DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau o chiuloasa, Cum imi dau seama sa fie buna?

dacia_slk
post 23 Aug 2010, 01:35
Post #1


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Salutare! biggrin.gif

Vreau o chiulasa, am posibilitatea de a alege de pe mai multe masini una.

Cum s-o aleg? La ce trebuie sa ma uit (avand in vedere ca inca este pe
motor) ca sa fie buna?

Merge o chiuloasa de la 1300 la 1400 (si chiar la 1600)?

Multumesc.


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 23 Aug 2010, 08:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai oricum trebuie sa o verifici si dupa ce o scoti de pe motor.

asa, la prima vedere trebuie sa te uiti daca s-a pus reductie la vreo bujie (din cauza de filet stricat) sau daca nu are crapaturi. Eu am intalnit una care avea o crapatura undeva pe partea cu bujiile, mai jos un pic.


Apoi cand o scoti, vei avea de verificat daca ai joc la ghiduri, daca e plana si in ce stare sunt scaunele/supapele.

Nu ti-as recomanda sa iei o chiulasa de pe o masina care a avut GPL, pt ca s-ar putea sa stea rau la capitolul supape/scaune.



Legat de schimbarea 1.3/1.4/1.6 eu nu te-as sfatui sa faci asta. Castigi un RC mai mare dar canalele de la supape difera (si camerele de ardere) si mai mult pierzi.

Daca vrei raport de compresie mai mare, mai bine iei chiulasa exact pt motorul tau si o rabotezi. Ai grija cat iei din ea ca pe urma te trezesti ca ai tijele prea lungi si nu vei mai putea regla culbutorii si va trebui sa le scurtezi. La inaltime de 71 de mm din cate imi aduc amine deja nu se mai puteau regla si era necesar sa scurtez tijele.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Aug 2010, 08:58
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(payty @ 23 Aug 2010, 09:24)

Legat de schimbarea 1.3/1.4/1.6 eu nu te-as sfatui sa faci asta. Castigi un RC mai mare dar canalele de la supape difera (si camerele de ardere) si mai mult pierzi.

Daca vrei raport de compresie mai mare, mai bine iei chiulasa exact pt motorul tau si o rabotezi. Ai grija cat iei din ea ca pe urma te trezesti ca ai tijele prea lungi si nu vei mai putea regla culbutorii si va trebui sa le scurtezi. La inaltime de 71 de mm din cate imi aduc amine deja nu se mai puteau regla si era necesar sa scurtez tijele.
*



Eu am chiulasa de 1,3 pe motor de 1,4 si functioneaza superb, iar tijele am pus de R11 .... mai scurte cu 2,5 mm ... smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 23 Aug 2010, 13:11
Post #4


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




In primul rand vroiam sa stiu cum s-o aleg.

Tijele se pot scurta asa, pur si simplu sau nu - in sensul ca sunt calite (cimentate?!) la capete si trebuie refacut tratamentul?

Daca canalele de la supape difera, as putea totusi sa pun supape (si
scaune) de 1,6 pe chiulasa de 1,3 (1,4) la un atelier specializat?

Merge chiulasa de 1,4 pe bloc de 1,3?

This post has been edited by dacia_slk: 23 Aug 2010, 13:15


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 23 Aug 2010, 13:45
Post #5


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu vrei sa faci un sacrificiu si sa mergi la cineva care se ocupa, relativ in zona ta, sa o dai pe cea veche la schimb, si diferenta pana la una rectificata la modul cel mai responsabil?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 23 Aug 2010, 14:05
Post #6


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




N-as prea vrea Merced, pentru ca sincer as prefera s-o pastrez
p-asta a mea de pe masina (cu raportul de compresie pe care-l
are - cred ca cel de fabrica) si sa fac alta cu un raport cat mai
mare.


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baciudibaciu
post 26 Aug 2010, 21:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




QUOTE(dacia_slk @ 23 Aug 2010, 14:05)
N-as prea vrea Merced, pentru ca sincer as prefera s-o pastrez
p-asta a mea de pe masina (cu raportul de compresie pe care-l
are - cred ca cel de fabrica) si sa fac alta cu un raport cat mai
mare.
*



hai ca nu mai inteleg ! blink.gif
la inceput zici ca vrei o chiulasa ,iar acu' zici ca preferi sa o pastrezi pe a ta wub.gif


--------------------
Renault Kangoo 15dci ARO 10-4 2003 - b55fux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 12:36
Forum Renault