Nivel carburator, Despre nivel maxim
![]() ![]() ![]() |
Nivel carburator, Despre nivel maxim
decrvl |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|||
AC |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(decrvl @ 21 Mar 2005, 20:06) Am scris mai demult despre nivelul maxim.Inainte aveam vreo 14 mm deschiderea maxima la plutitor si am intrebat ce importanta are aceasta marime.Am primit tot felul de raspunsuri.Astazi am modificat aceasta dimensiune la, zic eu 13 mm.Inainte cind acceleram aveam fenomenul de dat in nas.Dupa ce am efectuat schimbarea am observat ca la accelerare nu mai exista fenomenul de dat in nas.Deci concluzia este ca si distanta maxima de deschidere a plutitorului este importanta pentru ca inaltimea nivelului de benzina la accelerare conteaza fff mult intrucit nu da voie motorului sa consume toata benzina din camera."PAREREA MEA" Mentionez ca nivelul minim este de dimensiunea de 7 mm. Sper sa nu supar moderatorii ca am scris un nou topic despre acelasi subiect. N-are nici o treaba datul in nas cu inaltimea de 13mm. Diferenta 13-7mm=6mm este ca acel cui poanto sa se deschida complet. |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
marin.catalin |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 March 05 ![]() |
aveam si eu o problema cu nivelul constant, in sensul ca nu intelegeam la ce foloseste:daca dai nivelul ff mic, ea tot are benzina destula la turatie mare, deci nu e pu acolo doar ca "bufer".Un mecanic mi-a oferit o explicatie care mie pana acum mi s-a parut destul de pertinenta(asta pana o rastoarna cineva cu alta contra-explicatie).Daca nivelul in camera de nivel constant este mare, atunci pe principiul vaselor comunicante creste nivelul benzinei din emulsor.Pare o explicatie ok.Daca aveti ceva de comentat, de rasturnat aceasta ipoteza, ascult.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
lamuriti-ma si pe mine cu nivelu asta maxim!
nu prea inteleg care e legatura cu nivelu maxim?si ce treaba are el cu acceleratia? sa inteleg ca ar trebui sa fie cat 2 tigari(de fapt 13mm nu 14mm)...cu capacul de la carburator cu plutitorul in jos? eu nu prea am dat importanta la chestia asta! nivelu asta de fapt nu se poate numi nivel maxim,doar deschidere maxima...gresesc? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
?????????
![]() |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Deschidere maxima, in principiu daca aceasta distanta este mai mare ai surprize cu plutitorul si cu cuiul pontou, daca ramai fara benzina se deschide prea mult cuiul si poate ramane gripat sau mai rau sa iasa de pe scaun.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
nu prea cred ca are cum sa iasa de pe scaun,daca te referi la boltul ala care prinde plutitorul...pentru ca e prins intre peretii carburatorului...
asa zic eu... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
AC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(marin.catalin @ 2 May 2005, 21:17) [...]Un mecanic mi-a oferit o explicatie care mie pana acum mi s-a parut destul de pertinenta(asta pana o rastoarna cineva cu alta contra-explicatie).Daca nivelul in camera de nivel constant este mare, atunci pe principiul vaselor comunicante creste nivelul benzinei din emulsor.Pare o explicatie ok.Daca aveti ceva de comentat, de rasturnat aceasta ipoteza, ascult. Exact asta se intimpla, creste nivelul in putul emulsorului; cu ocazia asta depresiunea din difuzor necesara "amorsarii" carburatorului principal scade; depresiunile in difuzor ramin aceleasi-->asta se regaseste in consum mare. De asemenea, si acel "econostat " care e un imbogatitor comandat de depresiune se va amorsa mai repede. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:40 |