vremea, ce variante au si cat combustibil extra sa care dupa ei... Aeroportul otopeni este dotat cu sisteme de ghidare de ultima generatie, si deci, pot primii aeronavele pe vreme f dificila. daca nu se poate nici in otopeni, vor stii din timp in asa fel incat sa aleaga alt aeroport in drum si sa astepte vreme mai buna.


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valiescu
post 9 Sep 2009, 16:19
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 09




Am facut doua drumuri la Roma, dus - intors, cu Blue Air si mi s-au parut ok. Un singur inconvenient al faptului ca sunt low-cost ar fi calitatea pasagerilor, adica risti sa prinzi loc langa un romanash neaosh cu restante la deodorant si dus.
Distractive aplauzele pasagerilor la destinatie, nelipsite in cursele Blue Air. Nu stiu cum e la Wizz sau Ryanair. Oare si ei se bucura la fel de tare cand ajung intregi pe pamant? tongue.gif

In afara de inconveniente datorate clientilor si mai putin companiei, preturile nu sunt chiar mici. Totusi, ii mai apuca cateodata mania promotiilor si atunci poti sa prinzi bilete la preturi foarte mici. Spre exemplu, azi am vazut pe site-ul Blue Air ca in perioada 7 - 11 septembrie au o oferta de 30.000 bilete incepand cu pretul de 13 euro pentru orice ruta.


--------------------
Renault Megane Megane sedan 1,6 16V 110 CP 2007 - B-94-BUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 10 Sep 2009, 08:52
Post #14


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




De ce sa mergi cu blue air cand la aceleasi conditii platesti mai putin de jumatate la Wizz Air ?

Mereu cand am plecat cu avionul am cautat si la Blue Air , insa preturile practicate m-au facut sa incerc alte companii si surpriza a fost cand am gasit la companii de linie (ex Tarom) mai ieftin ca la ei .

Eu nu stiu cum mai supravietuiesc cu asa tarife ...


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valiescu
post 10 Sep 2009, 15:54
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 09




cred ca m-am pripit la comentariul anterior. Am vazut-o aseara pe Oana Roman (ceva sef Blue Air) la Antena 1, zicea ca Blue Air nu se vrea o companie low-cost, ci una smart flying. Adica, vezi dumneata, recunosc si ei ca nu au cele mai mici preturi. Pe de alta parte, in pretul biletului lor intra cateva servicii in plus fata de companiile low-cost (exemplu, o gustare).

Cum ziceam, daca ai noroc, in perioadele cu promotii iti poti lua bilete la preturi foarte mici. Eu am luat bilete Bucuresti - Roma dus - intors pentru ianuarie 2010 cu 75 euro (taxe incluse) .

http://i26.tinypic.com/iwq1j7.jpg


--------------------
Renault Megane Megane sedan 1,6 16V 110 CP 2007 - B-94-BUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Sep 2009, 16:06
Post #16


-


Group: Members
Posts: 22.734
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si taxele de aeroport?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 10 Sep 2009, 16:16
Post #17


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Luat prin Wizz, aceeasi destinatie, martie 2009 ... 320 lei - 2 pers dus-intors smile.gif


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 12 Sep 2009, 11:16
Post #18


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




luat prin wizz buc - roma in martie 2009 - 2 persoane- 200 lei - dus si intors
buc madrid iunie 2009 - 2 pers - 400 lei - dus

nici nu vreti sa stiti cat erau la blueair

smart flying my ass , vreau sa zbor la banii aia ma duc la tarom sau alta companie

faptul ca iti da o gustare sau bagajul de cala nu justica pretul de cateva ori mai mare

This post has been edited by L!nuX: 12 Sep 2009, 11:17


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 11 Aug 2010, 14:30
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




De la Roma - Fiumicino (FCO) Plecare 18:50
Catre Bucuresti - Baneasa (BBU) Sosire 22:00
Clasa X
Tarif -1.01 EUR Taxe 16.00 EUR Tva 0.00 EUR Serv. 0.00 EUR Ssr 0.00 EUR Total 14.99 EUR

Depinde cu cat timp inainte faci booking.


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 11 Aug 2010, 18:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 29 May 06




In afara de pretu biletului, mai platesti, pentru fiecare segment de zbor:
- 10 euro bagajul la cala. Daca nu optezi pentru plata on-line, la ghiseul de check-in, bagajul de cala te va costa 20 de euro;
- 6 euro taxa de procesare (adica taxa pentru ca iti trag banii de pe card);
- 3 euro la check-in on-line, adica cand iti alegi locul in avion;
- daca locul ales este pe iesirea de incendiu (aici se sta cel mai comod), te costa 10 euro locul;

Daca mai vrei sa iei si altceva cu tine (bicicleta, schiuri, pusca, snowboard) mai decartezi.
Bicileta costa 25 de euro pe segmentul de zbor.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 12 Aug 2010, 07:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:05
Forum Renault