garnituri set motor
![]() ![]() ![]() |
garnituri set motor
luckyonro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
double cab 1.9D
2005
|
|||
Snoopz |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Ai planat chiulasa inainte sa schimbi garnitura ?Daca nu...ai cam facut munca degeaba.
Sigur nu ai o problema la sistemul de racire ?termostatul e ok ? Vezi sa nu fie infundat circuitul de racire si toata chestia asta sa duca la fierberea motorului implicit arderea garniturii de chiulasa ![]() This post has been edited by Snoopz: 8 Feb 2011, 16:06 |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
garniturile de etansare din cauciuc nu au rol de reglare a inaltimii cilindrilor, deci nu stiu de ce trebuie puse atatea sub ele. Pune o singura garnitura
Attached thumbnail(s) camasi_motor.JPG ( Size: 100.34k ) Number of downloads: 747 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu e normal la bloc cu etansare pe cauciuc sa ai cilindri pe cupru, ar trebui luat din cilindri la strung si pus garnituri de cauciuc, atentie sa nu modifici inaltimea cilindrului. Esti sigur ca erau arse garniturile de qlasa? Poate doar scapa antigel in ulei jos pe la cilindri
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu mai incep alt topic, va rog spuneti-mi si mei ce inseamna deferitele ungiuri ale axei cu came ex: 282, 295, 320, si am gasit niste date pe net si v-as ruga pe unul mai preiceput sa-mi spuneti si mie ce inseamna alea si tot odata si informatiile care sunt afisate in acea poza
Camshaft + gear ignition ( timing figures 32°/ 62° -- 58° / 28° valve lift inlet 11.17 / exhaust 11 Mersi mult ![]() Attached thumbnail(s) axa_cu_came.jpg ( Size: 54.62k ) Number of downloads: 788 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
luckyonro |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 December 08 ![]() |
Eu m-as fi bucurat sa am o Dacie cu 5 cilindrii,
Maine am sa o desfac si va spun ce am gasit. Stiu ca nu este normal sa fie blocul cu garnituri de cauciuc si cilindrii cu garnitura de Cu dar asa am cumparat-o si nu as vrea sa cumpar alt set si as vrea sa remediez situatia asa cum este . |
--------------------
Dacia
double cab 1.9D
2005
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(luckyonro @ 8 Feb 2011, 11:33) Am cumparat o dacie 1310 din 1997 anul trecut si avea garnitura arsa de la chiuloasa, am schimbat garnitura si am schimbat si garniturile de la clindru, am ramas surprins cand am vazut ca avea 4 garnituri de Cu si una de cauciuc, dupa 6 luni s-a ars garnitura din nou si de data aceasta am observat ca pistonul 1 (cel la care am schimbat garniturile) era mai jos decit celelalte.Am schimbat la toate pistoanele garniturile( am pus 3 de Cu si una de cauciuc), a mers 3 saptamini si a inceput sa numai am lichid de racire in calorifer (iesea prin vasul de expansie).Am eliminat caloriferul si am pus pe direct si dupa aerisire a mers .A doua zi am facut un drum de 3 Km. si am vazut ca imi creste temperatura, am oprit motorul si exact ceea ce banuiam nu era cald furtunul de la calorifer,am pornit iara si dupa acelasi drum si-a dat drumul. Am banuit ca este rupt axul pompei sau joaca(desi nu credeam), am demontat pompa si este OK. Sa fie oare garnitura de chiuloasa iara? Ce pot sa fac cu cilindrii, blocul motor este pentru garnituri de cauciuc iar setul pentru Cu. Termostatul e de vina,monteaza-i 1 nou de vaslui,sunt cele mai bune din țara. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Snoopz |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
|
--------------------
NU
NU
NU
|
|
luckyonro |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 December 08 ![]() |
dar termostatul nu a deschis , deci nu a ajuns la temperatura de 80 de grade si prin urmare ar fi trebuit sa circule apa prin calorifer pina sa deschida , nu ?
