bvobina de inductie, se incalzeste
![]() ![]() ![]() |
bvobina de inductie, se incalzeste
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
tmkrf |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
e bobina stricata ... a curs uleiu din el probabil ... as recomanda bobina bosch
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
la mine cand e motorul cald porneste f greu, tot asa am bobina noua doduco....ce poate fi? stricata de noua?
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
mai fratilor, voi ati auzit vreodata de Legea Joule-Lenz sau de "efectul termic al curentului electric"?
dar de transfer termic? 1. motorul saracu sta la 89 de grade celsius, o data, are loc transfer termic catre bobina, de la motor. 2. trecerea curentului electric printr-un conductor produce un efect termic. Q=UIt unde U e tensiunea, I intensitatea, T timpul, Q energia calorica degajata. bobina aia trebuie si ea sa se raceasca, si cedeaza caldura prin carcasa. deci carcasa este incinsa. nu mai dati bani aiurea pe bobine doduco momuca..bosch, uzina, bla bla bla..... mai intai verificati bobina cu un multimetru(e de ajuns unul de 10 lei) sa fie in limite, si la cald (dupa mers de 100km de exemplu) si la rece, dimineata... daca la cald nu e in parametrii..inseamna ca problema se manifesta la temperatura mare si de abia atunci trebuie schimbata bobina. macar scanteia verificati-o.... mai exista si partea de carburatie, nu doar de aprindere la motor....daca e problema de acolo? This post has been edited by brigada_diverse: 20 Aug 2010, 11:34 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
micri |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
hai ca o cauza cred ca am eliminat-o. carbunele din centrul capacului de la delco era rupt si nu mai exista un contact intre fisa centraka si lulea ceea ce ma face sa cred ca acolo avea loc o descarcare electrica.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
eu am mers fara ala si fara arcu care il impinge cam 5000km..si inca e bun capacul de delco..dar pornea mai greu...
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
micri |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
da dar in loc de un contact care nu degaja caldura acolo ai un punct cald. sa nu mai vorbim de diminuarea curentului.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am si aprindere cu senzor, ma rog..
o sa ajung la un service pana la urma |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Si eu am aceeasi problema, se incinge bobina la drum lung , iar daca opresc motorul porneste tare greu cat e cald.M-am gandit sa agat un cooler de 12 V de pc de bobina , poate e o tampenie , dar va cer si voua parerea , ce ziceti ?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca aveti o bobina ce nu va mai trebuie puteti sa o desfaceti .Inauntru veti gasi o bobina confectionata din sarma de CUPRU . Aceasta bobina este scufundata -de regula in ule. aceasta bobin este de fapt un transformator si asa cum sublinia colegul BD se incalzeste .Vedeti ca si incarcatorul telefonului mobil se incalzeste !
![]() |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
porneste greu la cald din cauza avansului
cel putin la mine asa am observat gadilati putin avansul iar la drum lung e normal sa se incalzeasca bobina! mai ales acum vara! plus caldura pe care o degaja motorul.... eu cred ca e normal! masoara primarul bobinei! daca are cel putin 2.8 ohmi(dupa ce scazi rezistenta firelor) e ok! daca ai aprindere electronica gotronic trebuie sa ai minim 3 ohmi! dar merge pana la 2,8 fara probleme! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 14:39 |