Ulei in zona ambreaj
![]() ![]() ![]() |
Ulei in zona ambreaj
gangara |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) P100819003.jpg ( Size: 386.61k ) Number of downloads: 374 |
||
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|||
badboy_marius |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
verifica daca nu iti curge ulei pe la capaul de culbutori, e posibil ca garnitura de cauciuc sa fie imbatranita si sa nu mai tina ( o schimbi sau o dai jos, pui silicon rosu si strangi bine), si se vede ca se prelinge pe chiuloasa pe langa sondele de apa sau pe langa zona galeriei si ajunge jos acolo. daca era semeringul de la arbore din partea cutiei nu cred ca iti ajungea uleiul pe carcasa in afara...
uleiul daca e curat de fel, si nu se prea vede pe unde curge, dar in momentul in care ajunge intr-o zona expusa de praf, mizerii etc, alea se prind de ulei si se vede cum ti se vede tie in poza. acum ramane sa verifici cu ochiu prin toate partile pe acolo pe unde crezi tu ca ar putea sa curga uleiul sa ajunga acolo. This post has been edited by badboy_marius: 19 Aug 2010, 15:01 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#3
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Nu e de la capacul de la culbutori dupa cum se vede din poza, nici poveste!
Ala e ulei din cutie care iese pe la carcasa ambreiajului. Trebuie sa dai cutia jos, sa desfaci capacul ambreiajului de pe cutie (vreo 8-10-12 suruburi), cureti foarte bine suprafetele de contact in cauza, stergi cu o carpa cu benzina apoi, lasi sa se usuce foarte bine, apoi pui un strat (subtire, dar nici chiar pelicula) de silicon auto. Apoi pui toate halea la loc si cutia sus. Dar daca tot desfaci capacul ambreiajului, poti schimba cu ocazia asta si simeringul arborelui principal al cutiei de pe carcasa ambreiajului, si de asemenea poti schimba (preventiv) si simeringul de la motor din spatele volantei - asta presupune sa dai ambreiajul (placa de presiune si discul) jos de pe volanta, apoi dai si volanta jos. De fapt, iti recomand sa schimbi toate garniturile cutiei daca dai cutia jos (simeringurile de la planetare si inelele de la capacele simeringurilor, simeringul de la tija schimbatorului, mai e un inel mic de cauciuc pe langa acesta, dar pe alt ax si un capacel de cauciuc). |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
omul mai bine sa verifice decat sa se apuce sa demonteze juma` de masina. e posibil sa fie si de unde zici tu, absolut, daca nu e ulei scurs de la capcaul de culbutori, automat este din alta parte.
cel mai bine e sa stergi uleiul ala de acolo, faci curat curat, si mai mergi cu masina si periodic te uiti si vezi unde e izvorul de ulei... |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
gangara |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
ms pt atentie baieti,
Din pacate si eu sunt 100% sigur ca uleiul vine din carcasa ambreajului, mai ales ca si capacul electromotorului si bendixul sunt murdare de ulei... Ce mi-a pus un semn de intrebare este ca nu am mai vazut la vreo alta masina ulei care sa iasa din carcasa ambreajului. Motoare jegoase si pline de ulei am vazut o gramada. Nedumerirea mea era daca se poate agrava, sau strica ceva...ambreajul nu imi patineaza inca...deocamdata nu vreau sa dau cutia jos (acum un an am dat-o jos pt schimb kit ambreaj) si eram curios cat mai pot merge cu ea asa...fac aprox 1000 km/luna ms mult |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#6
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(gangara @ 19 Aug 2010, 16:57) [...] Nedumerirea mea era daca se poate agrava, sau strica ceva...ambreajul nu imi patineaza inca...deocamdata nu vreau sa dau cutia jos (acum un an am dat-o jos pt schimb kit ambreaj) si eram curios cat mai pot merge cu ea asa...fac aprox 1000 km/luna ms mult Daca ai simeringurile de la carcasa ambreiajului - al arborelui principal al cutiei si cel de pe motor (simering palier?!) din spatele volantei in regula (adica nu iese ulei deloc p-acolo), poti fii linistit ca nu-ti va ajunge la ambreiaj ulei. Poti merge mult si bine asa. Vei pierde ceva ulei din cutie, in timp (destul de indelungat) probabil vei pierde tot uleiul din cutie, vei stii asta cand iti va incepe sa fluiere cutia din ce in ce mai tare. Atunci va trebui sa faci un plin cu valvolina la cutie si probabil vei mai putea merge inca vreo 20-50.000km pana se va goli din nou. ![]() |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
gangara |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
ms mult
acum stiu ce am de facut. Ori dau cutia jos...ori merg asa cu ea ![]() numa' bine |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
besche |
![]()
Post
#8
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Posibil sa fie de vina simeringul de la palier,iar uleiul e din motor nu din cutie. De obicei,cand se da cutia jos,se schimba si simeringul asta ca sa nu fie surprize de cum ai tu
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
se poate distinge intre uleiurile de motor si cutie prin si prin mirosul lor specific, eu asa il "analizez" pe cel de pe scutul motor chiar daca e murdar nu-si pierde mirosul
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(besche @ 19 Aug 2010, 17:02) Posibil sa fie de vina simeringul de la palier,iar uleiul e din motor nu din cutie. De obicei,cand se da cutia jos,se schimba si simeringul asta ca sa nu fie surprize de cum ai tu ... nu este posibil , este absolut sigur de la simeringul de palier . Doar de acolo poate ajunge prin centrifugare uleiul īn capacul electromotorului . Iar pe la prizä n-o sä ti se goleascä tie valvolina din cutie īn veci (eventual dacä o duci la Remat si-o atīrnä de cīrligul de remorcä ), busonul de umplere se aflä mai jos decīt priza si cutia misca valvolina doar prin barbotaj . De obicei n-am īntīlnit prea frecvent sä se dea jos volanta si sä se schimbe simeringul palier odatä cu schimbarea ambreiajului , dar dacä ziceti cä asa se face mai nou ... ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
gangara |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
si eu cred ca uleiul vine tot din motor....ideea e ca am schimbat simeringurile acum vreo doi ani cand am schimbat vibrochenul...
Sper sa nu se agraveze situatia..actualmente nu as da cutia jos. Chinuiala mare sa dai cutia jos pt un simering. Iar la service sa imi ia ala vreo 200 lei parca nu ma mai incumet...cum am spus, cu masina fac cca 1000km/luna sper sa ma mai tina asa. ms mult |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
manopera e cam 100lei pt schimbat simering palier...cam pe aici se invarte pe la mecanicii "independenti"..si NU sunt lucrari de mantuiala...
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
ar exista doar riscul sa-ti puste simeringu si sa ramīi fara ulei in motor ... sau sä pice uleiul aruncat in carcasa pe disc si sa-l facä sä patineze , in rest e doar chestie de completat cu ulei .
Tu decizi ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 03:33 |