Nu intra marsarierul
![]() ![]() ![]() |
Nu intra marsarierul
daniel93 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
si eu patesc asa uneori...cand vreau sa cuplez marsalierul...maneta sta in pozitia cum ar fii cuplata dar nu se intampla nimic de parca ar fii pe liber..si tot cutia in 4 o am...dar nu caraie..eu am foarte uzat impingatorul ..de la schimbator..numai am bucsi deloc acolo...e fier pe fier..urmeaza sa il schimb si zic ca din cauza lu aia sa fie?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
alin12 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
sub masina este o patina care dirijeaza schimbatorul pentru vitezele 1,2 si R
daca acea patina este uzata ai probleme la aceste 3 viteze |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
am schimbat/reglat patina cand am luat masina, aia din cate mi-am dat eu seama opreste maneta sa se deplaseze mai mult inspre stanga, si patina rupta + arc tampit care imi tragea maneta spre dreapta= claxoane din spate la semafor, plecari cu a 3-a si muuuulte injuraturi
![]() Acum am scos arcul si am pus maneta + piesa de dedesubt (nu mai stiu cum ii zice) + patina noua si nu imi mai face probleme, vitezele 1 si 2 sunt practic in fata si in spatele pozitiei de la N, deci nu cred sa se fi dereglat/uzat patina, cand ma bag sub ea am sa ma uit, dar ma tem ca problema e din cutie.. ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
la mine nu intra 1 si R ,intra dar mai fortat,cu luna in urma intamplarea a fost sa ma lase ambreajul,cand am dat cutia jos sa constat ca aveam suportul de la motor (cel din stanga) rupt si imi statea motorul putin pe o parte,acuma l-am schimbat si imi intra perfect in viteze.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
daniel93 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
la mine tocmai daca fortezi si apesi tare de ea nu intra, taicamiu a rupt o maneta, acuma am maneta pentru cutii in 5 trepte si nu mai are sanse sa o rupa... dar freaca cutia
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
difera la fiecare cutie de dacie asta fiind din reglaj ori pozitionare motor-cutie
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
luciman |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 March 10 ![]() |
eu am aceeasi problema. ideea e ca cumpar patina, dau 1 leu pe ea(numai dastea gasesc),o inlocui, o reglez, merge perfect 2 luni dupa care iar incepe.... cauza? plasticul nenorocit de pe patina, care se uzeaza f repede. mai de curand am descoperit ca ies<<mai ieftin>> daca pun saibi sub patina veche, decat sa cumpar una noua.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Cli break
2003
- TR 03 XXX
|
|
vali09 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
la mine problema e mai altfel la ambele masini din poza
uneori nu intra ca se si simte la schimbator iar daca incerc sa plec ori caraie ca a prins un pic pe pinioane ori nu se intampla nimic. o scot la liber ridic si mai calc odata ambreiajul si apoi intra sigur...am observat ca se intampla asta la mai multe dacii cu care am mers... |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
eu azi "am observat" ca gaura pe care o stiam din podea de la sofer a devenit din 2 cm 10x10 si bate in lonjeron, si in lonjeron am 2 cm strat de pamant...
Si cum pe tata il cam doare undeva de caroserie... Sper sa mai am ce conduce 2-3 luni dupa ce iau carnetul ca asta viata lunga nu o sa aiba ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
VS-02-ZCK |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 6 February 10 ![]() |
problema cu masalieru o am si eu de vrun an de zile iarna nu intra de loc dar am fost la un mec sa uitat aveam joc in timinarie din cate am mia zis si inca cv mia zis ca e jija de la cautator e scurta ca e de 4 si eu am cutie de 5 .... dupa ce se incalzeste cutia intra cat de cat din prima
19 Aug 2010, 22:39: la mine mai este cv imi curge ulei pe la capacul cutiei... nu am gasit simeringul de la tija care intra in capac am gasit doar burduf This post has been edited by VS-02-ZCK: 19 Aug 2010, 21:39 |
--------------------
dacia 1325 L
,fiat palio weekend
1995, 1998
- VS-02-ZCK
|
|
Oltean_Alexander |
![]()
Post
#12
|
58525896 Group: Members Posts: 104 Joined: 8 May 09 From: 125455 ![]() |
Problema e ca nu tragi si apesi,ci apesi apoi tragi spre stanga.Dute la mecanic sa iti regleze distanta intre patine,schimba uleiul in cutie ca nu e scump si iti garantez ca va merge.Acuma o saptamana a facut batranul meu,ca a luat ITP-ul batranica
![]() |
--------------------
6842654
8745874
698426985
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
schimba tija ca nu-i mare lucru
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Oltean_Alexander |
![]()
Post
#14
|
58525896 Group: Members Posts: 104 Joined: 8 May 09 From: 125455 ![]() |
|
--------------------
6842654
8745874
698426985
|
|
VS-02-ZCK |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 6 February 10 ![]() |
buna. am si eu o intrebare este greu de dat capacul la cutia de viteza si de schimbat tija cautatoare? problema e ca nu prea am timp sa ma duc la mecanit si am sa ma duc zilele astea pe l tara si as vrea sa schimb eu tija. si mai e o intrebare cam cati litri de ulei intra in cutia de viteze de 5vit? daca nu e greu as vrea sa imi zica cineva cum sa fac . multumesc anticipat
|
--------------------
dacia 1325 L
,fiat palio weekend
1995, 1998
- VS-02-ZCK
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
David Barac |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 March 23 ![]() |
După 15 ani comentez și eu ceva: Am probleme cu cutia în 4 trepte de pe o dacie 1310 din 87 care nu intră deloc în marșarier ,în rest intră în toate vitezele destul de bine! Ideea e ca , atunci când stau cu motorul pornit și încerc să dau marșarier îmi bârâie cutia! Se poate să fie de la faptul ca am arcul acela de sub schimbător căzut în jos sau e de la timonerie? Dacă e de la cutie o să pun una în 5 trepte! Aș aprecia dacă mi-ar răspunde cineva care se pricepe cat mai repede! Mulțumesc !
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#18
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
De obicei e de la cablu de ambreiaj nereglat.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:10 |