|
--------------------
Dacia
double cab 1.9D
2005
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Poate este blocat
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
scoate si tu termostatul de acolo si vezi daca mai face figuri.daca nu atunci schimba-l
This post has been edited by Kiraly: 9 Feb 2011, 17:57 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
luckyonro |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 December 08 ![]() |
am scos si termostatul, tot asa face
|
--------------------
Dacia
double cab 1.9D
2005
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
rezolva cu etansarea cilindrilor, de acolo e.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
da atunci trebuie desfacut motorul fara discutie...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
luckyonro (Ce pot sa fac cu cilindrii, blocul motor este pentru garnituri de cauciuc iar setul pentru Cu.)ia set pentru blocu motor de care trebuie si nu mai umbla cu inventii ca te costa mai mult
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
cauta numai camasi si schimba-le.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
vorba lui nikuniku,cu improvizatii si inventi si carpeli te ajunge mai mult si nesiguranta,daca faci,il faci cum trebe si nu te incurca cu socotele vrajeli si alte minuni magice,ca ingineri aia care au facut motorul nu au fost prostii si nu au pus acolo de dragul esteticii unor piese.
daca sint probleme ai observat sint indeajutor mesteri unul si unul ca iti raspund la probleme sau nelamuriri |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#19
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pai decat sa iei un set in ziua de azi mai bine cauti pe la remat o dacie cu motor bun si schimb motorul complect,prin brasov la 100-150 lei iti iei motorul numa sa-l pui sus si sa pleci la drum :| eu in vara l-am facut si ma ajuns la 600 lei.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
atunci multa bafta cel ce cauta motor bun la remat,nu inteleg ideea sa schimbi motorul cu alt motor pe semne cu ideologia ca e mai bun,e un loz sa gasesti motor bun la remat dar admir optimismul celui ce se duce si are curajul sa puna un motor de pe o masina care nu stie in ce conditii si cum a fost exploatata si intretinuta
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 11 Feb 2011, 13:14 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
tynn |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Are idee cineva ce tip de garnituri de etansare pt. camasile cilindrilor sunt folosite la motoarele pe injectie, de cupru sau cauciuc?
Vreau sa-i schimb antigelul si am vazut in manualul de reparatii ca exista anumite restrictii. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si ce treaba are schimbarea antigelului, cu garniturile de la camasi? Vrei sa te bagi inauntru sa ciocanesti zgura? Hai, acum serios, schimba antigelul fara grija, si lasa tampeniile scrise pe toti peretii.
28 Sep 2011, 20:19: Uitasem, antigelul de ce il schimbi? Are ani? Ia-ti un densimetru, si masoara-i temperatura de inghet, si la nevoie completezi. This post has been edited by PH-06-BOA: 28 Sep 2011, 20:19 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tynn |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Uite ce treaba are antigelul cu garniturile de la camasi:
NOTĂ: Automobilele care utilizează lichid de răcire tip D au lipită pe vasul de expansiune următoarea etichetă: ATENTIE ! Se utilizează numai tipul de lichid de răcire DACIA GLACEOL RX tip D. Antigelul tip D este de culoare galben fluorescent. Pentru variantele de motor ( cu antigel tip C ) se interzice utilizarea antigelului tip D deoarece antigelul tip D atacă garniturile de Cu de la baza cămășilor cilindri și compromite etanșeitatea. Se interzice utilizarea de antigel tip C la motoarele cu lichid de răcire tip D. Acum poate intelegi cum stau treburile... Antigelul il schimb fiindca este in procent de 99% apa chioara. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
David Barac |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 March 23 ![]() |
Buna ziua aș dorii sa știu ce garnituri de etanșare a cilindrilor sunt puse pe motorul Daciei papuc de 1.6 injecție ? Motorul e de 1565cm3, seria 106-10 pentru papuc, bloc motor cu locaș pentru pompa de benzina mecanica deși el a fost pe injecție ,motorul este din 1999.L-am luat ca să-l pun pe berlina mea!Eu știam ca sunt din cupru!
Încă o întrebare legată de garnituri de etanșare :Vara trecută am segmentat un motor de 1.3 (810-99) din 1987 care avea garnituri de hârtie! Nu am mai cumparat acele garnituri așa ca le-am făcut eu dintr-o foaie de hârtie a4 și am zis ca pe lângă ele sa pun și puțin silicon din ăla roșu care cică rezista la temperaturi ridicate! Motorul în acest moment a pornit și pare sa meargă ok, ideea e așa..... are ceva daca am pus silicon peste acele garnituri de hârtie?, adică ce poate sa fie rău? ,menționez ca deocamdată nu am pus antigel sau apa în motor de aceasta frica! Motorul l-am pornit doar câteva secunde sa vad daca merge și l-am oprit imediat ca sa nu se întâmple probleme! Va rog să-mi răspundeți! mulțumesc!! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:50 |