Unghi de cadere necorespunzator, - in urma schimbarii amortizoarelor -
![]() ![]() ![]() |
Unghi de cadere necorespunzator, - in urma schimbarii amortizoarelor -
Dsign |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|||
costy1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 26 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca nu are nici o legatura rulmentii si flansele cu modificarea unghiului. Poate au umblat baietii la suruburile care nu trebuie si au dereglat unghiul. Si normal ca nu aveau nici un interes sa-ti spuna. Trebuie sa-i faci unghiul .
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
Dsign |
![]()
Post
#3
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ATENTIE: unghiul de cadere la o astfel de punte (McPherson) nu se regleaza decit prin schimbarea basculei. Se mai facea o inginerie prin service-uri, largeau gaurile de la amortizoare, la prinderea de fuzete si apoi reglau caderea, dar nu este o solutie ortodoxa.
Plus ca mecanicii care au schimbat amortizoarele imi sunt fosti colegi care n-au nici un interes sa ma "lucreze" This post has been edited by Dsign: 17 Oct 2008, 13:10 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#5
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la o privire atenta, se poate observa ca partea de sus a anvelopei are distanta diferita fata de buza aripii, mai ales ca la mine garda la sol este coborita cu ~5cm. Crede-ma, ca daca nu observam, nu ma panicam si nu faceam cele 3 verificari ale unghiurilor (pe standuri diferite). Se vede ca si cum o roata ar fi mai in interiorul caroseriei
Nu uita ca am jante pe 17" cu anvelope 205/45, si chiar daca inclinatia de 1 grad jumate pare mica, pe cercul rotii devine sesizabila. (cu cit ne indepartam de intersectia a 2 drepte, cu atit distanta dintre laturi este mai mare) EDIT: Am o mare rugaminte : postati si voi, cine are, valorile nominale ale unghiurilor pentru Logan, vreau sa rezolv treaba intr-un service mai bun, numai ca nu am valorile astea. Multam anticipat @argon, valoarea de 1grad si 47minute a fost stabilita in urma verificarilor pe stand... Era evident ca nu determinam cu ochiul liber valoarea exacta ![]() This post has been edited by Dsign: 17 Oct 2008, 15:39 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
a..pai nu ai zis asta in primul post
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Buza aripii, e cel mai nepotrivit reper fata de care poti aprecia unghiul de cadere al unei roti, pentru orice masina. |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
Gingis |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 August 08 ![]() |
Conform diagramei scoase pe calculator la service Dacia (in urma verificarii directiei pe stand) unghiurile de cadere fata specificate sant : -0 grade si 40 sec.minim si 0 grade si 20 sec. maxim.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- XX-00-YYY
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dsign @ 17 Oct 2008, 15:08) : postati si voi, cine are, valorile nominale ale unghiurilor pentru Logan, vreau sa rezolv treaba intr-un service mai bun, numai ca nu am valorile astea. Multam anticipat Attached thumbnail(s) Pages_from_logan_X1_benzina_Page_1.jpg ( Size: 280.47k ) Number of downloads: 2085 Pages_from_logan_X1_benzina_Page_2.jpg ( Size: 203.77k ) Number of downloads: 2232 Pages_from_logan_X1_benzina_Page_3.jpg ( Size: 268.11k ) Number of downloads: 2044 Pages_from_logan_X1_benzina_Page_4.jpg ( Size: 101.24k ) Number of downloads: 1952 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Dsign |
![]()
Post
#10
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mersi, klaus.
@Gingis, daca te referi la masina ta, nu ma ajuta cu nimic. @moshu : atit timp cit aripile nu au fost lovite, ele pot fi un reper initial... Am spus mai sus ca am facut verificare pe stand si am un grad si 47 minute deviatie... This post has been edited by Dsign: 17 Oct 2008, 22:52 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu cred ca valorile din manualul de service sunt valabile si pentru jantele de 17".
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Dsign |
![]()
Post
#12
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu diametrul jantei este problema, ci latimea anvelopei. Diametrul total al rotii a fost pastrat, deci janta nu are influenta aici.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Ai schimbat și arcurile? N-ai micșorat garda la sol?
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#14
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
tu ce crezi? Normal ca a schimbat arcurile si amortizoarele.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Serje |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Dsign @ 17 Oct 2008, 15:08) la o privire atenta, se poate observa ca partea de sus a anvelopei are distanta diferita fata de buza aripii, mai ales ca la mine garda la sol este coborita cu ~5cm. Crede-ma, ca daca nu observam, nu ma panicam si nu faceam cele 3 verificari ale unghiurilor (pe standuri diferite). Se vede ca si cum o roata ar fi mai in interiorul caroseriei Era scris numa cateva posturi mai sus. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Și atunci nu e normal să se modifice și unghiul de cădere?
Edit: Dacă s-au modificat cu valori diferite stânga/dreapta atunci e din altă cauză. This post has been edited by LuluMOB: 18 Oct 2008, 10:40 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Dsign |
![]()
Post
#17
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai, tocmai asta e problema, ca nu s-a modificat caderea pe ambele roti, ci doar pe una din ele. Pe mine nu m-ar deranja sa fie mai "cracanata" un pic de fata...
M-am consultat cu niste mecanici mai rasariti care au indicat ca si posibila problema flansele/rulmentii amortizoarelor. This post has been edited by Dsign: 18 Oct 2008, 18:01 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
cristi_ubs |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 January 06 ![]() |
ai rezolvat???exact aceasi pb o am si eu pe aprtea stg.in urma unui accident a trebuit sa schimb bielte de directie, cadru motor, amortizor, fuzeta, mai putin BASCULA...despre care s-a zis ca nu e afectata.dar totusi roata stg sta///
Intrebare:exista ceva cote tehnologice care pot fii masurate si care sa imi zica daca oala amortizorului este "fugita"? alte solutii de rezolvare? |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007 / 13.02.2007
- B 60 FTW
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pai sincer si din brat poate fi , daca tot ai pus fuzeta si amortizor noi atunci merita incercat si cu un brat, nu e imposibil sa fie putin deformat si el. Oricum incearca cu un brat original ca de multe ori cele aftermarket modifica ele caderea. Eu am la fel oala deplasata si am rezolvat cu ovalizarea gaurilor amortizorului , de acolo am compensat deplasarea oalei . Am 40.000 km cu ea asa si n-a uzat deloc cauciucurile. E mult mai practic si ieftin decat sa te apuci de centrat caroseria pe stand
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
cristi_ubs |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 January 06 ![]() |
masina se repara pe casco...la reprezentanta renault...deci nu decid eu ce sa pun sau nu piesa pe masina.nu suport costuri, etc...vreau sa o faca.nimic mai mult
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007 / 13.02.2007
- B 60 FTW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:53 |