GMV racire motor, Ovalizat
![]() ![]() ![]() |
GMV racire motor, Ovalizat
mihai230 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- b-03-gfx
|
|||
ramsen |
![]()
Post
#2
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
in primul rind elicea la GMV este din plastic...pe unele elice se gasesc niste bucati de cleme pentru centrare...daca acele cleme nu se mai gasesc pe nici o elice atunci ai bataie si senzatia de ovalizare...a mai facut cineva pe aici de le-a dat jos clemele si acum se aude zgomot cind porneste
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
acel cineva eu sunt:D
am scos ca fraieru acea bucatica de tabla care centra palele si acuma pe toata durata functionarii GMV-ului imi vibreaza toata masina...nu foarte tare, dar se simte suficient cat sa simti un masaj:)) |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
mihai230 |
![]()
Post
#4
|
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Da, acele bucatele de metal exista. S-a ovalizat cu tot cu ele pe elice. Stie cineva cum se poate indrepta?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- b-03-gfx
|
|
ramsen |
![]()
Post
#5
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
nu se poate indrepta plasticul...schimbal
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
mihai230 daca schimbi GMV-ul imi dai mie te rog acele bucatele de tabla? ma gandesc ca poate s-or nimeri la gramaj cu ce am avut eu...eu am avut una singura, dar cine stie
bine asta depinde de unde esti si daca vrei |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
mihai230 |
![]()
Post
#7
|
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut. M-am scos, nu era ovalizata elicea, ci nu era bine asezata pe suportul motorului electric. Acum, pentru bucatile acelea de metal, unde trebuiesc puse, aranjate, in functie de ce? Mentionz ca pe elice sunt urmele locurilor unde erau cele doua bucati de metal. Dupa ce am reusit sa aduc elicea la linie cu motorul, am ramas in pana de idei. Sa le pun in acelasi loc?
This post has been edited by mihai230: 12 Aug 2010, 07:56 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- b-03-gfx
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
normal ca le pui tot acolo!...acuma vezi sa le nimeresti exact unde erau fiecare, altfel ramane dezechilibrat....daca dupa ce le pui cand porneste GMV-ul iti vibreaza masina le pui invers si trebuie sa-ti mearga...asta in caz ca le pui invers decat erau din fabrica initial
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pai si nu gasesti tu sa inventezi ceva , o tablita fixata cu ceva surubele fine care sa treaca prin aripioara elicei?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:32 |