DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie aer conditionat cu functionare inversa!

bubuleanu
post 6 Aug 2010, 16:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 06




Buna ziua!
Am cumparat recent un logan-faza 1(second hand) berlina 1.4 mpi cu gpl.
Aerul conditionat nu mai functiona, asa ca am ajuns cu masina la reprezentanta Dacia. S-a completat cu freon instalatia, dupa care stupoare: ne-am dat seama ca teava de aspiratie (cea groasa) era calda si cea de refulare(cea subtire) era rece, adica tocmai pe dos! 173.gif
Mi-au schimbat platoul cu supape, chiuloasa compresorului, supapa de destindere termostatica, tevi si tot degeaba. Circuitul de A/C are aceleasi simptome. S-a vorbit cu cei de la Pitesti - techline, cu ingineri, etc si nimeni nu a auzit vreodata de chestia asta. 022.gif
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, cu o o idee? S-a confruntat cineva cu aceasta problema la un Logan 1.4 Mpi-faza 1?
Multumesc anticipat pentru orice ajutor. cheers.gif

This post has been edited by bubuleanu: 6 Aug 2010, 20:35


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi/gpl fabrica 2008 Laureate faza 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Aug 2010, 18:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu din cunostintele mele cea subtire este turul (inalta presiune) intrarea in vaporizator (radiator) , iar cea groasa returul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Aug 2010, 19:09
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




tevile pe compresor sunt montate cum trebuie (adica nu inversate)?
La aia din service le e usor sa verifice, se uita la alta masina.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 6 Aug 2010, 19:15
Post #4


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




O poză cu compartimentul motor poți pune?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubuleanu
post 6 Aug 2010, 20:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 06




-S-a controlat (circa 5 ore) in reprezentanta Dacia: sensul de rotatie al compresorului, tevile, TOT!
Si totusi, fenomenul SF persista in continuare.
-Prietenii mei frigotehnisti cu 20 de ani experienta au spus, de asemenea, ca este imposibil asa ceva, deoarece aceasta masina nu are climatronic
-Presiunile erau invers: mare pe aspiratie si mica pe refulare blink.gif
Poze o sa incerc sa postez maine.

This post has been edited by bubuleanu: 7 Aug 2010, 20:08


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi/gpl fabrica 2008 Laureate faza 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Aug 2010, 20:53
Post #6


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.723
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




In ce service ti-au schimbat tie componente din compresor? Ca Dacia nu vinde asa ceva.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubuleanu
post 6 Aug 2010, 20:59
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 06




QUOTE(einstein1984 @ 6 Aug 2010, 20:53)
In ce service ti-au schimbat tie componente din compresor? Ca Dacia nu vinde asa ceva.
*


nu vinde asa este. wink.gif dar s-au facut teste pt a gasi buba.
Si nu dau nume tongue.gif

This post has been edited by bubuleanu: 6 Aug 2010, 21:07


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi/gpl fabrica 2008 Laureate faza 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Aug 2010, 22:39
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(bubuleanu @ 6 Aug 2010, 21:28)
-Prietenii mei frigotehnisti cu 20 de ani experienta au spus, de asemenea, ca este imposibil asa ceva, deoarece aceasta masina nu are climatronic-sa mearga in pompa de caldura.
*

blink.gif
Ce masini cunosc prietenii tai frigotehnisti ca au instaltia de AC de merge "in pompa de caldura" pentru ca au climatronic?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi81
post 8 Aug 2010, 16:28
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 May 09




Schimba raditorul interior cu vaporizatorul (cel din fata masinii) si ai scapat de problema smile.gif). Poate nu e compresorul de pe dacie si de la cine stie ce nava spatiala ce are sensul de rotatie al motorului invers:). A si inca ceva e practic imposibil ceea ce zici u pompele de caldura sunt instalatii de incalzire-climatizare, dar pentru reversibilitate (climatizare) exista o vana cu 4 cai actionata electric care face inversarea circuitelor, ori autoturismul tau sigur nu beneficiaza de o asa minunatie a tehnicii. Si in plus cred ca ti-ar fi crapat radiatorul interior, deoarece acesta este montat pe circuitul de joasa presiune, iar din cele relatate de tine acum beneficiaza de inalta presiune.Dar totusi vaporizatorul tau este rece cand fuctionaza instalatia?
Astept vesti cu nerabdare.


--------------------
Ford / Volvo Focus / S40 - CT 52 MAI 2010 / 2006
Membru si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubuleanu
post 8 Aug 2010, 16:54
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 06




QUOTE(dumi81 @ 8 Aug 2010, 16:28)
Schimba raditorul interior cu vaporizatorul (cel din fata masinii) si ai scapat de problema smile.gif). Poate nu e compresorul de pe dacie si de la cine stie ce nava spatiala ce are sensul de rotatie al motorului invers:). A si inca ceva e practic imposibil ceea ce zici u pompele de caldura sunt instalatii de incalzire-climatizare, dar pentru reversibilitate (climatizare) exista o vana cu 4 cai actionata electric care face inversarea circuitelor, ori autoturismul tau sigur nu beneficiaza de o asa minunatie a tehnicii. Si in plus cred ca ti-ar fi crapat radiatorul interior, deoarece acesta este montat pe circuitul de joasa presiune, iar din cele relatate de tine acum beneficiaza de inalta presiune.Dar totusi vaporizatorul tau este rece cand fuctionaza instalatia?
Astept vesti cu nerabdare.
*


Vaporizatorul este in interiorul masinii!
Vaporizatorul nu este rece. El este caldut dar este rece condensatorul... excl.gif
Daca scot mufa de la GMV, A/C-ul functioneaza(raceste) dar nu cum ar trebui.
Deci, momentan am de ales:
1. cu A/C si fara GMV(electroventilatorul circuitului de racire) sau
2.cu GMV si fara A/C
Ghici ce am ales.

This post has been edited by bubuleanu: 8 Aug 2010, 16:57


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi/gpl fabrica 2008 Laureate faza 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Aug 2010, 17:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dupa mine sa nu fie montate supape pe la compresor gresit

This post has been edited by bygy007: 8 Aug 2010, 17:26

Attached thumbnail(s)
Schema_aer_conditionat.gif ( Size: 23.53k ) Number of downloads: 433


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel.niculae
post 8 Aug 2010, 18:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 August 10




Mai mult ca sigur ca este un element infundat(vaporizatorul). Destinderea(transformarea freonului lichid in gaz) nu se mai face la intrarea in vaporizator ci dupa acesta. Este de asemenea posibil ca detendorul sa fie complet deschis.


--------------------
DACIA LOGAN - B34RLU 2007 /1,5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubuleanu
post 9 Aug 2010, 20:31
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 July 06




QUOTE(aurel.niculae @ 8 Aug 2010, 18:53)
Mai mult ca sigur ca este un element infundat(vaporizatorul). Destinderea(transformarea freonului lichid in gaz) nu se mai face la intrarea in vaporizator ci dupa acesta. Este de asemenea posibil ca detendorul sa fie complet deschis.
*


Asa cred si eu, fiindca nu se mai produce laminarea unde trebuie(adica in vaporizator)
Supapa cu destindere termostatica este OK-a fost schimbata.
Dar de ce tocmai vara si inainte de concediu? 053.gif

This post has been edited by bubuleanu: 9 Aug 2010, 20:33


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi/gpl fabrica 2008 Laureate faza 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 19:31
Forum Renault