Instalatie aer conditionat cu functionare inversa!
![]() ![]() ![]() |
Instalatie aer conditionat cu functionare inversa!
bubuleanu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi/gpl fabrica
2008 Laureate faza 1
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu din cunostintele mele cea subtire este turul (inalta presiune) intrarea in vaporizator (radiator) , iar cea groasa returul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
tevile pe compresor sunt montate cum trebuie (adica nu inversate)?
La aia din service le e usor sa verifice, se uita la alta masina. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#4
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
O poză cu compartimentul motor poți pune?
|
--------------------
.
.
.
|
|
bubuleanu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 July 06 ![]() |
-S-a controlat (circa 5 ore) in reprezentanta Dacia: sensul de rotatie al compresorului, tevile, TOT!
Si totusi, fenomenul SF persista in continuare. -Prietenii mei frigotehnisti cu 20 de ani experienta au spus, de asemenea, ca este imposibil asa ceva, deoarece aceasta masina nu are climatronic -Presiunile erau invers: mare pe aspiratie si mica pe refulare ![]() Poze o sa incerc sa postez maine. This post has been edited by bubuleanu: 7 Aug 2010, 20:08 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi/gpl fabrica
2008 Laureate faza 1
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.723 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In ce service ti-au schimbat tie componente din compresor? Ca Dacia nu vinde asa ceva.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
bubuleanu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 July 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi/gpl fabrica
2008 Laureate faza 1
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bubuleanu @ 6 Aug 2010, 21:28) -Prietenii mei frigotehnisti cu 20 de ani experienta au spus, de asemenea, ca este imposibil asa ceva, deoarece aceasta masina nu are climatronic-sa mearga in pompa de caldura. ![]() Ce masini cunosc prietenii tai frigotehnisti ca au instaltia de AC de merge "in pompa de caldura" pentru ca au climatronic? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dumi81 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 14 May 09 ![]() |
Schimba raditorul interior cu vaporizatorul (cel din fata masinii) si ai scapat de problema
![]() Astept vesti cu nerabdare. |
--------------------
Ford / Volvo
Focus / S40
- CT 52 MAI
2010 / 2006 Membru si atat
|
|
bubuleanu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 July 06 ![]() |
QUOTE(dumi81 @ 8 Aug 2010, 16:28) Schimba raditorul interior cu vaporizatorul (cel din fata masinii) si ai scapat de problema ![]() Astept vesti cu nerabdare. Vaporizatorul este in interiorul masinii! Vaporizatorul nu este rece. El este caldut dar este rece condensatorul... ![]() Daca scot mufa de la GMV, A/C-ul functioneaza(raceste) dar nu cum ar trebui. Deci, momentan am de ales: 1. cu A/C si fara GMV(electroventilatorul circuitului de racire) sau 2.cu GMV si fara A/C Ghici ce am ales. This post has been edited by bubuleanu: 8 Aug 2010, 16:57 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi/gpl fabrica
2008 Laureate faza 1
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dupa mine sa nu fie montate supape pe la compresor gresit
This post has been edited by bygy007: 8 Aug 2010, 17:26 Attached thumbnail(s) Schema_aer_conditionat.gif ( Size: 23.53k ) Number of downloads: 433 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
aurel.niculae |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 August 10 ![]() |
Mai mult ca sigur ca este un element infundat(vaporizatorul). Destinderea(transformarea freonului lichid in gaz) nu se mai face la intrarea in vaporizator ci dupa acesta. Este de asemenea posibil ca detendorul sa fie complet deschis.
|
--------------------
DACIA
LOGAN
- B34RLU
2007 /1,5DCI
|
|
bubuleanu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 July 06 ![]() |
QUOTE(aurel.niculae @ 8 Aug 2010, 18:53) Mai mult ca sigur ca este un element infundat(vaporizatorul). Destinderea(transformarea freonului lichid in gaz) nu se mai face la intrarea in vaporizator ci dupa acesta. Este de asemenea posibil ca detendorul sa fie complet deschis. Asa cred si eu, fiindca nu se mai produce laminarea unde trebuie(adica in vaporizator) Supapa cu destindere termostatica este OK-a fost schimbata. Dar de ce tocmai vara si inainte de concediu? ![]() This post has been edited by bubuleanu: 9 Aug 2010, 20:33 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi/gpl fabrica
2008 Laureate faza 1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 19:31 |