Probleme...
![]() ![]() ![]() |
Probleme...
1310CL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
pur si simplu trebuie sa umbli la avans (adica misti delcou stanga dreapta pana nu va mai face la fel)
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
pojarel18 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
Vezi sa nu ai vreo bujie cu portelanul fisurat
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Ambele sugesti sunt bune si mai ales de urmat ,dar mai este macar una destul de "la indemana -verifica pompa de spritz si nivelul benzinei ,in camera carburatorului !
|
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
bodytzu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 15 November 09 From: Bucuresti ![]() |
parerea mea e ca trebuie sa faci un reglaj camplet.odata ce ai segmentat motorul,ar trebuie sa faci un reglaj incepand cu avansul iar dupa aceea cu carburatorul,verifica foarte bine carburatorul...jiglerele,sa nu fie infundate...sufla pe tur si pe retur sa nu fie infundate..aceeasi problema am avut-o si eu mai de mult,am fost la o gramada de "meseriasi" si si-au bagat toti nasul in reglaje iar in cele din urma aflu ca aveam turul infundat..
bafta in rezolvarea problemei ! |
--------------------
dacia break
1310 CLI
2000
- B 83 VKY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 17:56 |